Nou hij werd toch ook niet woest toen Nicole bertelde dat haar ex op visite komt. Leuk zal hij het niet vinden maar zei geloof ik zelfs ik wil hem wel ontmoeten.quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
moet ze tegen hem zeggen, denk dat ivan woest zou worden als nicole ook maar naar een andere man keekmaar goed dat ze daar over praat met die heksen snap ik dan weer niet..
U verstaat Hem??quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en dan nou...dan nou..het weer ...het weer... van morreguh...
en ze is niet begraven of gecremeerd maar..... gefrituurd....quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Freule het volgende:
[..]![]()
Of niet , wat heb ik mij bescheurd om haar , ze heeft haar hele erfenis weggegeven aan de goede doelen . Niets nopes aan de familie
![]()
Helaas verpest Lauwra uit Allukmaar dit mooie beeld meteen weer.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Maar friezen horen toch helemaal niet bij Nederland? Net als Zeeuwen, Brabanders, Limburgers etc?
Alleen Hollanders zijn slim, knap en spreken perfect ABN, de rest bestaat uit stupide provincialen.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken we even op de weerkaart.quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en dan nou...dan nou..het weer ...het weer... van morreguh...
vness is werkelijk nergens geschikt voorquote:
Geeft niks want ik hou me er niet eens mee bezig.quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die failliete bende wil je helemaal niet hebben![]()
Sorry Sara![]()
Nou die neus kan er ook wat van met haar 010 accentquote:Op zondag 14 december 2014 17:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas verpest Lauwra uit Allukmaar dit mooie beeld meteen weer.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zal minder blij doen![]()
Maar je hebt wel veel vrij, tijd om leuke dingen te doen
nou was gezellig johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die Belgen weten tenminste wat staken is. In Nederland durven ze niet meer vanwege het ongemak van de niet stakers.....quote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geeft niks want ik hou me er niet eens mee bezig.
Morgen grote staking pffff
Gister ook weer razig bezig voor de eetgastenquote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef Peace99 het volgende:
[..]
vness is werkelijk nergens geschikt voor
Daar staken ze elke week,toppers.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die Belgen weten tenminste wat staken is. In Nederland durven ze niet meer vanwege het ongemak van de niet stakers.....
Tnxxxquote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/isabella.smit?fref=ts
quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die failliete bende wil je helemaal niet hebben![]()
Sorry Sara![]()
Eigen schuld,wie gaat daar nu eten?quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gister ook weer razig bezig voor de eetgasten
en alles plat betekent ook echt alles plat. De BS zet bussen in? Ja maar die worden ook tegen gehouden....quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar staken ze elke week,toppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |