Wat eindelijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef Faxie het volgende:
Zal het eindelijk die befaamde Fok-orgie worden?
Is toen een enorme rel over geweest en heet officieus de meet die niet genoemd mag worden.quote:
Whut? Ik heb iets gemist volgens mijquote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toen een enorme rel over geweest en heet officieus de meet die niet genoemd mag worden.
Is al jaren geleden hoor, maar alles betreffende die meet is verwijderd, wegens begrijpelijke redenen en de betrokkenen mogen niks zeggen heb ik begrepen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Ik heb iets gemist volgens mij
Je neemt me in de malingquote:Op donderdag 11 december 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al jaren geleden hoor, maar alles betreffende die meet is verwijderd, wegens begrijpelijke redenen en de betrokkenen mogen niks zeggen heb ik begrepen.
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef rival het volgende:
[..]
Top, is dat incl lepeltje lepeltje met jou?
Nee. Is echt gebeurd. Ik vertel je er wel een keer over op een meet.quote:
Bij de laatste probeerde ik je erbij te halen maar enkele aanwezige dames waren een beetje boos op jou ofzo....quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazenIk kan ook wel een aantal namen bedenken
Heb niet gekotst hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De enige meet die ik heb meegemaakt was eerder een kotsmeet dan een orgiemeet
Ow diequote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De enige meet die ik heb meegemaakt was eerder een kotsmeet dan een orgiemeet
als het te mooi lijkt om waar te zijn.......quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee
Ik lig dan lekker lepeltje lepeltje met dqod
Lepeltje-lepeltje-lepeltje met Lola ook toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee
Ik lig dan lekker lepeltje lepeltje met dqod
Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Is echt gebeurd. Ik vertel je er wel een keer over op een meet.
Zie je mij zeggen 'Rival heeft gekotst?'. Nee, inderdaadquote:
Uh?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de laatste probeerde ik je erbij te halen maar enkele aanwezige dames waren een beetje boos op jou ofzo....
Dus wees eens wat aardiger hier misschien lukt het volgende keer
Ja, Lola mag er natuurlijk ook bijquote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lepeltje-lepeltje-lepeltje met Lola ook toch?
Weet maar van 1quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen 'Rival heeft gekotst?'. Nee, inderdaad
Faxie over het balkon en Vinniie over mijn kots in de wasbakquote:
Klinkt als een geslaagde meet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Faxie over het balkon en Vinniie over mijn kots in de wasbak
Goed feest welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Behalve dat ik een geruime tijd K.O op bed heb gelegen, was het inderdaad een geslaagde meetquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde meet.
Wat voor meet was dat?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had geen eens tijd om je te versierenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Behalve dat ik een geruime tijd K.O op bed heb gelegen, was het inderdaad een geslaagde meet
quote:
Niet haar verjaardag, voor zover ik weetquote:Op donderdag 11 december 2014 22:54 schreef rival het volgende:
[..]
Verjaardag huppel als ik me niet vergis
Was bij huppel iig...
Och, zieltjequote:Op donderdag 11 december 2014 22:54 schreef rival het volgende:
[..]
Had geen eens tijd om je te versieren
Kan ookquote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Niet haar verjaardag, voor zover ik weetWas ergens in januari.
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Lola mag er natuurlijk ook bij
Vin ook nog ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Dat vertelde Huppel in ieder geval de volgende dagquote:
Gewoon even naar mijn foto's kijken en een fapje plegenquote:
Ff rukje doen danquote:
Goedzo. Een verzameling is een mustquote:
Sorry hoorquote:
quote:
Haha ik heb toevallig op het moment echt van alles wat liggenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedzo. Een verzameling is een must
En zo hoort het, nogmaalsquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik heb toevallig op het moment echt van alles wat liggen
0906 0911?quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even naar mijn foto's kijken en een fapje plegen
Ben nog aan het bijkomen...quote:
Haha 'spuit'quote:
Ik heb een standaard blowpakket wel...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
En zo hoort het, nogmaals
Hier ook. Standaard pretpakket
'Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar'quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar'
Dat is 'm toch? Waarom ken ik die?
Alle soorten en smakenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een standaard blowpakket wel...
Ik lijk nu wel een apotheker
Alleen seks met lelijke vrouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
Mag ik voor nu uit de TT alleen de seks? Ja? Dank je.
Prima, doe ik het voor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen seks met lelijke vrouwen.
Dan is op je buik liggen geen aanrader nee.quote:
Jaaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
'Ooh lekker bellen met elkaar...'
Trusten! ;*
Truste lolaquote:
Geef mij de drugs dan maar. Die verkoop ik wel voor een mooi centje.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alle soorten en smaken
Hier een ander pakket dus, maar daar blijf ik vandaag ff vanaf :$
Ik denk dat ik die centjes dan wel nodig heb om voor de seks te betalen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef mij de drugs dan maar. Die verkoop ik wel voor een mooi centje.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
druuuuugggssssssssss
wordt weer eens tijd voor molly
heb je pak?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alle soorten en smaken
Hier een ander pakket dus, maar daar blijf ik vandaag ff vanaf :$
Ik ben je eerste klantquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef mij de drugs dan maar. Die verkoop ik wel voor een mooi centje.
Not anymore, but it won't be longquote:
quote:
MSI, lang niet gehoordquote:
Gewoon iedere vrouw op fok aanspreken tochquote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die centjes dan wel nodig heb om voor de seks te betalen.
Shit, dan moet ik dat voortaan gaan uitleggen bij mijn bloeddonatie.
Nee dat werkt niet. Dat bewijs heeft fax al geleverd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MSI, lang niet gehoord
[..]
Gewoon iedere vrouw op fok aanspreken toch
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Dat bewijs heeft fax al geleverd.
It's funny because it's true.quote:
Au...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Hihahoquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MSI, lang niet gehoord
[..]
Gewoon iedere vrouw op fok aanspreken toch
Ik denk dat dat wel meevalt. Eigenlijkquote:
Betaal wel in naturaquote:
Weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Eigenlijk
Denken dat ik het uberhaupt serieus bedoel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik er serieus achteraan zit![]()
Je lijkt Weisman wel
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Denken dat ik het uberhaupt serieus bedoel.
Je lijkt Faxie wel.O wacht.
Als ze toehappen natuurlijk wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik er serieus achteraan zit![]()
Je lijkt Weisman wel
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Denken dat ik het uberhaupt serieus bedoel.
Je lijkt Faxie wel.O wacht.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze toehappen natuurlijk wel.
Slaap zacht boefje.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Mgoed, bedje in. Trusten schatjons![]()
Good night!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Knuffel enquote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Nee hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze toehappen natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Zo is datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet gaan Faxbashen nouDie tijd is geweest.
Trustequote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Ik kan aan de meeste posts een nummer van de jeugd linken, er is iets mis met mijquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan aan de meeste posts een nummer van de jeugd linken, er is iets mis met mij
Oh sorry, my badquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zegt genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Gvd, ik heb vanmiddag alles afgebroken aangezien je voor een serieuze relatie leek te zoeken, nu dit
de fuck is met jou, chick?
Told you soquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Gvd, ik heb vanmiddag alles afgebroken aangezien je voor een serieuze relatie leek te zoeken, nu dit
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
The fuck is er met jou gast...
Ze zei al eerder dat seks prima was. Maar jij ziet andere dingen en gaat niet gewoon af op wat zij zegt..
Dude, wil je neuken of niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.
"Ik ben geen fossiel"
"Laat maar"
Geen touw aan vast te knopen
Volgende week lezen we hier hoe je ervan baalt dat je het niet gedaan hebtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.
"Ik ben geen fossiel"
"Laat maar"
Geen touw aan vast te knopen
Penisgevoelens jahquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan wel haar manier zijn om hoop te hebben dat er toch nog gevoelens komen van zijn kant. Ik spreek uit ervaring
Ok...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Dat kan zo zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan wel haar manier zijn om hoop te hebben dat er toch nog gevoelens komen van zijn kant. Ik spreek uit ervaring
Dat dus...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doen vrouwen dat ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje VA. Al die vrouwen diggen je wel.
Wat is je geheim/
Leer het ons inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje VA. Al die vrouwen diggen je wel.
Wat is je geheim/
Kut, ik blijf bij stap 2 hakenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
Stap 2: Neem jezelf niet zo serieus
Stap 3: Groei ballen
Stap 4: ????
Stap 5: Profit
Stap 1 is nogal heel erg lang fout gegaan hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Dat laatste is wel belangrijk. Dat is vaak de beste houding.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben geen hosselbaas. Meer een te dikke hipster die de functie neuks geven uit kan zetten
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 3b: scheer je ballen. Ander krijgen die niet de aandacht die je wil
Ik klink echt als vooraanstaand ervaringdeskundigequote:
Meer een garantie op ruziequote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk. Dat is vaak de beste houding.
Dit klinkt in ieder geval goedquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink echt als vooraanstaand ervaringdeskundige
Deze man weetquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 3b: scheer je ballen. Ander krijgen die niet de aandacht die je wil
Je moet dat natuurlijk wel op de juiste momenten doenquote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk wel op de juiste momenten doen
Standaardopmerking van een vriendin van me als ik dicht bij hosselings kwam:quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt in ieder geval goed
Dat valt gek genoeg wel mee...quote:
Dat is het altijd. Je weet tenslotte nooitquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Standaardopmerking van een vriendin van me als ik dicht bij hosselings kwam:
Zorg dat het daaronder in ieder geval presenteerbaar is
ay bby u want sum fuk?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stap 3b voltooid. En de rest?
Dat zit ook wel goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stap 3b voltooid. En de rest?
Gek genoeg kan dat soms ook werkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
step 3c: Don't be this guy
[ afbeelding ]
O dat werkt ook niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
step 3c: Don't be this guy
[ afbeelding ]
Ik wilde jou eigenlijk priveles gevenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou mannen, pak jullie notitieblok erbij en prepare. VA gaat jullie een lesje leren.
Het ligt bij mij aan stap 3 kennelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat 3d? De Faxie methode?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde jou eigenlijk priveles geven
Als het de faxiemethode heet vertrouw ik het nietquote:
Ik doe toch mijn eigen dingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou mannen, pak jullie notitieblok erbij en prepare. VA gaat jullie een lesje leren.
Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat dit niet werkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
O dat werkt ook niet?
* aeque maakt aantekeningen
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat dit niet werkt.
Wie heb je een DM gestuurd?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat dit niet werkt.
Nog altijd beter dan spontaan een dickpic sturen naar een willekeurige fokster.quote:
Als in, ik krijg de massage?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
Buuf, wat denk je van ijs en een massage? En dat we dan daarna onze liefdesbaby gaan maken?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan spontaan een dickpic sturen naar een willekeurige fokster.
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als in, ik krijg de massage?Ja
Oh sorry, ik vergat erbij te zetten: "of naar kaneel.".quote:
Vandaag wel een dickpic gekregenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh sorry, ik vergat erbij te zetten: "of naar kaneel.".
Niet geheel willekeurig, uitgekozen op lichamelijke kwaliteitenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kies ze zorgvuldig uit hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze vrouw zijn? Vandaar ook dat ik foksters zei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet geheel willekeurig, uitgekozen op lichamelijke kwaliteiten
Why not?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag in ieder geval KPD niet meer in
al die dickpics die ik stuur naar aanleiding van posts van mensen daarquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die dickpics die ik stuur naar aanleiding van posts van mensen daar
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak aantekeningen mensen.
Of wacht, doe maar niet. Ik wil buuf natuurlijk voor mezelf houden.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag in ieder geval KPD niet meer in
altijd maar die opmerkingen als "Ga weg creep" enzoquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
altijd maar die opmerkingen als "Ga weg creep" enzo
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
altijd maar die opmerkingen als "Ga weg creep" enzo
ik ben vet lief en begeerlijkquote:
Ik ben alleen vet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben vet lief en begeerlijk
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben vet lief en begeerlijk
Welke van de zes?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Same here.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
Fijne avond en slaap lekker
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
Sweet dreams buufquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
Smakquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
Welterustenquote:
Vind je dat zo gek dan? Het zou niet voor het eerst zijn dat scharrels ineens gevoelens krijgen...quote:
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.quote:
Met minimaal 10 verschillende standjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.
Dan kun je er toch beter maar gelijk het beste van maken?quote:
Nee dat zit er nog ff niet in. Zal eerst gewerkt moeten wordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kun je er toch beter maar gelijk het beste van maken?
Ligt aan je eigen mindset danquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat zit er nog ff niet in. Zal eerst gewerkt moeten worden
Als we dan toch zo serieus gaan doen..quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen mindset dan
Goedzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
Als we dan toch zo serieus gaan doen..
Ben blij dat ik mag werken vandaag, kan ik weer leuke dingen doen later
Dronken is nog beter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo lekker tipsy in slaap vallen.
10 maar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.
Fapje plegen dan maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
Mijn libido is al 2 dagen veel te hoog.
Helpt niet.quote:
Fleshlight halenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Helpt niet.
Soms heb je gewoon van die dagen.
Zo'n fleshlight is niks. Kun je beter gewoon rukken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fleshlight halenNaar de hoeren gaan
Iemand achtervolgen en verkrachten
Nee, nee en nee. Vanavond gewoon in foetushouding gaan liggen en zwelgend in zelfmedelijden mijzelf in slaap huilen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fleshlight halenNaar de hoeren gaan
Iemand achtervolgen en verkrachten
Dat kan ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Vanavond gewoon in foetushouding gaan liggen en zwelgend in zelfmedelijden mijzelf in slaap huilen.
Ieder zijn ding he.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan masturbatie
Ik kan mezelf niet meer laten komen. Ofzo. Ik weet het niet, maar ik kan er niet meer van genieten. Dus dan moet ik maar gewoon wachten tot ik weer seks hebquote:
Zelf 1tje maken met 2 sponsjes, een klein emmertje en een boterhamzakje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n fleshlight is niks. Kun je beter gewoon rukken.
Mutual masturbation wel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet meer laten komen. Ofzo. Ik weet het niet, maar ik kan er niet meer van genieten. Dus dan moet ik maar gewoon wachten tot ik weer seks heb
Ik kom eraan.quote:
Nee, maar dat kon ik al nooit. Althans, niet op de clit.quote:
Dus jij komt alleen door vaginale stimulatie? Maar dat zijn toch zenuwuiteinden die in verbinding staan met de clitoris?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon ik al nooit. Althans, niet op de clit.
Niet alleen. Ik kan wel op de clit komen door beffen en door vibo. Maar met vibo krijg ik het tegenwoordig ook niet meer voor mekaar..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij komt alleen door vaginale stimulatie? Maar dat zijn toch zenuwuiteinden die in verbinding staan met de clitoris?
Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.
Ai, dat is best hinderlijk.Waarom lukt het niet meer denk je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet meer laten komen. Ofzo. Ik weet het niet, maar ik kan er niet meer van genieten. Dus dan moet ik maar gewoon wachten tot ik weer seks heb
Als ik dat toch eens wist.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat is best hinderlijk.Waarom lukt het niet meer denk je?
Wat vervelend buufquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen. Ik kan wel op de clit komen door beffen en door vibo. Maar met vibo krijg ik het tegenwoordig ook niet meer voor mekaar..
Je hebt je clit gewoon kapot gemaakt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen. Ik kan wel op de clit komen door beffen en door vibo. Maar met vibo krijg ik het tegenwoordig ook niet meer voor mekaar..
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vervelend buuf
Ik offer me, geheel belangeloos uiteraard, dan wel op voor het bef gedeelte.
Godver Roy, je probeert het de laatste tijd wel aardig he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vervelend buuf
Ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt je clit gewoon kapot gemaakt?
Genoteerd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vervelend buuf
Can't blame a man for trying.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver Roy, je probeert het de laatste tijd wel aardig he.
Net als al die mensen die "voor de grap" op datingsites zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Can't blame a man for trying.
En uiteraard ben ik net als Fax ook niet serieus.
Oh wacht, eigenlijk wel.
Doe je het (te) vaak?Dat was bij mij een tijdje de oorzaak waarom het niet meer lukte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist.
Heb je daar iets tegen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als al die mensen die "voor de grap" op datingsites zitten.
#hardknocklifequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik doe het helemaal niet zo vaakquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:02 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je het (te) vaak?Dat was bij mij een tijdje de oorzaak waarom het niet meer lukte.
Last van stress? Medicijnen slik je niet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik doe het helemaal niet zo vaak
Het klinkt wel apart ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik lach slechts om mensen die dat beweren.
als ik dat zou hebben zou dat echt tragisch zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. Mijn leven loopt op rolletjes en ik voel me fantastischquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Last van stress? Medicijnen slik je niet toch?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik dat zou hebben zou dat echt tragisch zijn
Inderdaad. Als hij me niet wil beffen krijgt hij ook geen kindje van mequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef muhahaha het volgende:
Roy ging toch al voor kinderen met TGND dus ja, daar hoort beffen ook bij uiteraard.
In before; eerst het zuur en dan het zoetquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij me niet wil beffen krijgt hij ook geen kindje van me
Krijg je kinderen van beffen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef muhahaha het volgende:
Roy ging toch al voor kinderen met TGND dus ja, daar hoort beffen ook bij uiteraard.
Alleen als je eerst jezelf klaar hebt gepepen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je kinderen van beffen?
Ik schijn heel lekker te smaken anders..quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In before; eerst het zuur en dan het zoet
Of ik hem klaargepepen heb en het kwakje in zijn mond deponeerquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je eerst jezelf klaar hebt gepepen.
Als je daarvoor eerst in je sik of snor bent gekomen bestaat die kans ja. Kleine kans hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je kinderen van beffen?
Het was in ieder geval lief bedoeld.quote:
Dat zou half FOK! moeten kunnen bevestigenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schijn heel lekker te smaken anders..
Dat kan ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ik hem klaargepepen heb en het kwakje in zijn mond deponeer![]()
Oke, die MI is vies
Nounounou, niet zo overdrijven hoor..quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou half FOK! moeten kunnen bevestigen
ik zou heeeeeel ordinair worden op fokquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. Mijn leven loopt op rolletjes en ik voel me fantastisch![]()
En nee
[..]
Roy houdt wel van extremen zoals snowballen en plompzakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, die MI is vies
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je eerst jezelf klaar hebt gepepen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, die MI is vies
Bedankt voor deze tips.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je daarvoor eerst in je sik of snor bent gekomen bestaat die kans ja. Kleine kans hoor.
Ik volg enkel de roddels hequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounounou, niet zo overdrijven hoor..
Ik moet deze slechte grap gewoon makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schijn heel lekker te smaken anders..
Als je ze maar niet voor waarheid gaat aannemenquote:
Wanhopigheid +1quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet deze slechte grap gewoon maken:
Wanneer is de proeverij?
Jij hebt toch 23 soa's?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je ze maar niet voor waarheid gaat aannemen
Neuh roddels zijn roddels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je ze maar niet voor waarheid gaat aannemen
Op de meet bij mij. Ik zal wel kijken of ik vanaf nu tot aan dan een bekertje met pussyjuice kan bewaren, dan mag je proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet deze slechte grap gewoon maken:
Wanneer is de proeverij?
Hm,vreemd is dat. Dan zou er niet echt een oorzaak voor moeten zijn. Het is immers of fysiek (maar dat lijkt me sterk bij jou,zeker als t op andere manieren wel lukt) of psychisch (maar als je leven goed loopt lijkt dat me ook sterk).quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. Mijn leven loopt op rolletjes en ik voel me fantastisch![]()
En nee
[..]
Nee. Slechts 21.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt toch 23 soa's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |