Weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Eigenlijk
Denken dat ik het uberhaupt serieus bedoel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik er serieus achteraan zit![]()
Je lijkt Weisman wel
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Denken dat ik het uberhaupt serieus bedoel.
Je lijkt Faxie wel.O wacht.
Als ze toehappen natuurlijk wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik er serieus achteraan zit![]()
Je lijkt Weisman wel
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Denken dat ik het uberhaupt serieus bedoel.
Je lijkt Faxie wel.O wacht.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze toehappen natuurlijk wel.
Slaap zacht boefje.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Mgoed, bedje in. Trusten schatjons![]()
Good night!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Knuffel enquote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Nee hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze toehappen natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Zo is datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet gaan Faxbashen nouDie tijd is geweest.
Trustequote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Dqod het volgende:
Knuffels ja
Ik kan aan de meeste posts een nummer van de jeugd linken, er is iets mis met mijquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan aan de meeste posts een nummer van de jeugd linken, er is iets mis met mij
Oh sorry, my badquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zegt genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Gvd, ik heb vanmiddag alles afgebroken aangezien je voor een serieuze relatie leek te zoeken, nu dit
de fuck is met jou, chick?
Told you soquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Gvd, ik heb vanmiddag alles afgebroken aangezien je voor een serieuze relatie leek te zoeken, nu dit
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
The fuck is er met jou gast...
Ze zei al eerder dat seks prima was. Maar jij ziet andere dingen en gaat niet gewoon af op wat zij zegt..
Dude, wil je neuken of niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.
"Ik ben geen fossiel"
"Laat maar"
Geen touw aan vast te knopen
Volgende week lezen we hier hoe je ervan baalt dat je het niet gedaan hebtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is nogal wispelturig. Dus ik vraag net waarom ze daar nu ineens mee komt.
"Ik ben geen fossiel"
"Laat maar"
Geen touw aan vast te knopen
Penisgevoelens jahquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan wel haar manier zijn om hoop te hebben dat er toch nog gevoelens komen van zijn kant. Ik spreek uit ervaring
Ok...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik heb zin in seks"
Dat kan zo zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan wel haar manier zijn om hoop te hebben dat er toch nog gevoelens komen van zijn kant. Ik spreek uit ervaring
Dat dus...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doen vrouwen dat ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje VA. Al die vrouwen diggen je wel.
Wat is je geheim/
Leer het ons inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje VA. Al die vrouwen diggen je wel.
Wat is je geheim/
Kut, ik blijf bij stap 2 hakenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
Stap 2: Neem jezelf niet zo serieus
Stap 3: Groei ballen
Stap 4: ????
Stap 5: Profit
Stap 1 is nogal heel erg lang fout gegaan hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Dat laatste is wel belangrijk. Dat is vaak de beste houding.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben geen hosselbaas. Meer een te dikke hipster die de functie neuks geven uit kan zetten
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 3b: scheer je ballen. Ander krijgen die niet de aandacht die je wil
Ik klink echt als vooraanstaand ervaringdeskundigequote:
Meer een garantie op ruziequote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk. Dat is vaak de beste houding.
Dit klinkt in ieder geval goedquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink echt als vooraanstaand ervaringdeskundige
Deze man weetquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 3b: scheer je ballen. Ander krijgen die niet de aandacht die je wil
Je moet dat natuurlijk wel op de juiste momenten doenquote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk wel op de juiste momenten doen
Standaardopmerking van een vriendin van me als ik dicht bij hosselings kwam:quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt in ieder geval goed
Dat valt gek genoeg wel mee...quote:
Dat is het altijd. Je weet tenslotte nooitquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Standaardopmerking van een vriendin van me als ik dicht bij hosselings kwam:
Zorg dat het daaronder in ieder geval presenteerbaar is
ay bby u want sum fuk?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stap 3b voltooid. En de rest?
Dat zit ook wel goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stap 3b voltooid. En de rest?
Gek genoeg kan dat soms ook werkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
step 3c: Don't be this guy
[ afbeelding ]
O dat werkt ook niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
step 3c: Don't be this guy
[ afbeelding ]
Ik wilde jou eigenlijk priveles gevenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou mannen, pak jullie notitieblok erbij en prepare. VA gaat jullie een lesje leren.
Het ligt bij mij aan stap 3 kennelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat 3d? De Faxie methode?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde jou eigenlijk priveles geven
Als het de faxiemethode heet vertrouw ik het nietquote:
Ik doe toch mijn eigen dingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou mannen, pak jullie notitieblok erbij en prepare. VA gaat jullie een lesje leren.
Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat dit niet werkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
O dat werkt ook niet?
* aeque maakt aantekeningen
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat dit niet werkt.
Wie heb je een DM gestuurd?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat dit niet werkt.
Nog altijd beter dan spontaan een dickpic sturen naar een willekeurige fokster.quote:
Als in, ik krijg de massage?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
Buuf, wat denk je van ijs en een massage? En dat we dan daarna onze liefdesbaby gaan maken?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan spontaan een dickpic sturen naar een willekeurige fokster.
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als in, ik krijg de massage?Ja
Oh sorry, ik vergat erbij te zetten: "of naar kaneel.".quote:
Vandaag wel een dickpic gekregenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh sorry, ik vergat erbij te zetten: "of naar kaneel.".
Niet geheel willekeurig, uitgekozen op lichamelijke kwaliteitenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kies ze zorgvuldig uit hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze vrouw zijn? Vandaar ook dat ik foksters zei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet geheel willekeurig, uitgekozen op lichamelijke kwaliteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |