Ik klink echt als vooraanstaand ervaringdeskundigequote:
Meer een garantie op ruziequote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk. Dat is vaak de beste houding.
Dit klinkt in ieder geval goedquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink echt als vooraanstaand ervaringdeskundige
Deze man weetquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 3b: scheer je ballen. Ander krijgen die niet de aandacht die je wil
Je moet dat natuurlijk wel op de juiste momenten doenquote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk wel op de juiste momenten doen
Standaardopmerking van een vriendin van me als ik dicht bij hosselings kwam:quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt in ieder geval goed
Dat valt gek genoeg wel mee...quote:
Dat is het altijd. Je weet tenslotte nooitquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Standaardopmerking van een vriendin van me als ik dicht bij hosselings kwam:
Zorg dat het daaronder in ieder geval presenteerbaar is
ay bby u want sum fuk?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stap 3b voltooid. En de rest?
Dat zit ook wel goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stap 3b voltooid. En de rest?
Gek genoeg kan dat soms ook werkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
step 3c: Don't be this guy
[ afbeelding ]
O dat werkt ook niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
step 3c: Don't be this guy
[ afbeelding ]
Ik wilde jou eigenlijk priveles gevenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou mannen, pak jullie notitieblok erbij en prepare. VA gaat jullie een lesje leren.
Het ligt bij mij aan stap 3 kennelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1: Neem het vrouwelijk geslacht niet serieus en aanbid ze niet als goden, ze zijn ook mensen
Stap 2: Neem jezelf niet zo serieus
Stap 3: Groei ballen
Stap 4: ????
Stap 5: Profit
Is dat 3d? De Faxie methode?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde jou eigenlijk priveles geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |