Met minimaal 10 verschillende standjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.
Dan kun je er toch beter maar gelijk het beste van maken?quote:
Nee dat zit er nog ff niet in. Zal eerst gewerkt moeten wordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kun je er toch beter maar gelijk het beste van maken?
Ligt aan je eigen mindset danquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat zit er nog ff niet in. Zal eerst gewerkt moeten worden
Als we dan toch zo serieus gaan doen..quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen mindset dan
Goedzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
Als we dan toch zo serieus gaan doen..
Ben blij dat ik mag werken vandaag, kan ik weer leuke dingen doen later
Dronken is nog beter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo lekker tipsy in slaap vallen.
10 maar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook. Ik haal dan alle trucs uit de kast en zorg ervoor dat ze minimaal 10 orgasmes heeft.
Fapje plegen dan maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
Mijn libido is al 2 dagen veel te hoog.
Helpt niet.quote:
Fleshlight halenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Helpt niet.
Soms heb je gewoon van die dagen.
Zo'n fleshlight is niks. Kun je beter gewoon rukken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fleshlight halenNaar de hoeren gaan
Iemand achtervolgen en verkrachten
Nee, nee en nee. Vanavond gewoon in foetushouding gaan liggen en zwelgend in zelfmedelijden mijzelf in slaap huilen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fleshlight halenNaar de hoeren gaan
Iemand achtervolgen en verkrachten
Dat kan ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Vanavond gewoon in foetushouding gaan liggen en zwelgend in zelfmedelijden mijzelf in slaap huilen.
Ieder zijn ding he.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan masturbatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |