Ik ga het wel redden, denk ik. Bijna de hele week wakker gelegen maar afgelopen nacht heb ik goed kunnen slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ik het volhou
Ik mis een nachtrust
Ja, dat heeft zin, ik zie jou alleen op feestjes, jij weet toch helemaal niet wat ik verder drinkquote:
Het is net pieterburen hier thuisquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga het wel redden, denk ik. Bijna de hele week wakker gelegen maar afgelopen nacht heb ik goed kunnen slapen.
Ohquote:
Miscchien stalk ik jequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin, ik zie jou alleen op feestjes, jij weet toch helemaal niet wat ik verder drink
Oh gelukkig, ik miste al een stalker de laatste wekenquote:
Nee, de kleinste, maar die maakt herrie voor 6quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, allemaal aan de hoest?
Ik val voor diegene in, maar het bevalt mij zo goed dat ik door blijf gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik miste al een stalker de laatste weken
Ja ik ben erg stalkbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik val voor diegene in, maar het bevalt mij zo goed dat ik door blijf gaan
Uhmm, neequote:
Mij danquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben erg stalkbaar
[..]
Uhmm, nee![]()
Hmm, kun je stofzuigen?quote:
Laat maarquote:
Omdat ik vraag of iemand kan schoonmaken?quote:
Was dat het maarquote:
Ohquote:
Sammz ga je hier nooit zien, denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ging over zuigen, ik denk, hoelang zal het duren voor Sammz er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |