Nah waarschijnlijk een jongeman die niets te doen had dus maar even een kloontje maakte op FOK!.quote:
Oh ja, want als je eraan verdient is het ineens verwerpelijkquote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Misslinda24 het volgende:
Er zijn miljoenen mensen in Nederland die gewoon van discreet vluggertje houden hoor, zonder dat er geld aan te pas komt. Waarom gelijk weer die vergelijking met geld vragen? Maak het effe
Ik ben een meid van 24,quote:Nah waarschijnlijk een jongeman die niets te doen had dus maar even een kloontje maakte op FOK!.
Waar woon je?quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Ik ben een meid van 24,
Nog nooit iemand gezien die van seks houdt?
Nee hoor, maar beetje suf om gelijk geld erbij te halen.quote:Oh ja, want als je eraan verdient is het ineens verwerpelijk
Ben je overigens hetero of sta je ook voor meer open? Ik weet dat Grindr ook wel redelijk goed bekend staat, maar als dat je voorkeur niet is houdt het op.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Ja die vond ik niks, dan zie je de ander pas als die echt online is
Grappig dat je Grindr noemt, dat is precies wat ik bedoel, zonder account, op gps, voor discrete dates. Alleen die is inderdaad voor mensen die vallen op hetzelfde geslacht, ik hou wel echt van mannen. Skout is eigenlijk precies hetzelfde, maar nog een beetje in opkomst, vooral nog populair in Engeland en de USA, hoop dat het hier ook nog komt.quote:Ben je overigens hetero of sta je ook voor meer open? Ik weet dat Grindr ook wel redelijk goed bekend staat, maar als dat je voorkeur niet is houdt het op.
Droom lekker verder, in wat voor omgeving leef jij dat je je niet kan voorstellen dat een meid van seks houdt?quote:Op zondag 14 december 2014 19:31 schreef TheMechanic het volgende:
TS is een geile homo die wacht op DM's.
Mijn grapjes op deze zondagavond zijn uitermate flauw. Er wordt geadviseerd om ze maar niet te serieus te nemen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Droom lekker verder, in wat voor omgeving leef jij dat je je niet kan voorstellen dat een meid van seks houdt?
Blendr?quote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Grappig dat je Grindr noemt, dat is precies wat ik bedoel, zonder account, op gps, voor discrete dates. Alleen die is inderdaad voor mensen die vallen op hetzelfde geslacht, ik hou wel echt van mannen. Skout is eigenlijk precies hetzelfde, maar nog een beetje in opkomst, vooral nog populair in Engeland en de USA, hoop dat het hier ook nog komt.
Nope, ik wil graag meer ideeen horen. Dat is juist het leuke van een forum. Anders kan je het nergens over hebben toch. En er is niks geweldig, ik zoek juist naar meer.quote:Ik zie het meer als spam, je eerste post en dan een "zogenaamde" geweldige app aanprijzen
Dit.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Helsinki het volgende:
Dat moet toch wel te regelen zijn zonder dat daar een app aan te pas komt?
Als vrouw zekerquote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Helsinki het volgende:
Dat moet toch wel te regelen zijn zonder dat daar een app aan te pas komt?
Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dit.
Ga es een keer naar een treinstation ofzo. Knipoog naar een lekkere vent, lik je lippen en kijk hem sexy aan. Binnen twee minuten kun je hem discreet een vluggertje geven in het toilet.
Je kan je foto als privebericht sturen en ziet niet precies waar iemand zit, dus ja, je kan kiezen hoe je het wil toch. Dat geldt voor elke app.quote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Beauke het volgende:
Jouw idee is ook helemaal niet discreet.
Een gratis app waarbij je ziet wie in de buurt ook zin heeft in een vluggertje?
Die zou ik er alleen al opgooien om te checken wie er allemaal opstaan dan.
Ja, maar dan zul je ook eerst op stap moeten gaan ofzo. Ik begrijp het nut van zo'n app wel. Haalt al die omslachtige dingen zoals etentje, kennismakingsgesprek, versieren in de bar, etc. etc. allemaal weg.quote:Op maandag 15 december 2014 06:30 schreef gustaf het volgende:
Je kunt natuurlijk een app gebruiken,maar is het voor een vrouw niet kinderlijk eenvoudig om sex met een man te hebben?? Daar komt dan bij dat je ze meteen in het echt hebt gezien zodat je niet ergens tegen een griezel aanloopt of zo...je moet als vrouw ook een beetje uitkijken natuurlijk,dus is het niet makkelijker om iemand mee naar huis te nemen die je ontmoet tijdens het uitgaan?? Of zeg ik nu iets ontzettend ouderwets ;-)
Omgekeerde wereld 2.0quote:Op maandag 15 december 2014 15:54 schreef vera166 het volgende:
Lijkt een fuckbuddy je niks dan? Dan kun je eenmalig moeite erin stoppen en heb je voor langere tijd een persoon om te doen wat jij wil.
Of is dat juist wat je zo afschrikt en wil je veel verschillende mannen? Ik ben niet op de hoogte van zulke apps en ik ken alleen tinderdus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar op Tinder zou je gewoon bij een match kunnen vragen of ie alleen geïnteresseerd is in seks toch, als ie nee zegt kun je door naar de volgende. Ik kan me niet voorstellen dat dat ingewikkeld is.. je bent een uitkomst voor veel mannen
Of ligt het aan je gebrek aan moed om alleen te typen 'hoi neuken?'
Tja, ze mag mij PM'en ... maar die zal indd wel tilt slaan.quote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
tja, als ik op zoek zou zijn naar seks zou dat wel mijn aanpak zijnmaar ja.
Jij misschien wel, er zijn genoeg mannen die daar wel op reagerenquote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, ze mag mij PM'en ... maar die zal indd wel tilt slaan.
Tevens zou ik het raar vinden als een meisje dat in eerste instantie zou sturen.
Zelfde als al die geile nep profielen op tinder.
Ik zou het niet erg vinden, laten we dat vooropstellenquote:Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij misschien wel, er zijn genoeg mannen die daar wel op reagerenvrouwen hebben constant matches op tinder, heel anders dan mannen denk ik.
Als je een match hebt met 10 mannen zijn er wel 8 denk ik die wel reageren op 'hoi, neuken?'. Ook al vinden ze het misschien wel raar
quote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, laten we dat vooropstellen
minder mooie vrouwen ook hoor,ik denk dat bijna elke vrouw sex kan hebben zonder daar veel moeite voor te hoeven doen...of je moet zo lelijk zijn dat de katten naar je blazen!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 02:43 schreef Zihuatanejo het volgende:
Een niet lelijke vrouw loopt kroeg in, knipoog een paar keer naar heren, en hoppa instant seks.
Niet zo moelijk toch?
Hangt ook beetje van je standaard af als vrouw zijnde. Maar als je geen standaard hebt, eitjequote:Op dinsdag 16 december 2014 07:49 schreef gustaf het volgende:
[..]
minder mooie vrouwen ook hoor,ik denk dat bijna elke vrouw sex kan hebben zonder daar veel moeite voor te hoeven doen...of je moet zo lelijk zijn dat de katten naar je blazen!!
Dat is ook voor mannen zo, als je geen standaard hebt dan hè.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef Saffrii het volgende:
[..]
Hangt ook beetje van je standaard af als vrouw zijnde. Maar als je geen standaard hebt, eitje
Bullshitquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is ook voor mannen zo, als je geen standaard hebt dan hè.
De katten moeten niet naar je blazen, maar die datingsites zitten vol dikke wanhopige trollen die je maar een vinger hoeft te geven voor ze je hele hand letterlijk in hun gleuf stoppen.quote:
dit ja!! Je hoeft echt niet knap te zijn om sex te hebben,ook als man moet het lukken,een oude maat van mij is totaal niet knap en aantrekkelijk,maar hij heeft een vlotte babbel en heeft ook genoeg humor,dit is iets wat bij vrouwen ook zeker een rol speelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De katten moeten niet naar je blazen, maar die datingsites zitten vol dikke wanhopige trollen die je maar een vinger hoeft te geven voor ze je hele hand letterlijk in hun gleuf stoppen.
Een extreem lelijke kennis van mij krijgt ook gewoon op regelmatige basis zijn persoonlijke matras dus als jouw het niet lukt doe je echt iets heel fouts maar het ligt iig niet aan de vrouwen.
Gewoon de kroeg of toch tinder..quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Misslinda24 het volgende:
Nee, alle apps worden hier besproken.
Daar heb je, zeker als vrouw, geen app voor nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef Misslinda24 het volgende:
Hey,
Wie weet er goede gratis app voor je phone waarmee je discreet vluggertje kan vinden? Ik ken alleen Skout en die is best tof en druk, maar zijn er nog meer?
Ik vraag het omdat er best veel apps en sites zijn, die totaal niet discreet zijn en al je gegevens willen hebben. Tinder en Badoo vind ik daarom niks. Niet iedereen hoeft gelijk mijn facebook te weten enzo. Ook zitten daar teveel mensen die relatie zoeken.
Het lijkt me gewoon zo geil als die lekkere glazenwasser van 3 straten verder er ook op zit en dat je dan fotootje naar elkaar kan sturen en een wippie maken (werkt op gps). Zonder dat je eerst een uur moet chatten met iemand om te vragen wat de verwachtingen zijn enzo. Er zijn natuurlijk wel websites zoals "second love", maar dat vind ik ook geldklopperij en omslachtig met betaalde accounts etc. En ook daar gaat het om emotionele connectie, ipv seks.
Jullie nog leuke tips?
Ik heb zelf al gezocht, en kwam tot nu toe alleen Skout tegen. De rest is of betaald of vol met relatie zoekers.
Tuurlijk, vreemdgaan moet zoveel mogelijk gefaciliteerd worden.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Misslinda24 het volgende:
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat veel mensen in een relatie dit leuk zouden vinden. Dan staat discretie helemaal voorop.
Hoe was dat, elke nacht in de neukgeluiden slapen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef James_R het volgende:
Wat is er mis met good old tinder?
Twee huisgenoten van mij zette de radius altijd op 5 km om Amsterdam, spraken een avond af in de kleine cooldown cafe, en 9 van de 10 keer ging het meisje braaf mee naar huis. In de hoogtijdagen van tinder ongeveer een jaar geleden trof ik elke ochtend weer twee andere chicks in de woonkamer aan.
Als vrouw moet het dan toch ook kunnen lukken zonder al te veel omslachtigheden?
Dat valt tegen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is ook voor mannen zo, als je geen standaard hebt dan hè.
Dat is ook jouw achterliggende gedachte?quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Misslinda24 het volgende:
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat veel mensen in een relatie dit leuk zouden vinden. Dan staat discretie helemaal voorop.
Omdat op Tinder 95% van de vrouwen preutse intenties heeft, en daardoor pakken de mannen het automatisch ook anders aan, waardoor het gesprek altijd hetzelfde loopt: Eerst voorstellen, dan vragen wat elkaars verwachtingen zijn, de man begint een spel van aftasten en overleggen, ik geef aan zin te hebben in vluggertje, man zegt dat ik wel niet echt zal zijn, of begint over geld of waarom ik daar dan zin in heb, waarom ik geen relatie zoek, etc, etc. Veel te omslachtige app dus. Voor beide partijen vervelend.quote:Wat is er mis met good old tinder?
Als vrouw moet het dan toch ook kunnen lukken zonder al te veel omslachtigheden?
Ik dacht dat Tinder de app van de dickpics was?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Omdat op Tinder 95% van de vrouwen preutse intenties heeft, en daardoor pakken de mannen het automatisch ook anders aan, waardoor het gesprek altijd hetzelfde loopt: Eerst voorstellen, dan vragen wat elkaars verwachtingen zijn, de man begint een spel van aftasten en overleggen, ik geef aan zin te hebben in vluggertje, man zegt dat ik wel niet echt zal zijn, of begint over geld of waarom ik daar dan zin in heb, waarom ik geen relatie zoek, etc, etc. Veel te omslachtige app dus. Voor beide partijen vervelend.
Misschien. Maar dat is niet waar TS op uit is, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tinder de app van de dickpics was?
Ze wilt gemakkelijk en discreet neukenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:05 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Misschien. Maar dat is niet waar TS op uit is, toch?
En de app van giechelende meisjes die jouw dick aan iedereen laten zien, en de app van verschillende intenties, en de app waar mensen stiekem wel willen maar niet durven, onder het mom van schijnheiligheid, want Tinder lijkt netjes, en de app waar al je facebookfoto's opstaan.quote:Ik dacht dat Tinder de app van de dickpics was?
Oke duidelijk, gebruik je PM / DM boxquote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
En de app van giechelende meisjes die jouw dick aan iedereen laten zien, en de app van verschillende intenties, en de app waar mensen stiekem wel willen maar niet durven, onder het mom van schijnheiligheid, want Tinder lijkt netjes, en de app waar al je facebookfoto's opstaan.
Alsof al die kneusjes daadwerkelijk durven af te spreken. Vast wel een paar, maar genoeg ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ze wilt gemakkelijk en discreet neukenik zou zelf geen dickpics sturen maar lijkt mij toch dat je dat om die reden doet?
De meeste kerels zullen gewoon naar de grond blijven staren of snel doorlopen met rode koontjes.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dit.
Ga es een keer naar een treinstation ofzo. Knipoog naar een lekkere vent, lik je lippen en kijk hem sexy aan. Binnen twee minuten kun je hem discreet een vluggertje geven in het toilet.
Als je met iedere Mitchell van 't kamp incl schakelketting drakenblousje en air max classics genoegen neemt wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 06:30 schreef gustaf het volgende:
Je kunt natuurlijk een app gebruiken,maar is het voor een vrouw niet kinderlijk eenvoudig om sex met een man te hebben?? Daar komt dan bij dat je ze meteen in het echt hebt gezien zodat je niet ergens tegen een griezel aanloopt of zo...je moet als vrouw ook een beetje uitkijken natuurlijk,dus is het niet makkelijker om iemand mee naar huis te nemen die je ontmoet tijdens het uitgaan?? Of zeg ik nu iets ontzettend ouderwets ;-)
dat ligt dan echt aan je sociale handicapquote:
Zou het ook niet vertrouwen, voordat je het weet ben je je portemonnee kwijtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
De meeste kerels zullen gewoon naar de grond blijven staren of snel doorlopen met rode koontjes.
"slet genaaid, beurs weg"quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou het ook niet vertrouwen, voordat je het weet ben je je portemonnee kwijt
Niet zo gek, iedere idioot kan een nep Tinderprofiel aanmaken. Maak gewoon eentje, vraag een kerel z'n nummer zonder over seks te beginnen, stuur een paar snapchats zodat hij weet dat je het echt bent, en begin dan maar over seks.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Omdat op Tinder 95% van de vrouwen preutse intenties heeft, en daardoor pakken de mannen het automatisch ook anders aan, waardoor het gesprek altijd hetzelfde loopt: Eerst voorstellen, dan vragen wat elkaars verwachtingen zijn, de man begint een spel van aftasten en overleggen, ik geef aan zin te hebben in vluggertje, man zegt dat ik wel niet echt zal zijn, of begint over geld of waarom ik daar dan zin in heb, waarom ik geen relatie zoek, etc, etc. Veel te omslachtige app dus. Voor beide partijen vervelend.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
dat ligt dan echt aan je sociale handicap
Dombo, de Facebookfoto's staan al op je Facebookquote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
En de app van giechelende meisjes die jouw dick aan iedereen laten zien, en de app van verschillende intenties, en de app waar mensen stiekem wel willen maar niet durven, onder het mom van schijnheiligheid, want Tinder lijkt netjes, en de app waar al je facebookfoto's opstaan.
Als je het dan nog voor je ego / de aandacht doet kan ik me nog indenken vandaarom doe je het, maar waarom zou je in hemelsnaam je dickpic sturen dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Alsof al die kneusjes daadwerkelijk durven af te spreken. Vast wel een paar, maar genoeg ook niet.
Jaja, jij dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Een vriend van de buurman van mijn zus haar kapper zat op Skout, maar bij het installeren moest hij ermee akkoord gaan dat Skout toegang kreeg tot oa internetgeschiedenis en contacten. Hij heeft de app later verwijdert, omdat hem dit toch niet lekker zat. Hoe anoniem is dat nou helemaal? Gewoon niet dus.
Ik snap je punt,maar als een vrouw (alleen voor de sex dan) een man zoekt,zijn er genoeg mannen(ook goed uitziende)die dat wel zien zitten,en ja ook mannen en jongens met een hoog zigeuner gehalte zullen een poging wagen,maar als vrouw is er zeker wel meer keuze dan voor mannen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je met iedere Mitchell van 't kamp incl schakelketting drakenblousje en air max classics genoegen neemt wel ja.
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef Beauke het volgende:
[..]
Jaja, jij dus.
Ik lees trouwens de hele tijd Stout.
Spanning?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je het dan nog voor je ego / de aandacht doet kan ik me nog indenken vandaarom doe je het, maar waarom zou je in hemelsnaam je dickpic sturen dan?
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.quote:
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef gustaf het volgende:
[..]
Ik snap je punt,maar als een vrouw (alleen voor de sex dan) een man zoekt,zijn er genoeg mannen(ook goed uitziende)die dat wel zien zitten,en ja ook mannen en jongens met een hoog zigeuner gehalte zullen een poging wagen,maar als vrouw is er zeker wel meer keuze dan voor mannen.
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.quote:Een vriend van de buurman van mijn zus haar kapper zat op Skout, maar bij het installeren moest hij ermee akkoord gaan dat Skout toegang kreeg tot oa internetgeschiedenis en contacten.
Right...lekker kortzichtig weerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.
[..]
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.
Wat let je om je oneliner te onderbouwen?quote:
dat snap ik,natuurlijk moet je jezelf niet te hoog inschatten,maar bij heel veel mensen gaat het fout op een verkeerde aanpak,maar blijf toch op mijn standpunt dat het voor een vrouw net iets makkelijker is om een man aan de haak te slaan,vrouwen worden minder snel afgewezen dan mannen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.
[..]
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.
Apps die zich dmv Facebook aan willen melden gebruik is sowieso niet. Ik gebruik dan ook geen Tinder of andere meuk die Facebook als een vereiste hebben. Lekker irritant dat je de foto's eerst op FB moet zetten en dan pas in de app kan gebruiken. Doe mij maar OKCupid, werkt stukken beter wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf wel aardig in weten te schatten.Natuurlijk wil iedereen een partner die net iets beter dan henzelf is en zal dat ook proberen,en inderdaad zal dat vaak tot niets leiden waarna ze het weer bij iemand proberen die gelijkwaardiger is.Maar dat is echt niet altijd zo.Genoeg knappe mannen en vrouwen die met een veel minder exemplaar naar huis gaan,uiterlijk zegt wat dat betreft niet alles.En andersom is gelijkwaardigheid of iemand die lager ingeschat kan worden geen garantie dat iets wel slaagt.Je kunt hier simpelweg geen algemene uitspraken over doen.Bij de een werkt iets wel en bij de ander niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat let je om je oneliner te onderbouwen?
Bij dat standpunt mag je blijven maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef gustaf het volgende:
[..]
dat snap ik,natuurlijk moet je jezelf niet te hoog inschatten,maar bij heel veel mensen gaat het fout op een verkeerde aanpak,maar blijf toch op mijn standpunt dat het voor een vrouw net iets makkelijker is om een man aan de haak te slaan,vrouwen worden minder snel afgewezen dan mannen.
Nee echt, het was echt de kapper van de broer van de buurman van mijn zus!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef Beauke het volgende:
[..]
Jaja, jij dus.
Ik lees trouwens de hele tijd Stout.
Jij zal het weten iddquote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf wel aardig in weten te schatten.Natuurlijk wil iedereen een partner die net iets beter dan henzelf is en zal dat ook proberen,en inderdaad zal dat vaak tot niets leiden waarna ze het weer bij iemand proberen die gelijkwaardiger is.Maar dat is echt niet altijd zo.Genoeg knappe mannen en vrouwen die met een veel minder exemplaar naar huis gaan,uiterlijk zegt wat dat betreft niet alles.En andersom is gelijkwaardigheid of iemand die lager ingeschat kan worden geen garantie dat iets wel slaagt.Je kunt hier simpelweg geen algemene uitspraken over doen.Bij de een werkt iets wel en bij de ander niet.
en als ik nu kom met de stelling dat een lelijke vrouw sneller een man aan de haak kan slaan dan een lelijke man een vrouw?? Met alle respect voor jou mening natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij dat standpunt mag je blijven maar ik ben het er niet mee eens.
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef gustaf het volgende:
[..]
en als ik nu kom met de stelling dat een lelijke vrouw sneller een man aan de haak kan slaan dan een lelijke man een vrouw?? Met alle respect voor jou mening natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |