Ze kan het niet eens uitspreken, laat staan makenquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze schept gewoon kant en klare Aïoli over in schaaltjes![]()
Exact,dat bedoel ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Waarom geboren nederlanders het Nederlands nauwelijks beheersen> Of waarom na 6 maanden cursus een vluchteling het beter spreekt dan Vanflessa?
Ja klopt , ze zal soms reageren maar niet altijdquote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Isa heeft ook een reactie op FB gezet ,toch?
Zelfs die Friezen, die toch al honderden jaren in Nederland wonen kunnen het niet eens fatsoenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Waarom geboren nederlanders het Nederlands nauwelijks beheersen> Of waarom na 6 maanden cursus een vluchteling het beter spreekt dan Vanflessa?
Het zit je niet mee.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, ik koop weer es wat streams
2x koeie
2x tyfusherrie
quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze schept gewoon kant en klare Aïoli over in schaaltjes![]()
Ja klopt, maar dan moet je wel "een beetje" kunnen koken, en weten wat met wat gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo ongeveer het makkelijkste wat je kan maken , aöli
Renequote:
Die vergeet ik ook nooit meerquote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
Binnenkort de leukste momenten van 2014 eens op papier zetten hehe.
1 moment vergeet ik NOOIT MEER!
Gast,quote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs die Friezen, die toch al honderden jaren in Nederland wonen kunnen het niet eens fatsoenlijk
quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, ik koop weer es wat streams
2x koeie
2x tyfusherrie
welke site ? linkje ?quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja klopt , ze zal soms reageren maar niet altijd
Ik weet welke.quote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
FB.quote:
ik ben dan ook al jaren voorstander van het afscheiden van die provincie. Tijd voor een Friese Lentequote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs die Friezen, die toch al honderden jaren in Nederland wonen kunnen het niet eens fatsoenlijk
Dat ze het eten proeven van Andrea achters te voren hadden gemonteerd, zodat het leek, alsof ze het eten weer terug spuugde! Hilarisch, maar die jongen kreeg later wat problemen, die het zo gemonteerd had.quote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |