Goed punt,maar dat is al weer wat jaartjes geleden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Irak en Iran waren toch lang in oorlog met elkaar? Mooi momentje dus voor beiden
groot bed danquote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Lui waaif had iedere avond wel met 12 andere kerels in bed kunnen liggen.
Haat & Wraak kennen geen tijd, zie ook Moslims & het Westenquote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goed punt,maar dat is al weer wat jaartjes geleden.
Omstebeurt,hè.quote:
Leuk, en gelijk heb jequote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja echt waar en ik sta op de foto met Isa , maar die hou ik lekker voor me zelf !!!
Ze deed het niet omdat ze respect had voor haar vriend én omdat het net een dorp was, iedereen het binnen no time zou weten ...quote:
In de hoofden van sommige bewoners wel jaquote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Lui waaif: Als ik buiten ben gaat het leven voor mij ook weer verder hoor.
Luie Laaf: Er staan er genoeg dan hoor, genoeg visjes in de zee.
Het leven draait alleen om seks.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
en dan houd je wel nog wat ruimte over voor een bordje snacksquote:Op zondag 14 december 2014 17:15 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Och, Lot kan ook op 1 bed, dan moet 12 man ook kunnen.
lolquote:Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en dan houd je wel nog wat ruimte over voor een bordje snacks
quote:Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en dan houd je wel nog wat ruimte over voor een bordje snacks
Ja, haar ex zou het niet in zijn hoofd halen om naar andere vrouwen te kaaiken, al zet je hem op een aailand vol met modellen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef rowan634 het volgende:
Zegt nicole nog wat over ivan tegen die heksen?
Kinky.quote:Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
In de hoofden van sommige bewoners wel ja
quote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
te laatttttttttttttttttttttttttttttt
quote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt, ouderen zijn blind voor schoonheid, weet iedereen.
Super wat geweldig !!!quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
Ja bizar he..dat mannen naar vrouwen kijkenquote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, haar ex zou het niet in zijn hoofd halen om naar andere vrouwen te kaaiken, al zet je hem op een aailand vol met modellen.
Oftewel, het ergert haar dat Ivan wél naar andere vrouwen kaaikt.
Ik zei precies hetzelfde,net tegen mijn vriendin.quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef renevanlaaren het volgende:
ik begrijp isa wel die ziet nu dat niet alles zo is als hun denken. niet zo bekend als ze dachten.
alleen isa plukt er de vruchten van met optreden.
thuis met kerst en ziet nu hoe die wijven echt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |