quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee had keer hele vieze en nu eet ik die niet meer
Nee, want dan zou het niet zo zijn als nuquote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij ook dat gevoel: Was ik die maar veel eerder tegengekomen
oke zal onthoudenquote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Rotterdam aan de andere kant van de Laurenskerk dan Markthal.
Little V heet het
Niet meer.quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Rotterdam woonde
en rodawaquote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Hoekse Waard woon ik bij Dven en Typisch
was keertje meet in utrecht en iemand had toen meisje gezoend en dat meisje had toen een vriend die ook een fokker was en die gast was toen boos en allemaal haattopics maken en ik zou de godganse tijd met kanker schelden en coke snuiven en koude kroketten uit een broodtrommeltje etenquote:
want?quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het niet zo zijn als nu
Dude zijn jullie allemaal huisgenoten?quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Jawel 50 euro voor hoofdgerecht + drinken voor samen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oke zal onthoudenziet er gezellig uit
beetje betaalbaar?
nou hij is al de eerste waar ik relatie mee heb, maar stel dat hij de eerste was waar ik mee had gedate. dan was het toch heel anders geweest zonder die mislukte pogingen ervoor?quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want?
[..]
Dude zijn jullie allemaal huisgenoten?
Nee maar we hebben wel seks spannend hequote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want?
[..]
Dude zijn jullie allemaal huisgenoten?
oh nicequote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel 50 euro voor hoofdgerecht + drinken voor samen.
Dan was hij je eerste en enigstequote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hij is al de eerste waar ik relatie mee heb, maar stel dat hij de eerste was waar ik mee had gedate. dan was het toch heel anders geweest zonder die mislukte pogingen ervoor?
omg Johannesquote:
seks in de poeperd of in de mond?quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel seks spannend he
Ja is toch anders dan. Vind het nu wel goedquote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan was hij je eerste en enigste
Bulgarije dusquote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Met Dven all the way maar dat is dan ook een enorm sexy jongen (srs)quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
seks in de poeperd of in de mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |