abonnement Unibet Coolblue
pi_147744799
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar slapen met mannen die bezet zijn, hoe voelt dat voor jou persoonlijk?
Is toch gewoon een troll, kan haast niet anders.
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:07:21 #127
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147744879
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Is toch gewoon een troll, kan haast niet anders.
Mijn troll-radar ging inderdaad al toen ik de OP las. Maar er toch intrappen, he ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:08:05 #128
438051 Isund
De enige echte
pi_147744904
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Mijn troll-radar ging inderdaad al toen ik de OP las. Maar er toch intrappen, he ;(
Het blijft een lastig verhaal hier op fok om troll vrij te blijven.
pi_147745133
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Mijn troll-radar ging inderdaad al toen ik de OP las. Maar er toch intrappen, he ;(
1% kans dat ik het mis heb, maar de verwoording is veel te mannelijk. Ik geloof het niet.
pi_147745170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

1% kans dat ik het mis heb, maar de verwoording is veel te mannelijk. Ik geloof het niet.
Nee, waarom zou een geile slet op FOK! komen vragen welke app ze moet hebben om een anal worship te krijgen, wat denk je zelf? _O-
pi_147759272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Misslinda24 het volgende:
Niet zo schijnheilig joh. Wie wordt er nou gelukkig van elke dag alleen maar brood met pindakaas.

Geluk bestaat uit hele andere dingen, avontuur, leven, spanning, vrijheid, variatie.
Troll of breezah :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147772390
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar slapen met mannen die bezet zijn, hoe voelt dat voor jou persoonlijk?
Heerlijk. Ik heb toch niets met die mannen hun relatie te maken? Mooi dat ik iets kan bieden dat ze zoeken.
pi_147772434
quote:
Het blijft een lastig verhaal hier op fok om troll vrij te blijven.
Zo vind ik op mij beurt al die vastgeroeste kerels die niet geloven dat een meid van seks houdt weer trollen met hun reacties.

Kom toch uit je holletje, al die meiden op al die apps zijn zeker ook trolls.
pi_147773343
Ik geloof wel dat er zulke vrouwen zijn.
Maar de meeste dames van 24 willen toch een vaste relatie. Denk ik. :)

En als een gebonden man vreemdgaat is dat natuurlijk lekker zijn eigen verantwoording.
pi_147773380
Helemaal mee eens. En aangezien 99% van de mensen vroeg of laat een enorme drang krijgen ernaar, is het eerder niet trouw zijn aan jezelf om levenslang je ware gevoelens weg te drukken.
  zaterdag 20 december 2014 @ 14:10:18 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147773486
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef Beauke het volgende:
Ik geloof wel dat er zulke vrouwen zijn.
Maar de meeste dames van 24 willen toch een vaste relatie. Denk ik. :)

En als een gebonden man vreemdgaat is dat natuurlijk lekker zijn eigen verantwoording.
Dat laatste is natuurlijk waar. Maar als een vrouw in een relatie bij mij zou aankloppen, dan zou ik haar weigeren. Ik kan dat vanuit mijn eigen gevoel gewoon niet. Meehelpen aan het kapotmaken van een relatie. Er is sowieso een partner in het spel en wie weet wel een heel gezin (kinderen dus).

Waarom met mensen neuken die in een relatie zitten terwijl er zoveel singles zijn?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147773596
quote:
Dat laatste is natuurlijk waar. Maar als een vrouw in een relatie bij mij zou aankloppen, dan zou ik haar weigeren. Ik kan dat vanuit mijn eigen gevoel gewoon niet. Meehelpen aan het kapotmaken van een relatie. Er is sowieso een partner in het spel en wie weet wel een heel gezin (kinderen dus).

Waarom met mensen neuken die in een relatie zitten terwijl er zoveel singles zijn?
Dus als een vrouw zich beschikbaar opstelt voor seks naar jou, waar ze blijkbaar haar redenen voor heeft, ga jij het voor haar bepalen? Jij weet toch niet hoe het in die relatie is?

Je ware verlangens wegdrukken en niet jezelf zijn in een relatie is de ergste vorm van je relatie kapotmaken, dus dat is de oorzaak, niet dit.

Wees liever blij dat die vrouw dan de stap maakt om zichzelf te zijn en het op die manier beter kan uithouden in de relatie. Dat ze er uberhaupt nog in zit is een tweede, maar veel mensen willen dat nu eenmaal blijkbaar.
pi_147773643
Jij bent toch 24 missLinda?
pi_147774432
Een discreet sex afspraakje moet kunnen, stuur maar wat naar mijn inbox MissLinda ;-)
grab her ass in front of dudes who want her
pi_147774649
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef Beauke het volgende:
Ik geloof wel dat er zulke vrouwen zijn.
Maar de meeste dames van 24 willen toch een vaste relatie. Denk ik. :)

En als een gebonden man vreemdgaat is dat natuurlijk lekker zijn eigen verantwoording.
Dat is waar jij het fout hebt ben ik bang. De meeste vrouwen van 24 doen lekker alles waar ze zelf zin in hebben zonder zich teveel aan te trekken wat andere mensen er nou van vinden. Huppelende tienermeisjes van rond de 16 hebben een ideale beeld van een vaste relatie, huisje boompje beestje en blablabla
grab her ass in front of dudes who want her
pi_147775201
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef diordior het volgende:

[..]

Dat is waar jij het fout hebt ben ik bang. De meeste vrouwen van 24 doen lekker alles waar ze zelf zin in hebben zonder zich teveel aan te trekken wat andere mensen er nou van vinden. Huppelende tienermeisjes van rond de 16 hebben een ideale beeld van een vaste relatie, huisje boompje beestje en blablabla
Ach... Kan het fout hebben hoor. Kan niet spreken voor hoe de meeste vrouwen van die leeftijd zijn, ken ze niet allemaal en weet niet of er feiten of cijfers van zijn.
Vind alleen dat missLinda ouder en mannelijker klinkt dan ze is? Maar kan het mis hebben hoor. :)
pi_147775304
Ik blijf het bizar vinden dat openheid over seks direct geassocieerd wordt met mannelijk. Typisch voorbeeld van een vastgeroeste mindset waar veel mensen in zitten.
pi_147775454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef Misslinda24 het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat openheid over seks direct geassocieerd wordt met mannelijk. Typisch voorbeeld van een vastgeroeste mindset waar veel mensen in zitten.
Nee joh, ik ben geen haar beter. ;)

Maar je klinkt wel ouder. Hoe oud ben je?
  zaterdag 20 december 2014 @ 15:30:06 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147775475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:14 schreef Misslinda24 het volgende:

[..]

Dus als een vrouw zich beschikbaar opstelt voor seks naar jou, waar ze blijkbaar haar redenen voor heeft, ga jij het voor haar bepalen? Jij weet toch niet hoe het in die relatie is?

Je ware verlangens wegdrukken en niet jezelf zijn in een relatie is de ergste vorm van je relatie kapotmaken, dus dat is de oorzaak, niet dit.

Wees liever blij dat die vrouw dan de stap maakt om zichzelf te zijn en het op die manier beter kan uithouden in de relatie. Dat ze er uberhaupt nog in zit is een tweede, maar veel mensen willen dat nu eenmaal blijkbaar.
Ze maakt het maar lekker uit voordat ze van mij mag snoepen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147775603
ben 26
pi_147776553
Skout :')
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:17:18 #147
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_147776701
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef Misslinda24 het volgende:
ben 26
ok is voldoende. kom ff neuke ok ziejezo
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_147776790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

ok is voldoende. kom ff neuke ok ziejezo
Kom je hem ook ergens niet tegen? :+
Pompen met die subwoofer
pi_147777758
Waarom plaats je niks op seksjobs? Kan je nog geld verdienen ook. En discreet seks hebben, en geld verdienen. De ideale baan vind je niet?
  zaterdag 20 december 2014 @ 21:59:15 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147787369
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk waar. Maar als een vrouw in een relatie bij mij zou aankloppen, dan zou ik haar weigeren. Ik kan dat vanuit mijn eigen gevoel gewoon niet. Meehelpen aan het kapotmaken van een relatie. Er is sowieso een partner in het spel en wie weet wel een heel gezin (kinderen dus).

Waarom met mensen neuken die in een relatie zitten terwijl er zoveel singles zijn?
Volledig mee eens. Als ik weet dat een vrouw een relatie heeft kan ik haar nog zo leuk voelen of zelfs extreem verliefd op haar zijn, ik zal er nooit iets mee doen. Ik heb 'de andere kant' meegemaakt en dat gun ik niemand. En nee,dat was niet omdat de vrouw in kwestie tekort kwam bij mij, maar volgens haar had het er meer mee te maken dat het haar (getrouwde) baas was die aandrong.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')