quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan haal ik drie leeuwen in mijn huis die mij mogen beschermen tegen dat walgelijke glibberding
Snap mensen die dat kunnen doen echt niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. zat 1 olifant bij en haar kind was door stropers vermoord, en haar slagtanden afgesneden en achter gelaten.
Dat arme beest heeft maandenlang echt vreselijke nachten gehad, en gehuild in haar slaap.
Echt zo zielig
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij wint een black mamba het van een leeuw trouwens
Zou mij wel heel tof lijken, maar weet niet of ik op dat moment het zou durvenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een leeuw geknuffeld![]()
Met een grote stok paraat maar toch, best een rush
Slangen zijn beesten die niet makkelijk te verslaan zijn neequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij wint een black mamba het van een leeuw trouwens
Is er iemand voor bestraffing als je zo'n stroper gewoon een nekschot geeft? Nee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. zat 1 olifant bij en haar kind was door stropers vermoord, en haar slagtanden afgesneden en achter gelaten.
Dat arme beest heeft maandenlang echt vreselijke nachten gehad, en gehuild in haar slaap.
Echt zo zielig
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]Mario Balotelli ligt Yolanthe te pompen?
Ik ook niet, maar ik word sowieso heel agressief en emotioneel van dierenleedquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap mensen die dat kunnen doen echt niet.
Ik voel me al kut als ik een muis niet kan redden van mijn katten
Merkt die vent dan weer niks van, liever opsluiten en sleutel weggooienquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is er iemand voor bestraffing als je zo'n stroper gewoon een nekschot geeft? Nee toch?
"Fok-it, wat doe jij daar met die sashimi...?"quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef Fok-it het volgende:
Soms zo erg dat ik niet helemaal meer objectief verschil zie tussen mens en dier, dat is wel een beetje jammer maar ja
Kom op man, mijn zusje van 14 deed hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mij wel heel tof lijken, maar weet niet of ik op dat moment het zou durven
Ja, zo erg ook weer niet..quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Fok-it, wat doe jij daar met die sashimi...?"
Beter juist. Straffen moet niet wreed, maar effectief zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkt die vent dan weer niks van, liever opsluiten en sleutel weggooien
Dierenleed raakt me structureel meer dan mensenleed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik word sowieso heel agressief en emotioneel van dierenleed![]()
Soms zo erg dat ik niet helemaal meer objectief verschil zie tussen mens en dier, dat is wel een beetje jammer maar ja
pics van je zusjequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom op man, mijn zusje van 14 deed het
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie je dit al naast je in bed liggen als je wakker wordt![]()
[ afbeelding ]
Dit argument zegt echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom op man, mijn zusje van 14 deed het
Hij zit te wachten tot je wakker bent zodat hij alsnog kan toeslaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[Mazzel dat is je halsslagader nog niet gevonden heeft dan
Ik vind dierenleed echt verschrikkelijk idd, ik snap dat dieren commodities zijn en dat ze uiteindelijk vlees ed moeten opleveren maar het kan ook op een humanitaire manierquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik word sowieso heel agressief en emotioneel van dierenleed![]()
Soms is wreed effectiefquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter juist. Straffen moet niet wreed, maar effectief zijn.
Daar ben je niet de enige in inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dierenleed raakt me structureel meer dan mensenleed.
Maar daar ben ik niet heel bijzonder in lijkt me.
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pics van je zusje met die leeuw trouwens.
En toch zou het ook zomaar kunnen zijn dat we over 50/100 jaar zeggen:quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dierenleed echt verschrikkelijk idd, ik snap dat dieren commodities zijn en dat ze uiteindelijk vlees ed moeten opleveren maar het kan ook op een humanitaire manier
Over 50/100 zit ik op zijn hoogst nog maar te kwijlen. En dan gaat toch alles de blender in, dus kan mij het verrotten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch zou het ook zomaar kunnen zijn dat we over 50/100 jaar zeggen:
Aten we serieus dierenvlees vroeger?_
Dat dat gewoon heel achterhaald wordt en onnatuurlijk
"Zaten mensen tot 05:30 op FOK!?"quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch zou het ook zomaar kunnen zijn dat we over 50/100 jaar zeggen:
quote:Dat dat gewoon heel achterhaald wordt en onnatuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |