Gotische vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je die stomme animatie film?
ja heb the hobbit ook gezien, en ben nog naar gotische vrouwen geweest
deze week gelukkig weer wat nieuwe films die uitkomen
dat veranderde mijn laptop omgquote:
die is echt heel stomquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haten op animatiefilms
Dan snap je er niks van
Qua spektakel scoort het hoog, voor de rest niet. Verhaal was al helemaal op namelijk. Gaat niet in mijn favorieten terecht komen, lotr films staan daar wel.quote:
kan ik ook gewoon uitzetten hoorquote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker Apple
Zei toch dat het kut is
Typische blockbuster dus. Ga hem wel kijken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua spektakel scoort het hoog, voor de rest niet. Verhaal was al helemaal op namelijk. Gaat niet in mijn favorieten terecht komen, lotr films staan daar wel.
En ze hadden ook een personage toegevoegd ofzo, ene Alfrid, die was zo pijnlijk niet grappig, ik kreeg er gewoon hoofdpijn van.
Mij ook ja. Ben daar wel erg benieuwd naarquote:
En ik vind Scar een kutbeest.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind dat wel een film voor jou.
Sowieso wil ik deze zienquote:
I am surrounded by idiots.gifquote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik vind Scar een kutbeest.
Die lijkt me ook goed.quote:
ik zeg toch dat ik die film heel kut vind ga er dan niet tegen in blaagquote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pinguins film?
Die lijkt me best topshowwaardig
no way dat ik naar die film gaquote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond die grapjes gebaseerd op celebrities wel geinig op zich. Mss had jij de NL versie?
Wat jij ervan vindt is helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik die film heel kut vind ga er dan niet tegen in blaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |