Oh, dat is niet fijn. Ik zou zeggen kusje er op, maar misschien is het wel iets besmettelijks.quote:
haha nu heb jij ook ebolaquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Ik zou zeggen kusje er op, maar misschien is het wel iets besmettelijks.
Ebola denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Ik zou zeggen kusje er op, maar misschien is het wel iets besmettelijks.
Nee want dat kusje kreeg je niet.quote:
neequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:05 schreef Kally het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik niet lief meer mag doen.
Wat?quote:
Ik kom er aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik sta lekker Vlaamse friet te bakken.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Waarheidquote:
Je bent zelf een frietquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Dat zeg je toch niet?quote:
Omdat jij niet net als ik zo lomp ben. Net als die keer dat ik bijna voorgoed je knie slooptequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij is toch lekker?![]()
no hommo
Kwam omdat je blond bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat jij niet net als ik zo lomp ben. Net als die keer dat ik bijna voorgoed je knie sloopte
Schap zequote:
Ik denk eerder jij een watjequote:
Bij Viro mag ik datquote:
DIe is leukquote:
Whehehehe, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij Viro mag ik dat
Onze eerste kennismaking was meteen een heel topic overnemen met alleen maar gebash naar elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |