SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het zijn zeker indigo dolfijnen? Hou toch op manquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat dolfijnen dieren zijn met bijzondere gaven. Een haai zie ik niet zo, een kip ook niet. Ook kat en hond zou ik eten.
Ik zou het oprecht willen proberen gewoon.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou je echt een hufter vindenals je dolfijn zou eten(srs)
Jongen, dolfijnen zijn fucking bijzonderquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn zeker indigo dolfijnen? Hou toch op man
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht willen proberen gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nog niet, maar we #bucketlist #vietnamquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand hier wel eens slang gegeten?
Dat lijkt me nou echt heel vies.
Denk dat Freek Vonk het wel lekker vindtquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand hier wel eens slang gegeten?
Dat lijkt me nou echt heel vies.
Als de olifant niet bedreigt zou zijn, zou ik absoluut een stukje proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:58 schreef Fok-it het volgende:
Net als een olifant ofzo
die eet je ook niet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je hem zelf vangen in je slaapkamerquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog niet, maar we #bucketlist #vietnamSTEEK HEM IN ZIJN RUG KIJK IK HEB EEN KANKERGROTE VIS GEVANGEN JAAquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Freek Vonk het wel lekker vindtOh.
Waarom is een dolfijn bijzonder dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, dolfijnen zijn fucking bijzonder
Dat kun je toch niet gelijk zien aan een rund of een kip wat je eet.
Omdat ze autistische mensen kunnen helpen ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom is een dolfijn bijzonder dan?
Ik ben op een olifantenreservaat geweest vorig jaar. En ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als de olifant niet bedreigt zou zijn, zou ik absoluut een stukje proeven
Vijf uur, de tering, heb jij geen baan ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
OH SHITquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ga je hem zelf vangen in je slaapkamer
[..]
STEEK HEM IN ZIJN RUG KIJK IK HEB EEN KANKERGROTE VIS GEVANGEN JAA
Het Pakhuys, Utrecht?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op een olifantenreservaat geweest vorig jaar. En ik zou het er niet op kunnen
Oh god no, Slangenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je hem zelf vangen in je slaapkamer
Omdat ze voor een dier zijnde bijzonder intelligent zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal onderwijsdocenten doen dat ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze autistische mensen kunnen helpen ofzo.
WE STEKEN DE HELE WILDERNIS IN DE FIK JAAA ALLES IN BRANDquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OH SHIT
OH SHIT
OH SHIT
JAAAA IK HEB HEM GODVERDOMME IK HEB EEN STIJVE SLANG IN M`N BROEK MAAR IK HEB HEM
quote:
Ik zou 'm niet zelf kunnen schieten, maar als de olifant niet bedreigd was en ik zou een stukje aangeboden krijgen zou het zeker proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op een olifantenreservaat geweest vorig jaar. En ik zou het niet kunnen
Nou precies, die eet je toch ook niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal onderwijsdocenten doen dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind slangen echt doodeng, echt een fobie voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh god no, Slangen![]()
Daarbij zou ik nou een dier kunnen doden als het niet perse nodig was voor mijn eigen overlevenJa ik weet hoe hypocriet dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |