Maakt niet uit,ook beter dat het niet lukt.quote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ohw sorry Fruitje, ben daar helemaal niet mee bezig![]()
ongewassen groentequote:Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef jovencita01 het volgende:
Vanavond gaat de helleveeg proef draaien voor het kerst menu, voor 140 eters, geen beelden op de keuken, je vraagt je af wat er op het menu staat, en wie achter de pannen!
Ik ben bang alleen vermicelli soepquote:Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef jovencita01 het volgende:
Vanavond gaat de helleveeg proef draaien voor het kerst menu, voor 140 eters, geen beelden op de keuken, je vraagt je af wat er op het menu staat, en wie achter de pannen!
Ze heb kale plekken.quote:
Vermoedelijk het laatstequote:Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef lovely_sunset het volgende:
gaat er nog wat gebeuren vandaag of is het een typische zondag?
kerst oefen diner,ik hoop op wilco cris en pat die zeggen dat het niet te eten is,zand in het eten niet gaar of over gaar.quote:Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef lovely_sunset het volgende:
gaat er nog wat gebeuren vandaag of is het een typische zondag?
Zo is datquote:Op zondag 14 december 2014 17:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Uhh nee dus , maar heb haar wel verteld van FOK ik zei eerst naar fok gaan en dan Utopia
Volgende in de rij, Mark?quote:
quote:
Reken maar , en Isa saampjes met Aike naar het dronken Vanessa filmpje gekeken nou dan snap je die meiden wel hequote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef renevanlaaren het volgende:
ik begrijp isa wel die ziet nu dat niet alles zo is als hun denken. niet zo bekend als ze dachten.
alleen isa plukt er de vruchten van met optreden.
thuis met kerst en ziet nu hoe die wijven echt zijn
quote:
Dit is lachen, nu voor 15 mensen, straks voor 140, te weinig kookpittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |