Gelukkig, iemand die het begrijptquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Maar friezen horen toch helemaal niet bij Nederland? Net als Zeeuwen, Brabanders, Limburgers etc?
Alleen Hollanders zijn slim, knap en spreken perfect ABN, de rest bestaat uit stupide provincialen.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik ben dan ook al jaren voorstander van het afscheiden van die provincie. Tijd voor een Friese Lente![]()
die zijn ze nu nog aan het zoekenquote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat ze het eten proeven van Andrea achters te voren hadden gemonteerd, zodat het leek, alsof ze het eten weer terug spuugde! Hilarisch, maar die jongen kreeg later wat problemen, die het zo gemonteerd had.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Maar friezen horen toch helemaal niet bij Nederland? Net als Zeeuwen, Brabanders, Limburgers etc?
Alleen Hollanders zijn slim, knap en spreken perfect ABN, de rest bestaat uit stupide provincialen.
Oarnt moarn,toch wel?quote:
Heb ik niet eens gezienquote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat ze het eten proeven van Andrea achters te voren hadden gemonteerd, zodat het leek, alsof ze het eten weer terug spuugde! Hilarisch, maar die jongen kreeg later wat problemen, die het zo gemonteerd had.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt wel vroeger gemolken. Of is dat al een tijdje?
[ afbeelding ]het is voor de koeien ook wintertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt wel vroeger gemolken. Of is dat al een tijdje?
[ afbeelding ]speciaal voor het proef kerstdiner waar alles lekker vers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stem voor het afscheiden van Noord en Zuid Holland, hup de zee in. Kunnen we een nieuw Nederland opstarten; geen wetten geen regels. Een paar koeien en een kluis; veel succes!quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik ben dan ook al jaren voorstander van het afscheiden van die provincie. Tijd voor een Friese Lente![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ik stem voor het afscheiden van Noord en Zuid Holland, hup de zee in. Kunnen we een nieuw Nederland opstarten; geen wetten geen regels. Een paar koeien en een kluis; veel succes!
en meteen België binnenvallen. Die zijn nu toch nog in rouw door overlijden van Fabiolaquote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ik stem voor het afscheiden van Noord en Zuid Holland, hup de zee in. Kunnen we een nieuw Nederland opstarten; geen wetten geen regels. Een paar koeien en een kluis; veel succes!
Die failliete bende wil je helemaal niet hebbenquote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en meteen België binnenvallen. Die zijn nu toch nog in rouw door overlijden van Fabiola![]()
Ze wordt wel lekker uit beeld gehouden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
speciaal voor het proef kerstdiner waar alles lekker vers is
quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en meteen België binnenvallen. Die zijn nu toch nog in rouw door overlijden van Fabiola![]()
ja ik heb veel vrijquote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze wordt wel lekker uit beeld gehouden.
Zegt genoeg
en dan nou...dan nou..het weer ...het weer... van morreguh...quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat roept die lul die het weer weet elke dag toch?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Freule het volgende:
[..]![]()
Of niet , wat heb ik mij bescheurd om haar , ze heeft haar hele erfenis weggegeven aan de goede doelen . Niets nopes aan de familie
![]()
Vlaanderen zit goed in de slappe was anders. En met Antwerpen naast een leuke stad ook nog eens een grote haven erbij.quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die failliete bende wil je helemaal niet hebben![]()
Sorry Sara![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |