Bulk van ~5 maanden, maintenance van ~2 maanden, cut van 3 maanden, maintenance van 1 maand en nu net weer langzaam bulken 2 weken en counting.quote:
Whey van XXL nog niet geprobeerd hier, maar die Night Protein, banaan (micellar caseïne) van XXL is iig goed van smaak. Denk niet dat het heel veel uitmaakt, je krijgt in principe overal 20% meer voor je geld dan bij B&F.quote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef -Menn0- het volgende:
Moet weer nieuwe Whey hebben maar Bodyenfit sla ik even over, wat is het beste alternatief? XXL?
BSNquote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef -Menn0- het volgende:
Moet weer nieuwe Whey hebben maar Bodyenfit sla ik even over, wat is het beste alternatief? XXL?
Gaat dat klitteband niet heel snel minder werken?quote:Op zondag 28 december 2014 22:07 schreef Snakey het volgende:
Cool. http://articles.elitefts.(...)st-collar-ever-made/
quote:Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gaat dat klitteband niet heel snel minder werken?
quote:It’s also surrounded by a complete bolt-through band of high-denier nylon that is replaceable, so after years of faithful service you can spend $9.95 to replace the high-wear section of the collar rather than buying a whole new pair.
Als je dan om de 3 maanden 10$ (plus shipping) moet betalen is het nog niet echt een vooruitgang.quote:
Selectief lezen is een bitch.quote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je dan om de 3 maanden 10$ (plus shipping) moet betalen is het nog niet echt een vooruitgang.
Een verkooppraatje is geen echt bewijs voor jaren levensduur. Uit eigen ervaring weet ik dat klitteband bij intensief gebruik vrij snel slecht wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Selectief lezen is een bitch.
Want years of faithful service= 3 maanden. En je kan gelijk meerdere sets kopen van de velcro. Er staat nergens dat je ze per 1 moet bestellen. Je zou ook dom zijn als je dat doet.
waarom zou je een maandje rust willen pakken?quote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Een maandje rust nemen, is dat verstandig?
Het is meer ik kan niet andersquote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef Questular het volgende:
[..]
waarom zou je een maandje rust willen pakken?
Nee, heel veel mensen hebben griep, en volgens mij heb ik dat gewoon. Gelukkig geen keelpijnn of verkouden. Gewoon algehele malaise.quote:Op maandag 29 december 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
Klinkt niet best Ray, slecht kippetje gegeten?
je zal er niet dood aan gaanquote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is meer ik kan niet anders
Kan het kwaad?
Meestal wel ja, maar niet altijd. Soms gewoon 1x70, 1x80, 1x90. Het is echt heel raar.quote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef Questular het volgende:
Probeer je de 1x90 nadat je de 5x80 kg heb gebenched?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, OHP op het randje van 2014/2015 nog naar 1 plaat kunnen krijgen, dem Christmas bulk-gains.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |