abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:06:23 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_147533748
WAR, WAR NEVER CHANGES!


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:



* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2008
DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_149409913
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:49:54 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149409973
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149410094
quote:
Zo'n setting zouden ze eigenlijk moeten gebruiken voor een nieuwe Fallout game. Leent zich er wel echt perfect voor :)

Binnenkort maar weer een playthrough doen van Fallout New Vegas. Ook omdat ik even geen game meer te spelen heb voor mijn PS4. Ben ook wel benieuwd of er nieuwe toffe mods zijn uitgekomen :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 18:21:58 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149426524
Een Fallout buiten de VS zou wel tof zijn ja.
pi_149427375
Ik vind juist die hele alternatieve setting in de VS zo tof. Echt zon over de top Amerikaans sfeertje. Heerlijk.
pi_149427415
Nah niet in Cherno, dan is het te veel Stalker.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_149449002
Ik vind de Americana stijl erg geslaagd, van mij mag het wel in de VS blijven.

Ik heb nu voorgoed Fallout 3 en Vegas te veel gespeeld. Heb het allemaal wel gezien nu. Mods hebben mij verwend, maar ook dat is over nu. :{ Ik wil graag een deel 4, koop er speciaal een xbox1 of ps4 voor, tegen die tijd. Laat maar komen nu. o|O
-nee-
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:47:21 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149449068
Zat te denken dat Londen ook wel goed was, maar bedacht toen dat de oorzaak vd. grondstoffenoorlog overconsumptie was dus Amerika is toch wel de place to be :P
pi_149452225
Als je het buiten Amerika laat plaatsvinden ga je natuurlijk ook een boel van de iconische lore missen. Voornamelijk Vault-tec werkte alleen in de VS, dus dat hele aspect zou je al missen in Europa. En ook die hele Amerikaanse futuristische jaren 60 vibe die Fallout Fallout maakt zou je dan missen. Laat het maar lekker in Amerika, er zijn nog zat steden en gebieden te verkennen ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:09:16 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149452288
Zoals Boston?



Never forget....
pi_149452299
Dat was toch een hoax?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149452504
FO1&2 remake door Obisidian bitte, wel graag in 2d houden :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:19:02 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149452558
Nee. Geen remakes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149453803
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:43 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind de Americana stijl erg geslaagd, van mij mag het wel in de VS blijven.

Ik heb nu voorgoed Fallout 3 en Vegas te veel gespeeld. Heb het allemaal wel gezien nu. Mods hebben mij verwend, maar ook dat is over nu. :{ Ik wil graag een deel 4, koop er speciaal een xbox1 of ps4 voor, tegen die tijd. Laat maar komen nu. o|O
Dat zei ik een half jaar geleden ook en heb het ook volgehouden, maar kreeg vandaag toch weer de kriebels en nou ik zit er weer helemaal in hoor :P Fallout 3 heb ik wel echt opgegeven ja, maar dat komt meer omdat ik die crashes en freezes echt zat ben. En daarbij vind ik Fallout New Vegas toch wel veel toffer nu en zeker met een boel mods.

Kijk ik ga het ook niet meer elke dag spelen, maar dit soort games blijven gewoon heerlijk om soms eens op te pakken :)
pi_149456246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:06 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat zei ik een half jaar geleden ook en heb het ook volgehouden, maar kreeg vandaag toch weer de kriebels en nou ik zit er weer helemaal in hoor :P Fallout 3 heb ik wel echt opgegeven ja, maar dat komt meer omdat ik die crashes en freezes echt zat ben. En daarbij vind ik Fallout New Vegas toch wel veel toffer nu en zeker met een boel mods.

Kijk ik ga het ook niet meer elke dag spelen, maar dit soort games blijven gewoon heerlijk om soms eens op te pakken :)
Gewoon Tales of two wastelands
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_149541918
Nou mensen, op de E3 gaat het gebeuren. Ik krijg net een uitnodiging binnen voor de allereerste Bethesda E3-persconferentie. Welke games zeggen ze natuurlijk niet, maar ze gaan een uur bezig zijn.

De shit, het gaat aan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149541980
Doom ;)
pi_149542003
Eindelijk *O*

Fallout 3 de afgelopen weken trouwens weer kapot gespeeld incl. DLC, ben er nu wel weer een beetje klaar mee. Dacht vrolijk verder te gaan met New Vegas maar toch heeft NV niet datgene wat me telkens weer terug trekt naar Fallout 3.

Skyrim maar weer eens aangezwengeld dus en die weet me tot nog toe weer te boeien. :)
Flesje bier
pi_149542005
Fallout of TES kondigen ze nooit op een E3 aan. Hebben ze zelf al een paar keer gezegd.
pi_149542034
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout of TES kondigen ze nooit op een E3 aan. Hebben ze zelf al een paar keer gezegd.
Dus ze gaan een uur niets aankondigen? Ze hebben nog nooit eerder een persconferentie gehad tijdens E3, dus waar willen ze ons mee vermaken :D

Echt niet met Battleborn en Doom alleen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149542084
Ik wil het graag geloven Pheno, maar straks kondigen ze één of andere nieuwe franchise aan ofzo en mogen we concluderen dat Fallout daar op een laag pitje staat. :P
-nee-
pi_149542121
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:21 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil het graag geloven Pheno, maar straks kondigen ze één of andere nieuwe franchise aan ofzo en mogen we concluderen dat Fallout daar op een laag pitje staat. :P
Ik post het gewoon in dit topic omdat het kan. Eerste Bethesda-topic dat ik tegenkwam :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149542139
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik post het gewoon in dit topic omdat het kan. Eerste Bethesda-topic dat ik tegenkwam :+
Da's onnodig wreed.
-nee-
pi_149542157
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:23 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Da's onnodig wreed.
He, alles om Vaultboy weer te laten hopen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149542247
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus ze gaan een uur niets aankondigen? Ze hebben nog nooit eerder een persconferentie gehad tijdens E3, dus waar willen ze ons mee vermaken :D

Echt niet met Battleborn en Doom alleen :+
Wie zegt dat ze iets aankondigen?

Ik heb gewoon echt het gevoel dat ze daar een uur lang gaan lullen over Battleborn en Doom en heel misschien maar dan ook heel misschien een teaser van Fallout 4. Maar dat moet ik ook nog maar zien aangezien ze dat nooit hebben gedaan tijdens een E3.

Natuurlijk ik hoop het ook van harte, maar iets in mij zegt dat we echt geen Fallout 4 gaan zien daar :N
pi_149542269
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

He, alles om Vaultboy weer te laten hopen
:{w :(
pi_149542632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze iets aankondigen?

Ik heb gewoon echt het gevoel dat ze daar een uur lang gaan lullen over Battleborn en Doom en heel misschien maar dan ook heel misschien een teaser van Fallout 4. Maar dat moet ik ook nog maar zien aangezien ze dat nooit hebben gedaan tijdens een E3.

Natuurlijk ik hoop het ook van harte, maar iets in mij zegt dat we echt geen Fallout 4 gaan zien daar :N
Ze staan normaal al met hun spellen op E3, meestal 2 a 3. Waarom zouden ze in vredesnaam nu een persconferentie doen? Alleen voor Doom, een game die al aangekondigd is en Battleborn die we vorig jaar al konden spelen? Kom op, het is niet dat het organiseren van zoiets gratis is :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149542661
Dat ze nooit op E3 stonden betekent natuurlijk niet dat ze het ook nooit gaan doen, eens moet de eerste keer zijn. :P Ik wacht 'm hoopvol af.
-nee-
pi_149542935
Ik ga gewoon uit van een demo van 10 minuten en release eind dit jaar. :+
Flesje bier
pi_149543129
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze staan normaal al met hun spellen op E3, meestal 2 a 3. Waarom zouden ze in vredesnaam nu een persconferentie doen? Alleen voor Doom, een game die al aangekondigd is en Battleborn die we vorig jaar al konden spelen? Kom op, het is niet dat het organiseren van zoiets gratis is :P
Ja sorry hoor, maar ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik de hoop echt heb opgegeven :(

Natuurlijk hoop ik echt dat ze Fallout 4 gaan tonen. Ben nu toch echt wel toe aan een nieuwe Fallout game :X Fallout 3 en New Vegas beginnen me nu eigenlijk wel een beetje te vervelen :D
  Eindredactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 16:54:24 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149543186
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze staan normaal al met hun spellen op E3, meestal 2 a 3. Waarom zouden ze in vredesnaam nu een persconferentie doen? Alleen voor Doom, een game die al aangekondigd is en Battleborn die we vorig jaar al konden spelen? Kom op, het is niet dat het organiseren van zoiets gratis is :P
Nou, stel al de vragen!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:57:44 #33
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149543324
Nieuwe Dishonored als backup in m'n hoopvolle verwachtingen. Als Fallout 4 er niet is, dan maakt een nieuwe Dishonored het méér dan goed.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:59:42 #34
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149545017
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:54 schreef donald_dick het volgende:
Nou, stel al de vragen!

Die uitlijningen maken het wel af. :P

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_149545555
fallout 4 confirmed



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149545677
Na een beetje zoeken ga ik er toch wel vanuit dat de kans zeer groot is dat die toch aangekondigd wordt. Daarbij is het inderdaad hun eerste persconferentie op de E3 en dat moet toch wel speciaal worden.

En ze hadden ook een trailer van Fallout 3 laten zien op E3 2008. Dus ja de kans is toch wel zeer groot dat we nu eindelijk Fallout 4 gaan zien *O*
pi_149548518
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:38 schreef Marsenal het volgende:
Dat ze nooit op E3 stonden betekent natuurlijk niet dat ze het ook nooit gaan doen, eens moet de eerste keer zijn. :P Ik wacht 'm hoopvol af.
ze staan er bijna elk jaar, maar niet met een persconferentie vooraf :P

Alleen Microsoft, Sony, Ubisoft en EA vinden het de moeite waard. Soms Konami en Nintendo, al doet die laatste het al twee jaar niet meer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149573605
Kondigen ze zometeen fallout online aan. Begin van WO3.
Conscience do cost.
pi_149575328
Fallout Online _O_ Met een zooitje proberen te overleven, terwijl er een nucleaire bom in je nederzetting nog ligt _O_ Capture the nucleair bomb in PvP _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:10:18 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149575549
Een fallout fps waar je gewoon enkel potjes a la battlefield kan spelen met elkaar en spullen kan kopen met microcrediet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:10:50 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149575560
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149575591
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:00 schreef Pheno het volgende:
Fallout Online _O_ Met een zooitje proberen te overleven, terwijl er een nucleaire bom in je nederzetting nog ligt _O_ Capture the nucleair bomb in PvP _O_
En dan een nieuw Elder Scrolls online debacle à 20 euro per maand en 60 euro bij aankoop? Daar pas ik voor. Ik ben al blij met een Fallout op iets gelijkwaardigs als de Skyrim-engine.
Flesje bier
  maandag 16 februari 2015 @ 22:24:04 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149744379
Vergeet mods, koop een oude tv _O_

pi_150143983
Shinobi602

Fallout 3 gameplay debut: E3 2008 Release: October 2008
Fallout 4 gameplay debut: E3 2015 Release: ???

Believe.

Nieuwe tweets van die gast.

@shinobi602 I know you know some things, not all, but can we expect see something about Fallout on this year E3?

@El_David_PR I would say that's a safe assumption.

@shinobi602 on a scale of one to ten what do you rate that there is going to be a fallout 4 announcement at E3 2015?

@XGN_FR0STB1T3 11

Shinobi602 has not been wrong before, so a lot of fans have a lot of confidence in his statement now. It seems likely that his role in the industry is somewhere in the marketing or promotional end. He has always been blunt about his leaks, and he does not make a habit of overpromising. He is also straightforward when he has to say he does not know about something.
pi_150144630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef Gezicht het volgende:

[..]

En dan een nieuw Elder Scrolls online debacle à 20 euro per maand en 60 euro bij aankoop? Daar pas ik voor. Ik ben al blij met een Fallout op iets gelijkwaardigs als de Skyrim-engine.
overdrijven is ook een vak natuurlijk :')
maak daar maar gewoon 35/40 euro van en 15 per maand
pi_150660059
Waarom wachten tot Bethesda FO:4 aankondigt?

Ik denk dat ik het nu maar gewoon doe. Fallout 4 komt eraan! Q1 2016 ligt ie in de schappen :D

Anyway.. ben WEER! een FO:3 runthrough aan het doen. Komt er op neer dat ik weer dezelfde keuzes maak qua stats.... niks nieuws eigenlijk. Maar het blijft vet. Lekker oldschool op de PS3. Framedrops, freezes en gamekilling corrupte saves.

Heerlijk.
pi_150667347
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Shinobi602

Fallout 3 gameplay debut: E3 2008 Release: October 2008
Fallout 4 gameplay debut: E3 2015 Release: ???

Believe.

Nieuwe tweets van die gast.

@shinobi602 I know you know some things, not all, but can we expect see something about Fallout on this year E3?

@El_David_PR I would say that's a safe assumption.

@shinobi602 on a scale of one to ten what do you rate that there is going to be a fallout 4 announcement at E3 2015?

@XGN_FR0STB1T3 11

Shinobi602 has not been wrong before, so a lot of fans have a lot of confidence in his statement now. It seems likely that his role in the industry is somewhere in the marketing or promotional end. He has always been blunt about his leaks, and he does not make a habit of overpromising. He is also straightforward when he has to say he does not know about something.
Lol, deze ziet iedereen aankomen en dan nog is Shinobi interessant aan het doen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:44:25 #48
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_150867395
niks
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_150882966
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:20 schreef LangeJan het volgende:
Waarom wachten tot Bethesda FO:4 aankondigt?

Ik denk dat ik het nu maar gewoon doe. Fallout 4 komt eraan! Q1 2016 ligt ie in de schappen :D

Anyway.. ben WEER! een FO:3 runthrough aan het doen. Komt er op neer dat ik weer dezelfde keuzes maak qua stats.... niks nieuws eigenlijk. Maar het blijft vet. Lekker oldschool op de PS3. Framedrops, freezes en gamekilling corrupte saves.

Heerlijk.
Dat je knetterstoned om de twee minuten een andere insteek in de verdeling van je equipment wilt maken, en dan constant heen en weer Megaton inlopen. Oh nee, ik wilde die shit verkopen, die moet ik wel meenemen dan. Terug Megaton in. Laden. Huisje in, laden. Huisje uit, laden. Naar de uitgang lopen, oh nee, ik moet niet alles meenemen, ik wil er eentje laten liggen, voor m'n verzameling. Teruglopen. Huisje in. Laden. Per ongeluk alles in je inventory knikkeren. Terugleggen. Splitsen. Extra container gebruiken. Wapens onderverdelen. Waar is m'n assault rifle nou? Oh die kan ik nog niet echt gebruiken. Ik moet levelen. Gauw naar buiten. En dan sta je eindelijk weer in de wasteland, zie je dat je die bobblehead nog mee hebt. Terug. Huisje in, bobblehead wegzetten, en ready to go. Ps3 freeze. Herstaren. Rinse en repeat.

Aaaah, fallout. :9
-nee-
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:43:09 #50
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150883551
Wat ik in Fallout en Borderlands doe is gewoon alleen wapens meehebben die ik kan equippen. De rest verkoop ik. Op een gegeven moment heb ik alleen een sterke energyweapon en gauss rifle bijv. :d
When all else fails, you always have delusion.
  Eindredactie Games zaterdag 21 maart 2015 @ 15:44:14 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150883581
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat je knetterstoned om de twee minuten een andere insteek in de verdeling van je equipment wilt maken, en dan constant heen en weer Megaton inlopen. Oh nee, ik wilde die shit verkopen, die moet ik wel meenemen dan. Terug Megaton in. Laden. Huisje in, laden. Huisje uit, laden. Naar de uitgang lopen, oh nee, ik moet niet alles meenemen, ik wil er eentje laten liggen, voor m'n verzameling. Teruglopen. Huisje in. Laden. Per ongeluk alles in je inventory knikkeren. Terugleggen. Splitsen. Extra container gebruiken. Wapens onderverdelen. Waar is m'n assault rifle nou? Oh die kan ik nog niet echt gebruiken. Ik moet levelen. Gauw naar buiten. En dan sta je eindelijk weer in de wasteland, zie je dat je die bobblehead nog mee hebt. Terug. Huisje in, bobblehead wegzetten, en ready to go. Ps3 freeze. Herstaren. Rinse en repeat.

Aaaah, fallout. :9
_O- Godver wat herkenbaar. Bij Skyrim precies hetzelfde trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150931726
Welke fallout vonden jullie het beste? Ik denk ik new vegas.
Wat?
pi_150932071
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:18 schreef Nyloner het volgende:
Welke fallout vonden jullie het beste? Ik denk ik new vegas.
Fallout New Vegas heeft wel de betere gameplay etc, maar ik vind nog steeds de wereld en sfeer veel toffer van Fallout 3. Het voelt na 8 jaar nog steeds speciaal om op sommige plekken aan te komen als je dat spel weer eens speelt.

Ben zo benieuwd wat ze met Fallout 4 gaan doen :)
  zondag 22 maart 2015 @ 22:27:51 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_150932326
Beide zijn tof, maar hebben ook minpunten

Ik vond in 3 de metro-sectie ongelofelijk kut en NV had eigenlijk te weinig echt boeiende locaties. Vooral woestijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_150937688
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beide zijn tof, maar hebben ook minpunten

Ik vond in 3 de metro-sectie ongelofelijk kut en NV had eigenlijk te weinig echt boeiende locaties. Vooral woestijn.
Dit.

Desondanks zou ik beide games minstens een 8,5 geven.
-nee-
  Eindredactie Games maandag 23 maart 2015 @ 08:05:56 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150938947
Ik vind 2 het tofst, daarna 1, obviously.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_151996773
Tidux, een bekende insider, welke het vaak bij het rechte eind heeft, heeft het volgende te zeggen::

Tidux twitterde op donderdag 23-04-2015 om 18:50:55 #Fallout4 will be shown on #E3 and be released this year! #PS4 reageer retweet
pi_151996977
As if.

Ok, als die dit jaar echt uit komt :9~ maar as if.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_151997413
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:29 schreef bjorntju het volgende:
Tidux, een bekende insider, welke het vaak bij het rechte eind heeft, heeft het volgende te zeggen::

Tidux twitterde op donderdag 23-04-2015 om 18:50:55 #Fallout4 will be shown on #E3 and be released this year! #PS4 reageer retweet
Dat zeggen ze over ene Shinobi. Moet het nog maar zien. Het zou voor mij wel echt perfect zijn als die dit jaar nog komt. Voor mij is er nog niet veel boeiends op de PS4. Pas in 2016 komen er een paar games die ik echt wil, maar het zou echt heerlijk zijn als we dit jaar al aan de slag kunnen met een nieuwe Fallout game. Lijkt me echt heerlijk weer in zo'n wereld honderden uren kwijt zijn.

Bij meerdere games zeggen ze dat wel, maar bij Fallout gebeurt dat ook echt bij mij ;)
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:56:10 #60
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_151997581
Fallout hoort op de pc thuis
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_151997670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fallout hoort op de pc thuis
Zal hem ooit heus wel weer op de pc spelen, maar dat is meer door de mods. Dat had ik met Fallout 3 en New Vegas ook gedaan. Eerst helemaal grijs gespeeld op de Xbox 360 en daarna de pc versie gespeeld. Ben er nu echt wel klaar mee en ben helemaal ready voor Fallout 4 *O*
pi_152001481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
As if.

Ok, als die dit jaar echt uit komt :9~ maar as if.
Je zal zeggen van wel, maar aan de andere kant zei Todd Howard dit over de game die nu in ontwikkeling is (wat dus waarschijnlijk Fallout zal zijn :P )

Ze willen de game pas laten zien als hij "really there" is. Bijna af dus. Ze willen de game in één keer tonen en niet langzaam footage laten uitdruppelen. Opzich is het niet ondenkelijk. Bij Skyrim zat er minder dan één jaar tussen aankondiging en release (11 maanden ongeveer dacht ik). Het zal dus raar zijn als ze hem nu opeens vroeger gaan aankondigen en hem pas eind volgend jaar uitbrengen. Ik denk dat ze graag holiday willen halen dus dan lijkt mij eind dit jaar een mooie release window. Daarnaast is het geen nieuw IP welke eerst helemaal opgehyped moet worden.

[ Bericht 14% gewijzigd door bjorntju op 25-04-2015 05:37:35 ]
pi_152001554
Whoops, quote ipv edit
pi_152002099
hopelijk hebben ze een nieuwe/minder houterige engine
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:37:17 #65
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152004294
Hopelijk hebben ze hun schrijvers wakker geschud, of nieuwe schrijvers aangetrokken. Geen engine, of hoeveelheid mods strijkt hun luie schrijfwerk glad.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 25 april 2015 @ 03:51:32 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152006889
Die engine is superaids.

Een enigszins goede polished versie van oblivion.

Kom nou maar weer met iets baanbrekends.

Net zoals Morrowind dat toen was.
Al dat hergebruik van engines tegenwoordig :r Bedenk iets nieuws en blaas de concurrentie weg man.
  zaterdag 25 april 2015 @ 04:06:06 #67
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152006926
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 03:51 schreef RickoKun het volgende:
Die engine is superaids.

Een enigszins goede polished versie van oblivion.

Kom nou maar weer met iets baanbrekends.

Net zoals Morrowind dat toen was.
Al dat hergebruik van engines tegenwoordig :r Bedenk iets nieuws en blaas de concurrentie weg man.
Welke concurrentie is er? Bestaan niet veel games als TES en Fallout (laatste delen)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 25 april 2015 @ 05:28:10 #68
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152007001
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 04:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Welke concurrentie is er? Bestaan niet veel games als TES en Fallout (laatste delen)
Mee eens. laat die laatste zin van me derhalve ook maar zitten :')

Begrijp me niet verkeerd, ik heb de games zelf ook veel gespeeld. Maar ik wil graag iets nieuws. Iets met betere / meer AI. Je loopt ruimte in met max 3 monsters en je gaat maar door.
"Epische gevechten" gaan samen met een stuk of 8 lui. En dat is dan het leger ;(
  zaterdag 25 april 2015 @ 05:33:29 #69
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152007005
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 05:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mee eens. laat die laatste zin van me derhalve ook maar zitten :')

Begrijp me niet verkeerd, ik heb de games zelf ook veel gespeeld. Maar ik wil graag iets nieuws. Iets met betere / meer AI. Je loopt ruimte in met max 3 monsters en je gaat maar door.
"Epische gevechten" gaan samen met een stuk of 8 lui. En dat is dan het leger ;(
Ben het met je eens, maar vanuit een businessperspectief: waarom zou je het doen? Je bent de enige op de markt en je hebt modders die beter hun best doen dan veel developers.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 7 mei 2015 @ 21:37:21 #70
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_152383294
http://www.pcgames.de/Fal(...)sekonferenz-1158384/

Riekt een beetje naar stierenkak, kent iemand de betrouwbaarheid van deze site? Het is wel een van de grootste (lees: best verkopende) gamemagazines in Duitsland.

http://en.wikipedia.org/wiki/PC_Games_(magazine)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:40:14 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152383413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:28 schreef RickoKun het volgende:
Gameplay laten ze echt niet zien aan t publiek.

Zij weten ook (zoals met skyrim e.d) dat je het publiek stukje bij beetje gek moet maken. Laat je ze niet een half uur gameplay zien van een spel dat ieg nog een jaar in ontwikkeling is. 't Is geen early access op steam ofzo :')
  Eindredactie Games donderdag 7 mei 2015 @ 21:43:12 #72
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_152383558
Ik verwacht eerlijk gezegd ook gewoon een logo'tje, omringt met wat smog, dan Ron Perlman die aangeeft dat oorlog nooit veranderd, en daarna een fade-out. We'll see.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:43:44 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152383585
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 05:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ben het met je eens, maar vanuit een businessperspectief: waarom zou je het doen? Je bent de enige op de markt en je hebt modders die beter hun best doen dan veel developers.
:@ Ik smacht gewoon maar zo'n ekte ekte next gen game weetje.
Businesswise zou het van de zotte zijn om kezelf te overschaduwen met een gigantische leap in rekenkracht (en dus betere hardware).
Maar mede daarom kijk ik reikhalzend uit naar Star Citizen. Daar krijg ik wel een gevoel van als: "amai seg, die mensen zijn erg ambitieus bezig" :@

Maar ik voel me net een klein kindje en eis gewoon een nieuwe mathafakking engine.
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:44:36 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152383628
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:43 schreef 2dope het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook gewoon een logo'tje, omringt met wat smog, dan Ron Perlman die aangeeft dat oorlog nooit veranderd, en daarna een fade-out. We'll see.
En dan nog zou ik enigszins een klein stijfje krijgen.

Sad dat het zo gaat these days, maar toch :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:27:11 #75
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152388817
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Ik smacht gewoon maar zo'n ekte ekte next gen game weetje.
Businesswise zou het van de zotte zijn om kezelf te overschaduwen met een gigantische leap in rekenkracht (en dus betere hardware).
Maar mede daarom kijk ik reikhalzend uit naar Star Citizen. Daar krijg ik wel een gevoel van als: "amai seg, die mensen zijn erg ambitieus bezig" :@

Maar ik voel me net een klein kindje en eis gewoon een nieuwe mathafakking engine.
Kijk anders eens naar Elite.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:17:24 #76
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152396718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Kijk anders eens naar Elite.
Spreekt mij op éën of andere manier niet zoveel aan. Ik hoop via Star Citizen weer in dezelfde sfeer als Freelancer te komen :@
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:54:16 #77
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152740672
Bethesda teaset DOOM voor E3

Hopelijk betekent dit niet dat we verder niks meer over een eventuele Fallout 4 gaan horen.
Flesje bier
pi_152740876
Dat betekent het niet. Het een sluit het ander niet uit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_152864473
Wat hopen of willen jullie in de nieuwe Fallout? :)

Persoonlijk hoop en wil ik:

Soortgelijke Fallout 3 wereld, maar dan natuurlijk groter.
Meer boeiende companions en niet zoals in Fallout 3
Hogere levelcap. Level 20 (level 30 met Broken Steel) in Fallout 3 was echt te laag.
Locations Clear marker zoals in Skyrim.
Wapen Mods voor je wapens.
Natuurlijk meer en meer muziek voor de radio.

Kan eigenlijk nog wel doorgaan. Met mods kan je een hoop waarmaken (zie Fallout 3 en Fallout New Vegas mods), maar ik wil het ook in de vanilla game zien.

En jij? :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:13:18 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_152866008
Naast een vanilla game ook een chocolate game graag. :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:14:08 #81
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152866043
Wat bedoel je met Locations Clear marker? Enne ja, ik hoop ook meer op een stadse + buitengebied + dorpjes + wasteland omgeving ipv het woestijnachtige van New Vegas.
When all else fails, you always have delusion.
pi_152866492
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast een vanilla game ook een chocolate game graag. :)
:o
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:14 schreef Mirel het volgende:
Wat bedoel je met Locations Clear marker? Enne ja, ik hoop ook meer op een stadse + buitengebied + dorpjes + wasteland omgeving ipv het woestijnachtige van New Vegas.
Nou in Skyrim kreeg je als je de laatste enemy uit een cave of plek had gedood een sound effect. Op de map gaf die dan ook aan dat je die plek hebt bezocht en gecleared hebt. Dat vind ik echt wel handig, aangezien je na 100 uur niet helemaal meer weet welke plek je nou wel of niet hebt gehad. Soms kom je wel langs een locatie, maar dan ga je er nog niet in en besluit je daar later terug te komen. Maar als je eenmaal 100 map markers hebt dan wordt het al gauw een rommel waar je niet of wel bent geweest :+
pi_152866642
Meh, dannkom je niet meer op die locatie, want clear. Dat haalt je weer uit de immersie
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:40:54 #84
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152877786
Ja, lijkt me iets wat je uit de game haalt. Ik wil zelf erachter komen of iets gecleared is of niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_152893625
Nou dan toch niet :(
pi_152893696
Casual gaming, waar je aan je handje wordt gehouden is er al genoeg :{w
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_153190556
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:56:04 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153190811
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_153190840
http://fallout.bethsoft.com/

23 uur te gaan voor iets *O*
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:58:45 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153190885
It's happening! *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_153190903
Hopen dat we dan nu eindelijk een goede pay2win fallout krijgen op de smartphone :9
Conscience do cost.
pi_153191211
MMO al the way *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_153191222
pi_153191256
:o :o :o
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 17:20:52 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153191477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 17:11 schreef Pheno het volgende:
MMO al the way *O*
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153192149
*O*
  dinsdag 2 juni 2015 @ 17:59:33 #98
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153192527
YES *O*
Flesje bier
pi_153192984
*O* *O* *O* *O*
pi_153193770


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[edit]

Morgen al! :D :D

[ Bericht 15% gewijzigd door bjorntju op 02-06-2015 19:10:18 ]
pi_153194888
Quote i.p.v. edit, hype wordt mij een beetje teveel
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:36:45 #102
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153195797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[ afbeelding ]
DUDE KON JE NIET EEN LINK GEVEN, IK DACHT DAT HET EEN RANDOM KUTPLAATJE WAS. MET DE LINK ERBIJ SNAP IK DAT HET LEGIT IS. DJEEZ
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:52:08 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153196323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef Mirel het volgende:

[..]

DUDE KON JE NIET EEN LINK GEVEN, IK DACHT DAT HET EEN RANDOM KUTPLAATJE WAS. MET DE LINK ERBIJ SNAP IK DAT HET LEGIT IS. DJEEZ
Twitter, Facebook, website Bethesda, alle gaming websites. Het is legit.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_153197339
* Marsenal stapt op de hype-train
-nee-
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:02:13 #105
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153201600
Stel ze komen morgen echt met een MMO op de proppen. :')_!
Flesje bier
pi_153204325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef Gezicht het volgende:
Stel ze komen morgen echt met een MMO op de proppen. :')_!
Overbevolking in de wastelands. ;(

Hoewel ik de onwaarschijnlijke co-op functie nog zou toejuichen. Ik zou moeite hebben met iemand vinden die 150 uur aan inventory-management wilt besteden, maar soit.
-nee-
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:18:28 #107
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153205003
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Overbevolking in de wastelands. ;(

Hoewel ik de onwaarschijnlijke co-op functie nog zou toejuichen. Ik zou moeite hebben met iemand vinden die 150 uur aan inventory-management wilt besteden, maar soit.
Nee, deze games moeten gewoon single player blijven. Kijk maar naar TES:O.
Flesje bier
pi_153205150
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:18 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nee, deze games moeten gewoon single player blijven. Kijk maar naar TES:O.
Hm, ja, eigenlijk wel. Als ik hem vijf keer heb uitgespeeld kijk ik nog wel of iemand een modje heeft gemaakt. :P
-nee-
pi_153206917
Ik geloof niet dat ze met een MMO komen. Sowieso waren de rechten voor een eventuele MMO toch verkocht aan een hele andere studio?
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 3 juni 2015 @ 09:33:02 #110
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153210266
Nog maar zes en een half uur *O*
Flesje bier
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 10:34:15 #111
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153211449
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153211526
Klikte dit topic expres niet aan.. Probeerde tot 14 juni alles te ontwijken maar ben nu ook gehyped. Tering wat heb ik veel zin in een nieuwe fallout game!
pi_153211802
Aaaaargh, kom er net achter. Hype modus activated :')
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 12:18:06 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153214132
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:53:05 #115
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153214798
Benieuwd in hoeverre deze leaks uit 2013 zullen kloppen: http://kotaku.com/leaked-(...)al-set-in-1481322956
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:01:50 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153214959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 00:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik geloof niet dat ze met een MMO komen. Sowieso waren de rechten voor een eventuele MMO toch verkocht aan een hele andere studio?
Verkocht maar weer teruggeëist wegens contractbreuk oid.

Maar ik denk ook niet dat er nu een MMO komt hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153216015
Is er nog plek op de hypetrain?
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:50:54 #118
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153216123
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:46 schreef Quantic het volgende:
Is er nog plek op de hypetrain?
pi_153217285
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_153217704
http://imgur.com/a/oxTct site stond net perongeluk even live.. dat zou de (nu nog prive) link naar de trailer moeten zijn :D
pi_153217766

pi_153217970
quote:
:9~ :9~ :9~ :9~
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:10:16 #123
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153218125
quote:
stuur bronnetje dan
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:16:29 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153218325
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153218352
:D :D :D :D



Full res trouwens: http://content.bethsoft.com/bsw_cms_asset/46892_2_0.jpg

Lijkt ook ingame te zijn. Ziet er goed uit! :D Hoop echt dat hij dit jaar nog komt.
pi_153218425
*O*
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_153218526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:17 schreef bjorntju het volgende:
:D :D :D :D

[ afbeelding ]

Full res trouwens: http://content.bethsoft.com/bsw_cms_asset/46892_2_0.jpg

Lijkt ook ingame te zijn. Ziet er goed uit! :D Hoop echt dat hij dit jaar nog komt.
Nah, dat is artwork. Die hond is te getekend :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_153218612
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nah, dat is artwork. Die hond is te getekend :P
Dacht ik in eerste instantie ook, maar als ik zo kijk na het gras enzo, ziet dat er wel ingame uit zegmaar :P Ook zit er wat aliasing in als je goed kijkt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:27:12 #129
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153218634


MY BODY IS READY!!! _O_ _O_ _O_
pi_153218638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:26 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Dacht ik in eerste instantie ook, maar als ik zo kijk na het gras enzo, ziet dat er wel ingame uit zegmaar :P Ook zit er wat aliasing in als je goed kijkt.
Tja, met photoshop kan dat ook :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:28:37 #131
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_153218671
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:27 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]

MY BODY IS READY!!! _O_ _O_ _O_
Whaha, huidige status hier the same.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_153218908
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, met photoshop kan dat ook :P
Zoom maar in en kijk naar wat objecten, ziet er echt niet getekend uit :P
pi_153219027
Omg, ik spring ook op de hypetrain. Eindelijk na al die jaren fallout 4. Halleluja
pi_153219049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Zoom maar in en kijk naar wat objecten, ziet er echt niet getekend uit :P
Mja, dat vind ik wel, maar goed, nog even geduld en dan gaan we of cgi of ingame beelden zien. En zondag 14 juni nog muchos more *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_153219225
Kwartiertje nog...
pi_153219279


Volledige reveal dus 14 juni. Ik verwacht dat we daar de datum te horen krijgen.

Ik hoop dat er ook nog iets van een collectors edition komt ofzo. Ga die meteen halen :D
pi_153219368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef bjorntju het volgende:
[ afbeelding ]

Volledige reveal dus 14 juni. Ik verwacht dat we daar de datum te horen krijgen.

Ik hoop dat er ook nog iets van een collectors edition komt ofzo. Ga die meteen halen :D
Hoe weet je dit?
pi_153219378
Ik ga er een nieuwe pc voor kopen :')
pi_153219392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:50 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?
Wat? De volledige reveal? Dat staat boven op de screenshot. (E3 reveal june 14th)
pi_153219422
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Wat? De volledige reveal? Dat staat boven op de screenshot. (E3 reveal june 14th)
Nee dat plaatje? De website is bij mij nog aan het aftellen.
pi_153219443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Nee dat plaatje? De website is bij mij nog aan het aftellen.
Oh dat, had iemand een screenshot van genomen. Had hem van Neogaf gehaald :P Site stond schijnbaar heel even online.
pi_153219526
Vierm inuten nog...
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:57:14 #143
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153219555
Bijna *O*
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:57:55 #144
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153219576
Straks lekker massaal pre-orderen en daarna na release zeiken dat het een kut spel is/niet werkt.
pi_153219584
pi_153219614
1 minuut *O* *O* *O*
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:59:31 #147
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153219623
30 seconden!!!!!
pi_153219631
Lijkt wel oud en nieuw haha *O*
pi_153219641
Here we go!!!!1
pi_153219664
f5 f5 f5? :o
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:00:46 #151
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153219666
PLEASE STAND BY
pi_153219674
Nooooooooooooooo
pi_153219678
En nu dit laten staan t/m E3 :P
pi_153219688
Veranderde even
pi_153219690
Hahaha rekt
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:01:38 #156
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153219698


-O-
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:01:58 #157
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_153219707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:01 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]

-O-
Inderdaad ja, very disappointed.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_153219741
quote:
Hoe kom je hier weer aan?

Heel reddit gaat dood :')

http://www.reddit.com/r/F(...)whats_a_masterbrain/
pi_153219742
wot wot wot dit gaat snel opeens
pi_153219747
Gewoon kippenvel hier man.
pi_153219781
Gebeurd niets op de website?
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:06:05 #164
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153219834
Vette trailer _O_

Maar welke stad/locatie is het? Ziet iig al stukken beter uit met die stad dan die dode Mojave en New Vegas.
Flesje bier
pi_153219837
Character voice? :o
pi_153219847
HNggggggg :D

Geen release date helaas :( Denk dat we die 14 juni te horen krijgen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:06 schreef Gezicht het volgende:
Vette trailer _O_

Maar welke stad/locatie is het? Ziet iig al stukken beter uit met die stad dan die dode Mojave en New Vegas.
Boston schijnbaar
pi_153219858
Gave trailer, graphics zien er wel wat beter uit dan NV.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 16:07:04 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153219859
Leuke trailer. Lijkt wel erg veel op de oude engine.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153219871
Supervette trailer. Tering ik heb hier echt zin in. FALLOUT!! O+ O+ O+
pi_153219882
Geruchten gaan dat het Boston als locatie heeft. Raar dat de website de trailer niet vertoond. Ik denk dat er iets mis is gegaan :p
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:07:44 #171
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_153219889
Maar die website doet bij mij nog niks?...
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_153219892
Damn, ik heb er zin in !! !! !! !!
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:07:52 #173
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_153219899
Hyped _O_

Ze laten wel veel zien van voor de kernoorlog. Misschien zit er voor het eerst in de serie een speelbaar stuk uit de oude wereld in.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_153219921
Nu al de hit van de E3 dit _O_
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:09:16 #175
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153219934
Boston is in de Fallout lore toch de Commonwealth? Nice, technologische shizzle to the max in dat geval. Pre-war stukjes zien ook erg vet uit. Skyrim engine?
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:10:09 #176
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_153219955
Fallout O+
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_153219986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Boston is in de Fallout lore toch de Commonwealth? Nice, technologische shizzle to the max in dat geval. Pre-war stukjes zien ook erg vet uit. Skyrim engine?
Lijkt het wel op ja. Ben er eigenlijk wel blij mee omdat het gewoon zo goed moddable is. Qua stabiliteit is het niet super maar wie weet hebben ze veel kunnen verbeteren.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 16:11:53 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153219997
dogmeat O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:14:05 #179
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153220057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Boston is in de Fallout lore toch de Commonwealth? Nice, technologische shizzle to the max in dat geval. Pre-war stukjes zien ook erg vet uit. Skyrim engine?
Lekker bommen craften met snelkookpannen en bottlecaps :D
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:15:00 #180
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220075
Hopen op een release in 2015/begin 2016 overigens.
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:15:39 #181
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153220092
Waarom focussen ze zich toch altijd op die nucleaire oorlog? Het speelt zich er nota bene 200+ jaar erna af. :')
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:16:56 #183
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220123
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:15 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom focussen ze zich toch altijd op die nucleaire oorlog? Het speelt zich er nota bene 200+ jaar erna af. :')
Zonder nucleaire oorlog was er geen Fallout, vrij logisch dat ze daar de aandacht op leggen. Daarnaast is het maar een trailer natuurlijk.
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:18:10 #184
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220153
quote:
The act of using this Web-Site (either partially or in its entirety) is a binding, non-verbal agreement between all Vault-Dwelling Parties (either Fully Resident or Temporary), Interested Vault-Dwelling Parties, and Vault-Tec Industries stating that Vault-Tec is not liable for any damages, injuries, or mental anguish inflicted during or after the perusal of the Vault Dweller's Web-Site either in its Full Desk-Top or Condensed Pocket format. Use of this Web-Site without sufficient understanding of Science may result in death. Always consult your Vault Overseer for guidance on appropriate Web-Site usage.
:D
Flesje bier
pi_153220186
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:18 schreef Gezicht het volgende:

[..]

:D
Ik vind de humor van Fallout altijd zo geniaal!

  woensdag 3 juni 2015 @ 16:21:14 #186
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220228
Vond alles er trouwens nog erg kleurrijk uitzien, niet iets dat we gewend zijn van de Fallout serie. Mag van mij ook wel overigens, Fallout 3 was soms zo ontzettend grijs...

Nu wachten op de analysefilmpjes van die trailer waarin elk detail tot in de diepte wordt onderzocht. :7

Eindelijk een reden om een PS4 te kopen nu, denk niet dat ik deze nog gedraaid krijg op m'n laptop. Kon Skyrim nog net aan. ~:)
Flesje bier
pi_153220331
YES! YES! YES!!!!!
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:25:34 #188
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153220336
Blij dat het niet voor de PS3 / Xbox 360 komt. The Strip werd ook al in delen gedeeld omdat de vorige generatie het niet aankon. Verder best wel #hyped.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153220338
wat een kutspel!
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:27:17 #190
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220378
Was nog niet eens opgevallen dat dit voor het eerst ooit is dat we de stem van de protagonist horen in een Bethesda game (iig nog nooit voorgekomen bij TES/Fallout).
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:27:32 #191
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153220387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Blij dat het niet voor de PS3 / Xbox 360 komt. The Strip werd ook al in delen gedeeld omdat de vorige generatie het niet aankon. Verder best wel #hyped.
Dit ja. Niks geen last gen gezeur gewoon lekker focussen op next/current gen _O_
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:29:02 #192
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220423
Lijkt me toch vrij voor de hand liggend dat developers zich nu echt niet meer gaan toeleggen op het maken van games voor PS3/X360.
Flesje bier
pi_153220453
Ik kan dit topic niet meer bezoeken, de hype is too much.
-nee-
pi_153220483
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Was nog niet eens opgevallen dat dit voor het eerst ooit is dat we de stem van de protagonist horen in een Bethesda game (iig nog nooit voorgekomen bij TES/Fallout).
Wie zegt dat het de protagonist is?
pi_153220494
So as the date of this countdown ends is June the 3rd, I thought I would do a bit of searching to see if that date is important in the Fallout universe somehow, and sure enough, it shows up:
"June 3: Canada begins to be fully annexed by U.S.A. It is fully integrated by January of 2076."
This might be a little thing made by Bethesda because they wanted a Fallout historic date, or just last minute choice, I don't know, but I thought it was a bit interesting, so I wanted to share it with the community.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:36:11 #197
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153220617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Wie zegt dat het de protagonist is?
Moet toch bijna wel, de vault dweller die je aan het eind van de trailer de wasteland in ziet lopen.
Flesje bier
pi_153220646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:36 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Moet toch bijna wel, de vault dweller die je aan het eind van de trailer de wasteland in ziet lopen.
Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, maar het zal me niets verbazen als het toch iemand anders blijkt te zijn.
pi_153220694
Benieuwd naar het achtergrond verhaal van Vault 111.
pi_153220710
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:07 schreef larry_flynt het volgende:
Geruchten gaan dat het Boston als locatie heeft. Raar dat de website de trailer niet vertoond. Ik denk dat er iets mis is gegaan :p
Denk Boston inderdaad, je ziet ook een monument na 1.37 minuten, volgens mij is dat in Boston.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:40:22 #202
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_153220735
Die stem is toch gewoon Ron Perlman die in de intro's van de Fallout-serie altijd rept over hoe "war never changes"?
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:00:43 #203
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153221306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef JimmyJames het volgende:
Die stem is toch gewoon Ron Perlman die in de intro's van de Fallout-serie altijd rept over hoe "war never changes"?
ja die dude van Hellboy.
pi_153221511
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:15 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom focussen ze zich toch altijd op die nucleaire oorlog? Het speelt zich er nota bene 200+ jaar erna af. :')
Omdat het spel Fallout heet... fallout van nucleare oorlog. Dat is het hele thema van de franchise :')

Tevens;

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153221527
Ik kan wel janken zo blij dat ik ben dat we weer een nieuwe krijgen. :D Ga serieus nadenken over ofwel nieuwe console ofwel nieuwe PC. Afgaande op de trailer lijkt het meer bewoond gebied, meer a la Fallout 3. Persoonlijk ben ik daar wel blij mee. NV was breder qua quests maar de wereld was toch iets minder dan 3 voor mijn gevoel. Al hoop ik wel weer op veel factions. Maar belangrijker ook nog is goede radio. Threedog was echt superieur tov NV. Daar kon je gewoon naar blijven luisteren. Dat je soms bezig was 's avonds en opeens hoor je vogels buiten fluiten. Is het verdorie al 5 uur. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:10:48 #206
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153221533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:16 schreef Gezicht het volgende:
Zonder nucleaire oorlog was er geen Fallout, vrij logisch dat ze daar de aandacht op leggen. Daarnaast is het maar een trailer natuurlijk.
Logisch vanuit een marketing standpunt, misschien. Die mensen proberen aan te spreken die, net zoals zij zelf, het verschil niet weten tussen apocalyptisch en post-apocalyptisch.

En ja, het is maar een trailer. Maar ik kan me herinneren hoe ik ook de hype voelde bij bvb Skyrim en voorgaande games. Terwijl achteraf gezien dat, net zoals de trailer, alleen visuele spektakels waren. Dus trek die lijn door en dat belooft weer weinig voor een serie als Fallout die het zou moeten hebben van 't schrijfwerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positief gezien kan 'ie voor mij misschien alleen maar meevallen op deze manier. Het is ook lekker rustig zo, met iedereen op de hypetrain. :+
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153221563
Hopelijk komt ie op PC tegelijk met de consoles. Beter nog, hopelijk op Steam ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:13:48 #208
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153221614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Omdat het spel Fallout heet... fallout van nucleare oorlog. Dat is het hele thema van de franchise :')
Dat is het dus niet. Alleen in F3 (en nu waarschijnlijk in F4) is dat een thema. Bij F1, F2 en NV was het alleen de context, cq een paar zinnen aan 't begin. 'De wereld is verwoest...maar nu??'
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:27:06 #209
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153221952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Hopelijk komt ie op PC tegelijk met de consoles. Beter nog, hopelijk op Steam ^O^
Laatste delen kwamen toch ook tegelijk uit? :P Zou niet weten waarom nu dan niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153222321
Geen gameplay beelden. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:40:23 #211
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153222350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:39 schreef superniger het volgende:
Geen gameplay beelden. :')
Zit er op de E3 dik in.
Flesje bier
pi_153222805
Krijg toch wel steeds het gevoel dat het dit jaar weleens zou gaan gebeuren hoor. Als dit echt ingame beelden waren dan moet de game toch bijna af zijn.

Fallout 3 werd ook op de E3 2008 getoond met een gameplay trailer en oktober 2008 kwam die game. In 2007 kwamen ze wel met een teaser trailer, maar dit noem ik geen teaser trailer. Zie het daarom nu toch echt wel gebeuren dat ze op de E3 gaan zeggen dit jaar nog.

Man man man zou toch echt wel vet zijn hoor.
pi_153223360
Ik hoop dat het meer dorpen en steden heeft. Vond NV erg leeg.
Hoop dat het afspeelt net na de aanval en zich daar meer op richt.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 18:34:15 #214
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153224080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:10 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Logisch vanuit een marketing standpunt, misschien. Die mensen proberen aan te spreken die, net zoals zij zelf, het verschil niet weten tussen apocalyptisch en post-apocalyptisch.

En ja, het is maar een trailer. Maar ik kan me herinneren hoe ik ook de hype voelde bij bvb Skyrim en voorgaande games. Terwijl achteraf gezien dat, net zoals de trailer, alleen visuele spektakels waren. Dus trek die lijn door en dat belooft weer weinig voor een serie als Fallout die het zou moeten hebben van 't schrijfwerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positief gezien kan 'ie voor mij misschien alleen maar meevallen op deze manier. Het is ook lekker rustig zo, met iedereen op de hypetrain. :+
Gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denkt O+
Maargoed we moeten accepteren dat het zonder Brian Fargo toch nooit meer hetzelfde wordt.

Niettemin hyped natuurlijk, NV was heerlijk vermaak.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:52:30 #215
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153224640
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
Flesje bier
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:52:44 #216
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153224647
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:34 schreef 2dope het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denkt O+
Maargoed we moeten accepteren dat het zonder Brian Fargo toch nooit meer hetzelfde wordt.
Brian Fargo heeft ook niet meegeholpen aan F2, naar mijn mening (met NV) het beste deel uit de serie. ;)

En met schrijvers als Chris Avellone & co kom je al een heel eind.
quote:
Niettemin hyped natuurlijk, NV was heerlijk vermaak.
Ik kan hier niet warm van worden, terwijl ik dat als fan wel zou willen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:12:46 #217
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153225335
Hopelijk kijken ze meer naar NV dan naar F3.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 19:12:58 #218
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153225345
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Brian Fargo heeft ook niet meegeholpen aan F2, naar mijn mening (met NV) het beste deel uit de serie. ;)

En met schrijvers als Chris Avellone & co kom je al een heel eind.

[..]

Ik kan hier niet warm van worden, terwijl ik dat als fan wel zou willen.
Urquhart dan :P Ik lees ook iedere keer weer iets anders, maar heb altijd begrepen dat Fallout in den beginne een persoonlijk project was van Fargo, min of meer als vervolg op het succes van Wasteland. Heb ook interviews gelezen waaruit blijkt dat hij zich wel degelijk tegen de ontwikkeling van deel 2 aan bemoeide, als een soort secondary supervisor-achtige rol. Aan de andere kant, omdat hij topman van Interplay was destijds krijgt hij wellicht meer credit dan 'ie verdient.

Anyhoo, ik vind ook New Vegas niet eens in de buurt komen qua zwartgallige humor en 'witty' personages. Het was al wel een stuk meer Fallout dan deel 3. Toch vond ik 't een uitermate vermakelijke RPG, op dezelfde manier als de Elder Scrolls, logischerwijs.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 19:16:16 #219
181272 crew  Noppie2000
pi_153225494
New Vegas vond ik veel minder dan 3, voorkeurskwestie I guess.

Fallout 2 blijft de beste O+
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 19:21:54 #220
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153225655
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:16 schreef Noppie2000 het volgende:
Fallout 2 blijft de beste O+
*schudt hand*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153226561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
Voor mij hetzelfde. Ben nu weer bezig met een run Fallout 3 inclusief alle DLC's. Vind Point Lookout best een aardige aanvulling.

Fallout New Vegas miste de onheilspellende sfeer.

Fallout 2 blijft favoriet maar dat is voornamelijk omdat het eerste Fallout game was die ik speelde
pi_153226702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
Nope vond Fallout 3 ook veel beter. _O_ Bijna elke sidequest in FO3 was iconisch en tof, terwijl NV toch meer kleine quests had die minder interessant waren imo. Vond ook het grauwe Washington veel toffer dan de Mojave wasteland.
pi_153226923
Hier ook hoor :)

Alleen als je bergen mods gebruikt dan is New Vegas toch wel super vet hoor, maar uiteindelijk is de wereld en de sfeer voor mij belangrijker en dat doet Fallout 3 toch echt 10x beter.

Pfff krijg ook meteen weer zin om weer te beginnen aan Fallout 3.
  woensdag 3 juni 2015 @ 20:07:59 #224
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_153227028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:16 schreef Noppie2000 het volgende:
New Vegas vond ik veel minder dan 3, voorkeurskwestie I guess.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Hier ook hoor :)

Alleen als je bergen mods gebruikt dan is New Vegas toch wel super vet hoor, maar uiteindelijk is de wereld en de sfeer voor mij belangrijker en dat doet Fallout 3 toch echt 10x beter.

Pfff krijg ook meteen weer zin om weer te beginnen aan Fallout 3.
Deze mensen weten.

  woensdag 3 juni 2015 @ 20:30:19 #225
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153227771
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:12 schreef 2dope het volgende:
Urquhart dan :P
Zowel oprichter Black Isle, als Obsidian. Dus die heeft vast zowel met F1, 2 en NV te maken gehad. :P
quote:
Ik lees ook iedere keer weer iets anders, maar heb altijd begrepen dat Fallout in den beginne een persoonlijk project was van Fargo, min of meer als vervolg op het succes van Wasteland. Heb ook interviews gelezen waaruit blijkt dat hij zich wel degelijk tegen de ontwikkeling van deel 2 aan bemoeide, als een soort secondary supervisor-achtige rol. Aan de andere kant, omdat hij topman van Interplay was destijds krijgt hij wellicht meer credit dan 'ie verdient.

Anyhoo, ik vind ook New Vegas niet eens in de buurt komen qua zwartgallige humor en 'witty' personages. Het was al wel een stuk meer Fallout dan deel 3.
In het originele spel zat inderdaad wat minder van die humor dan in F1 en 2. Maar daarvan hadden ze ook een groot deel gelinkt aan die Wild Wasteland-trait en dus optioneel gemaakt.

Maar wat betreft witty personages, dat zat er zeker wel voldoende in. Zeker met de dlc. Dus ik denk dat nostalgie bij jou een grote rol speelt. ;) Volgens mij hadden wij het daar laatst op de FP ook al over. :P Met Cass, Veronica, House, Elijah, Dog/God, Dean Domino, Brains in Jars en Ulysses had je ook personages die zich met vorige personages kunnen meten. Het enige is dat je in het geval van een 3d spel natuurlijk al snel bepaalde elementen zult moeten opofferen, omdat een personage toevoegen daar veel meer werk is en tijd kost dan in een isometrische game. Dus in F1 en 2 zaten er ook meer gevolgen vast aan zulke gesprekken. Dus ik reken NV daar niet op af. Want Obsidian leverde met NV al een veel beter spel af dan F3, in veel minder tijd.

Waar ik NV beter in vind, is dat het meer een situatie schetste in heel de wasteland. Bij F2 was het meer bepaalde links tussen verschillende plekken. De driehoek tussen NCR, Vault City en New Reno; Vault City vs Gecko, New Reno vs Redding. In NV had het meeste met elkaar te maken en ging de logica voor mij een stuk verder.
quote:
Toch vond ik 't een uitermate vermakelijke RPG, op dezelfde manier als de Elder Scrolls, logischerwijs.
Raar, want bij TES doet niets wat je doet er toe. Die vrijheid die je in Fallout hebt, heb je daar niet. De personages die je in Fallout hebt, heb je daar niet. Die vergelijking gaat voor mij alleen technisch gezien op (first person, optioneel third person, rpg in een open wereld). Niet inhoudelijk.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 20:32:33 #226
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153227862
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fallout New Vegas miste de onheilspellende sfeer.
Welke onheilspellende sfeer had F3 dan? Bij NV hing echt heel 't spel de tweede strijd om Hoover Dam in de lucht. F3 had niets vergelijkbaars.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153228612
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Welke onheilspellende sfeer had F3 dan? Bij NV hing echt heel 't spel de tweede strijd om Hoover Dam in de lucht. F3 had niets vergelijkbaars.
Het verdwalen in het metro stelsel van DC vond ik zo ongeveer het engste van F3. Die tunnels zaten altijd vol met gespuis en hou toch wel van daglicht. Om die zelfde reden vind ik het altijd zwaar klote om Vaults in te gaan :X :@
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153229067
Dit is wel een interessant stukje leesvoer. Leaks die 11 maanden geleden gepost zijn op Reddit en nu, met de release van de trailer, ineens toch wel behoorlijk lijken te kloppen.

https://www.reddit.com/r/(...)/i_played_fallout_4/

Als die leaks kloppen is de map van F4 3 keer zo groot als die van Skyrim :o
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:02:08 #229
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153229196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Het verdwalen in het metro stelsel van DC vond ik zo ongeveer het engste van F3. Die tunnels zaten altijd vol met gespuis en hou toch wel van daglicht. Om die zelfde reden vind ik het altijd zwaar klote om Vaults in te gaan :X :@
Ok, je kon inderdaad lekker ronddwalen in DC. Maar dat soort momenten zit ook in NV. De vaults, en ook in voornamelijk Dead Money (en Lonesome Road ook wel). Dus dat is niet echt iets specifieks uit F3.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153229508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:02 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ok, je kon inderdaad lekker ronddwalen in DC. Maar dat soort momenten zit ook in NV. De vaults, en ook in voornamelijk Dead Money (en Lonesome Road ook wel). Dus dat is niet echt iets specifieks uit F3.
Tering hey, Dead Money was echt fucking creepy :'(
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:14:38 #231
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153229705
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Tering hey, Dead Money was echt fucking creepy :'(
Helemaal op Hardcore/Very Hard mode. Moest tijdens m'n eerste playtrough zelfs uit toiletten drinken om wat health terug te kunnen krijgen. Jammer dat sommigen niet geboobytrapt waren. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153230076
pi_153230156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is wel een interessant stukje leesvoer. Leaks die 11 maanden geleden gepost zijn op Reddit en nu, met de release van de trailer, ineens toch wel behoorlijk lijken te kloppen.

https://www.reddit.com/r/(...)/i_played_fallout_4/

Als die leaks kloppen is de map van F4 3 keer zo groot als die van Skyrim :o
Geniaal!
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 21:30:47 #234
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153230305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:30 schreef The_Substitute het volgende:

In het originele spel zat inderdaad wat minder van die humor dan in F1 en 2. Maar daarvan hadden ze ook een groot deel gelinkt aan die Wild Wasteland-trait en dus optioneel gemaakt.

Maar wat betreft witty personages, dat zat er zeker wel voldoende in. Zeker met de dlc. Dus ik denk dat nostalgie bij jou een grote rol speelt. ;) Volgens mij hadden wij het daar laatst op de FP ook al over. :P Met Cass, Veronica, House, Elijah, Dog/God, Dean Domino, Brains in Jars en Ulysses had je ook personages die zich met vorige personages kunnen meten.
Haha true. Ik heb die DLC voor Fallout NV overigens nooit gezien/gespeeld, dus kan daar weinig over zeggen. Misschien ooit nog eens het proberen waard, al ben ik best klaar met die game.

quote:
Het enige is dat je in het geval van een 3d spel natuurlijk al snel bepaalde elementen zult moeten opofferen, omdat een personage toevoegen daar veel meer werk is en tijd kost dan in een isometrische game. Dus in F1 en 2 zaten er ook meer gevolgen vast aan zulke gesprekken. Dus ik reken NV daar niet op af. Want Obsidian leverde met NV al een veel beter spel af dan F3, in veel minder tijd.
Ik vind het vergelijken eigenlijk zinloos (oude generatie Fallouts met nieuwe), het voelt voor mij een beetje als je afvragen waarom de oude C&C beter is dan C&C Renegade. Maar qua personages, de 'talking heads' in F1/F2 hadden m.i. veel geloofwaardigere personages. Dat heeft niet alleen te maken met wat ze zeggen of hoe ze zijn ontworpen, maar ook hoe ze worden gepresenteerd. Er lijkt meer nagedacht over de personages, het is meer filmisch ofzo. Sowieso, wat je zegt, het is nogal moeilijk om voor alle npc's in een 3d-game een persoonlijkheid te verzinnen, laat staan de oneindig vele dialogen geloofwaardig/realistisch doen overkomen.

quote:
Waar ik NV beter in vind, is dat het meer een situatie schetste in heel de wasteland. Bij F2 was het meer bepaalde links tussen verschillende plekken. De driehoek tussen NCR, Vault City en New Reno; Vault City vs Gecko, New Reno vs Redding. In NV had het meeste met elkaar te maken en ging de logica voor mij een stuk verder.
O+ Takes me back.

quote:
Raar, want bij TES doet niets wat je doet er toe. Die vrijheid die je in Fallout hebt, heb je daar niet. De personages die je in Fallout hebt, heb je daar niet. Die vergelijking gaat voor mij alleen technisch gezien op (first person, optioneel third person, rpg in een open wereld). Niet inhoudelijk.
Bedoel je consequenties van keuzes? Dat had je al in Morrowind volgens mij. Welke vrijheid bedoel je? Dat het verder inhoudelijk niet hetzelfde is klopt :P Ik bedoel inderdaad technisch / gameplay wise. Dat bepaald voor mij grotendeels in hoeverre ik het kan waarderen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:33:33 #235
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_153230399
Graphics vallen wel tegen. Vind ik wel jammer. Had in dat F4 topic wat ik ff snel had gemaakt een screen gepost. Anno 2015...
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_153230643
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Graphics vallen wel tegen. Vind ik wel jammer. Had in dat F4 topic wat ik ff snel had gemaakt een screen gepost. Anno 2015...
Gelukkig boeit me dat vrij weinig. Ik las dat het op dezelfde engine als Skyrim gemaakt was? Vond Skyrim een prachtige game, niet door de graphics maar door het oog voor detail in de wereld. De vlinders en vuurvliegjes die rondvlogen, de wind die de bladeren wegblaast, dat soort dingen die net dat extra beetje immersie bieden. Als Fallout 4 dat ook heeft dan kan het op 'grafisch' vlak al niet meer stuk voor mij.
pi_153230844
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Welke onheilspellende sfeer had F3 dan? Bij NV hing echt heel 't spel de tweede strijd om Hoover Dam in de lucht. F3 had niets vergelijkbaars.
Vond de DC sfeer beter en de verwoesting door de bommen. Bij New Vegas ontbrak dat voor mij.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:47:18 #238
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_153230885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:40 schreef Cikx het volgende:

[..]

Gelukkig boeit me dat vrij weinig. Ik las dat het op dezelfde engine als Skyrim gemaakt was? Vond Skyrim een prachtige game, niet door de graphics maar door het oog voor detail in de wereld. De vlinders en vuurvliegjes die rondvlogen, de wind die de bladeren wegblaast, dat soort dingen die net dat extra beetje immersie bieden. Als Fallout 4 dat ook heeft dan kan het op 'grafisch' vlak al niet meer stuk voor mij.
Skyrim op PC zag er erg slecht uit normaal. Slechte lightening, weinig dieren etc. Skyrim volledig gemod ziet er 10x beter uit dan datgene wat in de F4 trailer is getoond. En dat is 2011.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_153231016
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Skyrim op PC zag er erg slecht uit normaal. Slechte lightening, weinig dieren etc. Skyrim volledig gemod ziet er 10x beter uit dan datgene wat in de F4 trailer is getoond. En dat is 2011.
Heb Skyrim op de console gespeeld, dus denk dat ik gewoon niet zo'n hoge standaard heb in dat geval. :)
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:52:03 #240
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153231044
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:30 schreef 2dope het volgende:
Haha true. Ik heb die DLC voor Fallout NV overigens nooit gezien/gespeeld, dus kan daar weinig over zeggen. Misschien ooit nog eens het proberen waard, al ben ik best klaar met die game.
Die dlc zijn zeer zeker de moeite waard. Die zijn de reden waarom 't voor mij van één van naar hèt favoriete spel ging. Dead Money, Treasure of The Sierra Madre-thema, toffe survival-horror feel, met zeer goede personages. Honest Hearts, omtrent de Burned Man, tof nieuw gebied, met op zich een goed uitgangspunt, maar i.m.o. incompleet; 'minste' van de 4. Als de humor voor je al de trekpleister was, dan mag je Old World Blues zeker niet missen. Hilarisch is de beste omschrijving. En Lonesome Road, die echt de game goed afsluit en voor mij goed de serieuzere kant van de Fallout serie weet te raken. Betere dlc (of beter gezegd, uitbreidingen) voor een game zul je niet snel vinden. Denk dat het wel zo'n ca. 50 uur aan speeltijd toevoegt, bij elkaar. ^O^

quote:
Ik vind het vergelijken eigenlijk zinloos (oude generatie Fallouts met nieuwe), het voelt voor mij een beetje als je afvragen waarom de oude C&C beter is dan C&C Renegade. Maar qua personages, de 'talking heads' in F1/F2 hadden m.i. veel geloofwaardigere personages. Dat heeft niet alleen te maken met wat ze zeggen of hoe ze zijn ontworpen, maar ook hoe ze worden gepresenteerd. Er lijkt meer nagedacht over de personages, het is meer filmisch ofzo. Sowieso, wat je zegt, het is nogal moeilijk om voor alle npc's in een 3d-game een persoonlijkheid te verzinnen, laat staan de oneindig vele dialogen geloofwaardig/realistisch doen overkomen.
Precies de reden waarom ik ze niet vergelijk qua gameplay, maar qua geloofwaardigheid idd.
quote:
Bedoel je consequenties van keuzes? Dat had je al in Morrowind volgens mij. Welke vrijheid bedoel je? Dat het verder inhoudelijk niet hetzelfde is klopt :P Ik bedoel inderdaad technisch / gameplay wise. Dat bepaald voor mij grotendeels in hoeverre ik het kan waarderen.
Morrowind is inderdaad de uitzondering. O+ Vanaf Oblivion ging 't de verkeerde kant op.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 03-06-2015 23:19:56 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:55:31 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_153231145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb Skyrim op de console gespeeld, dus denk dat ik gewoon niet zo'n hoge standaard heb in dat geval. :)


:+.

Wel een oude screen. Anno 2015 ziet skyrim er gemod gewoon erg goed uit. Ook met allemaal 2k-4k textures.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_153231261
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is wel een interessant stukje leesvoer. Leaks die 11 maanden geleden gepost zijn op Reddit en nu, met de release van de trailer, ineens toch wel behoorlijk lijken te kloppen.

https://www.reddit.com/r/(...)/i_played_fallout_4/

Als die leaks kloppen is de map van F4 3 keer zo groot als die van Skyrim :o
Oktober release. :~
pi_153231382
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Oktober release. :~
He Lange.

Hoop het van harte. Wintermaanden binnen dichtslibben met Fallout 4 :D
pi_153231515
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Graphics vallen wel tegen. Vind ik wel jammer. Had in dat F4 topic wat ik ff snel had gemaakt een screen gepost. Anno 2015...
Tis mij niet duidelijk of de trailer CG beelden gebruikte of in-engine beelden. Voor CG ziet het er niet echt geweldig uit, voor in-engine op zich wel oke maar je verwacht wel wat meer in 2015.

Hoe dan ook geen dealbreaker want Fallout :9~ maar wel opvallend.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 3 juni 2015 @ 22:44:39 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153233291
Eindelijk de trailer kunnen kijken, zo mooi ;(

Technisch niet het meest hoogstaand misschien, maar de hele sfeer en setting zijn weer prachtig. Ook weer een echte hond! O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_153233642
Die themesong (waarschijnlijk) klinkt ook weer vet. Lijkt een beetje op die van 3 vanaf 1:30 _O_
pi_153233845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Die themesong (waarschijnlijk) klinkt ook weer vet. Lijkt een beetje op die van 3 vanaf 1:30 _O_
Dat is toch gewoon die van 3 met wat kleine veranderingen? :)

Erg gaaf iig *O*
pi_153236382
Die trailer O+ O+ O+
pi_153236515
Hnggg dit stond schijnbaar op de Bethesda store:

quote:
This is a Pre-Sale Item.

You will be charged the total amount at the time of purchase. This amount is fully refundable if the order is canceled before the ship date.

Your entire order will be held until this product becomes available. The current estimated ship date is TBA 2015.
Link werkt niet meer, ik denk dat ik de reden wel weet :P : http://store.bethsoft.com/fallout-4.html


[edit]
Link werkt weer, maar van TBA 2015 is het naar TBA gegaan. Ik denk dat de kans erg groot is dat hij toch nog dit jaar komt :D

[ Bericht 12% gewijzigd door bjorntju op 04-06-2015 00:11:28 ]
pi_153236809

Many A True Nerd bespreekt wat details. Mooi hoeveel info / speculatie je uit een trailer kan halen :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 4 juni 2015 @ 00:54:02 #251
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_153237212
Ik vind alles aan die trailer echt super, precies wat ik gehoopt had.

Die sombere, grauwe, gritty, typische Fallout setting, is perfect neergezet. Net als die muziek die echt voor het Fallout gevoel zorgt.

Volgens mij gaan ze ook iets doen met hoe de wereld er uitzag voor de apocalyps.
Dat stuk met die hond en die wieg bijvoorbeeld en later met die brug en dat stalen hek. Normaal bedenk je je eigen verhaal bij zo'n spookstadje, je ziet het gezin voor je dat in dat huis gewoond heeft, dat nu verlaten en verweerd is.

Dat moment met "War... War never changes" was ook erg goed als je het niet verwacht.

Ik hoop dat die hond ook terugkomt in het verhaal, lijkt me ook erg cool dat je een band krijgt met die hond en dat die een rol krijgt in het verhaal.

Verder hoop ik dat deze Fallout een echt hoofdpersonage krijgt. Normaal is dat niet, maar je kunt met een hoofdpersonage beter een verhaal neerzetten in games vind ik.

Ook hoop en denk ik dat deze wereld wat meer gevuld is dan Fallout 3. Niet dat 3 te leeg was, maar die gekleurde verlichting bijvoorbeeld geeft een bepaald gebouw/missie een eigen karakter. In 3 was echt alles grauw en grijs, wat ook eigenlijk wel hoort bij Fallout, maar toch zou het niet slecht zijn als ze qua sfeer/stijl gekeken hebben naar bijvoorbeeld Bioshock, aan die game moest ik aan het einde van de trailer denken.

Ik ben echt siked nu, maar het zal in de werkelijkheid allemaal wel weer wat neutraler zijn. :P

Als het echt een 2015 release wordt... :o OMFG
  donderdag 4 juni 2015 @ 01:03:42 #252
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_153237300
En de graphics, daar had ik nog niks over gezegd en daar heeft iedereen het over.

Het zouden PS3 graphics zijn... Ik zelf heb het 8 bit tijdperk meegemaakt en toen waren de games minder mooi maar wel vaak net zo goed. Die hoge verwachtingen van graphics van vandaag de dag zorgen voor die lange ontwikkeltijden en delay van games die je toen niet had. PS3+ kwaliteit is nog altijd mooi genoeg vind ik zelf (dit zal niet iedereen met me eens zijn). Laat Fallout voor de game liefhebbers worden, de graphics-fans hebben al genoeg keus op de new gen.

Daarnaast is de game nog helemaal niet af. Even afwachten dus.
pi_153237366
Graphics zijn weak maar dat maakt geen fuck uit want mods. Ik hoop vooral dat ze de gunplay iets interessanter maken.

Maar zelfs als dat niet het geval is, wat ik verwacht, ga ik natuurlijk nog keihard spelen.
Conscience do cost.
  donderdag 4 juni 2015 @ 01:20:07 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_153237425
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:03 schreef Ixnay het volgende:
En de graphics, daar had ik nog niks over gezegd en daar heeft iedereen het over.

Het zouden PS3 graphics zijn... Ik zelf heb het 8 bit tijdperk meegemaakt en toen waren de games minder mooi maar wel vaak net zo goed. Die hoge verwachtingen van graphics van vandaag de dag zorgen voor die lange ontwikkeltijden en delay van games die je toen niet had. PS3+ kwaliteit is nog altijd mooi genoeg vind ik zelf (dit zal niet iedereen met me eens zijn). Laat Fallout voor de game liefhebbers worden, de graphics-fans hebben al genoeg keus op de new gen.

Daarnaast is de game nog helemaal niet af. Even afwachten dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:11 schreef ems. het volgende:
Graphics zijn weak maar dat maakt geen fuck uit want mods. Ik hoop vooral dat ze de gunplay iets interessanter maken.

Maar zelfs als dat niet het geval is, wat ik verwacht, ga ik natuurlijk nog keihard spelen.
Beetje naïef. Anno 2015 mag je wel meer verwachten dan PS3 kwaliteit. En altijd het gameplay is belangrijker. Als het spel er beter uitziet, voel je je ook meer immersed in de wereld.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_153237495
Ik zeg toch dat de graphics weak zijn? Skyrim is ook lelijk maar met de juiste mods ziet het er prima uit en bovendien speel ik fallout/skyrim niet om de graphics, nee. Het voornaamste kritiekpunt dat ik heb op beide games is dat de combat, mede dankzij de engine, nooit echt heel goed was. Het zou verfrissend zijn om vooral op dat vlak vernieuwing te zien.

Ja, tuurlijk zijn mooiere graphics beter. Maar dat is dezelfde categorie retoriek als "gameplay is belangrijker".
Conscience do cost.
  donderdag 4 juni 2015 @ 01:51:46 #256
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_153237591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:35 schreef ems. het volgende:
Ik zeg toch dat de graphics weak zijn? Skyrim is ook lelijk maar met de juiste mods ziet het er prima uit en bovendien speel ik fallout/skyrim niet om de graphics, nee. Het voornaamste kritiekpunt dat ik heb op beide games is dat de combat, mede dankzij de engine, nooit echt heel goed was. Het zou verfrissend zijn om vooral op dat vlak vernieuwing te zien.

Ja, tuurlijk zijn mooiere graphics beter. Maar dat is dezelfde categorie retoriek als "gameplay is belangrijker".
Skyrim zonder mods is inderdaad geen gezicht. Wat ik vooral bedoel is dat je echt wel anno 2015 met de huidige generatie grafische kaarten op PC en de mogelijkheden van Bethesda , het niet kunt maken om dan een game uit te brengen waarvan de graphics al in 2013 outdated waren. Dat is het hem juist, er moet wel wat progressie zijn, grafisch gezien. Dit moet je niet af laten hangen van mods. Maarja, console parity zal er ook wel deels mee te maken hebben. En de gameplay mag inderdaad wat soepeler.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 4 juni 2015 @ 07:00:59 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153238373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 00:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind alles aan die trailer echt super, precies wat ik gehoopt had.

Die sombere, grauwe, gritty, typische Fallout setting, is perfect neergezet. Net als die muziek die echt voor het Fallout gevoel zorgt.

Volgens mij gaan ze ook iets doen met hoe de wereld er uitzag voor de apocalyps.
Dat stuk met die hond en die wieg bijvoorbeeld en later met die brug en dat stalen hek. Normaal bedenk je je eigen verhaal bij zo'n spookstadje, je ziet het gezin voor je dat in dat huis gewoond heeft, dat nu verlaten en verweerd is.

Dat moment met "War... War never changes" was ook erg goed als je het niet verwacht.

Ik hoop dat die hond ook terugkomt in het verhaal, lijkt me ook erg cool dat je een band krijgt met die hond en dat die een rol krijgt in het verhaal.

Verder hoop ik dat deze Fallout een echt hoofdpersonage krijgt. Normaal is dat niet, maar je kunt met een hoofdpersonage beter een verhaal neerzetten in games vind ik.

Ook hoop en denk ik dat deze wereld wat meer gevuld is dan Fallout 3. Niet dat 3 te leeg was, maar die gekleurde verlichting bijvoorbeeld geeft een bepaald gebouw/missie een eigen karakter. In 3 was echt alles grauw en grijs, wat ook eigenlijk wel hoort bij Fallout, maar toch zou het niet slecht zijn als ze qua sfeer/stijl gekeken hebben naar bijvoorbeeld Bioshock, aan die game moest ik aan het einde van de trailer denken.

Ik ben echt siked nu, maar het zal in de werkelijkheid allemaal wel weer wat neutraler zijn. :P

Als het echt een 2015 release wordt... :o OMFG
Het is de meest kleurrijke Fallout tot nu toe, dus dat grauwe valt wel mee. :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_153238785
Die trailer _O_
Ben benieuwd, grafisch lijkt me niet veel over te zeggen met enkel een filmpje en geen gameplay.
Ach, zolang de sfeer maar goed over komt ben ik al blij.

Hoe komen we bij 2015, das toch nog nergens genoemd? Behalve in het treinstation van fallout3 dan.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_153238832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die trailer _O_
Ben benieuwd, grafisch lijkt me niet veel over te zeggen met enkel een filmpje en geen gameplay.
Ach, zolang de sfeer maar goed over komt ben ik al blij.

Hoe komen we bij 2015, das toch nog nergens genoemd? Behalve in het treinstation van fallout3 dan.
GAM / [PS4 #199] War.... war never changes.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2015 @ 08:37:24 #260
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153238952
quote:
I dont habeeb it.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153238958
Ah, duidelijk. Had even wat meer leeswerk moeten doen :+
Dat wordt dan nog snel de PC upgraden (of toch een X-one kopen)
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:23:06 #262
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153239694
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:20 schreef Smoofie het volgende:
Beetje naïef. Anno 2015 mag je wel meer verwachten dan PS3 kwaliteit. En altijd het gameplay is belangrijker. Als het spel er beter uitziet, voel je je ook meer immersed in de wereld.
De immersion, m.a.w. je deel van die wereld voelen, c.q. wat je doet heeft gevolgen/ een bedoeling, was bvb beter in Morrowind dan in Skyrim. Heeft niets met de graphics te maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 00:54 schreef Ixnay het volgende:
Die sombere, grauwe, gritty, typische Fallout 3 setting, is perfect neergezet. Net als die muziek die echt voor het Fallout 3 gevoel zorgt.
Fixed.
quote:
Verder hoop ik dat deze Fallout een echt hoofdpersonage krijgt. Normaal is dat niet, maar je kunt met een hoofdpersonage beter een verhaal neerzetten in games vind ik.
Wil je dat Bethesda een verhaal vertelt, met een hoofdpersoon, waar je dus bijna automatisch vastzit aan vaste karaktertrekken en plotpunten, zoals in Fallout 3? Of wil je het gevoel hebben zelf in die wereld rond te lopen, door wat te kiezen te hebben en daardoor dus je eigen verhaal te vertellen?

Dus al zou je al iets willen, zoals een band met een hond krijgen, wil je dat Bethesda je dat opdringt met een verhaal, of is het beter dat jij daarvoor kiest en wat jij doet/kiest effect heeft op dat beest?

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 04-06-2015 09:40:01 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:57:25 #263
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153240410
When all else fails, you always have delusion.
pi_153242032
pi_153242467
YESSSSS!!!!!!

De animaties in de trailer waren wel echt slecht, maar voor de rest echt gaaf hoor. Hoop dat t maar richting Fallout 1 en 2 qua content gaat, want als dit een tweede 3 gaat worden zou ik dat jammer vinden.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:47:22 #266
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_153242644
De trailer heeft al meer dan 6 miljoen views.

Al zullen er redelijk wat mensen zijn die hem al voor de tiende keer bekijken, zoals ik.
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:57:21 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153242881
Ik steek even een teentje buiten de hypetrain door wel te zeggen dat ik de trailer wat te kleurrijk vind eigenlijk :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 11:59:28 #268
181272 crew  Noppie2000
pi_153242938
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
Ik steek even een teentje buiten de hypetrain door wel te zeggen dat ik de trailer wat te kleurrijk vind eigenlijk :@.
Armen en benen binnenboord houden graag :+
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:03:32 #269
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153243052
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
Ik steek even een teentje buiten de hypetrain door wel te zeggen dat ik de trailer wat te kleurrijk vind eigenlijk :@.
F3 was soberso veel te groen. NV bruin. En 200 jaar nadat de bommen zijn gevallen mag het wel weer dat er wat kleur is. :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:21:41 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153243545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Armen en benen binnenboord houden graag :+
Excuus! :@

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 12:25:14 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153243650
Het lijkt er wel op dat ze wederom, voor de dertigste keer, dezelfde NetImmerse/GameBryo/CreationEngine/Havoc Physics hergebruiken. Ongetwijfeld verbeterd, maar ik had stiekem gehoopt op iets daadwerkelijk nieuws. Zowel grafisch als gameplaytechnisch is die meuk zwaar verouderd.

Ah well, dat is de eerste indruk, eerst maar eens daadwerkelijke gameplay afwachten. De sfeer zit er in ieder geval weer lekker in.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:28:44 #272
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153243736
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef 2dope het volgende:
Het lijkt er wel op dat ze wederom, voor de dertigste keer, dezelfde NetImmerse/GameBryo/CreationEngine/Havoc Physics hergebruiken. Ongetwijfeld verbeterd, maar ik had stiekem gehoopt op iets daadwerkelijk nieuws. Zowel grafisch als gameplaytechnisch is die meuk zwaar verouderd.

Ah well, dat is de eerste indruk, eerst maar eens daadwerkelijke gameplay afwachten. De sfeer zit er in ieder geval weer lekker in.
:O

Wordt GotY-titel voor mij waarschijnlijk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 12:33:13 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153243825
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Wordt GotY-titel voor mij waarschijnlijk.
:O
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:36:28 #274
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153243894
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

:O
Bedoel er trouwens mee dat ik de GotY editie haal :P niet dat ik het zo geweldig vind dat ze 8 jaar oude engine gebruiken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 12:39:14 #275
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153243957
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bedoel er trouwens mee dat ik de GotY editie haal :P niet dat ik het zo geweldig vind dat ze 8 jaar oude engine gebruiken
Ghehe. Ik dacht dat je nu al had geconcludeerd dat dit jouw GOTY gaat worden :P

Kans is natuurlijk zeker reeël (voor mij althans, al is Witcher 3 moeilijk te toppen en we zijn nog maar halverwege 2015), maar dat pleit de game niet vrij van kritiek. Hoop dat Beth op E3 ingame footage gaat laten zien.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:49:27 #276
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153244222
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ghehe. Ik dacht dat je nu al had geconcludeerd dat dit jouw GOTY gaat worden :P

Kans is natuurlijk zeker reeël (voor mij althans, al is Witcher 3 moeilijk te toppen en we zijn nog maar halverwege 2015), maar dat pleit de game niet vrij van kritiek. Hoop dat Beth op E3 ingame footage gaat laten zien.
Waarschijnlijk niet, altijd een hoop bugs en andere schoonheidsfoutjes in Bethesda-spellen.

TW3 heeft nu ook voor mij het meest kans ja :Y.

Waarschijnlijk wel, anders hadden ze het op E3 aangekondigd lijkt mij.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:51:31 #277
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_153244279
Ik zit eraan te denken Tactics weer een kans te geven :@

Het is de enige fallout die ik niet heb uitgespeeld.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_153250042
Damn als je idd dat stuk van Reddit leest. Als dat allemaal zou kloppen.

Hier bijvoorbeeld een roadmap:

June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer only
July 2015 - First gameplay trailers
August 2015 - More information
October 2015 - PS4/Xbox One/PC release
November 2015 - First DLC
December 2015 - Second DLC, as well as PS3/360 version release
January 2016 - Third DLC
March 2016 - Forth DLC
April 2016 - Fifth and Final DLC
June 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive.
October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PC

Alleen die DLC zou wel vaag zijn als dat waar blijkt te zijn. Wel erg snel DLC dan.

Of terugkerende characters zoals Madison Li en Three Dog. Staat ook in dat je iets van save import kan gebruiken.

En toch een nieuwe engine voor de nextgen consoles en pc.

Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch. The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim.

Fallout 4 will also be available on Playstation 3 and Xbox 360. This version is also being developed by Bethesda Game Studios, but will release a year after the advanced version. This version runs on the Creation Engine, the same engine that powered Skyrim. This is being done so that PS3/360 users can play the game without problem. Everything will be the same in this version as the advanced version, except for the graphics, gameplay and some additional features.

Maar ja eerst maar eens of het echt allemaal zo is.
pi_153250627
Ja maar dat Bethesda straks nog eens Fallout over gaat doen op een andere engine voor de oude consoles klinkt ongeloofwaardig. Echt te veel moeite.

En iedereen kon wel raden dat Fallout 4 deze E3 aangekondigd zou worden.

Verder heeft de beste man alles fout. Er is voor de E3 al een trailer gekomen met gameplaybeelden nog eens.
  Redactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 17:07:17 #280
181272 crew  Noppie2000
pi_153250701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:03 schreef studentje7 het volgende:
Ja maar dat Bethesda straks nog eens Fallout over gaat doen op een andere engine voor de oude consoles klinkt ongeloofwaardig. Echt te veel moeite.

En iedereen kon wel raden dat Fallout 4 deze E3 aangekondigd zou worden.

Verder heeft de beste man alles fout. Er is voor de E3 al een trailer gekomen met gameplaybeelden nog eens.
Er is geen gameplay getoond, enkel in-game beelden. Er is een verschil ;)
pi_153250843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:03 schreef studentje7 het volgende:
Ja maar dat Bethesda straks nog eens Fallout over gaat doen op een andere engine voor de oude consoles klinkt ongeloofwaardig. Echt te veel moeite.

En iedereen kon wel raden dat Fallout 4 deze E3 aangekondigd zou worden.

Verder heeft de beste man alles fout. Er is voor de E3 al een trailer gekomen met gameplaybeelden nog eens.
We 'raden' al 3 jaar iedere E3 dat Fallout 4 aangekondigd zou worden. Als je het ieder jaar blijft roepen heb je vanzelf een keer gelijk natuurlijk :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153251019
Ik ben inmiddels weer nuchter van alle whiskey ter ere van Fallout 4, en nu moet ik zeggen, KIJK DE RENANIMATIE van die mensen in de trailer. Dezelfde als F3 en F:NV. TOTAAL geen verschil.

Nu ziet het er niet uit als een nieuwe versie van de engine maar hoop ik dat echt wel.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_153251077
Om eerlijk te zijn kunnen de graphics me geen zak boeien. Al zouden ze Fallout 4 bouwen op de engine van New Vegas dan zou ik hem nog met plezier kopen en spelen. Elke verbetering is een leuke bonus, maar ik verwacht geen wonderen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153251157
Vind het echt te triest voor woorden hoor al dat gejank over de graphics of animaties. Eerst zit iedereen te janken om een nieuwe Fallout en nu is die aangekondigd en is het nog niet goed.

Ben nu al benieuwd naar de reviews :') Volgens mij gaan heel veel mensen teleurgesteld zijn _O-
pi_153251424
Nja ik vind dat mensen na een trailer opeens alle spellen puur op de trailer gaan beoordelen.

Nu denken mensen dat Fallout 4 een 10/10 spel gaat worden. Natuurlijk niet. Het is door Bethesda gemaakt, niet Obsidian, dus waarschijnlijk krijgen we een matig verhaal met lekker veel bugs. Maargoed, ik zal t spel nog steeds kopen en ongelofelijk veel spelen, maar mensen moeten wel realistisch blijven en weten wat ze van Bethesda moeten verwachten.

Games die door Bethesda zijn gemaakt worden elke keer dommer. Skyrim heeft maar een kruimeltje van de totale content en variatie van de vorige Elder Scrolls spellen, en Fallout 3 heeft precies hetzelfde in vergelijking met 1,2 en zelfs New Vegas.

Maargoed, we zullen het zien. Ik ben hyped en heb er zin in.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_153251529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die trailer _O_
Ben benieuwd, grafisch lijkt me niet veel over te zeggen met enkel een filmpje en geen gameplay.
Ach, zolang de sfeer maar goed over komt ben ik al blij.

Hoe komen we bij 2015, das toch nog nergens genoemd? Behalve in het treinstation van fallout3 dan.
Treinstation?

Laat maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 17:50:08 ]
  Redactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 17:49:58 #287
181272 crew  Noppie2000
pi_153251585
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Treinstation?
pi_153251607
Die had ik inmiddels gezien ja. Geinig.

Graphics boeien me niet, ik wil een goed verhaal en goede (RPG!-)gameplay.
pi_153251907
Dat zat toch niet in Fallout 3? Volgens mij is dat uit de mod Tale of Two Wastelands. Dat hebben de makers erin gedaan.
pi_153252340
Is dit al gepost?!

https://www.reddit.com/r/(...)_fallout_4/?sort=new

Blijkbaar geen leugenaar dus :')
pi_153256780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef Pap89 het volgende:
Is dit al gepost?!

https://www.reddit.com/r/(...)_fallout_4/?sort=new

Blijkbaar geen leugenaar dus :')
quote:
Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch. The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim.
brand new :')
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:50:52 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153260064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef Pap89 het volgende:
Is dit al gepost?!

https://www.reddit.com/r/(...)_fallout_4/?sort=new

Blijkbaar geen leugenaar dus :')
Blijkbaar wel :')

http://kotaku.com/latest-(...)s-like-bs-1709009561
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:58:27 #293
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_153261134
quote:
Hoop gegok en speculatie aan beide kanten hoor. Kotaku weet net zo weinig als de rest van ons en probeert een beetje slim over te komen nu :')

Als het spel uit is kunnen we de balans op maken over wie er nou gelijk had. Nu is dat echt onzinnig.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:49:46 #295
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153263730
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef eQuaL het volgende:

[..]


[..]

brand new :')
Want je kunt aan de hand van een trailer zeggen welke engine wordt gebruikt? Beetje kort door de bocht.
Flesje bier
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:15:11 #296
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_153270839
Fallout _O_ Hier ga ik een ps4 voor kopen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:34:49 #298
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_153271223
Hier komt dan eindelijk mijn nieuwe pc voor *O*
stupidity has become as common as common sense was before
pi_153271942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is een mod helaas. Komt van Tale of Two Wastelands. Zit niet in de originele game :P

Toch ben ik er steeds meer van overtuigd dat hij dit jaar nog uikomt. Kijkend na FO3 en Skyrim. Daarvan werden de eerste gameplay beelden getoond op de E3 en kwam hij altijd aan het eind van hetzelfde jaar uit. Op de E3 is de full reveal van FO4, dus ook gameplay ga ik vanuit. Reken maar uit :P

Daarnaast stond op de Fallout 4 pagina van de officiële Bethesda Store TBA 2015. Toen een aantal mensen hierachter kwamen, ging de site even offline, waarna hij plotseling op TBA stond.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 13:10:50 #300
181272 crew  Noppie2000
pi_153271960
Jammer :P Maar ben ook overtuigd van 2015. Kan bijna niet anders.
pi_153273014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:07 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er is geen gameplay getoond, enkel in-game beelden. Er is een verschil ;)
Ja maar gameplay trailer komt niet na de E3 maar op de E3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')