Dit jaar mag jij niet meer draaienquote:
U snoodaard! Mevrouw verleiden met eten dat is gemeen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is welkom, ik maak wel een appelsalade voor haar klaar
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit jaar mag jij niet meer draaien
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U snoodaard! Mevrouw verleiden met eten dat is gemeen.
* Rafeiro kijkt naar een vogel die veel te dol op appel is...
Echt geluiden en adhd gedoe als ik met een stuk appel in de buurt komquote:
Ik ken het.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt geluiden en adhd gedoe als ik met een stuk appel in de buurt kom
Ander fruit kijkt ze niet eens naar om
Neequote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit jaar mag jij niet meer draaien
Test geslaagd, u krijgt een 10quote:
Vandaag ben ik lief, alhoewel op het moment heel evenquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaag ben ik lief, alhoewel op het moment heel even
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* Viro schuift glas wijn naar Kally
Waar zeg ik dat je niet lief mag zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus ik mag niet lief zijn?
Ik zal er zo verandering in brengen
Ik zeg ik ben lief, jij zegt hier wijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je niet lief mag zijn?
Fylax laat het afweten...quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Geen Fylax Friday
Johannes, Paxcon en ik zijn diep teleurgesteld.
Dat is toch wat jij drinkt ipv water of heb ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg ik ben lief, jij zegt hier wijn
Tsss, alsof Uc niet voldoet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Geen Fylax Friday
Johannes, Paxcon en ik zijn diep teleurgesteld.
Ligt aan de dag en het tijdstipquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is toch wat jij drinkt ipv water of heb ik het verkeerd?
Ja Totoquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DJ Uccie is ook niets mis mee.
Doe lief.
Bij R49 moesten we hem smeken om alsjeblieft niet te draaien, en hier moeten we hem smeken of hij een keer WEL wil draaienquote:
Hij is verliefd, dan krijg je datquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij R49 moesten we hem smeken om alsjeblieft niet te draaien, en hier moeten we hem smeken of hij een keer WEL wil draaienRaar jong
Echt hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij R49 moesten we hem smeken om alsjeblieft niet te draaien, en hier moeten we hem smeken of hij een keer WEL wil draaienRaar jong
Somsquote:
Ik hoop dat ik het volhouquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie die spaced, dat wil ik gaan horen. Even alarmpje instellen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms
[..]
Ik hoop dat ik het volhou
Ik mis een nachtrust
Spaced als in spacen of spacen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie die spaced, dat wil ik gaan horen. Even alarmpje instellen.
Als in alien muziekquote:
Ik ga het wel redden, denk ik. Bijna de hele week wakker gelegen maar afgelopen nacht heb ik goed kunnen slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ik het volhou
Ik mis een nachtrust
Ja, dat heeft zin, ik zie jou alleen op feestjes, jij weet toch helemaal niet wat ik verder drinkquote:
Het is net pieterburen hier thuisquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga het wel redden, denk ik. Bijna de hele week wakker gelegen maar afgelopen nacht heb ik goed kunnen slapen.
Ohquote:
Miscchien stalk ik jequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin, ik zie jou alleen op feestjes, jij weet toch helemaal niet wat ik verder drink
Oh gelukkig, ik miste al een stalker de laatste wekenquote:
Nee, de kleinste, maar die maakt herrie voor 6quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, allemaal aan de hoest?
Ik val voor diegene in, maar het bevalt mij zo goed dat ik door blijf gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik miste al een stalker de laatste weken
Ja ik ben erg stalkbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik val voor diegene in, maar het bevalt mij zo goed dat ik door blijf gaan
Uhmm, neequote:
Mij danquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben erg stalkbaar
[..]
Uhmm, nee![]()
Hmm, kun je stofzuigen?quote:
Laat maarquote:
Omdat ik vraag of iemand kan schoonmaken?quote:
Was dat het maarquote:
Ohquote:
Sammz ga je hier nooit zien, denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ging over zuigen, ik denk, hoelang zal het duren voor Sammz er is
Ja die andere met dubbel Zquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Sammz ga je hier nooit zien, denk ik.
Het is maar 2x Z hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Dat is puur toeval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier duik jij altijd op als het over seks gaat
Dus?quote:
smoooothquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil gewoon een kusje van je kally op m'n zere arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |