okquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is toch anders dan. Vind het nu wel goed
Dven zijn hart ligt in Bulgarije.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven heeft meerdere huizen stommeling je bent er net en nu al weer domme opmerkingen maken.
ja maar boeiequote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok
nou ja prima tochjij had ook niet veel meer gedaan dan zoenen enzo
nog naar films geweest laatste weken?quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hey sofje
[..]
hey JR'etje
[..]
hey knappe jongen
Het kostte welgeteld 5 secondenquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je hier niet al te veel tijd in gestoken.
okquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar boeie
vind goed zo
nog helemaal blij met ezell?
dat zegt die van mij ook over mijquote:
Kan niet want dat is Ezell alquote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zegt die van mij ook over mij
Niet naar superveel eigenlijk, vorige week alleen Hobbit deel 3 natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nog naar films geweest laatste weken?
heb je ook nog leuke grapjes?quote:Op zondag 14 december 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Chinese takeout: $10.25. Gas to get there and back: $3.25.
Realizing that you got all the way home without one of the containers: riceless
Was the Hobbit wat>quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet naar superveel eigenlijk, vorige week alleen Hobbit deel 3 natuurlijk.
Oh ja, en nog even naar een 3d film over pinguïns toen ik geen zin had te studeren.
En jij?
Vind dat wel een film voor jou.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, ze draaien de Gooische Vrouwen film 7 keer per dag ofzo
Maar ik ga er zeker niet heen.
Dat zal ze leren
bedoel je die stomme animatie film?quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet naar superveel eigenlijk, vorige week alleen Hobbit deel 3 natuurlijk.
Oh ja, en nog even naar een 3d film over pinguïns toen ik geen zin had te studeren.
En jij?
jaquote:
Haten op animatiefilmsquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je die stomme animatie film?
ja heb the hobbit ook gezien, en ben nog naar gotische vrouwen geweest
deze week gelukkig weer wat nieuwe films die uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |