En ze kon geen weerstand bieden dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Als ik weet dat een vrouw een relatie heeft kan ik haar nog zo leuk voelen of zelfs extreem verliefd op haar zijn, ik zal er nooit iets mee doen. Ik heb 'de andere kant' meegemaakt en dat gun ik niemand. En nee,dat was niet omdat de vrouw in kwestie tekort kwam bij mij, maar volgens haar had het er meer mee te maken dat het haar (getrouwde) baas was die aandrong.
Blijkbaar niet.Maar dat is haar verlies,niet het mijne.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef Beauke het volgende:
[..]
En ze kon geen weerstand bieden dan?
Slap zeg.
Of iedereen heeft wel eens het verlangen om buiten de deur te eten maar omdat je relatie meer waard is dan een keer sex doe je dit niet.quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Misslinda24 het volgende:
Blijkbaar had zij de behoefte daaraan, anders deed ze het niet.
Dus dan zijn er maar 2 opties, of je hoort niet bij elkaar in een relatie, of je hebt het er samen over en steunt elkaars verlangens.
Als je relatie meer waard is dan seks zou het er niet eens toe doen als het zou gebeuren.quote:Of iedereen heeft wel eens het verlangen om buiten de deur te eten maar omdat je relatie meer waard is dan een keer sex doe je dit niet.
Ik ben de moeilijkste niet. Ik denk dat als het vooraf besproken was dat ze die behoefte had ik er best mee akkoord had kunnen gaan (mits veilig). Al had ik dan andersom natuurlijk ook wel wat gescharreld als de kans daartoe er was. Alleen het feit dat ze erover loog (en dat erg lang volhield) is voor mij genoeg. Overigens was het volgens haar geen lust waarom ze t deed.quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Misslinda24 het volgende:
Blijkbaar had zij de behoefte daaraan, anders deed ze het niet.
Dus dan zijn er maar 2 opties, of je hoort niet bij elkaar in een relatie, of je hebt het er samen over en steunt elkaars verlangens.
Promotieneuken dusquote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste niet. Ik denk dat als het vooraf besproken was dat ze die behoefte had ik er best mee akkoord had kunnen gaan (mits veilig). Al had ik dan andersom natuurlijk ook wel wat gescharreld als de kans daartoe er was. Alleen het feit dat ze erover loog (en dat erg lang volhield) is voor mij genoeg. Overigens was het volgens haar geen lust waarom ze t deed.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Als je relatie meer waard is dan seks zou het er niet eens toe doen als het zou gebeuren.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ik vind het teveel gedoe om te vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Zo, en nu nog even snel reclame maken voor skout en Flurv.quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ik vind het teveel gedoe om te vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Heel subtiel ook. Nee maar echt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Beauke het volgende:
[..]
Zo, en nu nog even snel reclame maken voor skout en Flurv.
Het heeft alles te maken met die behoefte. Waar het om gaat is of je volledig jezelf kunt zijn in je relatie met je behoeftes erbij, of dat je leven een groot gevecht moet worden om de ander zijn ego te blijven pleasen.quote:is het wel eens in je opgekomen dat de vraag of je daadwerkelijk buiten de deur gaat eten niets te maken heeft met de behoefte aan seks en de grootte daarvan?
Ja want Skout is wel voor seks bedoeld?quote:Op zondag 21 december 2014 22:03 schreef Misslinda24 het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen graag meer mensen ziet die voor "hetzelfde in zijn", op de profielen die ze blijkbaar gebruiken. Alle PM'ers vinden het ongetwijfeld leuk als het fok forum een seksdate site wordt.
Wat lul je nou? Weet je hoeveel er via fok afgeneukt wordt? Als je niet al meerdere fok leden hebt geneukt hoor je er niet bij hoorquote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ga niet overal op reageren hier en vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Maar wel een flinke opkomst dusquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
drie kwart van alle berichten blijkt aan de andere kant van het land te zitten.
In een app moet je ook je omgeving opgeven toch? Doe dat hier ook in je OP en er zijn zat mensen in je omgeving (of kunnen er zo zijn).quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Dat probleem heb ik ook, maar dan met reguliere datingapps. Alle mooie meiden wonen ver bij me vandaanquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Misslinda24 het volgende:
Dan doe je daar toch een vluggertjequote:Ik zit nu in Amersfoort vanwege werk en hier komen veel mooiere vrouwen naar boven.
werk en plezier combinerenquote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch een vluggertje
ervaringsdeskundige hier?quote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Misslinda24 het volgende:
Kan altijd in lunchpauze toch, als ze om de hoek woont, of voor of na werk, of uurtje vrij, of desnoods op toilet.
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ben een man, vrouwen zijn in de regel niet zo gewillig.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch een vluggertje
Enlight me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Misslinda24 het volgende:
Vrouwen zijn minder preuts dan je denkt
Mag ik even zeggen dat ik het zeer ironisch vind dat jij jouw seksuele frustratie zit te uiten op een forum?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Misslinda24 het volgende:
Vrouwen zijn minder preuts dan je denkt
quote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef Misslinda24 het volgende:
Inderdaad, Flurv en Skout zijn toch de enige heb ik gemerkt. Bedankt voor alle PM's trouwens, maar ga niet overal op reageren hier en vragen waar iedereen vandaan komt etc, en deze site is daar ook niet voor.
Kroeg is omslachtig.quote:In het weekend naar de kroeg om mannen op te duikelen voor een ons en door de week via de app?
O, integendeel, lieve schat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef Misslinda24 het volgende:
Klopt! Geen gebrek aan aandacht, maar meer kan altijd. Geniet ik van, niks frustrerend.
Kun je me uitleggen hoe je aan je vastgeroeste, preutse houding komt, dat een vrouw die andere vrouwen preuts noemt, daardoor meteen gefrustreerd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |