Told you soquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Gvd, ik heb vanmiddag alles afgebroken aangezien je voor een serieuze relatie leek te zoeken, nu dit
de fuck is met jou, chick?
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Gvd, ik heb vanmiddag alles afgebroken aangezien je voor een serieuze relatie leek te zoeken, nu dit
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
The fuck is er met jou gast...
Ze zei al eerder dat seks prima was. Maar jij ziet andere dingen en gaat niet gewoon af op wat zij zegt..
Dude, wil je neuken of niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.
"Ik ben geen fossiel"
"Laat maar"
Geen touw aan vast te knopen
Volgende week lezen we hier hoe je ervan baalt dat je het niet gedaan hebtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.
"Ik ben geen fossiel"
"Laat maar"
Geen touw aan vast te knopen
Penisgevoelens jahquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan wel haar manier zijn om hoop te hebben dat er toch nog gevoelens komen van zijn kant. Ik spreek uit ervaring
Ok...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Dat kan zo zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan wel haar manier zijn om hoop te hebben dat er toch nog gevoelens komen van zijn kant. Ik spreek uit ervaring
Dat dus...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doen vrouwen dat ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje VA. Al die vrouwen diggen je wel.
Wat is je geheim/
Leer het ons inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje VA. Al die vrouwen diggen je wel.
Wat is je geheim/
Kut, ik blijf bij stap 2 hakenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
Stap 2: Neem jezelf niet zo serieus
Stap 3: Groei ballen
Stap 4: ????
Stap 5: Profit
Stap 1 is nogal heel erg lang fout gegaan hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Dat laatste is wel belangrijk. Dat is vaak de beste houding.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben geen hosselbaas. Meer een te dikke hipster die de functie neuks geven uit kan zetten
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 3b: scheer je ballen. Ander krijgen die niet de aandacht die je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |