Denk Boston inderdaad, je ziet ook een monument na 1.37 minuten, volgens mij is dat in Boston.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:07 schreef larry_flynt het volgende:
Geruchten gaan dat het Boston als locatie heeft. Raar dat de website de trailer niet vertoond. Ik denk dat er iets mis is gegaan :p
			
			
			
			
			
			
			
			ja die dude van Hellboy.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef JimmyJames het volgende:
Die stem is toch gewoon Ron Perlman die in de intro's van de Fallout-serie altijd rept over hoe "war never changes"?
			
			
			
			Omdat het spel Fallout heet... fallout van nucleare oorlog. Dat is het hele thema van de franchisequote:Op woensdag 3 juni 2015 16:15 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom focussen ze zich toch altijd op die nucleaire oorlog? Het speelt zich er nota bene 200+ jaar erna af.
			
			
			
			
			
			
			
			Logisch vanuit een marketing standpunt, misschien. Die mensen proberen aan te spreken die, net zoals zij zelf, het verschil niet weten tussen apocalyptisch en post-apocalyptisch.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:16 schreef Gezicht het volgende:
Zonder nucleaire oorlog was er geen Fallout, vrij logisch dat ze daar de aandacht op leggen. Daarnaast is het maar een trailer natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief gezien kan 'ie voor mij misschien alleen maar meevallen op deze manier. Het is ook lekker rustig zo, met iedereen op de hypetrain.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
			
			
			
			
			
			
			
			Dat is het dus niet. Alleen in F3 (en nu waarschijnlijk in F4) is dat een thema. Bij F1, F2 en NV was het alleen de context, cq een paar zinnen aan 't begin. 'De wereld is verwoest...maar nu??'quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Omdat het spel Fallout heet... fallout van nucleare oorlog. Dat is het hele thema van de franchise
			
			
			
			Laatste delen kwamen toch ook tegelijk uit?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Hopelijk komt ie op PC tegelijk met de consoles. Beter nog, hopelijk op Steam
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Logisch vanuit een marketing standpunt, misschien. Die mensen proberen aan te spreken die, net zoals zij zelf, het verschil niet weten tussen apocalyptisch en post-apocalyptisch.
En ja, het is maar een trailer. Maar ik kan me herinneren hoe ik ook de hype voelde bij bvb Skyrim en voorgaande games. Terwijl achteraf gezien dat, net zoals de trailer, alleen visuele spektakels waren. Dus trek die lijn door en dat belooft weer weinig voor een serie als Fallout die het zou moeten hebben van 't schrijfwerk.Gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief gezien kan 'ie voor mij misschien alleen maar meevallen op deze manier. Het is ook lekker rustig zo, met iedereen op de hypetrain.![]()
Maargoed we moeten accepteren dat het zonder Brian Fargo toch nooit meer hetzelfde wordt.
Niettemin hyped natuurlijk, NV was heerlijk vermaak.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
			
			
			
			
			
			
			
			Brian Fargo heeft ook niet meegeholpen aan F2, naar mijn mening (met NV) het beste deel uit de serie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:34 schreef 2dope het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denkt![]()
Maargoed we moeten accepteren dat het zonder Brian Fargo toch nooit meer hetzelfde wordt.
Ik kan hier niet warm van worden, terwijl ik dat als fan wel zou willen.quote:Niettemin hyped natuurlijk, NV was heerlijk vermaak.
			
			
			
			
			
			
			
			Urquhart danquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Brian Fargo heeft ook niet meegeholpen aan F2, naar mijn mening (met NV) het beste deel uit de serie.![]()
En met schrijvers als Chris Avellone & co kom je al een heel eind.
[..]
Ik kan hier niet warm van worden, terwijl ik dat als fan wel zou willen.
			
			
			
			*schudt hand*quote:
			
			
			
			Voor mij hetzelfde. Ben nu weer bezig met een run Fallout 3 inclusief alle DLC's. Vind Point Lookout best een aardige aanvulling.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
			
			
			
			Nope vond Fallout 3 ook veel beter.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 vele malen beter vond dan NV? Ik weet niet waarom, maar NV kreeg me maar niet te pakken waar Fallout 3 dat wel deed.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:16 schreef Noppie2000 het volgende:
New Vegas vond ik veel minder dan 3, voorkeurskwestie I guess.
Deze mensen weten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Hier ook hoor
Alleen als je bergen mods gebruikt dan is New Vegas toch wel super vet hoor, maar uiteindelijk is de wereld en de sfeer voor mij belangrijker en dat doet Fallout 3 toch echt 10x beter.
Pfff krijg ook meteen weer zin om weer te beginnen aan Fallout 3.
			
			
			
			Zowel oprichter Black Isle, als Obsidian. Dus die heeft vast zowel met F1, 2 en NV te maken gehad.quote:
In het originele spel zat inderdaad wat minder van die humor dan in F1 en 2. Maar daarvan hadden ze ook een groot deel gelinkt aan die Wild Wasteland-trait en dus optioneel gemaakt.quote:Ik lees ook iedere keer weer iets anders, maar heb altijd begrepen dat Fallout in den beginne een persoonlijk project was van Fargo, min of meer als vervolg op het succes van Wasteland. Heb ook interviews gelezen waaruit blijkt dat hij zich wel degelijk tegen de ontwikkeling van deel 2 aan bemoeide, als een soort secondary supervisor-achtige rol. Aan de andere kant, omdat hij topman van Interplay was destijds krijgt hij wellicht meer credit dan 'ie verdient.
Anyhoo, ik vind ook New Vegas niet eens in de buurt komen qua zwartgallige humor en 'witty' personages. Het was al wel een stuk meer Fallout dan deel 3.
Raar, want bij TES doet niets wat je doet er toe. Die vrijheid die je in Fallout hebt, heb je daar niet. De personages die je in Fallout hebt, heb je daar niet. Die vergelijking gaat voor mij alleen technisch gezien op (first person, optioneel third person, rpg in een open wereld). Niet inhoudelijk.quote:Toch vond ik 't een uitermate vermakelijke RPG, op dezelfde manier als de Elder Scrolls, logischerwijs.
			
			
			
			Welke onheilspellende sfeer had F3 dan? Bij NV hing echt heel 't spel de tweede strijd om Hoover Dam in de lucht. F3 had niets vergelijkbaars.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fallout New Vegas miste de onheilspellende sfeer.
			
			
			
			Het verdwalen in het metro stelsel van DC vond ik zo ongeveer het engste van F3. Die tunnels zaten altijd vol met gespuis en hou toch wel van daglicht. Om die zelfde reden vind ik het altijd zwaar klote om Vaults in te gaanquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Welke onheilspellende sfeer had F3 dan? Bij NV hing echt heel 't spel de tweede strijd om Hoover Dam in de lucht. F3 had niets vergelijkbaars.
			
			
			
			
			
			
			
			Ok, je kon inderdaad lekker ronddwalen in DC. Maar dat soort momenten zit ook in NV. De vaults, en ook in voornamelijk Dead Money (en Lonesome Road ook wel). Dus dat is niet echt iets specifieks uit F3.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Het verdwalen in het metro stelsel van DC vond ik zo ongeveer het engste van F3. Die tunnels zaten altijd vol met gespuis en hou toch wel van daglicht. Om die zelfde reden vind ik het altijd zwaar klote om Vaults in te gaan![]()
			
			
			
			Tering hey, Dead Money was echt fucking creepyquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ok, je kon inderdaad lekker ronddwalen in DC. Maar dat soort momenten zit ook in NV. De vaults, en ook in voornamelijk Dead Money (en Lonesome Road ook wel). Dus dat is niet echt iets specifieks uit F3.
			
			
			
			Helemaal op Hardcore/Very Hard mode. Moest tijdens m'n eerste playtrough zelfs uit toiletten drinken om wat health terug te kunnen krijgen. Jammer dat sommigen niet geboobytrapt waren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Tering hey, Dead Money was echt fucking creepy
			
			
			
			Geniaal!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is wel een interessant stukje leesvoer. Leaks die 11 maanden geleden gepost zijn op Reddit en nu, met de release van de trailer, ineens toch wel behoorlijk lijken te kloppen.
https://www.reddit.com/r/(...)/i_played_fallout_4/
Als die leaks kloppen is de map van F4 3 keer zo groot als die van Skyrim
			
			
			
			Haha true. Ik heb die DLC voor Fallout NV overigens nooit gezien/gespeeld, dus kan daar weinig over zeggen. Misschien ooit nog eens het proberen waard, al ben ik best klaar met die game.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:30 schreef The_Substitute het volgende:
In het originele spel zat inderdaad wat minder van die humor dan in F1 en 2. Maar daarvan hadden ze ook een groot deel gelinkt aan die Wild Wasteland-trait en dus optioneel gemaakt.
Maar wat betreft witty personages, dat zat er zeker wel voldoende in. Zeker met de dlc. Dus ik denk dat nostalgie bij jou een grote rol speelt.Volgens mij hadden wij het daar laatst op de FP ook al over.
Met Cass, Veronica, House, Elijah, Dog/God, Dean Domino, Brains in Jars en Ulysses had je ook personages die zich met vorige personages kunnen meten.
Ik vind het vergelijken eigenlijk zinloos (oude generatie Fallouts met nieuwe), het voelt voor mij een beetje als je afvragen waarom de oude C&C beter is dan C&C Renegade. Maar qua personages, de 'talking heads' in F1/F2 hadden m.i. veel geloofwaardigere personages. Dat heeft niet alleen te maken met wat ze zeggen of hoe ze zijn ontworpen, maar ook hoe ze worden gepresenteerd. Er lijkt meer nagedacht over de personages, het is meer filmisch ofzo. Sowieso, wat je zegt, het is nogal moeilijk om voor alle npc's in een 3d-game een persoonlijkheid te verzinnen, laat staan de oneindig vele dialogen geloofwaardig/realistisch doen overkomen.quote:Het enige is dat je in het geval van een 3d spel natuurlijk al snel bepaalde elementen zult moeten opofferen, omdat een personage toevoegen daar veel meer werk is en tijd kost dan in een isometrische game. Dus in F1 en 2 zaten er ook meer gevolgen vast aan zulke gesprekken. Dus ik reken NV daar niet op af. Want Obsidian leverde met NV al een veel beter spel af dan F3, in veel minder tijd.
quote:Waar ik NV beter in vind, is dat het meer een situatie schetste in heel de wasteland. Bij F2 was het meer bepaalde links tussen verschillende plekken. De driehoek tussen NCR, Vault City en New Reno; Vault City vs Gecko, New Reno vs Redding. In NV had het meeste met elkaar te maken en ging de logica voor mij een stuk verder.
Bedoel je consequenties van keuzes? Dat had je al in Morrowind volgens mij. Welke vrijheid bedoel je? Dat het verder inhoudelijk niet hetzelfde is kloptquote:Raar, want bij TES doet niets wat je doet er toe. Die vrijheid die je in Fallout hebt, heb je daar niet. De personages die je in Fallout hebt, heb je daar niet. Die vergelijking gaat voor mij alleen technisch gezien op (first person, optioneel third person, rpg in een open wereld). Niet inhoudelijk.
			
			
			
			
			
			
			
			Gelukkig boeit me dat vrij weinig. Ik las dat het op dezelfde engine als Skyrim gemaakt was? Vond Skyrim een prachtige game, niet door de graphics maar door het oog voor detail in de wereld. De vlinders en vuurvliegjes die rondvlogen, de wind die de bladeren wegblaast, dat soort dingen die net dat extra beetje immersie bieden. Als Fallout 4 dat ook heeft dan kan het op 'grafisch' vlak al niet meer stuk voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Graphics vallen wel tegen. Vind ik wel jammer. Had in dat F4 topic wat ik ff snel had gemaakt een screen gepost. Anno 2015...
			
			
			
			Vond de DC sfeer beter en de verwoesting door de bommen. Bij New Vegas ontbrak dat voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Welke onheilspellende sfeer had F3 dan? Bij NV hing echt heel 't spel de tweede strijd om Hoover Dam in de lucht. F3 had niets vergelijkbaars.
			
			
			
			Skyrim op PC zag er erg slecht uit normaal. Slechte lightening, weinig dieren etc. Skyrim volledig gemod ziet er 10x beter uit dan datgene wat in de F4 trailer is getoond. En dat is 2011.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Gelukkig boeit me dat vrij weinig. Ik las dat het op dezelfde engine als Skyrim gemaakt was? Vond Skyrim een prachtige game, niet door de graphics maar door het oog voor detail in de wereld. De vlinders en vuurvliegjes die rondvlogen, de wind die de bladeren wegblaast, dat soort dingen die net dat extra beetje immersie bieden. Als Fallout 4 dat ook heeft dan kan het op 'grafisch' vlak al niet meer stuk voor mij.
			
			
			
			Heb Skyrim op de console gespeeld, dus denk dat ik gewoon niet zo'n hoge standaard heb in dat geval.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Skyrim op PC zag er erg slecht uit normaal. Slechte lightening, weinig dieren etc. Skyrim volledig gemod ziet er 10x beter uit dan datgene wat in de F4 trailer is getoond. En dat is 2011.
			
			
			
			Die dlc zijn zeer zeker de moeite waard. Die zijn de reden waarom 't voor mij van één van naar hèt favoriete spel ging. Dead Money, Treasure of The Sierra Madre-thema, toffe survival-horror feel, met zeer goede personages. Honest Hearts, omtrent de Burned Man, tof nieuw gebied, met op zich een goed uitgangspunt, maar i.m.o. incompleet; 'minste' van de 4. Als de humor voor je al de trekpleister was, dan mag je Old World Blues zeker niet missen. Hilarisch is de beste omschrijving. En Lonesome Road, die echt de game goed afsluit en voor mij goed de serieuzere kant van de Fallout serie weet te raken. Betere dlc (of beter gezegd, uitbreidingen) voor een game zul je niet snel vinden. Denk dat het wel zo'n ca. 50 uur aan speeltijd toevoegt, bij elkaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:30 schreef 2dope het volgende:
Haha true. Ik heb die DLC voor Fallout NV overigens nooit gezien/gespeeld, dus kan daar weinig over zeggen. Misschien ooit nog eens het proberen waard, al ben ik best klaar met die game.
Precies de reden waarom ik ze niet vergelijk qua gameplay, maar qua geloofwaardigheid idd.quote:Ik vind het vergelijken eigenlijk zinloos (oude generatie Fallouts met nieuwe), het voelt voor mij een beetje als je afvragen waarom de oude C&C beter is dan C&C Renegade. Maar qua personages, de 'talking heads' in F1/F2 hadden m.i. veel geloofwaardigere personages. Dat heeft niet alleen te maken met wat ze zeggen of hoe ze zijn ontworpen, maar ook hoe ze worden gepresenteerd. Er lijkt meer nagedacht over de personages, het is meer filmisch ofzo. Sowieso, wat je zegt, het is nogal moeilijk om voor alle npc's in een 3d-game een persoonlijkheid te verzinnen, laat staan de oneindig vele dialogen geloofwaardig/realistisch doen overkomen.
Morrowind is inderdaad de uitzondering.quote:Bedoel je consequenties van keuzes? Dat had je al in Morrowind volgens mij. Welke vrijheid bedoel je? Dat het verder inhoudelijk niet hetzelfde is kloptIk bedoel inderdaad technisch / gameplay wise. Dat bepaald voor mij grotendeels in hoeverre ik het kan waarderen.
			
			
			
			quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb Skyrim op de console gespeeld, dus denk dat ik gewoon niet zo'n hoge standaard heb in dat geval.
			
			
			
			Oktober release.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is wel een interessant stukje leesvoer. Leaks die 11 maanden geleden gepost zijn op Reddit en nu, met de release van de trailer, ineens toch wel behoorlijk lijken te kloppen.
https://www.reddit.com/r/(...)/i_played_fallout_4/
Als die leaks kloppen is de map van F4 3 keer zo groot als die van Skyrim
			
			
			
			Tis mij niet duidelijk of de trailer CG beelden gebruikte of in-engine beelden. Voor CG ziet het er niet echt geweldig uit, voor in-engine op zich wel oke maar je verwacht wel wat meer in 2015.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Graphics vallen wel tegen. Vind ik wel jammer. Had in dat F4 topic wat ik ff snel had gemaakt een screen gepost. Anno 2015...
			
			
			
			
			
			
			
			Dat is toch gewoon die van 3 met wat kleine veranderingen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Die themesong (waarschijnlijk) klinkt ook weer vet. Lijkt een beetje op die van 3 vanaf 1:30
			
			
			
			Link werkt niet meer, ik denk dat ik de reden wel weetquote:This is a Pre-Sale Item.
You will be charged the total amount at the time of purchase. This amount is fully refundable if the order is canceled before the ship date.
Your entire order will be held until this product becomes available. The current estimated ship date is TBA 2015.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:03 schreef Ixnay het volgende:
En de graphics, daar had ik nog niks over gezegd en daar heeft iedereen het over.
Het zouden PS3 graphics zijn... Ik zelf heb het 8 bit tijdperk meegemaakt en toen waren de games minder mooi maar wel vaak net zo goed. Die hoge verwachtingen van graphics van vandaag de dag zorgen voor die lange ontwikkeltijden en delay van games die je toen niet had. PS3+ kwaliteit is nog altijd mooi genoeg vind ik zelf (dit zal niet iedereen met me eens zijn). Laat Fallout voor de game liefhebbers worden, de graphics-fans hebben al genoeg keus op de new gen.
Daarnaast is de game nog helemaal niet af. Even afwachten dus.
Beetje naïef. Anno 2015 mag je wel meer verwachten dan PS3 kwaliteit. En altijd het gameplay is belangrijker. Als het spel er beter uitziet, voel je je ook meer immersed in de wereld.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:11 schreef ems. het volgende:
Graphics zijn weak maar dat maakt geen fuck uit want mods. Ik hoop vooral dat ze de gunplay iets interessanter maken.
Maar zelfs als dat niet het geval is, wat ik verwacht, ga ik natuurlijk nog keihard spelen.
			
			
			
			
			
			
			
			Skyrim zonder mods is inderdaad geen gezicht. Wat ik vooral bedoel is dat je echt wel anno 2015 met de huidige generatie grafische kaarten op PC en de mogelijkheden van Bethesda , het niet kunt maken om dan een game uit te brengen waarvan de graphics al in 2013 outdated waren. Dat is het hem juist, er moet wel wat progressie zijn, grafisch gezien. Dit moet je niet af laten hangen van mods. Maarja, console parity zal er ook wel deels mee te maken hebben. En de gameplay mag inderdaad wat soepeler.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:35 schreef ems. het volgende:
Ik zeg toch dat de graphics weak zijn? Skyrim is ook lelijk maar met de juiste mods ziet het er prima uit en bovendien speel ik fallout/skyrim niet om de graphics, nee. Het voornaamste kritiekpunt dat ik heb op beide games is dat de combat, mede dankzij de engine, nooit echt heel goed was. Het zou verfrissend zijn om vooral op dat vlak vernieuwing te zien.
Ja, tuurlijk zijn mooiere graphics beter. Maar dat is dezelfde categorie retoriek als "gameplay is belangrijker".
			
			
			
			Het is de meest kleurrijke Fallout tot nu toe, dus dat grauwe valt wel mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind alles aan die trailer echt super, precies wat ik gehoopt had.
Die sombere, grauwe, gritty, typische Fallout setting, is perfect neergezet. Net als die muziek die echt voor het Fallout gevoel zorgt.
Volgens mij gaan ze ook iets doen met hoe de wereld er uitzag voor de apocalyps.
Dat stuk met die hond en die wieg bijvoorbeeld en later met die brug en dat stalen hek. Normaal bedenk je je eigen verhaal bij zo'n spookstadje, je ziet het gezin voor je dat in dat huis gewoond heeft, dat nu verlaten en verweerd is.
Dat moment met "War... War never changes" was ook erg goed als je het niet verwacht.
Ik hoop dat die hond ook terugkomt in het verhaal, lijkt me ook erg cool dat je een band krijgt met die hond en dat die een rol krijgt in het verhaal.
Verder hoop ik dat deze Fallout een echt hoofdpersonage krijgt. Normaal is dat niet, maar je kunt met een hoofdpersonage beter een verhaal neerzetten in games vind ik.
Ook hoop en denk ik dat deze wereld wat meer gevuld is dan Fallout 3. Niet dat 3 te leeg was, maar die gekleurde verlichting bijvoorbeeld geeft een bepaald gebouw/missie een eigen karakter. In 3 was echt alles grauw en grijs, wat ook eigenlijk wel hoort bij Fallout, maar toch zou het niet slecht zijn als ze qua sfeer/stijl gekeken hebben naar bijvoorbeeld Bioshock, aan die game moest ik aan het einde van de trailer denken.
Ik ben echt siked nu, maar het zal in de werkelijkheid allemaal wel weer wat neutraler zijn.
Als het echt een 2015 release wordt...OMFG
			
			
			
			
			
			
			
			GAM / [PS4 #199] War.... war never changes.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die trailer
Ben benieuwd, grafisch lijkt me niet veel over te zeggen met enkel een filmpje en geen gameplay.
Ach, zolang de sfeer maar goed over komt ben ik al blij.
Hoe komen we bij 2015, das toch nog nergens genoemd? Behalve in het treinstation van fallout3 dan.
			
			
			
			I dont habeeb it.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
GAM / [PS4 #199] War.... war never changes.
			
			
			
			
			
			
			
			De immersion, m.a.w. je deel van die wereld voelen, c.q. wat je doet heeft gevolgen/ een bedoeling, was bvb beter in Morrowind dan in Skyrim. Heeft niets met de graphics te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:20 schreef Smoofie het volgende:
Beetje naïef. Anno 2015 mag je wel meer verwachten dan PS3 kwaliteit. En altijd het gameplay is belangrijker. Als het spel er beter uitziet, voel je je ook meer immersed in de wereld.
Fixed.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:54 schreef Ixnay het volgende:
Die sombere, grauwe, gritty, typische Fallout 3 setting, is perfect neergezet. Net als die muziek die echt voor het Fallout 3 gevoel zorgt.
Wil je dat Bethesda een verhaal vertelt, met een hoofdpersoon, waar je dus bijna automatisch vastzit aan vaste karaktertrekken en plotpunten, zoals in Fallout 3? Of wil je het gevoel hebben zelf in die wereld rond te lopen, door wat te kiezen te hebben en daardoor dus je eigen verhaal te vertellen?quote:Verder hoop ik dat deze Fallout een echt hoofdpersonage krijgt. Normaal is dat niet, maar je kunt met een hoofdpersonage beter een verhaal neerzetten in games vind ik.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Armen en benen binnenboord houden graagquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
Ik steek even een teentje buiten de hypetrain door wel te zeggen dat ik de trailer wat te kleurrijk vind eigenlijk.
			
			
			
			F3 was soberso veel te groen. NV bruin. En 200 jaar nadat de bommen zijn gevallen mag het wel weer dat er wat kleur is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
Ik steek even een teentje buiten de hypetrain door wel te zeggen dat ik de trailer wat te kleurrijk vind eigenlijk.
			
			
			
			Excuus!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Armen en benen binnenboord houden graag
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef 2dope het volgende:
Het lijkt er wel op dat ze wederom, voor de dertigste keer, dezelfde NetImmerse/GameBryo/CreationEngine/Havoc Physics hergebruiken. Ongetwijfeld verbeterd, maar ik had stiekem gehoopt op iets daadwerkelijk nieuws. Zowel grafisch als gameplaytechnisch is die meuk zwaar verouderd.
Ah well, dat is de eerste indruk, eerst maar eens daadwerkelijke gameplay afwachten. De sfeer zit er in ieder geval weer lekker in.
			
			
			
			quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Wordt GotY-titel voor mij waarschijnlijk.
			
			
			
			Bedoel er trouwens mee dat ik de GotY editie haalquote:
			
			
			
			Ghehe. Ik dacht dat je nu al had geconcludeerd dat dit jouw GOTY gaat wordenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedoel er trouwens mee dat ik de GotY editie haalniet dat ik het zo geweldig vind dat ze 8 jaar oude engine gebruiken
			
			
			
			Waarschijnlijk niet, altijd een hoop bugs en andere schoonheidsfoutjes in Bethesda-spellen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe. Ik dacht dat je nu al had geconcludeerd dat dit jouw GOTY gaat worden
Kans is natuurlijk zeker reeël (voor mij althans, al is Witcher 3 moeilijk te toppen en we zijn nog maar halverwege 2015), maar dat pleit de game niet vrij van kritiek. Hoop dat Beth op E3 ingame footage gaat laten zien.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Er is geen gameplay getoond, enkel in-game beelden. Er is een verschilquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:03 schreef studentje7 het volgende:
Ja maar dat Bethesda straks nog eens Fallout over gaat doen op een andere engine voor de oude consoles klinkt ongeloofwaardig. Echt te veel moeite.
En iedereen kon wel raden dat Fallout 4 deze E3 aangekondigd zou worden.
Verder heeft de beste man alles fout. Er is voor de E3 al een trailer gekomen met gameplaybeelden nog eens.
			
			
			
			We 'raden' al 3 jaar iedere E3 dat Fallout 4 aangekondigd zou worden. Als je het ieder jaar blijft roepen heb je vanzelf een keer gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:03 schreef studentje7 het volgende:
Ja maar dat Bethesda straks nog eens Fallout over gaat doen op een andere engine voor de oude consoles klinkt ongeloofwaardig. Echt te veel moeite.
En iedereen kon wel raden dat Fallout 4 deze E3 aangekondigd zou worden.
Verder heeft de beste man alles fout. Er is voor de E3 al een trailer gekomen met gameplaybeelden nog eens.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Treinstation?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die trailer
Ben benieuwd, grafisch lijkt me niet veel over te zeggen met enkel een filmpje en geen gameplay.
Ach, zolang de sfeer maar goed over komt ben ik al blij.
Hoe komen we bij 2015, das toch nog nergens genoemd? Behalve in het treinstation van fallout3 dan.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef Pap89 het volgende:
Is dit al gepost?!
https://www.reddit.com/r/(...)_fallout_4/?sort=new
Blijkbaar geen leugenaar dus
brand newquote:Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch. The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim.
			
			
			
			Blijkbaar welquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef Pap89 het volgende:
Is dit al gepost?!
https://www.reddit.com/r/(...)_fallout_4/?sort=new
Blijkbaar geen leugenaar dus
			
			
			
			Hoop gegok en speculatie aan beide kanten hoor. Kotaku weet net zo weinig als de rest van ons en probeert een beetje slim over te komen nuquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
http://kotaku.com/latest-(...)s-like-bs-1709009561
			
			
			
			Want je kunt aan de hand van een trailer zeggen welke engine wordt gebruikt? Beetje kort door de bocht.quote:
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Is een mod helaas. Komt van Tale of Two Wastelands. Zit niet in de originele gamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |