Niet als je een homo bent. Anders is het tijd om uit de kast te komen. Aandachtshoererij is meer iets voor vrouwen.quote:
Lekker "opgeprikt" bij iemand zitten en niet je eigen ding kunnen doen is wel het meest vervelendste gevoel wat ik kan. Ze mogen bij ons komen maar ik ga nooit ergens anders verplicht zitten. Hier ga ik lekker mijn eigen gang tot aan het eten en de drank.quote:Op zondag 14 december 2014 10:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Niet kerst bij andere mensen vieren maar zelf alles moeten regelen
Ja ik ook welquote:
Precies. Niks ergers dan met kerstmis verplicht gezellig vijf uur lang bij je schoonfamilie te moeten gaan vreten.quote:Op zondag 14 december 2014 10:34 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Lekker "opgeprikt" bij iemand zitten en niet je eigen ding kunnen doen is wel het meest vervelendste gevoel wat ik kan. Ze mogen bij ons komen maar ik ga nooit ergens anders verplicht zitten. Hier ga ik lekker mijn eigen gang tot aan het eten en de drank.
GODVERquote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Rectum het volgende:
die van mij staat ook alweer:
[ afbeelding ]
Geil plaatje.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Vind de verlichting niet zo.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie afwerking.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |