Ze kan het niet eens uitspreken, laat staan makenquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze schept gewoon kant en klare Aïoli over in schaaltjes![]()
Exact,dat bedoel ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Waarom geboren nederlanders het Nederlands nauwelijks beheersen> Of waarom na 6 maanden cursus een vluchteling het beter spreekt dan Vanflessa?
Ja klopt , ze zal soms reageren maar niet altijdquote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Isa heeft ook een reactie op FB gezet ,toch?
Zelfs die Friezen, die toch al honderden jaren in Nederland wonen kunnen het niet eens fatsoenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Waarom geboren nederlanders het Nederlands nauwelijks beheersen> Of waarom na 6 maanden cursus een vluchteling het beter spreekt dan Vanflessa?
Het zit je niet mee.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, ik koop weer es wat streams
2x koeie
2x tyfusherrie
quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze schept gewoon kant en klare Aïoli over in schaaltjes![]()
Ja klopt, maar dan moet je wel "een beetje" kunnen koken, en weten wat met wat gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo ongeveer het makkelijkste wat je kan maken , aöli
Renequote:
Die vergeet ik ook nooit meerquote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
Binnenkort de leukste momenten van 2014 eens op papier zetten hehe.
1 moment vergeet ik NOOIT MEER!
Gast,quote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs die Friezen, die toch al honderden jaren in Nederland wonen kunnen het niet eens fatsoenlijk
quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, ik koop weer es wat streams
2x koeie
2x tyfusherrie
welke site ? linkje ?quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja klopt , ze zal soms reageren maar niet altijd
Ik weet welke.quote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
FB.quote:
ik ben dan ook al jaren voorstander van het afscheiden van die provincie. Tijd voor een Friese Lentequote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs die Friezen, die toch al honderden jaren in Nederland wonen kunnen het niet eens fatsoenlijk
Dat ze het eten proeven van Andrea achters te voren hadden gemonteerd, zodat het leek, alsof ze het eten weer terug spuugde! Hilarisch, maar die jongen kreeg later wat problemen, die het zo gemonteerd had.quote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar friezen horen toch helemaal niet bij Nederland? Net als Zeeuwen, Brabanders, Limburgers etc?quote:
Gelukkig, iemand die het begrijptquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Maar friezen horen toch helemaal niet bij Nederland? Net als Zeeuwen, Brabanders, Limburgers etc?
Alleen Hollanders zijn slim, knap en spreken perfect ABN, de rest bestaat uit stupide provincialen.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik ben dan ook al jaren voorstander van het afscheiden van die provincie. Tijd voor een Friese Lente![]()
die zijn ze nu nog aan het zoekenquote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat ze het eten proeven van Andrea achters te voren hadden gemonteerd, zodat het leek, alsof ze het eten weer terug spuugde! Hilarisch, maar die jongen kreeg later wat problemen, die het zo gemonteerd had.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Maar friezen horen toch helemaal niet bij Nederland? Net als Zeeuwen, Brabanders, Limburgers etc?
Alleen Hollanders zijn slim, knap en spreken perfect ABN, de rest bestaat uit stupide provincialen.
Oarnt moarn,toch wel?quote:
Heb ik niet eens gezienquote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat ze het eten proeven van Andrea achters te voren hadden gemonteerd, zodat het leek, alsof ze het eten weer terug spuugde! Hilarisch, maar die jongen kreeg later wat problemen, die het zo gemonteerd had.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt wel vroeger gemolken. Of is dat al een tijdje?
[ afbeelding ]het is voor de koeien ook wintertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt wel vroeger gemolken. Of is dat al een tijdje?
[ afbeelding ]speciaal voor het proef kerstdiner waar alles lekker vers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stem voor het afscheiden van Noord en Zuid Holland, hup de zee in. Kunnen we een nieuw Nederland opstarten; geen wetten geen regels. Een paar koeien en een kluis; veel succes!quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik ben dan ook al jaren voorstander van het afscheiden van die provincie. Tijd voor een Friese Lente![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ik stem voor het afscheiden van Noord en Zuid Holland, hup de zee in. Kunnen we een nieuw Nederland opstarten; geen wetten geen regels. Een paar koeien en een kluis; veel succes!
en meteen België binnenvallen. Die zijn nu toch nog in rouw door overlijden van Fabiolaquote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ik stem voor het afscheiden van Noord en Zuid Holland, hup de zee in. Kunnen we een nieuw Nederland opstarten; geen wetten geen regels. Een paar koeien en een kluis; veel succes!
Die failliete bende wil je helemaal niet hebbenquote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en meteen België binnenvallen. Die zijn nu toch nog in rouw door overlijden van Fabiola![]()
Ze wordt wel lekker uit beeld gehouden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
speciaal voor het proef kerstdiner waar alles lekker vers is
quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en meteen België binnenvallen. Die zijn nu toch nog in rouw door overlijden van Fabiola![]()
ja ik heb veel vrijquote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze wordt wel lekker uit beeld gehouden.
Zegt genoeg
en dan nou...dan nou..het weer ...het weer... van morreguh...quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat roept die lul die het weer weet elke dag toch?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Freule het volgende:
[..]![]()
Of niet , wat heb ik mij bescheurd om haar , ze heeft haar hele erfenis weggegeven aan de goede doelen . Niets nopes aan de familie
![]()
Vlaanderen zit goed in de slappe was anders. En met Antwerpen naast een leuke stad ook nog eens een grote haven erbij.quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die failliete bende wil je helemaal niet hebben![]()
Sorry Sara![]()
Nou hij werd toch ook niet woest toen Nicole bertelde dat haar ex op visite komt. Leuk zal hij het niet vinden maar zei geloof ik zelfs ik wil hem wel ontmoeten.quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
moet ze tegen hem zeggen, denk dat ivan woest zou worden als nicole ook maar naar een andere man keekmaar goed dat ze daar over praat met die heksen snap ik dan weer niet..
U verstaat Hem??quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en dan nou...dan nou..het weer ...het weer... van morreguh...
en ze is niet begraven of gecremeerd maar..... gefrituurd....quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Freule het volgende:
[..]![]()
Of niet , wat heb ik mij bescheurd om haar , ze heeft haar hele erfenis weggegeven aan de goede doelen . Niets nopes aan de familie
![]()
Helaas verpest Lauwra uit Allukmaar dit mooie beeld meteen weer.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken we even op de weerkaart.quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en dan nou...dan nou..het weer ...het weer... van morreguh...
vness is werkelijk nergens geschikt voorquote:
Geeft niks want ik hou me er niet eens mee bezig.quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sorry Sara![]()
Nou die neus kan er ook wat van met haar 010 accentquote:Op zondag 14 december 2014 17:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas verpest Lauwra uit Allukmaar dit mooie beeld meteen weer.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zal minder blij doen![]()
Maar je hebt wel veel vrij, tijd om leuke dingen te doen
nou was gezellig johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die Belgen weten tenminste wat staken is. In Nederland durven ze niet meer vanwege het ongemak van de niet stakers.....quote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geeft niks want ik hou me er niet eens mee bezig.
Morgen grote staking pffff
Gister ook weer razig bezig voor de eetgastenquote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef Peace99 het volgende:
[..]
vness is werkelijk nergens geschikt voor
Daar staken ze elke week,toppers.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die Belgen weten tenminste wat staken is. In Nederland durven ze niet meer vanwege het ongemak van de niet stakers.....
Tnxxxquote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/isabella.smit?fref=ts
quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sorry Sara![]()
Eigen schuld,wie gaat daar nu eten?quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gister ook weer razig bezig voor de eetgasten
en alles plat betekent ook echt alles plat. De BS zet bussen in? Ja maar die worden ook tegen gehouden....quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar staken ze elke week,toppers.
das het Royke effectquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
collies haar lijkt altijd vetde tang sist
Gekkie,dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
Mag ik even? Soms schaam ik me dat ik Belg ben
je mag even hoor...quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
ongelofelijk hequote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
In Nederland laten ze de ouderen in de kou staan. bezuinigen zijn echt te grof voor de ouderen. Nederland staakt niet eens demonstreren niet nee je hoort er niets over
Ja, wat straalde ze hé? GE-WEL-DIG!!!!!quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die vergeet ik ook nooit meer![]()
Zelden iemand zo zien stralen
En als het Malieveld een keer bezet is (met mooi weer uiteraard) dan is het met werkelozen die niet eens weten waarom ze daar zijn. Behalve om gratis te zuipen en te vreten...quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
In Nederland laten ze de ouderen in de kou staan. bezuinigen zijn echt te grof voor de ouderen. Nederland staakt niet eens demonstreren niet nee je hoort er niets over
Alles gaat plat morgen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en alles plat betekent ook echt alles plat. De BS zet bussen in? Ja maar die worden ook tegen gehouden....
hulde !!!
Zelfs de studenten laten zich alles afpakken,dat verbaast mij het meest.quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ligt eraan. Ben je een Vlaming of zo'n nasaal sprekende nep baguette uit Wallonië?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
als ze die ook niet hebben bezet..... nogmaals.. de Belgen weten wat staken isquote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alles gaat plat morgen.
Geen openbaar vervoer, geen vliegtuigen.
Ik wil de E19 wel eens zien tijdens de spits.
Vervelend voor je.. is er iets wat wij kunnen doen on je leed te verzachten?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
collies haar lijkt altijd vetde tang sist
Vlamingquote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je een Vlaming of zo'n nasaal sprekende nep baguette uit Wallonië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |