quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
Uhh nee dus , maar heb haar wel verteld van FOK ik zei eerst naar fok gaan en dan Utopiaquote:Op zondag 14 december 2014 17:04 schreef Peace99 het volgende:
[..]Ook een dikke knuffel van de COSsers gegeven?
ze is van harte welkom hierquote:Op zondag 14 december 2014 17:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Uhh nee dus , maar heb haar wel verteld van FOK ik zei eerst naar fok gaan en dan Utopia
quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef PTLe het volgende:
Maar Isa zei ook dat ze niet doorlopent zal reageren , maar ze leest alles , ik heb haar ook hier naar toe verwezen
Ik zie de krantekop al met deze sappige text.. vluchtelingetjes, maar nu wel wat lekkerderequote:Op zondag 14 december 2014 16:56 schreef japie1971 het volgende:
[..]
waarvan er eentje er meer op een Svetlana leek dan een dame uit die contreien ....
de zus van die andere zus waarschijnlijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie de krantekop al met deze sappige text.. vluchtelingetjes, maar nu wel wat lekkerdere![]()
Onder aanvoering van HoerenMadam sorry Matrône Ineke mogen ze zichzelf verkopen voor kijkend Nederland![]()
Een fotoshoot!
Een afspraak voor Ivan en Naomi. Atieh, Razieh en Golnaz komen de poort binnen gelopen, met hun weelderige haardos is het duidelijk dat ze niet helemaal Nederlands zijn.
Deze dames komen uit Iran en wonen nu een jaar in Nederland. Samen met Ineke van Vluchteligenwerk Nederland komen ze de loods bezoeken. De zus Golnaz wil graag op de foto, dus met haar gaat Naomi mooie foto’s maken!
Met een beetje een taalbarrière weet Naomi toch heel goed uit te leggen hoe Golnaz moet poseren. Er komen prachtige foto’s uit, later daarover meer!
De zus?? Wiens zus is dat dan, Ivan's?
Dat is nog mooier,dat Aike er bij was.Die Vannes toch.quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze heeft er lol om , en het filmpje wat ze gister op Wapp door gestuurd kreeg van dronken Vanessa heeft ze samen met Aike gekeken verbijsterd waren ze
Top,Hoi Isa.quote:Op zondag 14 december 2014 17:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Uhh nee dus , maar heb haar wel verteld van FOK ik zei eerst naar fok gaan en dan Utopia
Ivan komt uit Irak.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie de krantekop al met deze sappige text.. vluchtelingetjes, maar nu wel wat lekkerdere![]()
Onder aanvoering van HoerenMadam sorry Matrône Ineke mogen ze zichzelf verkopen voor kijkend Nederland![]()
Een fotoshoot!
Een afspraak voor Ivan en Naomi. Atieh, Razieh en Golnaz komen de poort binnen gelopen, met hun weelderige haardos is het duidelijk dat ze niet helemaal Nederlands zijn.
Deze dames komen uit Iran en wonen nu een jaar in Nederland. Samen met Ineke van Vluchteligenwerk Nederland komen ze de loods bezoeken. De zus Golnaz wil graag op de foto, dus met haar gaat Naomi mooie foto’s maken!
Met een beetje een taalbarrière weet Naomi toch heel goed uit te leggen hoe Golnaz moet poseren. Er komen prachtige foto’s uit, later daarover meer!
De zus?? Wiens zus is dat dan, Ivan's?
quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef PTLe het volgende:
Maar Isa zei ook dat ze niet doorlopent zal reageren , maar ze leest alles , ik heb haar ook hier naar toe verwezen
Weer geen 4 op een rij,quote:
hoho.. er moet tussendoor ook wel een hapje gegeten worden hoorquote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Lui waaif: Als ik buiten ben gaat het leven voor mij ook weer verder hoor.
Luie Laaf: Er staan er genoeg dan hoor, genoeg visjes in de zee.
Het leven draait alleen om seks.
Zonder sex ,geen leven.quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Lui waaif: Als ik buiten ben gaat het leven voor mij ook weer verder hoor.
Luie Laaf: Er staan er genoeg dan hoor, genoeg visjes in de zee.
Het leven draait alleen om seks.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |