Waar het hart vol van isquote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan schijten ze in je bek terwijl je gewurgd wordt door een inktvis.
been there done thatquote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan schijten ze in je bek terwijl je gewurgd wordt door een inktvis.
En Japanse vrouwen niet te onderscheiden van een vent?quote:Op zondag 14 december 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chinese en Japanse vrouwen zijn echt heel erg lelijk.
Niet te onderscheiden van een vent daar.
Ik lust sommige dingen wel, maar vind het echt niet bijzonderder dan eten ergens anders vandaan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Bami jongen.
Maar Oosterse koken is vrij uitgebreid he lijkt me sterk dat je niks lust van bami tot loempia tot een goede bereidde teriyaki.
en ze worden nooit oudquote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Japanse vrouwen niet te onderscheiden van een vent?
Mooi lang haar![]()
Vrouwelijke gezicht, mooie benen met kort rokje
ik lust alleen sommige loempia'squote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Bami jongen.
Maar Oosterse koken is vrij uitgebreid he lijkt me sterk dat je niks lust van bami tot loempia tot een goede bereidde teriyaki.
jij lust alleen maar frikandelquote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lust alleen sommige loempia's
verder geen aziatisch eten
Die vrouwen van 40 lijken soms gewoon echt 15 jaar jongerquote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en ze worden nooit oud![]()
geen dikke boobs die gaan hangen
Bloed?quote:
Ja zonder makeup zien ze eruit als een random vent daar.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Japanse vrouwen niet te onderscheiden van een vent?
Mooi lang haar![]()
Vrouwelijke gezicht, mooie benen met kort rokje
nee dat eet ik nietquote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij lust alleen maar frikandel
huehuehuequote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij lust alleen maar frikandel
Nooit gezegd dat ik daar op val?quote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bloed?
[..]
Ja zonder makeup zien ze eruit als een random vent daar.
Zeker als ze ook nog eens kort haar hebben, maar daar val jij sowieso op
omg ga een x vietnamees eten zo goddelijk sofquote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lust alleen sommige loempia's
verder geen aziatisch eten
is dat met rijst?quote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
omg ga een x vietnamees eten zo goddelijk sof
Je liep je vannacht wel heel erg te verdedigen t.o.v. Inso en mij, dus je zal er best wel op geilenquote:
Mwoah, hier in Nederland is dat lang niet zo lekker als daarquote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof lust niet eens Indiase curry. Dan eet ze ook geen VIetnamees of Thais hoorquote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Broccoliquote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja
jij lust alleen maar broccoli en wortel
ik eet wel vlees hoor maar niet uit de frituurquote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja
jij lust alleen maar broccoli en wortel
Mwoah, is hier ook lang niet zo lekker als daarquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof lust niet eens Indiase curry. Dan eet ze ook geen VIetnamees of Thais hoor
iehl curryquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof lust niet eens Indiase curry. Dan eet ze ook geen VIetnamees of Thais hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |