Right...lekker kortzichtig weerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.
[..]
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.
Wat let je om je oneliner te onderbouwen?quote:
dat snap ik,natuurlijk moet je jezelf niet te hoog inschatten,maar bij heel veel mensen gaat het fout op een verkeerde aanpak,maar blijf toch op mijn standpunt dat het voor een vrouw net iets makkelijker is om een man aan de haak te slaan,vrouwen worden minder snel afgewezen dan mannen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel. In ieder geval bekend met je online oeuvre.
[..]
Voor mannen zijn er ook genoeg vrouwen. Zo'n slap excuus 'ja maar vrouwen kunnen veel makkelijker seks regelen'. Onzin, voor mannen is het net zo makkelijk of moeilijk. Je moet weten in elke markt je je begeeft. Veel mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn zelf een 5/10 maar nemen geen genoegen met een vrouw van hun zelfde niveau. Tjah, dan wordt het inderdaad lastig. Of ze denken zelf een 9/10 te zijn ofzo. Realiteitszin is bij velen ver te zoeken.
Apps die zich dmv Facebook aan willen melden gebruik is sowieso niet. Ik gebruik dan ook geen Tinder of andere meuk die Facebook als een vereiste hebben. Lekker irritant dat je de foto's eerst op FB moet zetten en dan pas in de app kan gebruiken. Doe mij maar OKCupid, werkt stukken beter wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf wel aardig in weten te schatten.Natuurlijk wil iedereen een partner die net iets beter dan henzelf is en zal dat ook proberen,en inderdaad zal dat vaak tot niets leiden waarna ze het weer bij iemand proberen die gelijkwaardiger is.Maar dat is echt niet altijd zo.Genoeg knappe mannen en vrouwen die met een veel minder exemplaar naar huis gaan,uiterlijk zegt wat dat betreft niet alles.En andersom is gelijkwaardigheid of iemand die lager ingeschat kan worden geen garantie dat iets wel slaagt.Je kunt hier simpelweg geen algemene uitspraken over doen.Bij de een werkt iets wel en bij de ander niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat let je om je oneliner te onderbouwen?
Bij dat standpunt mag je blijven maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef gustaf het volgende:
[..]
dat snap ik,natuurlijk moet je jezelf niet te hoog inschatten,maar bij heel veel mensen gaat het fout op een verkeerde aanpak,maar blijf toch op mijn standpunt dat het voor een vrouw net iets makkelijker is om een man aan de haak te slaan,vrouwen worden minder snel afgewezen dan mannen.
Nee echt, het was echt de kapper van de broer van de buurman van mijn zus!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef Beauke het volgende:
[..]
Jaja, jij dus.
Ik lees trouwens de hele tijd Stout.
Jij zal het weten iddquote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Dan is dat wel een beetje een dom type. Je kan namelijk gewoon nee kiezen bij die vraag over je contacten. En bij het aanmelden kan je ook Facebook kiezen of gewoon "sign in", zonder ook maar iets in te vullen of aan te melden.
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf wel aardig in weten te schatten.Natuurlijk wil iedereen een partner die net iets beter dan henzelf is en zal dat ook proberen,en inderdaad zal dat vaak tot niets leiden waarna ze het weer bij iemand proberen die gelijkwaardiger is.Maar dat is echt niet altijd zo.Genoeg knappe mannen en vrouwen die met een veel minder exemplaar naar huis gaan,uiterlijk zegt wat dat betreft niet alles.En andersom is gelijkwaardigheid of iemand die lager ingeschat kan worden geen garantie dat iets wel slaagt.Je kunt hier simpelweg geen algemene uitspraken over doen.Bij de een werkt iets wel en bij de ander niet.
en als ik nu kom met de stelling dat een lelijke vrouw sneller een man aan de haak kan slaan dan een lelijke man een vrouw?? Met alle respect voor jou mening natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij dat standpunt mag je blijven maar ik ben het er niet mee eens.
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef gustaf het volgende:
[..]
en als ik nu kom met de stelling dat een lelijke vrouw sneller een man aan de haak kan slaan dan een lelijke man een vrouw?? Met alle respect voor jou mening natuurlijk.
Je vergeet de vriend!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee echt, het was echt de kapper van de broer van de buurman van mijn zus!
Heb als gezette jongen (1,80m 100kg) toch nooit moeite gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.
Om maar even een voorbeeldje te noemen.
En opnieuw is het erg kortzichtig gedacht. Maar ik denk niet dat we hier ooit hetzelfde over gaan denken.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat wel. Maar de meeste hopeloze kerels die niks weten te regelen (zoals ik het zie in de praktijk) hebben gewoon een dubbele standaard. Zelf er geen fuck voor doen, beetje dom in de hoek van de kroeg staan en een vetpens over de riem onder het shirt vandaan. Maar wel een lekker wijf met lange sexy benen op hakken en een leuk jurkje willen. Een dikkerd aan de overkant van de bar met een baal shag uit de achterzak is te min voor ze, terwijl dat wel de markt voor ze is.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
En opnieuw is het erg kortzichtig gedacht. Maar ik denk niet dat we hier ooit hetzelfde over gaan denken.
ja das waar...nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik weinig principes heb,en dat ik ze naarmate het promillage stijgt steeds knapper vind worden...quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
kwam die passworden resetten ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, hun accountmanager was hier zojuist
kwam kijken wat voor vlees er in deze kuip zitquote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
kwam die passworden resetten ofzo?
Het gaat er vooral om of je een leuke kop hebt toch. Dat is sexier dan lichaamsbouw.quote:Heb als gezette jongen (1,80m 100kg) toch nooit moeite gehad.Lijkt mij kutter om een mollig wijf te zijn dan een brede vent, want ja, dubbele standaarden enzo.
Nou, Brad Pitt van 130Kg zal het niet zo goed doen hoor. Sowieso, mannen kijken er misschien toch ander tegen aan. Vooral bij seks hebben we liever een lekker lijf dan een lekkere kop.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om of je een leuke kop hebt toch. Dat is sexier dan lichaamsbouw.
Nog steeds geen leuke fokker gevonden?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Misslinda24 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om of je een leuke kop hebt toch. Dat is sexier dan lichaamsbouw.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef Misslinda24 het volgende:
De meesten die langskomen zijn bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |