Gekke russen.quote:
vroeger op de vluchten london - rotterdamquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger op de vluchten london - rotterdam
standaard 3 whisky naar binnen
verschilt per maatschappijquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
waaruit kan je kiezen eigenlijk
ik heb tot nu toe alleen maar bier en wijn gezien
nooit sterke drank
Wtfquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat best sick is? Mijn overbuurmeisje van 13 heeft ruzie met een klasgenoot. Die twee hebben elkaar een tik gegeven. Even later hebben de ouders van dat klasgenootje mijn overbuurmeisje opgewacht (op de route naar haar huis) en haar nog een paar tikken gegeven. Meisje lag 2 dagen in het ziekenhuis
Echt laf, 2 volwassenen tegen 1 meisje.
haha tokkiesquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat best sick is? Mijn overbuurmeisje van 13 heeft ruzie met een klasgenoot. Die twee hebben elkaar een tik gegeven. Even later hebben de ouders van dat klasgenootje mijn overbuurmeisje opgewacht (op de route naar haar huis) en haar nog een paar tikken gegeven. Meisje lag 2 dagen in het ziekenhuis
wowquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben haar op haar nek/keel en kaak geslagen. Ze kon 2 dagen lang amper adem halenquote:
Drenthe hequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben haar op haar nek/keel en kaak geslagen. Ze kon 2 dagen lang amper adem halen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben haar op haar nek/keel en kaak geslagen. Ze kon 2 dagen lang amper adem halen
wat is nummer van je overbuurmeisje dan verkoop ik haar een vuurwapen politie doet toch niksquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij. Ze heeft wel aangifte gedaan
morgenochtend 05.30 van je bedquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is nummer van je overbuurmeisje dan verkoop ik haar een vuurwapen politie doet toch niks
grapje aivd
kun jij wapens regelen wpquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is nummer van je overbuurmeisje dan verkoop ik haar een vuurwapen politie doet toch niks
grapje aivd
Heeft dat meisje geluk dat ze niet voor hoeft te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Haar moeder heeft haar vervolgens 2 weken thuis gehouden omdat dat meisje doodsbang was. Nu moet die moeder 7000 euro boete betalen wegens leerplicht. Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |