Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zonde. Baarden zijn stoer. Het zal mij niets verbazen als het helemaal een mode iets gaat worden in 2015.
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?quote:
Een vriend van mij wilt een vikingbaard, met van die vlechtjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.
[..]
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?
Nee, want ik heb geen baard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is al begonnen, zie steeds meer mensen met een baard rondlopen.
[..]
Weet je hoe lekker warm je gezicht blijft tijdens de winter?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vriend van mij wilt een vikingbaard, met van die vlechtjes
Nu zie ik jou voor me met een baardquote:
Ik wed dat ik zelfs dan nog charmant ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:35 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nu zie ik jou voor me met een baard
hmmm... brbquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wed dat ik zelfs dan nog charmant ben.
Ik probeer er te zijn om 20u, heb zojuist een overdosis paracetamol als diner genomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
Laat maar, iedereen is ziek zwak en misselijk
Lekker met tomatensausquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer er te zijn om 20u, heb zojuist een overdosis paracetamol als diner genomen
Kookzequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
Laatste nummer en dan moet ik de keuken in
Ik ben heel druk jaquote:
Dat is heel lekker tekenen met GutterFM op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik teken Sackboy. Of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |