Nah waarschijnlijk een jongeman die niets te doen had dus maar even een kloontje maakte op FOK!.quote:
Oh ja, want als je eraan verdient is het ineens verwerpelijkquote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Misslinda24 het volgende:
Er zijn miljoenen mensen in Nederland die gewoon van discreet vluggertje houden hoor, zonder dat er geld aan te pas komt. Waarom gelijk weer die vergelijking met geld vragen? Maak het effe
Ik ben een meid van 24,quote:Nah waarschijnlijk een jongeman die niets te doen had dus maar even een kloontje maakte op FOK!.
Waar woon je?quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Ik ben een meid van 24,
Nog nooit iemand gezien die van seks houdt?
Nee hoor, maar beetje suf om gelijk geld erbij te halen.quote:Oh ja, want als je eraan verdient is het ineens verwerpelijk
Ben je overigens hetero of sta je ook voor meer open? Ik weet dat Grindr ook wel redelijk goed bekend staat, maar als dat je voorkeur niet is houdt het op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Ja die vond ik niks, dan zie je de ander pas als die echt online is
Grappig dat je Grindr noemt, dat is precies wat ik bedoel, zonder account, op gps, voor discrete dates. Alleen die is inderdaad voor mensen die vallen op hetzelfde geslacht, ik hou wel echt van mannen. Skout is eigenlijk precies hetzelfde, maar nog een beetje in opkomst, vooral nog populair in Engeland en de USA, hoop dat het hier ook nog komt.quote:Ben je overigens hetero of sta je ook voor meer open? Ik weet dat Grindr ook wel redelijk goed bekend staat, maar als dat je voorkeur niet is houdt het op.
Droom lekker verder, in wat voor omgeving leef jij dat je je niet kan voorstellen dat een meid van seks houdt?quote:Op zondag 14 december 2014 19:31 schreef TheMechanic het volgende:
TS is een geile homo die wacht op DM's.
Mijn grapjes op deze zondagavond zijn uitermate flauw. Er wordt geadviseerd om ze maar niet te serieus te nemen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Droom lekker verder, in wat voor omgeving leef jij dat je je niet kan voorstellen dat een meid van seks houdt?
Blendr?quote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Grappig dat je Grindr noemt, dat is precies wat ik bedoel, zonder account, op gps, voor discrete dates. Alleen die is inderdaad voor mensen die vallen op hetzelfde geslacht, ik hou wel echt van mannen. Skout is eigenlijk precies hetzelfde, maar nog een beetje in opkomst, vooral nog populair in Engeland en de USA, hoop dat het hier ook nog komt.
Nope, ik wil graag meer ideeen horen. Dat is juist het leuke van een forum. Anders kan je het nergens over hebben toch. En er is niks geweldig, ik zoek juist naar meer.quote:Ik zie het meer als spam, je eerste post en dan een "zogenaamde" geweldige app aanprijzen
Dit.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Helsinki het volgende:
Dat moet toch wel te regelen zijn zonder dat daar een app aan te pas komt?
Als vrouw zekerquote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Helsinki het volgende:
Dat moet toch wel te regelen zijn zonder dat daar een app aan te pas komt?
Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dit.
Ga es een keer naar een treinstation ofzo. Knipoog naar een lekkere vent, lik je lippen en kijk hem sexy aan. Binnen twee minuten kun je hem discreet een vluggertje geven in het toilet.
Je kan je foto als privebericht sturen en ziet niet precies waar iemand zit, dus ja, je kan kiezen hoe je het wil toch. Dat geldt voor elke app.quote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Beauke het volgende:
Jouw idee is ook helemaal niet discreet.
Een gratis app waarbij je ziet wie in de buurt ook zin heeft in een vluggertje?
Die zou ik er alleen al opgooien om te checken wie er allemaal opstaan dan.
Ja, maar dan zul je ook eerst op stap moeten gaan ofzo. Ik begrijp het nut van zo'n app wel. Haalt al die omslachtige dingen zoals etentje, kennismakingsgesprek, versieren in de bar, etc. etc. allemaal weg.quote:Op maandag 15 december 2014 06:30 schreef gustaf het volgende:
Je kunt natuurlijk een app gebruiken,maar is het voor een vrouw niet kinderlijk eenvoudig om sex met een man te hebben?? Daar komt dan bij dat je ze meteen in het echt hebt gezien zodat je niet ergens tegen een griezel aanloopt of zo...je moet als vrouw ook een beetje uitkijken natuurlijk,dus is het niet makkelijker om iemand mee naar huis te nemen die je ontmoet tijdens het uitgaan?? Of zeg ik nu iets ontzettend ouderwets ;-)
Omgekeerde wereld 2.0quote:Op maandag 15 december 2014 15:54 schreef vera166 het volgende:
Lijkt een fuckbuddy je niks dan? Dan kun je eenmalig moeite erin stoppen en heb je voor langere tijd een persoon om te doen wat jij wil.
Of is dat juist wat je zo afschrikt en wil je veel verschillende mannen? Ik ben niet op de hoogte van zulke apps en ik ken alleen tinderdus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar op Tinder zou je gewoon bij een match kunnen vragen of ie alleen geïnteresseerd is in seks toch, als ie nee zegt kun je door naar de volgende. Ik kan me niet voorstellen dat dat ingewikkeld is.. je bent een uitkomst voor veel mannen
Of ligt het aan je gebrek aan moed om alleen te typen 'hoi neuken?'
Tja, ze mag mij PM'en ... maar die zal indd wel tilt slaan.quote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
tja, als ik op zoek zou zijn naar seks zou dat wel mijn aanpak zijnmaar ja.
Jij misschien wel, er zijn genoeg mannen die daar wel op reagerenquote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, ze mag mij PM'en ... maar die zal indd wel tilt slaan.
Tevens zou ik het raar vinden als een meisje dat in eerste instantie zou sturen.
Zelfde als al die geile nep profielen op tinder.
Ik zou het niet erg vinden, laten we dat vooropstellenquote:Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij misschien wel, er zijn genoeg mannen die daar wel op reagerenvrouwen hebben constant matches op tinder, heel anders dan mannen denk ik.
Als je een match hebt met 10 mannen zijn er wel 8 denk ik die wel reageren op 'hoi, neuken?'. Ook al vinden ze het misschien wel raar
quote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, laten we dat vooropstellen
minder mooie vrouwen ook hoor,ik denk dat bijna elke vrouw sex kan hebben zonder daar veel moeite voor te hoeven doen...of je moet zo lelijk zijn dat de katten naar je blazen!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:43 schreef Zihuatanejo het volgende:
Een niet lelijke vrouw loopt kroeg in, knipoog een paar keer naar heren, en hoppa instant seks.
Niet zo moelijk toch?
Hangt ook beetje van je standaard af als vrouw zijnde. Maar als je geen standaard hebt, eitjequote:Op dinsdag 16 december 2014 07:49 schreef gustaf het volgende:
[..]
minder mooie vrouwen ook hoor,ik denk dat bijna elke vrouw sex kan hebben zonder daar veel moeite voor te hoeven doen...of je moet zo lelijk zijn dat de katten naar je blazen!!
Dat is ook voor mannen zo, als je geen standaard hebt dan hè.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef Saffrii het volgende:
[..]
Hangt ook beetje van je standaard af als vrouw zijnde. Maar als je geen standaard hebt, eitje
Bullshitquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is ook voor mannen zo, als je geen standaard hebt dan hè.
De katten moeten niet naar je blazen, maar die datingsites zitten vol dikke wanhopige trollen die je maar een vinger hoeft te geven voor ze je hele hand letterlijk in hun gleuf stoppen.quote:
dit ja!! Je hoeft echt niet knap te zijn om sex te hebben,ook als man moet het lukken,een oude maat van mij is totaal niet knap en aantrekkelijk,maar hij heeft een vlotte babbel en heeft ook genoeg humor,dit is iets wat bij vrouwen ook zeker een rol speelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De katten moeten niet naar je blazen, maar die datingsites zitten vol dikke wanhopige trollen die je maar een vinger hoeft te geven voor ze je hele hand letterlijk in hun gleuf stoppen.
Een extreem lelijke kennis van mij krijgt ook gewoon op regelmatige basis zijn persoonlijke matras dus als jouw het niet lukt doe je echt iets heel fouts maar het ligt iig niet aan de vrouwen.
Gewoon de kroeg of toch tinder..quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Misslinda24 het volgende:
Nee, alle apps worden hier besproken.
Daar heb je, zeker als vrouw, geen app voor nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef Misslinda24 het volgende:
Hey,
Wie weet er goede gratis app voor je phone waarmee je discreet vluggertje kan vinden? Ik ken alleen Skout en die is best tof en druk, maar zijn er nog meer?
Ik vraag het omdat er best veel apps en sites zijn, die totaal niet discreet zijn en al je gegevens willen hebben. Tinder en Badoo vind ik daarom niks. Niet iedereen hoeft gelijk mijn facebook te weten enzo. Ook zitten daar teveel mensen die relatie zoeken.
Het lijkt me gewoon zo geil als die lekkere glazenwasser van 3 straten verder er ook op zit en dat je dan fotootje naar elkaar kan sturen en een wippie maken (werkt op gps). Zonder dat je eerst een uur moet chatten met iemand om te vragen wat de verwachtingen zijn enzo. Er zijn natuurlijk wel websites zoals "second love", maar dat vind ik ook geldklopperij en omslachtig met betaalde accounts etc. En ook daar gaat het om emotionele connectie, ipv seks.
Jullie nog leuke tips?
Ik heb zelf al gezocht, en kwam tot nu toe alleen Skout tegen. De rest is of betaald of vol met relatie zoekers.
Tuurlijk, vreemdgaan moet zoveel mogelijk gefaciliteerd worden.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Misslinda24 het volgende:
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat veel mensen in een relatie dit leuk zouden vinden. Dan staat discretie helemaal voorop.
Hoe was dat, elke nacht in de neukgeluiden slapen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef James_R het volgende:
Wat is er mis met good old tinder?
Twee huisgenoten van mij zette de radius altijd op 5 km om Amsterdam, spraken een avond af in de kleine cooldown cafe, en 9 van de 10 keer ging het meisje braaf mee naar huis. In de hoogtijdagen van tinder ongeveer een jaar geleden trof ik elke ochtend weer twee andere chicks in de woonkamer aan.
Als vrouw moet het dan toch ook kunnen lukken zonder al te veel omslachtigheden?
Dat valt tegen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is ook voor mannen zo, als je geen standaard hebt dan hè.
Dat is ook jouw achterliggende gedachte?quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Misslinda24 het volgende:
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat veel mensen in een relatie dit leuk zouden vinden. Dan staat discretie helemaal voorop.
Omdat op Tinder 95% van de vrouwen preutse intenties heeft, en daardoor pakken de mannen het automatisch ook anders aan, waardoor het gesprek altijd hetzelfde loopt: Eerst voorstellen, dan vragen wat elkaars verwachtingen zijn, de man begint een spel van aftasten en overleggen, ik geef aan zin te hebben in vluggertje, man zegt dat ik wel niet echt zal zijn, of begint over geld of waarom ik daar dan zin in heb, waarom ik geen relatie zoek, etc, etc. Veel te omslachtige app dus. Voor beide partijen vervelend.quote:Wat is er mis met good old tinder?
Als vrouw moet het dan toch ook kunnen lukken zonder al te veel omslachtigheden?
Ik dacht dat Tinder de app van de dickpics was?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Omdat op Tinder 95% van de vrouwen preutse intenties heeft, en daardoor pakken de mannen het automatisch ook anders aan, waardoor het gesprek altijd hetzelfde loopt: Eerst voorstellen, dan vragen wat elkaars verwachtingen zijn, de man begint een spel van aftasten en overleggen, ik geef aan zin te hebben in vluggertje, man zegt dat ik wel niet echt zal zijn, of begint over geld of waarom ik daar dan zin in heb, waarom ik geen relatie zoek, etc, etc. Veel te omslachtige app dus. Voor beide partijen vervelend.
Misschien. Maar dat is niet waar TS op uit is, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tinder de app van de dickpics was?
Ze wilt gemakkelijk en discreet neukenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:05 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Misschien. Maar dat is niet waar TS op uit is, toch?
En de app van giechelende meisjes die jouw dick aan iedereen laten zien, en de app van verschillende intenties, en de app waar mensen stiekem wel willen maar niet durven, onder het mom van schijnheiligheid, want Tinder lijkt netjes, en de app waar al je facebookfoto's opstaan.quote:Ik dacht dat Tinder de app van de dickpics was?
Oke duidelijk, gebruik je PM / DM boxquote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
En de app van giechelende meisjes die jouw dick aan iedereen laten zien, en de app van verschillende intenties, en de app waar mensen stiekem wel willen maar niet durven, onder het mom van schijnheiligheid, want Tinder lijkt netjes, en de app waar al je facebookfoto's opstaan.
Alsof al die kneusjes daadwerkelijk durven af te spreken. Vast wel een paar, maar genoeg ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ze wilt gemakkelijk en discreet neukenik zou zelf geen dickpics sturen maar lijkt mij toch dat je dat om die reden doet?
De meeste kerels zullen gewoon naar de grond blijven staren of snel doorlopen met rode koontjes.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dit.
Ga es een keer naar een treinstation ofzo. Knipoog naar een lekkere vent, lik je lippen en kijk hem sexy aan. Binnen twee minuten kun je hem discreet een vluggertje geven in het toilet.
Als je met iedere Mitchell van 't kamp incl schakelketting drakenblousje en air max classics genoegen neemt wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 06:30 schreef gustaf het volgende:
Je kunt natuurlijk een app gebruiken,maar is het voor een vrouw niet kinderlijk eenvoudig om sex met een man te hebben?? Daar komt dan bij dat je ze meteen in het echt hebt gezien zodat je niet ergens tegen een griezel aanloopt of zo...je moet als vrouw ook een beetje uitkijken natuurlijk,dus is het niet makkelijker om iemand mee naar huis te nemen die je ontmoet tijdens het uitgaan?? Of zeg ik nu iets ontzettend ouderwets ;-)
dat ligt dan echt aan je sociale handicapquote:
Zou het ook niet vertrouwen, voordat je het weet ben je je portemonnee kwijtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
De meeste kerels zullen gewoon naar de grond blijven staren of snel doorlopen met rode koontjes.
"slet genaaid, beurs weg"quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou het ook niet vertrouwen, voordat je het weet ben je je portemonnee kwijt
Niet zo gek, iedere idioot kan een nep Tinderprofiel aanmaken. Maak gewoon eentje, vraag een kerel z'n nummer zonder over seks te beginnen, stuur een paar snapchats zodat hij weet dat je het echt bent, en begin dan maar over seks.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Omdat op Tinder 95% van de vrouwen preutse intenties heeft, en daardoor pakken de mannen het automatisch ook anders aan, waardoor het gesprek altijd hetzelfde loopt: Eerst voorstellen, dan vragen wat elkaars verwachtingen zijn, de man begint een spel van aftasten en overleggen, ik geef aan zin te hebben in vluggertje, man zegt dat ik wel niet echt zal zijn, of begint over geld of waarom ik daar dan zin in heb, waarom ik geen relatie zoek, etc, etc. Veel te omslachtige app dus. Voor beide partijen vervelend.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
dat ligt dan echt aan je sociale handicap
Dombo, de Facebookfoto's staan al op je Facebookquote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
En de app van giechelende meisjes die jouw dick aan iedereen laten zien, en de app van verschillende intenties, en de app waar mensen stiekem wel willen maar niet durven, onder het mom van schijnheiligheid, want Tinder lijkt netjes, en de app waar al je facebookfoto's opstaan.
Als je het dan nog voor je ego / de aandacht doet kan ik me nog indenken vandaarom doe je het, maar waarom zou je in hemelsnaam je dickpic sturen dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Alsof al die kneusjes daadwerkelijk durven af te spreken. Vast wel een paar, maar genoeg ook niet.
Jaja, jij dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Een vriend van de buurman van mijn zus haar kapper zat op Skout, maar bij het installeren moest hij ermee akkoord gaan dat Skout toegang kreeg tot oa internetgeschiedenis en contacten. Hij heeft de app later verwijdert, omdat hem dit toch niet lekker zat. Hoe anoniem is dat nou helemaal? Gewoon niet dus.
Ik snap je punt,maar als een vrouw (alleen voor de sex dan) een man zoekt,zijn er genoeg mannen(ook goed uitziende)die dat wel zien zitten,en ja ook mannen en jongens met een hoog zigeuner gehalte zullen een poging wagen,maar als vrouw is er zeker wel meer keuze dan voor mannen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je met iedere Mitchell van 't kamp incl schakelketting drakenblousje en air max classics genoegen neemt wel ja.
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef Beauke het volgende:
[..]
Jaja, jij dus.
Ik lees trouwens de hele tijd Stout.
Spanning?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je het dan nog voor je ego / de aandacht doet kan ik me nog indenken vandaarom doe je het, maar waarom zou je in hemelsnaam je dickpic sturen dan?
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.quote:
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef gustaf het volgende:
[..]
Ik snap je punt,maar als een vrouw (alleen voor de sex dan) een man zoekt,zijn er genoeg mannen(ook goed uitziende)die dat wel zien zitten,en ja ook mannen en jongens met een hoog zigeuner gehalte zullen een poging wagen,maar als vrouw is er zeker wel meer keuze dan voor mannen.
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.quote:Een vriend van de buurman van mijn zus haar kapper zat op Skout, maar bij het installeren moest hij ermee akkoord gaan dat Skout toegang kreeg tot oa internetgeschiedenis en contacten.
Right...lekker kortzichtig weerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.
[..]
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.
Wat let je om je oneliner te onderbouwen?quote:
dat snap ik,natuurlijk moet je jezelf niet te hoog inschatten,maar bij heel veel mensen gaat het fout op een verkeerde aanpak,maar blijf toch op mijn standpunt dat het voor een vrouw net iets makkelijker is om een man aan de haak te slaan,vrouwen worden minder snel afgewezen dan mannen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.
[..]
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.
Apps die zich dmv Facebook aan willen melden gebruik is sowieso niet. Ik gebruik dan ook geen Tinder of andere meuk die Facebook als een vereiste hebben. Lekker irritant dat je de foto's eerst op FB moet zetten en dan pas in de app kan gebruiken. Doe mij maar OKCupid, werkt stukken beter wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf wel aardig in weten te schatten.Natuurlijk wil iedereen een partner die net iets beter dan henzelf is en zal dat ook proberen,en inderdaad zal dat vaak tot niets leiden waarna ze het weer bij iemand proberen die gelijkwaardiger is.Maar dat is echt niet altijd zo.Genoeg knappe mannen en vrouwen die met een veel minder exemplaar naar huis gaan,uiterlijk zegt wat dat betreft niet alles.En andersom is gelijkwaardigheid of iemand die lager ingeschat kan worden geen garantie dat iets wel slaagt.Je kunt hier simpelweg geen algemene uitspraken over doen.Bij de een werkt iets wel en bij de ander niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat let je om je oneliner te onderbouwen?
Bij dat standpunt mag je blijven maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef gustaf het volgende:
[..]
dat snap ik,natuurlijk moet je jezelf niet te hoog inschatten,maar bij heel veel mensen gaat het fout op een verkeerde aanpak,maar blijf toch op mijn standpunt dat het voor een vrouw net iets makkelijker is om een man aan de haak te slaan,vrouwen worden minder snel afgewezen dan mannen.
Nee echt, het was echt de kapper van de broer van de buurman van mijn zus!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef Beauke het volgende:
[..]
Jaja, jij dus.
Ik lees trouwens de hele tijd Stout.
Jij zal het weten iddquote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf wel aardig in weten te schatten.Natuurlijk wil iedereen een partner die net iets beter dan henzelf is en zal dat ook proberen,en inderdaad zal dat vaak tot niets leiden waarna ze het weer bij iemand proberen die gelijkwaardiger is.Maar dat is echt niet altijd zo.Genoeg knappe mannen en vrouwen die met een veel minder exemplaar naar huis gaan,uiterlijk zegt wat dat betreft niet alles.En andersom is gelijkwaardigheid of iemand die lager ingeschat kan worden geen garantie dat iets wel slaagt.Je kunt hier simpelweg geen algemene uitspraken over doen.Bij de een werkt iets wel en bij de ander niet.
en als ik nu kom met de stelling dat een lelijke vrouw sneller een man aan de haak kan slaan dan een lelijke man een vrouw?? Met alle respect voor jou mening natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij dat standpunt mag je blijven maar ik ben het er niet mee eens.
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef gustaf het volgende:
[..]
en als ik nu kom met de stelling dat een lelijke vrouw sneller een man aan de haak kan slaan dan een lelijke man een vrouw?? Met alle respect voor jou mening natuurlijk.
Je vergeet de vriend!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee echt, het was echt de kapper van de broer van de buurman van mijn zus!
Heb als gezette jongen (1,80m 100kg) toch nooit moeite gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.
Om maar even een voorbeeldje te noemen.
En opnieuw is het erg kortzichtig gedacht. Maar ik denk niet dat we hier ooit hetzelfde over gaan denken.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
En opnieuw is het erg kortzichtig gedacht. Maar ik denk niet dat we hier ooit hetzelfde over gaan denken.
ja das waar...nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik weinig principes heb,en dat ik ze naarmate het promillage stijgt steeds knapper vind worden...quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
kwam die passworden resetten ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, hun accountmanager was hier zojuist
kwam kijken wat voor vlees er in deze kuip zitquote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
kwam die passworden resetten ofzo?
Het gaat er vooral om of je een leuke kop hebt toch. Dat is sexier dan lichaamsbouw.quote:Heb als gezette jongen (1,80m 100kg) toch nooit moeite gehad.Lijkt mij kutter om een mollig wijf te zijn dan een brede vent, want ja, dubbele standaarden enzo.
Nou, Brad Pitt van 130Kg zal het niet zo goed doen hoor. Sowieso, mannen kijken er misschien toch ander tegen aan. Vooral bij seks hebben we liever een lekker lijf dan een lekkere kop.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om of je een leuke kop hebt toch. Dat is sexier dan lichaamsbouw.
Nog steeds geen leuke fokker gevonden?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om of je een leuke kop hebt toch. Dat is sexier dan lichaamsbouw.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef Misslinda24 het volgende:
De meesten die langskomen zijn bezet
Sorry, ik ben bezet EN gelukkig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef Misslinda24 het volgende:
De meesten die langskomen zijn bezet
Gelukkig heb je geen idee waar over je het hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Misslinda24 het volgende:
Niet zo schijnheilig joh. Wie wordt er nou gelukkig van elke dag alleen maar brood met pindakaas.
Geluk bestaat uit hele andere dingen, avontuur, leven, spanning, vrijheid, variatie.
Maar slapen met mannen die bezet zijn, hoe voelt dat voor jou persoonlijk?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Misslinda24 het volgende:
Niet zo schijnheilig joh. Wie wordt er nou gelukkig van elke dag alleen maar brood met pindakaas.
Geluk bestaat uit hele andere dingen, avontuur, leven, spanning, vrijheid, variatie.
Is toch gewoon een troll, kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar slapen met mannen die bezet zijn, hoe voelt dat voor jou persoonlijk?
Mijn troll-radar ging inderdaad al toen ik de OP las. Maar er toch intrappen, hequote:Op vrijdag 19 december 2014 16:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is toch gewoon een troll, kan haast niet anders.
Het blijft een lastig verhaal hier op fok om troll vrij te blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn troll-radar ging inderdaad al toen ik de OP las. Maar er toch intrappen, he
1% kans dat ik het mis heb, maar de verwoording is veel te mannelijk. Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn troll-radar ging inderdaad al toen ik de OP las. Maar er toch intrappen, he
Nee, waarom zou een geile slet op FOK! komen vragen welke app ze moet hebben om een anal worship te krijgen, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
1% kans dat ik het mis heb, maar de verwoording is veel te mannelijk. Ik geloof het niet.
Troll of breezahquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Misslinda24 het volgende:
Heerlijk. Ik heb toch niets met die mannen hun relatie te maken? Mooi dat ik iets kan bieden dat ze zoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar slapen met mannen die bezet zijn, hoe voelt dat voor jou persoonlijk?
Zo vind ik op mij beurt al die vastgeroeste kerels die niet geloven dat een meid van seks houdt weer trollen met hun reacties.quote:Het blijft een lastig verhaal hier op fok om troll vrij te blijven.
Dat laatste is natuurlijk waar. Maar als een vrouw in een relatie bij mij zou aankloppen, dan zou ik haar weigeren. Ik kan dat vanuit mijn eigen gevoel gewoon niet. Meehelpen aan het kapotmaken van een relatie. Er is sowieso een partner in het spel en wie weet wel een heel gezin (kinderen dus).quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef Beauke het volgende:
Ik geloof wel dat er zulke vrouwen zijn.
Maar de meeste dames van 24 willen toch een vaste relatie. Denk ik.
En als een gebonden man vreemdgaat is dat natuurlijk lekker zijn eigen verantwoording.
Dus als een vrouw zich beschikbaar opstelt voor seks naar jou, waar ze blijkbaar haar redenen voor heeft, ga jij het voor haar bepalen? Jij weet toch niet hoe het in die relatie is?quote:Dat laatste is natuurlijk waar. Maar als een vrouw in een relatie bij mij zou aankloppen, dan zou ik haar weigeren. Ik kan dat vanuit mijn eigen gevoel gewoon niet. Meehelpen aan het kapotmaken van een relatie. Er is sowieso een partner in het spel en wie weet wel een heel gezin (kinderen dus).
Waarom met mensen neuken die in een relatie zitten terwijl er zoveel singles zijn?
Dat is waar jij het fout hebt ben ik bang. De meeste vrouwen van 24 doen lekker alles waar ze zelf zin in hebben zonder zich teveel aan te trekken wat andere mensen er nou van vinden. Huppelende tienermeisjes van rond de 16 hebben een ideale beeld van een vaste relatie, huisje boompje beestje en blablablaquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef Beauke het volgende:
Ik geloof wel dat er zulke vrouwen zijn.
Maar de meeste dames van 24 willen toch een vaste relatie. Denk ik.
En als een gebonden man vreemdgaat is dat natuurlijk lekker zijn eigen verantwoording.
Ach... Kan het fout hebben hoor. Kan niet spreken voor hoe de meeste vrouwen van die leeftijd zijn, ken ze niet allemaal en weet niet of er feiten of cijfers van zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef diordior het volgende:
[..]
Dat is waar jij het fout hebt ben ik bang. De meeste vrouwen van 24 doen lekker alles waar ze zelf zin in hebben zonder zich teveel aan te trekken wat andere mensen er nou van vinden. Huppelende tienermeisjes van rond de 16 hebben een ideale beeld van een vaste relatie, huisje boompje beestje en blablabla
Nee joh, ik ben geen haar beter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef Misslinda24 het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat openheid over seks direct geassocieerd wordt met mannelijk. Typisch voorbeeld van een vastgeroeste mindset waar veel mensen in zitten.
Ze maakt het maar lekker uit voordat ze van mij mag snoepen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:14 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dus als een vrouw zich beschikbaar opstelt voor seks naar jou, waar ze blijkbaar haar redenen voor heeft, ga jij het voor haar bepalen? Jij weet toch niet hoe het in die relatie is?
Je ware verlangens wegdrukken en niet jezelf zijn in een relatie is de ergste vorm van je relatie kapotmaken, dus dat is de oorzaak, niet dit.
Wees liever blij dat die vrouw dan de stap maakt om zichzelf te zijn en het op die manier beter kan uithouden in de relatie. Dat ze er uberhaupt nog in zit is een tweede, maar veel mensen willen dat nu eenmaal blijkbaar.
Kom je hem ook ergens niet tegen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ok is voldoende. kom ff neuke ok ziejezo
Volledig mee eens. Als ik weet dat een vrouw een relatie heeft kan ik haar nog zo leuk voelen of zelfs extreem verliefd op haar zijn, ik zal er nooit iets mee doen. Ik heb 'de andere kant' meegemaakt en dat gun ik niemand. En nee,dat was niet omdat de vrouw in kwestie tekort kwam bij mij, maar volgens haar had het er meer mee te maken dat het haar (getrouwde) baas was die aandrong.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk waar. Maar als een vrouw in een relatie bij mij zou aankloppen, dan zou ik haar weigeren. Ik kan dat vanuit mijn eigen gevoel gewoon niet. Meehelpen aan het kapotmaken van een relatie. Er is sowieso een partner in het spel en wie weet wel een heel gezin (kinderen dus).
Waarom met mensen neuken die in een relatie zitten terwijl er zoveel singles zijn?
En ze kon geen weerstand bieden dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Als ik weet dat een vrouw een relatie heeft kan ik haar nog zo leuk voelen of zelfs extreem verliefd op haar zijn, ik zal er nooit iets mee doen. Ik heb 'de andere kant' meegemaakt en dat gun ik niemand. En nee,dat was niet omdat de vrouw in kwestie tekort kwam bij mij, maar volgens haar had het er meer mee te maken dat het haar (getrouwde) baas was die aandrong.
Blijkbaar niet.Maar dat is haar verlies,niet het mijne.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef Beauke het volgende:
[..]
En ze kon geen weerstand bieden dan?
Slap zeg.
Of iedereen heeft wel eens het verlangen om buiten de deur te eten maar omdat je relatie meer waard is dan een keer sex doe je dit niet.quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Misslinda24 het volgende:
Blijkbaar had zij de behoefte daaraan, anders deed ze het niet.
Dus dan zijn er maar 2 opties, of je hoort niet bij elkaar in een relatie, of je hebt het er samen over en steunt elkaars verlangens.
Als je relatie meer waard is dan seks zou het er niet eens toe doen als het zou gebeuren.quote:Of iedereen heeft wel eens het verlangen om buiten de deur te eten maar omdat je relatie meer waard is dan een keer sex doe je dit niet.
Ik ben de moeilijkste niet. Ik denk dat als het vooraf besproken was dat ze die behoefte had ik er best mee akkoord had kunnen gaan (mits veilig). Al had ik dan andersom natuurlijk ook wel wat gescharreld als de kans daartoe er was. Alleen het feit dat ze erover loog (en dat erg lang volhield) is voor mij genoeg. Overigens was het volgens haar geen lust waarom ze t deed.quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Misslinda24 het volgende:
Blijkbaar had zij de behoefte daaraan, anders deed ze het niet.
Dus dan zijn er maar 2 opties, of je hoort niet bij elkaar in een relatie, of je hebt het er samen over en steunt elkaars verlangens.
Promotieneuken dusquote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste niet. Ik denk dat als het vooraf besproken was dat ze die behoefte had ik er best mee akkoord had kunnen gaan (mits veilig). Al had ik dan andersom natuurlijk ook wel wat gescharreld als de kans daartoe er was. Alleen het feit dat ze erover loog (en dat erg lang volhield) is voor mij genoeg. Overigens was het volgens haar geen lust waarom ze t deed.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Als je relatie meer waard is dan seks zou het er niet eens toe doen als het zou gebeuren.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ik vind het teveel gedoe om te vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Zo, en nu nog even snel reclame maken voor skout en Flurv.quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ik vind het teveel gedoe om te vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Heel subtiel ook. Nee maar echt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Beauke het volgende:
[..]
Zo, en nu nog even snel reclame maken voor skout en Flurv.
Het heeft alles te maken met die behoefte. Waar het om gaat is of je volledig jezelf kunt zijn in je relatie met je behoeftes erbij, of dat je leven een groot gevecht moet worden om de ander zijn ego te blijven pleasen.quote:is het wel eens in je opgekomen dat de vraag of je daadwerkelijk buiten de deur gaat eten niets te maken heeft met de behoefte aan seks en de grootte daarvan?
Ja want Skout is wel voor seks bedoeld?quote:Op zondag 21 december 2014 22:03 schreef Misslinda24 het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen graag meer mensen ziet die voor "hetzelfde in zijn", op de profielen die ze blijkbaar gebruiken. Alle PM'ers vinden het ongetwijfeld leuk als het fok forum een seksdate site wordt.
Wat lul je nou? Weet je hoeveel er via fok afgeneukt wordt? Als je niet al meerdere fok leden hebt geneukt hoor je er niet bij hoorquote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ga niet overal op reageren hier en vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Maar wel een flinke opkomst dusquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
drie kwart van alle berichten blijkt aan de andere kant van het land te zitten.
In een app moet je ook je omgeving opgeven toch? Doe dat hier ook in je OP en er zijn zat mensen in je omgeving (of kunnen er zo zijn).quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Dat probleem heb ik ook, maar dan met reguliere datingapps. Alle mooie meiden wonen ver bij me vandaanquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Dan doe je daar toch een vluggertjequote:Ik zit nu in Amersfoort vanwege werk en hier komen veel mooiere vrouwen naar boven.
werk en plezier combinerenquote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch een vluggertje
ervaringsdeskundige hier?quote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Misslinda24 het volgende:
Kan altijd in lunchpauze toch, als ze om de hoek woont, of voor of na werk, of uurtje vrij, of desnoods op toilet.
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ben een man, vrouwen zijn in de regel niet zo gewillig.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch een vluggertje
Enlight me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Misslinda24 het volgende:
Vrouwen zijn minder preuts dan je denkt
Mag ik even zeggen dat ik het zeer ironisch vind dat jij jouw seksuele frustratie zit te uiten op een forum?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Misslinda24 het volgende:
Vrouwen zijn minder preuts dan je denkt
quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ga niet overal op reageren hier en vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Kroeg is omslachtig.quote:In het weekend naar de kroeg om mannen op te duikelen voor een ons en door de week via de app?
O, integendeel, lieve schat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef Misslinda24 het volgende:
Klopt! Geen gebrek aan aandacht, maar meer kan altijd. Geniet ik van, niks frustrerend.
Kun je me uitleggen hoe je aan je vastgeroeste, preutse houding komt, dat een vrouw die andere vrouwen preuts noemt, daardoor meteen gefrustreerd is?
5 minuten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Misslinda24 het volgende:
Uurtje chatten? Eerder 5 minuten.
Je begrijpt het nog niet helemaal volgens mij.
Te lange zin.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoi Misslinda24 woon je in de randstad ik wil mijn pener wel in je hangen groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM me bbyquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Misslinda24 het volgende:
Lijkt me heerlijk, als je in de buurt zit kunnen we wat foto's uitwisselen en tijd afspreken.
Werkt t voor jou wel? Van jou weet ik iig hoe je eruitziet, van haar nietquote:
Haha, ik sta voor op misslinda, foto's staan al online, hoeven niet meer te worden verstuurd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Werkt t voor jou wel? Van jou weet ik iig hoe je eruitziet, van haar nietgekkigheid joh!
Korte versie: "jij, ik, seks, nu"
Ja, maar mijn foto's niet! misschien ben ik wel walgelijk johquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Beauke het volgende:
[..]
Haha, ik sta voor op misslinda, foto's staan al online, hoeven niet meer te worden verstuurd.
Dus dat uitwisselen kan dan ook al worden overgeslagen.![]()
Weer tijd geminderd!
Je bent gewoon een goedkope slet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Misslinda24 het volgende:
Nee, ts is een blonde Hollandse meid uit zuid holland, die iets minder preuts is dan de meesten.
Zuid holland? Kom batsen dan. Check je DMs, kijken hoe dicht je vagijn in de buurt van mijn pener is.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Misslinda24 het volgende:
Nee, ts is een blonde Hollandse meid uit zuid holland, die iets minder preuts is dan de meesten.
Hou je brutale waffel even.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedkope slet.
Doe ik ook, met mijn vriendin.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Hou je brutale waffel even.
Geniet liever ook een beetje in plaats van meisjes uit te schelden op een forum.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Misslinda24 het volgende:
Heb jij zo'n preutse schijnheilige vader dan? Geweldig hoor, wees er trots op.
Thanks! Hoe vind je daar chatpartners dan? Ook via gps?quote:Ik gebruik tango voor dit doeleinde, niet linken aan je FB dan. Foto iets niet heel herkenbaars en gaan met die banaan, binnen een uurtje 250 reacties zeker in ZH.
Nouja kijk, ze moet lekker doen wat ze wil natuurlijk. Maar is t sletterig? Kinda, yeah. Waarom doen alsof dat niet zo is? Als zij zich prettig voelt bij een dermate losbandige levensstijl is dat toch prima, alleen kan je niet verwachten dat niemand daar vervolgens iets op te zeggen heeft. Al gaan sommige reacties hier wel ver maarja dat zijn van die limp dick motherfuckers die zich gelijk onzeker voelen door een erg seksueel ingestelde vrouwquote:
Gewoon popcorn pakken en genieten van mensen die zichzelf op die manier voor lul zettenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Misslinda24 het volgende:
Precies!
Ik vraag me af of die onzekere limp dick motherf*ckers (mooie beschrijving trouwens) ook overal rondbazuinen hoe "sletterig" mannen wel niet zijn. Lijkt me geen beginnen aan. Maar ze zullen wel zo zielig zijn dat ze met 2 maten meten.
Heb je bewijzen dan?quote:
Was niet serieus.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:11 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heb je bewijzen dan?
Zou er trouwens meteen ook geld voor vragen TO, als het allemaal toch zo makkelijk en zo snel moet.
Dat is toch helemaal mooi, als je aan hetgeen waar je zo gek op bent ( vluggertjes met veel verschillende mannen) een centje kan verdienen.
Als ik je fotoboek zo zie, doe ik ook niet lullig en ben niet te beroerd om 's morgens ¤50,- tussen de tenen van je poezelige voetjes te steken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:11 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heb je bewijzen dan?
Zou er trouwens meteen ook geld voor vragen TO, als het allemaal toch zo makkelijk en zo snel moet.
Dat is toch helemaal mooi, als je aan hetgeen waar je zo gek op bent ( vluggertjes met veel verschillende mannen) een centje kan verdienen.
Is er al een date met TS afgesproken? Of negeert ze je DM's?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nouja kijk, ze moet lekker doen wat ze wil natuurlijk. Maar is t sletterig? Kinda, yeah. Waarom doen alsof dat niet zo is? Als zij zich prettig voelt bij een dermate losbandige levensstijl is dat toch prima, alleen kan je niet verwachten dat niemand daar vervolgens iets op te zeggen heeft. Al gaan sommige reacties hier wel ver maarja dat zijn van die limp dick motherfuckers die zich gelijk onzeker voelen door een erg seksueel ingestelde vrouw
Als het daar bij blijft...quote:Op woensdag 24 december 2014 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik je fotoboek zo zie, doe ik ook niet lullig en ben niet te beroerd om 's morgens ¤50,- tussen de tenen van je poezelige voetjes te steken.
Ik zou het ook wel weten inderdaad. Zomaar 50 euro toegereikt krijgenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft...
Prima, kom maar langs!
En ik hoef er alleen maar m'n sokken en schoenen voor uit te doen!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten inderdaad. Zomaar 50 euro toegereikt krijgen
Pas maar op, straks is het een voetenfetisjistquote:Op woensdag 24 december 2014 13:58 schreef Beauke het volgende:
[..]
En ik hoef er alleen maar m'n sokken en schoenen voor uit te doen!
Deze man/vrouw weet. Niemand die iets serieus met een sletje wilt. Behalve dan mannen met lage standaarden - waar er op dit forum overduidelijk genoeg van zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Sorry hoor, maar wat een gelul. Moeten wij haar nu de hemel in prijzen, omdat ze o zo seksueel is ingesteld?Als ik sommige bovenstaande reacties lees...
Nogmaals, als dit verhaal van een man kwam had dat hele andere reacties gekregen.
Neemt niet weg dat ik TS niks gun. Ik hoop dat ze gauw aan haar trekken komt. Moet wel goedkomen uiteindelijk. What happens in Zuid-Holland, stays in Zuid-Holland
Denk niet dat er mannen zijn die van nagellak houden, Haha. Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 24 december 2014 18:48 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Deze man/vrouw weet. Niemand die iets serieus met een sletje wilt. Behalve dan mannen met lage standaarden - waar er op dit forum overduidelijk genoeg van zijn.
Mooi. We wachten wel een keer een FOK! meeting af. Nog voorkeur qua linker of rechtervoet, briefjes van ¤ 10,- en ¤ 20,- of 1 van ¤ 50,- roept u maar.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft...
Prima, kom maar langs!
quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Ik ben een meid van 24,
In 6 dagen 2 jaar ouder.. wow! jij veroudert snel!quote:
scherpppppppquote:Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
In 6 dagen 2 jaar ouder.. wow! jij veroudert snel!
Waar staat die 24 dan voor?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:10 schreef Misslinda24 het volgende:
Wie zegt dat die 24 voor leeftijd stond? Niks scherp dus.
Je zegt eerst dat je 24 bent en daarna 26quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:20 schreef Misslinda24 het volgende:
Kap alsjeblieft even met dat domme gedoe. Ik heb nooit gezegt dat ik 24 ben, alleen 26.
Ik ben Trebo van 254quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Ik ben een meid van 24,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |