Maar wel een flinke opkomst dusquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
drie kwart van alle berichten blijkt aan de andere kant van het land te zitten.
In een app moet je ook je omgeving opgeven toch? Doe dat hier ook in je OP en er zijn zat mensen in je omgeving (of kunnen er zo zijn).quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Dat probleem heb ik ook, maar dan met reguliere datingapps. Alle mooie meiden wonen ver bij me vandaanquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Dan doe je daar toch een vluggertjequote:Ik zit nu in Amersfoort vanwege werk en hier komen veel mooiere vrouwen naar boven.
werk en plezier combinerenquote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch een vluggertje
ervaringsdeskundige hier?quote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Misslinda24 het volgende:
Kan altijd in lunchpauze toch, als ze om de hoek woont, of voor of na werk, of uurtje vrij, of desnoods op toilet.
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ben een man, vrouwen zijn in de regel niet zo gewillig.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch een vluggertje
Enlight me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Misslinda24 het volgende:
Vrouwen zijn minder preuts dan je denkt
Mag ik even zeggen dat ik het zeer ironisch vind dat jij jouw seksuele frustratie zit te uiten op een forum?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Misslinda24 het volgende:
Vrouwen zijn minder preuts dan je denkt
quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ga niet overal op reageren hier en vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Kroeg is omslachtig.quote:In het weekend naar de kroeg om mannen op te duikelen voor een ons en door de week via de app?
O, integendeel, lieve schat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef Misslinda24 het volgende:
Klopt! Geen gebrek aan aandacht, maar meer kan altijd. Geniet ik van, niks frustrerend.
Kun je me uitleggen hoe je aan je vastgeroeste, preutse houding komt, dat een vrouw die andere vrouwen preuts noemt, daardoor meteen gefrustreerd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |