Nee ik liep me te verdedigen op het feit dat vrouwen m et kort haar niet meteen ogen als een vent.quote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je liep je vannacht wel heel erg te verdedigen t.o.v. Inso en mij, dus je zal er best wel op geilen
ik dacht dat jij geen vlees at?quote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet wel vlees hoor maar niet uit de frituur
nogal wiedesquote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwoah, hier in Nederland is dat lang niet zo lekker als daar
vrouwen met kort haar zijn pottenquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik liep me te verdedigen op het feit dat vrouwen m et kort haar niet meteen ogen als een vent.
Ik heb liever ook langer haar verder
sinds de zomer eet ik het weerquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht dat jij geen vlees at?![]()
you deceived me!
Markthalquote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk dan.
Is superluxe tent in Londen maar bij Markthal zit ook een tentje
[ afbeelding ]
Lekker patat eten voor 10 euro per portiequote:
Geen eens kroket?quote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet wel vlees hoor maar niet uit de frituur
WP eet die dingen altijd koudquote:
Is wel gewoon lelijk kort haar.quote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik liep me te verdedigen op het feit dat vrouwen m et kort haar niet meteen ogen als een vent.
Ik heb liever ook langer haar verder
ziet er nog wel lekker uitquote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk dan.
Is superluxe tent in Londen maar bij Markthal zit ook een tentje
[ afbeelding ]
nee die kende ik toen nog nietquote:
Boeit niks, ik krijg sicke stagevergoeding volgend halfjaarquote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker patat eten voor 10 euro per portie
nee had keer hele vieze en nu eet ik die niet meerquote:
Die legt hij dan erbij in zijn broodtrommelquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ziet er nog wel lekker uit
komt door de sla
quote:
quote:
waar is dat dan?quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit tentje sof
ga x eten met je lover is echt mooi eten goede bediening en lekker.
Je hoeft geen rijst en shit te eten daar.
Ik wist niet dat jij in Rotterdam woondequote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit tentje sof
ga x eten met je lover is echt mooi eten goede bediening en lekker.
Je hoeft geen rijst en shit te eten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |