Dit is geloof ik niet uit religieus oogpunt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal iets met religie en geen condooms.
Welk topic?quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel even genieten trouwens al die berichten in dat topic over intimiteitsproblemen.
Alsof ze het hebben over een vibrator die niet meer werkt. Wat een stelletje tokkies zitten er hier ook.
Waar net naar gelinkt werd, over die vriend die geen seks meer wilde met de TS.quote:
Of brandblussers, die zijn dan wel weer belangrijk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
Of hebben we het hier over het schoonmaakmerk?
nummer 6 is zo waar.quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
http://www.fleurflirt.nl/kleine-vrouwen-daten/
Ik ben het niet eens met het eerste punt.
quote:
Is dat het hoofd van Braddie?quote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Kerstboom op Facebook
Ik moest bijzonder hard lachen om de post van Rectum.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
Masturberen is toch een beetje dat je zin hebt in hertenbiefstuk met stoofpeer en dan besluit langs de McDrive te gaan.
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat het hoofd van Braddie?
Arme TSquote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Relatieprobleem met seks en intimiteit
En je blijft met een leeg gevoel achter.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
Masturberen is toch een beetje dat je zin hebt in hertenbiefstuk met stoofpeer en dan besluit langs de McDrive te gaan.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
Godverquote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Kerstboom op Facebook
Ik moest bijzonder hard lachen om de post van Rectum.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je blijft met een leeg gevoel achter.
Ik zou het uitmaken, denk ik... Maar ik heb makkelijk praten.quote:
Ik heb geen idee wat ik zou doen, gelukkig zal ik niet snel in zo'n situatie belanden.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken, denk ik... Maar ik heb makkelijk praten.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me de hele dag al niet lekker
Ik heb liever dat iemand anders tijd heeft voor mij, seks moet wel echt bar slecht zijn wil masturbatie te prefereren zijn. Heb ik denk ik maar eenmaal meegemaakt met een vrouw die een perfecte imitatie van een zeester deed.quote:Op zondag 14 december 2014 16:44 schreef bamibij het volgende:
[..]Mwha, ik vind het soms wel echt ff lekker hoor. ff tijd voor jezelf
Slecht voorbereid? of vind je praten voor een groep gewoon kut?quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
#teambrakheid
Ik moet morgen weer een presentatie houden. Knijp hem nu al.
Ahwquote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
#teambrakheid
#team brakheid#quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
#teambrakheid
Ik 2 weken terug onder de douche een keer, denk ik. Niet onthouden. Sowieso moet ik het niet meer onder de douche doen omdat ik dan een aanwensel heb van niet te veel geluid willen maken en adem inhouden om tot een hoogtepunt te komen. Dat helpt me niet echt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb ehm... Eergisteren nog gemasturbeerd geloof ik. Kon er niets aan doen. Ik werd getriggered.
Ik zou wel willen weten wiens hoofd het vaakst op FOK! staat. Ik denk de Bradster.quote:
I'm pretty sure.quote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten wiens hoofd het vaakst op FOK! staat. Ik denk de Bradster.
Dat laatste. Vorige week had ik een enorme black-out, dus dat is geen fijn vooruitzicht.quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Slecht voorbereid? of vind je praten voor een groep gewoon kut?
Komt wel goedquote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
#teambrakheid
quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef bamibij het volgende:
Je zal als werkgever maar braddie op sollicitatie krijgen en nietsvermoedend z'n naam googlen
Kilometers maken helpt wel echt, ik was vroeger een brok zenuwen maar door het vaak te doen heb ik nu geen centje pijn meer. Afgelopen dinsdag voor 300 mensen op een congres een presentatie gedaan, not a fuck was given.quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat laatste. Vorige week had ik een enorme black-out, dus dat is geen fijn vooruitzicht.
Dat dusquote:
Dat mag ook weleensquote:Op zondag 14 december 2014 16:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat een geluk mandie bal op de lijn
Ligt er ook aan wat je moet presenteren. Onverwachtse kritische vragen zijn extreem kut.quote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kilometers maken helpt wel echt, ik was vroeger een brok zenuwen maar door het vaak te doen heb ik nu geen centje pijn meer. Afgelopen dinsdag voor 300 mensen op een congres een presentatie gedaan, not a fuck was given.
Ajaxquote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Ajax, Stannis... Nee, het wordt langzaam steeds duidelijker
Soms moet je even de zaken ter hand nemen en er alles uitknijpen wat erin zit.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb ehm... Eergisteren nog gemasturbeerd geloof ik. Kon er niets aan doen. Ik werd getriggered.
Dan zeg ik dat het een goede vraag is, dat ik het uitzoek en dat erop terugkom. Wat ik dan ook daadwerkelijk doe.quote:Op zondag 14 december 2014 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je moet presenteren. Onverwachtse kritische vragen zijn extreem kut.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe goed je in de materie zit, natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je moet presenteren. Onverwachtse kritische vragen zijn extreem kut.
True, maar er zijn altijd dingen die je niet goed kunt verdedigen, omdat je er eigenlijk niet helemaal achter staat en dan hang je.quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe goed je in de materie zit, natuurlijk.
Dingen die je zelf hebt onderzocht, zijn prettiger om te presenteren dan een onderwerpje dat je toebedeeld krijgt.
Stuurde kaneel je een nudie?quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat dus...Als je van iemand houd neem je best veel minpunten op de koop toe. Alleen weet ik niet hoe ik zou reageren m.b.t. intimiteit. En dan gaat het niet zozeer om de seks,maar ook om het niet knuffelen/zoenen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik zou doen, gelukkig zal ik niet snel in zo'n situatie belanden.
Komt goed, net als de brakheid.quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
#teambrakheid
Dat helpt denk ik alleen als je het wekelijks moet doen. In totaal heb ik al vaak gepresenteerd, maar daar zit dan altijd geruime tijd tussen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kilometers maken helpt wel echt, ik was vroeger een brok zenuwen maar door het vaak te doen heb ik nu geen centje pijn meer. Afgelopen dinsdag voor 300 mensen op een congres een presentatie gedaan, not a fuck was given.
Nog nooit meegemaakt, eigenlijk. Al zijn de onderzoeken en presentaties die wij moesten doen natuurlijk wel iets anders qua richting.quote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, maar er zijn altijd dingen die je niet goed kunt verdedigen, omdat je er eigenlijk niet helemaal achter staat en dan hang je.
Dat is waar. Vroeger deed ik het wel veel, maar ik vind het nu snel saai.quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Masturberen niets aan vinden? Je kan het zo fijn maken als je zelf wil.
Ik wel met pleitoefeningen en de verdediging van m'n scriptie. Ik kan ook niet zo snel denken wrs.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, eigenlijk. Al zijn de onderzoeken en presentaties die wij moesten doen natuurlijk wel iets anders qua richting.
Stop ook wat vingers in je anus dan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar. Vroeger deed ik het wel veel, maar ik vind het nu snel saai.Heb meer prikkeling nodig.
Ik zie dit voor mequote:Op zondag 14 december 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop ook wat vingers in je anus dan.
Tepelklemmen erbij
Succes iig. Bach bloesem heeft me ook geholpen bedenk ik me.quote:Op zondag 14 december 2014 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat helpt denk ik alleen als je het wekelijks moet doen. In totaal heb ik al vaak gepresenteerd, maar daar zit dan altijd geruime tijd tussen.![]()
Maar goed, hier ging het vorige week ook over. Ik maak er gewoon het beste van.
Helpt wel echt trouwens.quote:Op zondag 14 december 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop ook wat vingers in je anus dan.
Tepelklemmen erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |