Isa heeft ook een reactie op FB gezet ,toch?quote:Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Reken maar , en Isa saampjes met Aike naar het dronken Vanessa filmpje gekeken nou dan snap je die meiden wel he
Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
't is dat ze zo'n (vals) groot smoelwerk heeft.
Anders zou ik het nog sneu vinden ook.
Jeej, kan ik toch nog even verder borduren op mijn stelling dat de gemiddelde Nederlander geen fatsoenlijk Nederlands schrijft.quote:Op zondag 14 december 2014 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, als ze zelfs bij de pers in Helmond al geen normaal Nederlands kunnen schrijven.
Kan je die KS ook niets kwalijk nemen.
[ afbeelding ]
Met een hijskraan?quote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Laat die nek eens oprekken, Laaf.
Waar zou dat aan liggen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Jeej, kan ik toch nog even verder borduren op mijn stelling dat de gemiddelde Nederlander geen fatsoenlijk Nederlands schrijft.
Ik gok dat 80% niet eens door heeft dat er een fout in de zin zit.
Nadat er op gewezen is dat er een fout in de zin zit, kan nog geen 70% vertellen wat de fout is en waarom.
En het maakt me allemaal niks uit, maar het commentaar wat mensen krijgen op hun Nederlands nadat ze 6 maanden een cursus hebben gevolgd…..
Daar word(t) (au) jij niet vrolijk vanquote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Jeej, kan ik toch nog even verder borduren op mijn stelling dat de gemiddelde Nederlander geen fatsoenlijk Nederlands schrijft.
Nadat er op gewezen is dat er een fout in de zin zit, kan nog geen 70% vertellen wat de fout is en waarom.
En het maakt me allemaal niks uit, maar het commentaar wat mensen krijgen op hun Nederlands nadat ze 6 maanden een cursus hebben gevolgd…..
moet ze tegen hem zeggen, denk dat ivan woest zou worden als nicole ook maar naar een andere man keekquote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, haar ex zou het niet in zijn hoofd halen om naar andere vrouwen te kaaiken, al zet je hem op een aailand vol met modellen.
Oftewel, het ergert haar dat Ivan wél naar andere vrouwen kaaikt.
Waarom geboren nederlanders het Nederlands nauwelijks beheersen> Of waarom na 6 maanden cursus een vluchteling het beter spreekt dan Vanflessa?quote:
Kruisbestuivingquote:Op zondag 14 december 2014 17:35 schreef renevanlaaren het volgende:
en lekker onafgedekt in de koelkast tot er vellen op zitten![]()
Ik moet je eerlijk zeggen, geboren en getogen in Nederland, maar ik kan het ook niet foutloos, gewoon omdat Nederlands een verdomd moeilijke taal is, vaak niet erg logischquote:
het is een hobbyquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze schept gewoon kant en klare Aïoli over in schaaltjes![]()
Nederlands is echt een moeilijke taal om te lerenquote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |