SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het zijn zeker indigo dolfijnen? Hou toch op manquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat dolfijnen dieren zijn met bijzondere gaven. Een haai zie ik niet zo, een kip ook niet. Ook kat en hond zou ik eten.
Ik zou het oprecht willen proberen gewoon.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou je echt een hufter vindenals je dolfijn zou eten(srs)
Jongen, dolfijnen zijn fucking bijzonderquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn zeker indigo dolfijnen? Hou toch op man
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht willen proberen gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nog niet, maar we #bucketlist #vietnamquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand hier wel eens slang gegeten?
Dat lijkt me nou echt heel vies.
Denk dat Freek Vonk het wel lekker vindtquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand hier wel eens slang gegeten?
Dat lijkt me nou echt heel vies.
Als de olifant niet bedreigt zou zijn, zou ik absoluut een stukje proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:58 schreef Fok-it het volgende:
Net als een olifant ofzo
die eet je ook niet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je hem zelf vangen in je slaapkamerquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog niet, maar we #bucketlist #vietnamSTEEK HEM IN ZIJN RUG KIJK IK HEB EEN KANKERGROTE VIS GEVANGEN JAAquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Freek Vonk het wel lekker vindtOh.
Waarom is een dolfijn bijzonder dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, dolfijnen zijn fucking bijzonder
Dat kun je toch niet gelijk zien aan een rund of een kip wat je eet.
Omdat ze autistische mensen kunnen helpen ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom is een dolfijn bijzonder dan?
Ik ben op een olifantenreservaat geweest vorig jaar. En ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als de olifant niet bedreigt zou zijn, zou ik absoluut een stukje proeven
Vijf uur, de tering, heb jij geen baan ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
OH SHITquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ga je hem zelf vangen in je slaapkamer
[..]
STEEK HEM IN ZIJN RUG KIJK IK HEB EEN KANKERGROTE VIS GEVANGEN JAA
Het Pakhuys, Utrecht?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op een olifantenreservaat geweest vorig jaar. En ik zou het er niet op kunnen
Oh god no, Slangenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je hem zelf vangen in je slaapkamer
Omdat ze voor een dier zijnde bijzonder intelligent zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal onderwijsdocenten doen dat ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze autistische mensen kunnen helpen ofzo.
WE STEKEN DE HELE WILDERNIS IN DE FIK JAAA ALLES IN BRANDquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OH SHIT
OH SHIT
OH SHIT
JAAAA IK HEB HEM GODVERDOMME IK HEB EEN STIJVE SLANG IN M`N BROEK MAAR IK HEB HEM
quote:
Ik zou 'm niet zelf kunnen schieten, maar als de olifant niet bedreigd was en ik zou een stukje aangeboden krijgen zou het zeker proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op een olifantenreservaat geweest vorig jaar. En ik zou het niet kunnen
Nou precies, die eet je toch ook niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal onderwijsdocenten doen dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik vind slangen echt doodeng, echt een fobie voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh god no, Slangen![]()
Daarbij zou ik nou een dier kunnen doden als het niet perse nodig was voor mijn eigen overlevenJa ik weet hoe hypocriet dat is
Ooh die moet je ook gewoon op de BBQ gooien als je honger hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal onderwijsdocenten doen dat ook
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou precies, die eet je toch ook niet?Shit en wat nou als ze al 26 zijn :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee
Elephant Nature Park, Chiang Mai
Jawelquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vijf uur, de tering, heb jij geen baan ofzo?
Doe nou niet alsof je een leven hebt jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JawelStraks 1.5 uur powernap, kijken hoe de beurzen openen, 3 uur slapen, vergadering, kijken hoe de beurzen sluiten 1,5 uur slapen en dan mijn sociale leven oppakken
Is een park waar ze olifanten die verwaarloosd worden opkopen en weer in de vrije natuur laten levem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
oh, daar ben ik nog niet geweest.
En? Varkens zijn ook bloedintelligent die hangen we ook boven het spitquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze voor een dier zijnde bijzonder intelligent zijn.
Dat is in Thailand?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een park waar ze olifanten die verwaarloosd worden opkopen en weer in de vrije natuur laten levem.
Ze hebben een super groot stuk land, met ook allemaal honden en shit die daar tussen de olifanten rondlopen![]()
Werken ook heel veel buitenlandse vrijwilligers. Met die olifanten bezig zijn en er echt tussen lopen.
Ze in de rivier wassen en shit. Zo mooi man
Gaaf!quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een park waar ze olifanten die verwaarloosd worden opkopen en weer in de vrije natuur laten levem.
Ze hebben een super groot stuk land, met ook allemaal honden en shit die daar tussen de olifanten rondlopen![]()
Werken ook heel veel buitenlandse vrijwilligers. Met die olifanten bezig zijn en er echt tussen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was al vroeg met dieren en de natuur bezig.
The only limit is your own imagination
Zonder moeite.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En? Varkens zijn ook bloedintelligent die hangen we ook boven het spit
Ik vind slangen ook niet zo fijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind slangen echt doodeng, echt een fobie voor![]()
![]()
Dat is gewoon heel logisch. Want dan neemt je instinct het over. Dan zou zelfs Fok-it grote lappen olifantenkontenvlees naar binnen smikkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Uhu, Noord-Thailandquote:
Dat noem ik nog es een ladyboy.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind slangen ook niet zo fijn![]()
Understatement want ik ga het appartement van een vriendin niet eens binnen omdat ze zo'n kutbeest van een paar meter heeft![]()
![]()
![]()
My badquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een leven hebt ja![]()
Zo hoor je er niet bij op FOK! natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaaf!
Ken je het Berenbos in Rhenen?Ja ken het wel van naam ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was al vroeg met dieren en de natuur bezig.
Is dat ook de reden dat je naar buitenland bent vertrokken?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee, maar het heeft wel mijn geologische interesse gevormd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ken het wel van naam ja.
Is dat ook de reden dat je naar buitenland bent vertrokken?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind slangen ook niet zo fijn
Ik zou per direct zeggen van jij eruit of die smerige slang eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch geen doen zo. Lig je daar te slapen vind je in de ochtend opeens een slang kronkelend naast je![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.
Ik heb in Maleisië olifanten gewassenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Varkens horen bij de veehouderij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En? Varkens zijn ook bloedintelligent die hangen we ook boven het spit
Slapen in een terrarium.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou per direct zeggen van jij eruit of die smerige slang eruit.
Is toch geen doen zo. Lig je daar te slapen vind je in de ochtend opeens een slang kronkelend naast je![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat noem ik nog es een ladyboy.
Tof is dat hequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië olifanten gewassen
Ja daar kunnen ze uit ontsnappen.quote:
Ik zou gillend gek worden inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou per direct zeggen van jij eruit of die smerige slang eruit.
![]()
![]()
![]()
Hypocriet, waarom? Moet ik alles eten ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hypocriet om dolfijnen niet te eten
Ik zou denk ik verstijfd van angst daar liggenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden inderdaad
Daarom stel ik ook de voorwaarde dat de diersoort in principe niet bedreigd is. Ik heb ooit walvis aangeboden gekregen maar niet opgegeten vanwege de kwetsbare status van die beesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Varkens horen bij de veehouderij.
Dolfijnen laat je niet uitsterven
Supertofquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof is dat he![]()
Met hele emmers tegen die vacht aan smijtenEn je ziet ze daar echt van genieten
Gaan ze helemaal goedkeurende geluiden maken enzo
Sowieso fascinerende beesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Supertof![]()
Lekker met zand scrubben idd
Je hoeft niet alles te eten, maar onderscheid maken tussen dolfijnen en varkens omdat dolfijnen zogenaamd intelligenter zijn is wel hypocriet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hypocriet, waarom? Moet ik alles eten ofzo?
Goed, goed, remedial teachers en dolfijnen, die eet ik niet.
Niet alleen omdat ze intelligenter zijn. Maar het is wel een kwetsbaarder diersoort dan een varkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te eten, maar onderscheid maken tussen dolfijnen en varkens omdat dolfijnen zogenaamd intelligenter zijn is wel hypocriet.
Hypocriet? Wie houd ik voor de gek? Niemand. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig over wat of wie ik hoe laat waar dan ook eet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te eten, maar onderscheid maken tussen dolfijnen en varkens omdat dolfijnen zogenaamd intelligenter zijn is wel hypocriet.
Niet mijn vriendin thank god, een vriendinquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik verstijfd van angst daar liggen![]()
Ga je samenwonen met haar en wil zij wat van die schepsels in je huis
Ik vind leeuwen wel vet, maar zou ook wel doodsbenauwd zijn als ik oog in oog sta met zo'n dier zonder hek of glas ertussenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook echt doodsbenauwd voor slangen1 van de weinige dieren waar ik echt bang voor ben denk ik
Katten kunnen ook depressief raken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso fascinerende beesten.
Ook de enige beesten in het dierenrijk die een rouwperiode hebben als er 1 iemand van hun soort overleden is enzo.
Kunnen ook echt serieus depressief worden als er iets ergs gebeurt met een naaste van ze
Slangen en spinnen en als runner up insectenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook echt doodsbenauwd voor slangen1 van de weinige dieren waar ik echt bang voor ben denk ik
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten kunnen ook depressief raken.
Idd heel bijzonder, soms sterven ze letterlijk van verdrietquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso fascinerende beesten.
Ook de enige beesten in het dierenrijk die een rouwperiode hebben als er 1 iemand van hun soort overleden is enzo.
Kunnen ook echt serieus depressief worden als er iets ergs gebeurt met een naaste van ze
Nee dan haal ik drie leeuwen in mijn huis die mij mogen beschermen tegen dat walgelijke glibberdingquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet mijn vriendin thank god, een vriendin![]()
Ik zou nooit kunnen leven met zo'n vies klote beest in huis
Whiskersbash, permaban.quote:
Wel heel lastig te constateren. Al heb ik het gevoel dat één kat bij mij wel depressief was. Snauwde iedereen af en had zelden zin om te spelen of te chillen. Altijd maar op die vensterbank liggenquote:
Uhu. zat 1 olifant bij en haar kind was door stropers vermoord, en haar slagtanden afgesneden en achter gelaten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd heel bijzonder, soms sterven ze letterlijk van verdriet
Dat is dan ook mijn criteriumquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen omdat ze intelligenter zijn. Maar het is wel een kwetsbaarder diersoort dan een varken
Je bent aan jezelf verantwoording toe als de dolfijnen, walvissen, schildpadden, haaien of wat dan ook op een gegeven moment uitgestorven isquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hypocriet? Wie houd ik voor de gek? Niemand. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig over wat of wie ik hoe laat waar dan ook eet.
Kan ook gewoon een tijdelijke periode zijn hequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel heel lastig te constateren. Al heb ik het gevoel dat één kat bij mij wel depressief was. Snauwde iedereen af en had zelden zin om te spelen of te chillen. Altijd maar op die vensterbank liggen
Ik heb een leeuw geknuffeldquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind leeuwen wel vet, maar zou ook wel doodsbenauwd zijn als ik oog in oog sta met zo'n dier zonder hek of glas ertussen
Nee die kat was het echt 10 jaar lang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een tijdelijke periode zijn he![]()
Moet je ze even alleen laten en komen ze vanzelf wel weer
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan haal ik drie leeuwen in mijn huis die mij mogen beschermen tegen dat walgelijke glibberding
Snap mensen die dat kunnen doen echt niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. zat 1 olifant bij en haar kind was door stropers vermoord, en haar slagtanden afgesneden en achter gelaten.
Dat arme beest heeft maandenlang echt vreselijke nachten gehad, en gehuild in haar slaap.
Echt zo zielig
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij wint een black mamba het van een leeuw trouwens
Zou mij wel heel tof lijken, maar weet niet of ik op dat moment het zou durvenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een leeuw geknuffeld![]()
Met een grote stok paraat maar toch, best een rush
Slangen zijn beesten die niet makkelijk te verslaan zijn neequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij wint een black mamba het van een leeuw trouwens
Is er iemand voor bestraffing als je zo'n stroper gewoon een nekschot geeft? Nee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. zat 1 olifant bij en haar kind was door stropers vermoord, en haar slagtanden afgesneden en achter gelaten.
Dat arme beest heeft maandenlang echt vreselijke nachten gehad, en gehuild in haar slaap.
Echt zo zielig
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]Mario Balotelli ligt Yolanthe te pompen?
Ik ook niet, maar ik word sowieso heel agressief en emotioneel van dierenleedquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap mensen die dat kunnen doen echt niet.
Ik voel me al kut als ik een muis niet kan redden van mijn katten
Merkt die vent dan weer niks van, liever opsluiten en sleutel weggooienquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is er iemand voor bestraffing als je zo'n stroper gewoon een nekschot geeft? Nee toch?
"Fok-it, wat doe jij daar met die sashimi...?"quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef Fok-it het volgende:
Soms zo erg dat ik niet helemaal meer objectief verschil zie tussen mens en dier, dat is wel een beetje jammer maar ja
Kom op man, mijn zusje van 14 deed hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mij wel heel tof lijken, maar weet niet of ik op dat moment het zou durven
Ja, zo erg ook weer niet..quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Fok-it, wat doe jij daar met die sashimi...?"
Beter juist. Straffen moet niet wreed, maar effectief zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkt die vent dan weer niks van, liever opsluiten en sleutel weggooien
Dierenleed raakt me structureel meer dan mensenleed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik word sowieso heel agressief en emotioneel van dierenleed![]()
Soms zo erg dat ik niet helemaal meer objectief verschil zie tussen mens en dier, dat is wel een beetje jammer maar ja
pics van je zusjequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom op man, mijn zusje van 14 deed het
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie je dit al naast je in bed liggen als je wakker wordt![]()
[ afbeelding ]
Dit argument zegt echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom op man, mijn zusje van 14 deed het
Hij zit te wachten tot je wakker bent zodat hij alsnog kan toeslaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[Mazzel dat is je halsslagader nog niet gevonden heeft dan
Ik vind dierenleed echt verschrikkelijk idd, ik snap dat dieren commodities zijn en dat ze uiteindelijk vlees ed moeten opleveren maar het kan ook op een humanitaire manierquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik word sowieso heel agressief en emotioneel van dierenleed![]()
Soms is wreed effectiefquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter juist. Straffen moet niet wreed, maar effectief zijn.
Daar ben je niet de enige in inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dierenleed raakt me structureel meer dan mensenleed.
Maar daar ben ik niet heel bijzonder in lijkt me.
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pics van je zusje met die leeuw trouwens.
En toch zou het ook zomaar kunnen zijn dat we over 50/100 jaar zeggen:quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dierenleed echt verschrikkelijk idd, ik snap dat dieren commodities zijn en dat ze uiteindelijk vlees ed moeten opleveren maar het kan ook op een humanitaire manier
Over 50/100 zit ik op zijn hoogst nog maar te kwijlen. En dan gaat toch alles de blender in, dus kan mij het verrotten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch zou het ook zomaar kunnen zijn dat we over 50/100 jaar zeggen:
Aten we serieus dierenvlees vroeger?_
Dat dat gewoon heel achterhaald wordt en onnatuurlijk
"Zaten mensen tot 05:30 op FOK!?"quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Dat dat gewoon heel achterhaald wordt en onnatuurlijk
05.30 inmiddels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Zaten mensen tot 05:00 op FOK!?"
[..]
Dat zullen ze dan sowieso zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Zaten mensen tot 05:00 op FOK!?"
[..]
Ik denk niet dat de behoefte aan vlees binnen 100 uit ons systeem is, dat is simpelweg te weinig tijd voor het darwinisme om toe te slaan. Wat ik wel denk is dat we een stuk diervriendelijker vlees eten en heel veel meer op insecten vertrouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aten we serieus dierenvlees vroeger?_
Dat dat gewoon heel achterhaald wordt en onnatuurlijk
HAHAHAHAHAH TIJD VOOR JE KRANTENWIJKquote:
Krantenwijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH TIJD VOOR JE KRANTENWIJK
Ben ik ff blij dat ik dan in een supermarkt werk, binnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH TIJD VOOR JE KRANTENWIJK
Ja rot opquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen moet er ook vroeg uit.
Het is al vroeg geweest hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelaat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik dan in een supermarkt werk, binnen
Adiosquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga ook es vroeg slapen. Voor 12'en.
Een goeie ochtend allen.
De hele dag?quote:
Woon je ook in Bogota?quote:
Bijzonder vroeg is al geweest ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is al vroeg geweest hoor
11.50, moet naar de stad voor lenzenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat?
Ik ga ook nog maar paar uurtjes pitten denk ik
Vriend, vanaf 7u sta ik n ruim halfuur een vrachtwagen te lossenquote:
Gewoon vroeg begint over 20 minutenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder vroeg is al geweest ja.
Gewoon vroeg is het nog niet.
[..]
11.50, moet naar de stad voor lenzen
Anders ging ik uitslapen tot 17.00 uur
Ik lig dan lekker te pittenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vriend, om 7u sta ik n ruim halfuur een vrachtwagen te lossen
Wel over mij dromen dan he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lig dan lekker te pitten
Nee dat is gewoon ridicuul vroeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon vroeg begint over 20 minuten
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lig dan lekker te pitten
Inso komt zodadelijk bij je terug.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:44 schreef El_Matador het volgende:
Ochtenden zouden helemaal niet mogen bestaan, Het bestaan van ochtenden is al een teken dat god niet bestaat.
Ja echt he. Dat soort users verdienen een permbanquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke debielen gaan er nou de hele nacht doorhalen om op een internetforum te posten____________!
Het is wetenschappelijk bewezen dat nachtbrakers slimmer zijn dan mensen die vroeg Naar bed gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke debielen gaan er nou de hele nacht doorhalen om op een internetforum te posten____________!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga over leuke dames en snelle auto's dromen
7 uur is normale tijd, dus 6:00 is vroegquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon ridicuul vroeg.
Al moet ik normaal ook op dat tijdstip opstaan
Dat zou mijn slaapritme erg appreciëren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja echt he. Dat soort users verdienen een permbanecht belachelijk.
Succesquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat nachtbrakers slimmer zijn dan mensen die vroeg Naar bed gaan
Weet ik. Omdat wij lekker rebels tegen het systeem in willen gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat nachtbrakers slimmer zijn dan mensen die vroeg Naar bed gaan
Is om je geloof en trouw te testen jongenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:44 schreef El_Matador het volgende:
Ochtenden zouden helemaal niet mogen bestaan, Het bestaan van ochtenden is al een teken dat god niet bestaat.
Oh die succes neem ik wel weer terug danquote:
Een normale tijd om op te staan is 12 uur 's middags.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
7 uur is normale tijd, dus 6:00 is vroeg
Serieus?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit heeft iemand bedacht dat je kan uitrusten door te slapenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.
De beste uitvindingen werden dan ook 's nachts gedaan.
Ja, is echt zoquote:
Paar uurtjes, is vaak genoeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ooit heeft iemand bedacht dat je kan uitrusten door te slapen
Bah bah bahquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik ga wel als eerste mezelf overgeven in m'n slaap.
Weltrusten knulletjes
Ik ga je volgen, trusten allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik ga wel als eerste mezelf overgeven aan de slaap.
Weltrusten knulletjes
Zoek zelf opquote:
Ik zal je zusje eens krikkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Postkrik gespot
hoi heppie hierquote:
Nee, het is buiten de ochtend heel rustig op het werk.quote:
Heppie, gaan we volgende keer passievolle seks hebben terwijl Feer toekijkt?quote:
Fokken op werk best leefquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het is buiten de ochtend heel rustig op het werk.
Nu kan ik weer beetje FOK!ken terwijl ik wat gegevens controleer.
Geen idee gebruik je dan ook stimulerende middelen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie, gaan we volgende keer passievolle seks hebben terwijl Feer toekijkt?
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee gebruik je dan ook stimulerende middelen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
wat een rare piemel heb je getekend toto
nee muisquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met de tekentablet gedaan?Nice hoor.
Jij komt al klaar als de jongen achter de kassa hoi tegen je zegtquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat takje vind ik idd op een piemel lijken
kwam dan ook klaar
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij komt al klaar als de jongen achter de kassa hoi tegen je zegt
hoi insoquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
etsu komt al klaar als ik hoi zegt op FOK!
hoi etsu
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
kan je nagaan hoeveel orgasmes ik krijg als paxcon achter de kassa zit en 'hoi' zegt
Matras.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik ook
had je seks met je verloofde of met je rechterhand?
quote:
hoe zeg je 'quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Inso zijn vocabulaire tijdens de seks
"Hallo" "Inso hier" "Werken voor je kankigeld" "Communisme" 'POLEN
"
hardop gelachenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
toto tijdens de seks
......
wie houden we voor de gek toto heeft geen seks
dat 3e nooit dat impliceerd dat mijn verloofde een hoer isquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Inso zijn vocabulaire tijdens de seks
"Hallo" "Inso hier" "Werken voor je kankigeld" "Communisme" 'POLEN
"
wietparkiet tijdens de seksquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
toto tijdens de seks
......
wie houden we voor de gek toto heeft geen seks
Zo bedoelde ik het dan weer nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat 3e nooit dat impliceerd dat mijn verloofde een hoer is
SHOTS FIREDquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wietparkiet tijdens de seks
oh moniek als ik je kut ruik word ik ziek
watquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wietparkiet tijdens de seks
oh moniek als ik je kut ruik word ik ziek
Snel, doe een ragequit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:36 schreef Etsu het volgende:
Ik wil niets met dit enge clubje te maken hebben.
- Paxcon, 2014.
Heeft hij het over de SP?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:36 schreef Etsu het volgende:
Ik wil niets met dit enge clubje te maken hebben.
- Paxcon, 2014.
Ik denk dat hij met een ballgag op bed ligt vastgebonden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeerde voor te stellen wat etsu zegt tijdens seks.
maar ik kan me het niet visualiseren
nee toto, Johannes, pax en ik zitten in een WA groepsgesprek en telkens als we over Pax hadden, zei die datquote:
Arm paxjequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee toto, Johannes, pax en ik zitten in een WA groepsgesprek en telkens als we over Pax hadden, zei die dat
"Paxcon"quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Kliekvormingquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee toto, Johannes, pax en ik zitten in een WA groepsgesprek en telkens als we over Pax hadden, zei die dat
hmmquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
nee dan zou ik buiten moeten neukenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
rook jij wel eens tijdens de seks etsu![]()
![]()
hoezo, gewoon binnen rokenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dan zou ik buiten moeten neuken![]()
wel na de seks
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee toto, Johannes, pax en ik zitten in een WA groepsgesprek
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Etsu horen praten op zijn yt filmpjes.
Ik kan me alleen nog herinneren: "Kijk Sof, kaas".
Het zou raar zijn als hij dat tijdens seks zou zeggen.
dan moet onze meet bij mij gebeuren etsuquote:
Jij leeft op 't randjequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
ik mocht vorige week bij pax thuis wel uit zijn raam roken
maar ik ben een echte heer en ik ging gewoon naar buiten
oke waar en wanneer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet onze meet bij mij gebeuren etsu
buiten roken![]()
roken is viesquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
al ben ik beneden wel naar de afzuigkap verbannen![]()
gewoon slapenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
ik zie wel tegenop om niet te mogen roken als ik naar hawaii vlieg
10,5 uur niet en dan weer 6 uur niet
#zwaarlevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
ik zie wel tegenop om niet te mogen roken als ik naar hawaii vlieg
10,5 uur niet en dan weer 6 uur niet
ja denk dat ik dat ook ga doenquote:
gewoon kalmeringsmiddeltje erinquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja denk dat ik dat ook ga doen
maar kan nooit slapen buiten mijn bed
al vlieg ik business, dus ben benieuwd of t wel lukt
noem eens eentjequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon kalmeringsmiddeltje erin
deed ik bij mn vriendin met vliegangst ook
en zelfs die sliep
nee jijquote:
Gekke russen.quote:
vroeger op de vluchten london - rotterdamquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger op de vluchten london - rotterdam
standaard 3 whisky naar binnen
verschilt per maatschappijquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
waaruit kan je kiezen eigenlijk
ik heb tot nu toe alleen maar bier en wijn gezien
nooit sterke drank
Wtfquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat best sick is? Mijn overbuurmeisje van 13 heeft ruzie met een klasgenoot. Die twee hebben elkaar een tik gegeven. Even later hebben de ouders van dat klasgenootje mijn overbuurmeisje opgewacht (op de route naar haar huis) en haar nog een paar tikken gegeven. Meisje lag 2 dagen in het ziekenhuis
Echt laf, 2 volwassenen tegen 1 meisje.
haha tokkiesquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat best sick is? Mijn overbuurmeisje van 13 heeft ruzie met een klasgenoot. Die twee hebben elkaar een tik gegeven. Even later hebben de ouders van dat klasgenootje mijn overbuurmeisje opgewacht (op de route naar haar huis) en haar nog een paar tikken gegeven. Meisje lag 2 dagen in het ziekenhuis
wowquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben haar op haar nek/keel en kaak geslagen. Ze kon 2 dagen lang amper adem halenquote:
Drenthe hequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben haar op haar nek/keel en kaak geslagen. Ze kon 2 dagen lang amper adem halen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben haar op haar nek/keel en kaak geslagen. Ze kon 2 dagen lang amper adem halen
wat is nummer van je overbuurmeisje dan verkoop ik haar een vuurwapen politie doet toch niksquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij. Ze heeft wel aangifte gedaan
morgenochtend 05.30 van je bedquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is nummer van je overbuurmeisje dan verkoop ik haar een vuurwapen politie doet toch niks
grapje aivd
kun jij wapens regelen wpquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is nummer van je overbuurmeisje dan verkoop ik haar een vuurwapen politie doet toch niks
grapje aivd
Heeft dat meisje geluk dat ze niet voor hoeft te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Haar moeder heeft haar vervolgens 2 weken thuis gehouden omdat dat meisje doodsbang was. Nu moet die moeder 7000 euro boete betalen wegens leerplicht. Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |