abonnement Unibet Coolblue
pi_148322276
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat staat die ruimte ontzettend vol, zeg... hoe kun je nu zien hoe groot de ruimte is? :{
Kussens en ramen tellen voor een globale schatting. Het plafond geeft ook een indicatie.

Het ziet er wel uit als een rugpijnbank. Zo een waarop je verplicht half ligt of anders met de benen recht vooruit moet zitten.
pi_148322470
quote:
2s.gif Op zondag 4 januari 2015 04:19 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]

Op de helft van de andere foto's loopt ze ook door het beeld, maar dan is tenminste nog iets van het huis te zien.



Met dit soort foto's kun je heel duidelijk de dimensie van een ruimte aangeven.
Zie je dan ook heel veel bij architectuurfotografie. In dat geval geeft het ook een menselijke 'touch'.
Maar hier heeft de fotograaf/makelaar het niet helemaal begrepen en is een beetje het doel voorbij geschoten. :P
pi_148322605
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:23 schreef Elleska het volgende:

[..]

huh? heb ik het over douchen in de ruimte waar het apparaat staat?
je ziet haar eerst op de loopband, daarna met dezelfde kleding in op bed zitten, op de bank, koffie drinken enzovoort.
natuurlijk weet ik dat het allemaal show is maar ze willen een soort verhaaltje vertellen met de modellen en dan komt het stom over.

en ja waarschijnlijk een logeerkamer want de master bedroom is verderop te zien. maar de loopband met het uiteinde onder het bed schuiven geeft mij de indruk dat de ruimte klein is.
Een afbeeldingsvolgorde is niet per se de opnamevolgorde. Dat zie je vaak genoeg op Funda.

Wie maar een beetje loopt, hoeft zich niet om te kleden, doe je ook niet als je een kwartier gefietst hebt naar het winkelcentrum. Er is vaak genoeg gepubliceerd dat je helemaal niet keihard moet trainen als je het op een gezonde manier wil doen. En zij loopt niet te trainen, maar staat elegant te zijn. Ze is daarin overtuigender dan de actrice van een paar jaar geleden die deed alsof ze het huishouden deed. Toen waren de foto's van de vlijtige "bewoonster" erin gefotoshopt.
  zondag 4 januari 2015 @ 17:13:27 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148322920
Die foto's slaan sowieso als een tang op een varken, je krijgt geen flauw idee van de werkelijke omvang van het huis en ze maken zelfs een close-up van het Ikea Kallax (of Expedit) kastje in de badkamer... jippie ai jee, laten ze dat ding van ¤ 25 staan?
En de close-up van de parfum? Wat proberen ze te verkopen, een huis van 1.3 mio of een lifstyle (in Edam, God betere het).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148323018
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:13 schreef Leandra het volgende:
Die foto's slaan sowieso als een tang op een varken, je krijgt geen flauw idee van de werkelijke omvang van het huis en ze maken zelfs een close-up van het Ikea Kallax (of Expedit) kastje in de badkamer... jippie ai jee, laten ze dat ding van ¤ 25 staan?

[ afbeelding ]
Geef nou toe Leandra, zonder deze fotoreeks had jij niet geweten dat je ook in je dagelijkse kloffie op de loopband in de slaapkamer kan gaan wandelen.
  zondag 4 januari 2015 @ 17:24:19 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148323392
Nog zo'n pareltje van dezelfde makelaar.... leuk hoor, die foto's voor Eigen Huis & Interieur, maar als meer dan de helft van de foto's over de inrichting gaat (die niet bij de verkoop inbegrepen is naar ik aanneem), dan boeit het allemaal niet zoveel meer.
Gelukkig hebben ze bij dit huis wel de moeite gedaan een plattegrond bij de foto's te doen.

Ze is al aan het inpakken:


Het afwisselen tussen horizontale en verticale foto's vind ik ook vreselijk storend trouwens...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148323446
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Kussens en ramen tellen voor een globale schatting. Het plafond geeft ook een indicatie.
True, maar ik betwijfel of potentiële kopers dat ook zo zien. Mijn ervaring is dat ze er niet goed doorheen kunnen kijken. 'Grote bank' zover komen ze nog wel, en ze snappen ook dat hun eigen bank daar prima past, maar door de vele meubels kunnen ze in hun hoofd geen indeling maken met hun eigen spulletjes. Ik style de woonkamer altijd met minder meubels voor de verkoop.
Wel mooie neutrale kleuren :Y

quote:
Het ziet er wel uit als een rugpijnbank. Zo een waarop je verplicht half ligt of anders met de benen recht vooruit moet zitten.
Ja, echt recht kun je er volgens mij niet op zitten :D
Er zal wel een groot gezin wonen. Waarom heb je anders zoveel zitruimte nodig? Nou ja, of veel vrienden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 4 januari 2015 @ 17:26:55 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148323489
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Geef nou toe Leandra, zonder deze fotoreeks had jij niet geweten dat je ook in je dagelijkse kloffie op de loopband in de slaapkamer kan gaan wandelen.
True, het vervelende is alleen dat ik thuis geen loopband heb en op de sportschool vinden ze het wel raar als ik daar niet in m'n sportkleren op de loopband ga staan.

Maarrrrrrr......... ik heb nu bewijsmateriaal 8-)
Morgen: spijkerbroek, houthakkersshirt, loopband op sportschool, het kan gewoon *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148323520
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:13 schreef Leandra het volgende:
Die foto's slaan sowieso als een tang op een varken, je krijgt geen flauw idee van de werkelijke omvang van het huis en ze maken zelfs een close-up van het Ikea Kallax (of Expedit) kastje in de badkamer... jippie ai jee, laten ze dat ding van ¤ 25 staan?
En de close-up van de parfum? Wat proberen ze te verkopen, een huis van 1.3 mio of een lifstyle (in Edam, God betere het).
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van die foto's snap ik idd ook geen snars. Hoe verzinnen ze het?!
Door de bewoners zelf gemaakt waarschijnlijk, met het idee dat het zo sfeervol oogt, maar ze slaan de plank behoorlijk mis.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_148323556
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

True, maar ik betwijfel of potentiële kopers dat ook zo zien. Mijn ervaring is dat ze er niet goed doorheen kunnen kijken. 'Grote bank' zover komen ze nog wel, en ze snappen ook dat hun eigen bank daar prima past, maar door de vele meubels kunnen ze in hun hoofd geen indeling maken met hun eigen spulletjes. Ik style de woonkamer altijd met minder meubels voor de verkoop.
Wel mooie neutrale kleuren :Y

[..]

Ja, echt recht kun je er volgens mij niet op zitten :D
Er zal wel een groot gezin wonen. Waarom heb je anders zoveel zitruimte nodig? Nou ja, of veel vrienden.
Arabisch?
  zondag 4 januari 2015 @ 17:29:01 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148323569
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

True, maar ik betwijfel of potentiële kopers dat ook zo zien. Mijn ervaring is dat ze er niet goed doorheen kunnen kijken. 'Grote bank' zover komen ze nog wel, en ze snappen ook dat hun eigen bank daar prima past, maar door de vele meubels kunnen ze in hun hoofd geen indeling maken met hun eigen spulletjes. Ik style de woonkamer altijd met minder meubels voor de verkoop.
Wel mooie neutrale kleuren :Y

[..]

Ja, echt recht kun je er volgens mij niet op zitten :D
Er zal wel een groot gezin wonen. Waarom heb je anders zoveel zitruimte nodig? Nou ja, of veel vrienden.
Eerlijk gezegd verwacht ik voor zo'n appartement van ¤ 3.450.000 een koper die z'n interieurstylist meeneemt omdat ze zelf niet weten wat mooi is en een ander dat voor ze moeten beslissen.

Zo komen mensen ook aan die banken waar je niet normaal op kunt zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148323619
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:28 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Arabisch?
Zou kunnen. Vind het op basis van alleen deze foto niet buitengewoon Arabisch, maar het zou kunnen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 4 januari 2015 @ 17:30:47 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148323654
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Van die foto's snap ik idd ook geen snars. Hoe verzinnen ze het?!
Door de bewoners zelf gemaakt waarschijnlijk, met het idee dat het zo sfeervol oogt, maar ze slaan de plank behoorlijk mis.
Nee hoor, kwalitatief zijn de foto's veel te hoogwaardig voor de gemiddelde hobbyfotograaf, daarbij heeft een ander huis van dezelfde makelaar ook zo'n door-het-beeld-loop-wijf, en wordt er ook gefocust op allerlei interieurdingetjes die gewoon meeverhuizen met de bewoners.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148323708
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd verwacht ik voor zo'n appartement van ¤ 3.450.000 een koper die z'n interieurstylist meeneemt omdat ze zelf niet weten wat mooi is en een ander dat voor ze moeten beslissen.

Zo komen mensen ook aan die banken waar je niet normaal op kunt zitten :')
Ja, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 4 januari 2015 @ 17:41:09 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148324128
De makelaar heeft zelfs in Purmerend een kort pittig kapsel door de slaapkamer laten lopen...



Verder zijn de foto's net zo slecht als bij de andere huizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148324159
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:30 schreef Leandra het volgende: zo'n door-het-beeld-loop-wijf,
Leuke beroepsomschrijving voor op je LinkedIn en je visitekaartjes en zo. :P
pi_148324406
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef Leandra het volgende:
Nog zo'n pareltje van dezelfde makelaar.... leuk hoor, die foto's voor Eigen Huis & Interieur, maar als meer dan de helft van de foto's over de inrichting gaat (die niet bij de verkoop inbegrepen is naar ik aanneem), dan boeit het allemaal niet zoveel meer.
Deze begrijp ik ook niet helemaal:



Houdt het midden tussen erotiek en lagere school? Wat willen ze uitbeelden? Denk dat ze gewoon willen opvallen met "anders-dan-anders" foto's.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_148324629
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef blomke het volgende:
Houdt het midden tussen erotiek en lagere school? Wat willen ze uitbeelden? Denk dat ze gewoon willen opvallen met "anders-dan-anders" foto's.
Erotiek? :?

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2015 17:54:25 ]
  zondag 4 januari 2015 @ 17:55:12 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148324690
Ik zie een bank om te kunnen hangen terwijl m'n kind speelt.... weinig erotisch dus, maar ik zou er dan ook geen rode velvet bank neerzetten :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148325332
Is dat een bank? Een bank voor een deur :?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_148327624
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef blomke het volgende:

[..]

Deze begrijp ik ook niet helemaal:

[ afbeelding ]

Houdt het midden tussen erotiek en lagere school? Wat willen ze uitbeelden? Denk dat ze gewoon willen opvallen met "anders-dan-anders" foto's.
Hoekje voor de niet zo klein meer zijnde kinderen? Eigen meditatiehoek? Yoga-cursus?
Die bank zullen ze na een paar jaar in de woonkamer wel op uitgekeken zijn.

Een bank voor de deur is niet handig, lijkt me vrij tochtig - tochtstrips gaan maar een paar jaar mee. En deze deelbare deur heeft een extra kier.

Ik heb niet alle 61 foto's bekeken, was vreemd kleurloos en irreëel als in een droom op het randje van nachtmerrie.
  zondag 4 januari 2015 @ 19:27:25 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148327668
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:16 schreef Natalie het volgende:
Is dat een bank? Een bank voor een deur :?
Wel zo handig, kun je beter met de deur in huis vallen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 januari 2015 @ 19:56:57 #227
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_148328761
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Leuke beroepsomschrijving voor op je LinkedIn en je visitekaartjes en zo. :P
Wat doet u voor werk? Ach ik ben een "door het beeld heen loop wijf" van beroep.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 4 januari 2015 @ 23:47:03 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_148341547
Mensen kopen een huis toch op grond van een bepaald gevoel dat ze bij een huis hebben. De 'rationele' argumenten verzinnen ze er zelf wel bij. Bovendien heb je daar geen foto's bij nodig, dan volstaat de locatie, m2 kavel en m3 woonruimte. De rest bepaal je zelf.
Dus ik vind het wel logisch dat ze met foto's een sfeer oproepen, waardoor mensen geïnteresseerd raken in een huis. Ook wel goed gedaan op die foto's.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 4 januari 2015 @ 23:55:57 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148342157
Nou, ik wil wel graag een idee hebben van de indeling van het huis, zodat ik al weet wat ik kan verwachten.
Of ik heb wel zin in een verbouwing, en dan wil ik weten wat er mogelijk is, of ik heb geen zin in een verbouwing, en dan wil ik heel graag weten hoe het ingedeeld is, want dat is toch wel een primair puntje....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148342848
plattegrond is zeker een groot pluspunt.
elke ruimte overzichtelijk gefotografeerd heb je meer aan dan die details van spullen die toch niet blijven.
watvoor sfeer de vorige bewoners ervan maken met hun meubels boeit me dan weer helemaal niets. (de vorige bewoners van onze woning leefden in een jaren 70sfeer. niet mijn smaak maar de woning is er niets minder om)
pi_148377742
http://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-48219059-klerkstraat-10/

Wie goed oplet ziet dat er iets echt totaal niet klopt... wat een makelaar zeg...
Interessant he ?
pi_148379144
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef Zwolsboy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-48219059-klerkstraat-10/

Wie goed oplet ziet dat er iets echt totaal niet klopt... wat een makelaar zeg...
en de niet-oplettende kijker? :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 01:35:40 #233
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_148379204
Op de plattegrond staat de voorgevel/entree er heel anders ingetekend dan de foto's laten zien.
pi_148380843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 01:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Op de plattegrond staat de voorgevel/entree er heel anders ingetekend dan de foto's laten zien.
Oja, die hele plattegrond slaat nergens op idd.
Ook nog 3 verdiepingen, keuken andere kant, berging eraan vast. Is gewoon een heel ander pand :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148396423
Precies, een hele andere plattegrond.
Interessant he ?
pi_148396507
Klein raampje, 3 knippen, tja het is ook een aso buurt je moet wel.



http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1

[ Bericht 2% gewijzigd door Zwolsboy op 06-01-2015 21:33:39 ]
Interessant he ?
pi_148398412
zo vreemd is dat toch niet? gewoon een 3punts slot. het raam is groot genoeg om doorheen te klimmen dus net zo goed beveiligen als de deur.
pi_148405241
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Zwolsboy het volgende:
Klein raampje, 3 knippen, tja het is ook een aso buurt je moet wel.

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Op dat postzegelformaat fotootje wel ja. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2015 21:24:29 ]
pi_148405769
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:58 schreef Elleska het volgende:
zo vreemd is dat toch niet? gewoon een 3punts slot. het raam is groot genoeg om doorheen te klimmen dus net zo goed beveiligen als de deur.
2 was ook voldoende geweest, vreemd genoeg heeft het grotere raam wel 2 knippen (wat heel lelijk is trouwens) frees het toch erin of bouw een draaikiep raam erin :)
Interessant he ?
pi_148419986
Spot the yellow car in dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)-larenseweg-30/fotos


Ik kom tot zeven foto's met het gele autootje :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 januari 2015 @ 11:25:11 #241
74056 crew  ToT
pi_148420145
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:19 schreef Gofer het volgende:
Spot the yellow car in dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)-larenseweg-30/fotos
[ afbeelding ]

Ik kom tot zeven foto's met het gele autootje :D
Ik zie er zo snel ff 8.
_O- Die buiten vind ik droog! :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 11:27:24 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148420215
Ik tel er 9 :D

Die badkamer is wel type kippenslachterij zeg _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 januari 2015 @ 11:28:55 #243
74056 crew  ToT
pi_148420266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik tel er 9 :D

Die badkamer is wel type kippenslachterij zeg _O-
Ja ik moet nog aan mijn 2e bak koffie beginnen hoor; ben nog zo lam als een kanarie! :')

:X idd @ die badkamer! Best leuk huis verder, maar dat? :X
pi_148420435
:D dat autootje is wel humor!

@badkamer: Dat is gewoon typisch jaren 70 woningbouw. Dezelfde soort tegels en vloer hier, helaas..... ;( (nouja, kan ik ooit zelf nog mijn eigen kippenslachterij beginnen dus :P )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 11:39:25 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148420632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:33 schreef Candaasje het volgende:
:D dat autootje is wel humor!

@badkamer: Dat is gewoon typisch jaren 70 woningbouw. Dezelfde soort tegels en vloer hier, helaas..... ;( (nouja, kan ik ooit zelf nog mijn eigen kippenslachterij beginnen dus :P )
Deze is een stuk ouder, jaren '20 :) Aan de vloer te zien origineel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148420788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Deze is een stuk ouder, jaren '20 :) Aan de vloer te zien origineel.
Shit, nog niet helemaal wakker. (zo'n woning en dan jaren 70 roepen... goedemorgen! |:( ) Je hebt gelijk :@ . Maar goed, het is me nog steeds een raadsel waarom het later weer is teruggekomen. Ik ben vaak fan van oude bouwstijlen en oude elementen hoor. Maar dit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 11:55:13 #247
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148421108
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:44 schreef Candaasje het volgende:

Shit, nog niet helemaal wakker. (zo'n woning en dan jaren 70 roepen... goedemorgen! |:( ) Je hebt gelijk :@ . Maar goed, het is me nog steeds een raadsel waarom het later weer is teruggekomen. Ik ben vaak fan van oude bouwstijlen en oude elementen hoor. Maar dit?
Volgens mij is het geen kwestie van "weer terugkomen" in de jaren '70. In die tijd werden badkamers gewoon nog standaard gebouwd in gewone huizen. Nog altijd met die witte tegels en standaard wc's en wastafels. Ik ben in die tijd opgegroeid ;) Bij iedereen thuis hadden ze zo'n beetje hetzelfde :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148421144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Volgens mij is het geen kwestie van "weer terugkomen" in de jaren '70. In die tijd werden badkamers gewoon nog standaard gebouwd in gewone huizen. Nog altijd met die witte tegels en standaard wc's en wastafels. Ik ben in die tijd opgegroeid ;) Bij iedereen thuis hadden ze zo'n beetje hetzelfde :D
Ahw. Kwamen daarna dan die bruine tegels tegen de muren? (Sorry, dit wordt wel heel offtopic, ik zal even gaan zoeken op funda naar opmerkelijke foto's :P )

Allemaal nog voor mijn tijd ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 12:01:21 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148421289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:56 schreef Candaasje het volgende:

Ahw. Kwamen daarna dan die bruine tegels tegen de muren? (Sorry, dit wordt wel heel offtopic, ik zal even gaan zoeken op funda naar opmerkelijke foto's :P )

Allemaal nog voor mijn tijd ;)
Jaaaaaa, bruin is jaren '80 :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148421623
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jaaaaaa, bruin is jaren '80 :D
Bruin en oranje, dat was bevrijdend.
pi_148421972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Bruin en oranje, dat was bevrijdend.
dat was jaren 70 toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 12:24:04 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148422066
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef computergirl het volgende:

dat was jaren 70 toch?
Niet in badkamers :) Wel in huiskamers. Bij een vriendje van me hadden ze paars behang met kronkels :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148422117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat was jaren 70 toch?
Mja, na enig rekenwerk moet ik je gelijk geven. Bruin en oranje. Jurken met een extra mouwkop. Was best leuk toen. En in de jaren '80 het neutrale bruin toen de wilde haren uitgevallen waren.
pi_148422418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Volgens mij is het geen kwestie van "weer terugkomen" in de jaren '70. In die tijd werden badkamers gewoon nog standaard gebouwd in gewone huizen. Nog altijd met die witte tegels en standaard wc's en wastafels. Ik ben in die tijd opgegroeid ;) Bij iedereen thuis hadden ze zo'n beetje hetzelfde :D
Antraciet is nu ook bij iedereen te vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 13:00:23 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148423465
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef friekin_ het volgende:

Antraciet is nu ook bij iedereen te vinden.
Ja, dat vind ik zelf net zo vreselijk als die witte tegels _O-

Maar ik bedoelde vooral dat badkamers toen nog niet de aandacht kregen die ze nu krijgen. Nu wil iedereen een (luxe) badkamer naar eigen smaak. Dat speelde toen allemaal niet zo (ongetwijfeld wel bij vermogende mensen trouwens maar niet in rijtjeshuizen).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')