Dit jaar mag jij niet meer draaienquote:
U snoodaard! Mevrouw verleiden met eten dat is gemeen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is welkom, ik maak wel een appelsalade voor haar klaar
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit jaar mag jij niet meer draaien
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U snoodaard! Mevrouw verleiden met eten dat is gemeen.
* Rafeiro kijkt naar een vogel die veel te dol op appel is...
Echt geluiden en adhd gedoe als ik met een stuk appel in de buurt komquote:
Ik ken het.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt geluiden en adhd gedoe als ik met een stuk appel in de buurt kom
Ander fruit kijkt ze niet eens naar om
Neequote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit jaar mag jij niet meer draaien
Test geslaagd, u krijgt een 10quote:
Vandaag ben ik lief, alhoewel op het moment heel evenquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaag ben ik lief, alhoewel op het moment heel even
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* Viro schuift glas wijn naar Kally
Waar zeg ik dat je niet lief mag zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus ik mag niet lief zijn?
Ik zal er zo verandering in brengen
Ik zeg ik ben lief, jij zegt hier wijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je niet lief mag zijn?
Fylax laat het afweten...quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Geen Fylax Friday
Johannes, Paxcon en ik zijn diep teleurgesteld.
Dat is toch wat jij drinkt ipv water of heb ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg ik ben lief, jij zegt hier wijn
Tsss, alsof Uc niet voldoet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Geen Fylax Friday
Johannes, Paxcon en ik zijn diep teleurgesteld.
Ligt aan de dag en het tijdstipquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is toch wat jij drinkt ipv water of heb ik het verkeerd?
Ja Totoquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DJ Uccie is ook niets mis mee.
Doe lief.
Bij R49 moesten we hem smeken om alsjeblieft niet te draaien, en hier moeten we hem smeken of hij een keer WEL wil draaienquote:
Hij is verliefd, dan krijg je datquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij R49 moesten we hem smeken om alsjeblieft niet te draaien, en hier moeten we hem smeken of hij een keer WEL wil draaienRaar jong
Echt hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij R49 moesten we hem smeken om alsjeblieft niet te draaien, en hier moeten we hem smeken of hij een keer WEL wil draaienRaar jong
Somsquote:
Ik hoop dat ik het volhouquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie die spaced, dat wil ik gaan horen. Even alarmpje instellen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms
[..]
Ik hoop dat ik het volhou
Ik mis een nachtrust
Spaced als in spacen of spacen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie die spaced, dat wil ik gaan horen. Even alarmpje instellen.
Als in alien muziekquote:
Ik ga het wel redden, denk ik. Bijna de hele week wakker gelegen maar afgelopen nacht heb ik goed kunnen slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ik het volhou
Ik mis een nachtrust
Ja, dat heeft zin, ik zie jou alleen op feestjes, jij weet toch helemaal niet wat ik verder drinkquote:
Het is net pieterburen hier thuisquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga het wel redden, denk ik. Bijna de hele week wakker gelegen maar afgelopen nacht heb ik goed kunnen slapen.
Ohquote:
Miscchien stalk ik jequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin, ik zie jou alleen op feestjes, jij weet toch helemaal niet wat ik verder drink
Oh gelukkig, ik miste al een stalker de laatste wekenquote:
Nee, de kleinste, maar die maakt herrie voor 6quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, allemaal aan de hoest?
Ik val voor diegene in, maar het bevalt mij zo goed dat ik door blijf gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik miste al een stalker de laatste weken
Ja ik ben erg stalkbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik val voor diegene in, maar het bevalt mij zo goed dat ik door blijf gaan
Uhmm, neequote:
Mij danquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben erg stalkbaar
[..]
Uhmm, nee![]()
Hmm, kun je stofzuigen?quote:
Laat maarquote:
Omdat ik vraag of iemand kan schoonmaken?quote:
Was dat het maarquote:
Ohquote:
Sammz ga je hier nooit zien, denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ging over zuigen, ik denk, hoelang zal het duren voor Sammz er is
Ja die andere met dubbel Zquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Sammz ga je hier nooit zien, denk ik.
Het is maar 2x Z hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Dat is puur toeval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier duik jij altijd op als het over seks gaat
Dus?quote:
smoooothquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil gewoon een kusje van je kally op m'n zere arm
Oh, dat is niet fijn. Ik zou zeggen kusje er op, maar misschien is het wel iets besmettelijks.quote:
haha nu heb jij ook ebolaquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Ik zou zeggen kusje er op, maar misschien is het wel iets besmettelijks.
Ebola denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Ik zou zeggen kusje er op, maar misschien is het wel iets besmettelijks.
Nee want dat kusje kreeg je niet.quote:
neequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:05 schreef Kally het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik niet lief meer mag doen.
Wat?quote:
Ik kom er aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik sta lekker Vlaamse friet te bakken.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Waarheidquote:
Je bent zelf een frietquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Dat zeg je toch niet?quote:
Omdat jij niet net als ik zo lomp ben. Net als die keer dat ik bijna voorgoed je knie slooptequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij is toch lekker?![]()
no hommo
Kwam omdat je blond bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat jij niet net als ik zo lomp ben. Net als die keer dat ik bijna voorgoed je knie sloopte
Schap zequote:
Ik denk eerder jij een watjequote:
Bij Viro mag ik datquote:
DIe is leukquote:
Whehehehe, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij Viro mag ik dat
Onze eerste kennismaking was meteen een heel topic overnemen met alleen maar gebash naar elkaar
Would still hit herquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ah nee he, straks scheer jeje kop nog half kaal
Meteen liefdequote:
Whut?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ah nee he, straks scheer jeje kop nog half kaal
As ifquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:14 schreef Kally het volgende:
Tegen een ijdeltuit zeggen straks scheer je je kop half kaal
Ja, echt wat bezielt die vrouwen?quote:
Waarom draai je alleen negermuziek?quote:
Er moet wat variatie zijn anders krijgen we te veel van hetzelfdequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom draai je alleen negermuziek?
Okidokiquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Er moet wat variatie zijn anders krijgen we te veel van hetzelfde
Ik snap het ook niet. Laatst las ik nog een topic van iemand die haar haar wilde millimeterenquote:
Wat? Dat is met recht een KORT pittig kapsel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Laatst las ik nog een topic van iemand die haar haar wilde millimeteren.
Ik snap oprecht niet waarom iemand, anders dan een militair of man of zo, dat zou willenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Dat is met recht een KORT pittig kapsel.
Omdat sommige mensen er graag lelijk uit zienquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:19 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zo;n kapsel nemen?
Tattoo in haar oksel, heldinquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:19 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zo;n kapsel nemen?
Rare mensen zijn hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen er graag lelijk uit zien!
Daar hadden we het niet overquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Tattoo in haar oksel, heldin
Weet je hoe pijn een naald daar doet?
Ik wou mijn baard ook laten staan tot einde v/h jaar mja vanwege werk moet ik m trimmenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet mijn haar ook weer millimeteren. Baard laat ik gewoon staan, op zijn minst tot eind van het jaar.
Volgens mij is dat gewoon hennaquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Tattoo in haar oksel, heldin
Weet je hoe pijn een naald daar doet?
Zonde. Baarden zijn stoer. Het zal mij niets verbazen als het helemaal een mode iets gaat worden in 2015.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wou mijn baard ook laten staan tot einde v/h jaar mja vanwege werk moet ik m trimmen
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zonde. Baarden zijn stoer. Het zal mij niets verbazen als het helemaal een mode iets gaat worden in 2015.
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?quote:
Een vriend van mij wilt een vikingbaard, met van die vlechtjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.
[..]
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?
Nee, want ik heb geen baard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.
[..]
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vriend van mij wilt een vikingbaard, met van die vlechtjes
Nu zie ik jou voor me met een baardquote:
Ik wed dat ik zelfs dan nog charmant ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:35 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nu zie ik jou voor me met een baard
hmmm... brbquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wed dat ik zelfs dan nog charmant ben.
Ik probeer er te zijn om 20u, heb zojuist een overdosis paracetamol als diner genomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
Laat maar, iedereen is ziek zwak en misselijk
Lekker met tomatensausquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer er te zijn om 20u, heb zojuist een overdosis paracetamol als diner genomen
Kookzequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
Laatste nummer en dan moet ik de keuken in
Ik ben heel druk jaquote:
Dat is heel lekker tekenen met GutterFM op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik teken Sackboy. Of zoiets.
jonge godquote:
3???quote:
Ik zal hem eens tegen je hoofdje aangooienquote:
Dan krijgt hij ook een virusquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal hem eens tegen je hoofdje aangooien
hoofdjequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal hem eens tegen je hoofdje aangooien
Preciesquote:
Oh je moet draaien wat jij mooi vindtquote:
Wtf is dat nu weerquote:
Fylax met z'n dinnetje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je moet draaien wat jij mooi vindt. Ik ben meer van de classic rock/pop en metal. Of Duits of zo
.
[..]
Wtf is dat nu weer?
Voor duits moet je bij Radio Bendeleider zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je moet draaien wat jij mooi vindt. Ik ben meer van de classic rock/pop en metal. Of Duits of zo
.
[..]
Wtf is dat nu weer?
Jakkes.quote:
Oh, nee hoor. Dat komt hier ook wel voorbij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor duits moet je bij Radio Bendeleider zijn
Dat hoeft niet hoor, ik gaf alleen aan wat ik leuk vind. Je moet draaien wat jij leuk vindtquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed ik wil wel wat schlagers draaien
Jaquote:
Nee, racekak.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom is iedereen ziekToch geen Ebola he
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Wat een aidsmuziek
En ik zit nu heel nerdy met laptop achter mijn pc lijkt mijn werk wel
Haha jij bent misselijkquote:
Loser, ik heb er 3quote:
Nou ja op mijn werk danquote:
Heb je weer wat nieuws ontdekt?quote:
Ja kusjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik ben niet zo scheutig met mijn liefde.quote:
Ja maar dan moet ik mijn vertrouwde omgeving verlatenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klinkt slecht, ga lekker naast Uccie liggen
Dat is ook weer zo watquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik mijn vertrouwde omgeving verlaten
Dan nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo scheutig met mijn liefde.
Ik ben Spidermanquote:
JAHAquote:
/carequote:
Patrick STER HIHAHOquote:
Getting ready for the launchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |