das het Royke effectquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
collies haar lijkt altijd vetde tang sist
Gekkie,dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
Mag ik even? Soms schaam ik me dat ik Belg ben
je mag even hoor...quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
ongelofelijk hequote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
In Nederland laten ze de ouderen in de kou staan. bezuinigen zijn echt te grof voor de ouderen. Nederland staakt niet eens demonstreren niet nee je hoort er niets over
Ja, wat straalde ze hé? GE-WEL-DIG!!!!!quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die vergeet ik ook nooit meer![]()
Zelden iemand zo zien stralen
En als het Malieveld een keer bezet is (met mooi weer uiteraard) dan is het met werkelozen die niet eens weten waarom ze daar zijn. Behalve om gratis te zuipen en te vreten...quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
In Nederland laten ze de ouderen in de kou staan. bezuinigen zijn echt te grof voor de ouderen. Nederland staakt niet eens demonstreren niet nee je hoort er niets over
Alles gaat plat morgen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en alles plat betekent ook echt alles plat. De BS zet bussen in? Ja maar die worden ook tegen gehouden....
hulde !!!
Zelfs de studenten laten zich alles afpakken,dat verbaast mij het meest.quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ligt eraan. Ben je een Vlaming of zo'n nasaal sprekende nep baguette uit Wallonië?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
als ze die ook niet hebben bezet..... nogmaals.. de Belgen weten wat staken isquote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alles gaat plat morgen.
Geen openbaar vervoer, geen vliegtuigen.
Ik wil de E19 wel eens zien tijdens de spits.
Vervelend voor je.. is er iets wat wij kunnen doen on je leed te verzachten?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
collies haar lijkt altijd vetde tang sist
Vlamingquote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je een Vlaming of zo'n nasaal sprekende nep baguette uit Wallonië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |