Would still hit herquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ah nee he, straks scheer jeje kop nog half kaal
Meteen liefdequote:
Whut?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ah nee he, straks scheer jeje kop nog half kaal
As ifquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:14 schreef Kally het volgende:
Tegen een ijdeltuit zeggen straks scheer je je kop half kaal
Ja, echt wat bezielt die vrouwen?quote:
Waarom draai je alleen negermuziek?quote:
Er moet wat variatie zijn anders krijgen we te veel van hetzelfdequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom draai je alleen negermuziek?
Okidokiquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Er moet wat variatie zijn anders krijgen we te veel van hetzelfde
Ik snap het ook niet. Laatst las ik nog een topic van iemand die haar haar wilde millimeterenquote:
Wat? Dat is met recht een KORT pittig kapsel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Laatst las ik nog een topic van iemand die haar haar wilde millimeteren.
Ik snap oprecht niet waarom iemand, anders dan een militair of man of zo, dat zou willenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Dat is met recht een KORT pittig kapsel.
Omdat sommige mensen er graag lelijk uit zienquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:19 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zo;n kapsel nemen?
Tattoo in haar oksel, heldinquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:19 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zo;n kapsel nemen?
Rare mensen zijn hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen er graag lelijk uit zien!
Daar hadden we het niet overquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Tattoo in haar oksel, heldin
Weet je hoe pijn een naald daar doet?
Ik wou mijn baard ook laten staan tot einde v/h jaar mja vanwege werk moet ik m trimmenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet mijn haar ook weer millimeteren. Baard laat ik gewoon staan, op zijn minst tot eind van het jaar.
Volgens mij is dat gewoon hennaquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Tattoo in haar oksel, heldin
Weet je hoe pijn een naald daar doet?
Zonde. Baarden zijn stoer. Het zal mij niets verbazen als het helemaal een mode iets gaat worden in 2015.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wou mijn baard ook laten staan tot einde v/h jaar mja vanwege werk moet ik m trimmen
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zonde. Baarden zijn stoer. Het zal mij niets verbazen als het helemaal een mode iets gaat worden in 2015.
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?quote:
Een vriend van mij wilt een vikingbaard, met van die vlechtjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.
[..]
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?
Nee, want ik heb geen baard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.
[..]
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vriend van mij wilt een vikingbaard, met van die vlechtjes
Nu zie ik jou voor me met een baardquote:
Ik wed dat ik zelfs dan nog charmant ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:35 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nu zie ik jou voor me met een baard
hmmm... brbquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wed dat ik zelfs dan nog charmant ben.
Ik probeer er te zijn om 20u, heb zojuist een overdosis paracetamol als diner genomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
Laat maar, iedereen is ziek zwak en misselijk
Lekker met tomatensausquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer er te zijn om 20u, heb zojuist een overdosis paracetamol als diner genomen
Kookzequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
Laatste nummer en dan moet ik de keuken in
Ik ben heel druk jaquote:
Dat is heel lekker tekenen met GutterFM op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik teken Sackboy. Of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |