Met minimaal 10 verschillende standjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.
Waarom niet?quote:
Dan kun je er toch beter maar gelijk het beste van maken?quote:
Nee dat zit er nog ff niet in. Zal eerst gewerkt moeten wordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kun je er toch beter maar gelijk het beste van maken?
Ligt aan je eigen mindset danquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat zit er nog ff niet in. Zal eerst gewerkt moeten worden
Als we dan toch zo serieus gaan doen..quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen mindset dan
Goedzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
Als we dan toch zo serieus gaan doen..
Ben blij dat ik mag werken vandaag, kan ik weer leuke dingen doen later
Dronken is nog beter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo lekker tipsy in slaap vallen.
10 maar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.
Fapje plegen dan maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
Mijn libido is al 2 dagen veel te hoog.
Helpt niet.quote:
Fleshlight halenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Helpt niet.
Soms heb je gewoon van die dagen.
Zo'n fleshlight is niks. Kun je beter gewoon rukken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fleshlight halenNaar de hoeren gaan
Iemand achtervolgen en verkrachten
Nee, nee en nee. Vanavond gewoon in foetushouding gaan liggen en zwelgend in zelfmedelijden mijzelf in slaap huilen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fleshlight halenNaar de hoeren gaan
Iemand achtervolgen en verkrachten
Dat kan ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Vanavond gewoon in foetushouding gaan liggen en zwelgend in zelfmedelijden mijzelf in slaap huilen.
Ieder zijn ding he.quote:
Ik doe niet meer aan masturbatiequote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan masturbatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |