SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De finalequote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar nou weten we al wie er in de finale staat, wat gebeurd er de rest van de aflevering dan?
dit was echt zon idiote proef. Heeft NIETS met Robinson te maken. Puur geluk. Die deegroller ging zo fucking s el, heeft niets te maken met kunde of inzicht. En gevaarlijk ook nogquote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo, dieptepunt van 15 jaar ER. Wat een ontzettend achterlijke kutproef. Ik hoop dat ze de mongolen die dat hebben goedgekeurd direct ontslagen hebben.
Waardeloos om naar te kijken dit.
Inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dit was echt zon idiote proef. Heeft NIETS met Robinson te maken. Puur geluk. Die deegroller ging zo fucking s el, heeft niets te maken met kunde of inzicht. En gevaarlijk ook nog
Ja maar dan de hele expeditie allemaal van dat tamme geneuzel en dan kom je ineens met zo iets debiels aanzetten, wat ook nog eens vrij kort is om naar te kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen kijken om de rare en spectaculaire proeven, geen wonder dat ze zoiets verzinnen.
Volgend jaar maar weer de balkproef, die hoort er sowieso bij.
Maar daar is niks aan dus doen ze liever een proef als deze.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar maar weer de balkproef, die hoort er sowieso bij.
Ja das altijd tochquote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik gok dat we het einde van de finale niet te zien krijgen en er volgende week een reünie-aflevering is.
Goh! Nostradamus jij!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik gok dat we het einde van de finale niet te zien krijgen en er volgende week een reünie-aflevering is.
Hele korte proef idd. Ze lieten het ook 5x zien, en nog terugspoelen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar dan de hele expeditie allemaal van dat tamme geneuzel en dan kom je ineens met zo iets debiels aanzetten, wat ook nog eens vrij kort is om naar te kijken
Heb wel kunnen lachen om Ferryquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Redefine het volgende:
Zul je straks ook nog zien dat Ferry door die val, veel last van zijn been heeft. En dus kansloos is voor de proef.
Ik vind Ferry een lul, en hoop absoluut niet dat hij wint. Maar het moet wel enigszins spannend zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik vond de proef wel spectaculair. Als Fred niet op z'n oor was gevallen vond iedereen het een leuke proef.
Nee, want het heeft heel weinig met een goede speler zijn te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar daar is niks aan dus doen ze liever een proef als deze.
Ik vond de proef wel spectaculair. Als Fred niet op z'n oor was gevallen vond iedereen het een leuke proef.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)el/9200000032676652/quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me af hoe dat bordspel gaat dan hee
Ik dacht dat het een aantal jaar geleden al erg was met de worst snijd proef, maar dit jaar is wel heel erg jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Oliver23 het volgende:
Had gewoon de Balkproef als halve finale gedaan, maar niet dit... ... ...
Wat is er gebeurd met de proeven?????
* Karaoke
* Zoek een stem in een resort
Mja maar kan me er niet een voorstelling van maken heequote:Op donderdag 11 december 2014 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)el/9200000032676652/
Je hebt wel gelijk, een kut proef als halve finale. Misschien was het wel het idee dat de makers Kristel (schrijf je dat zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, want het heeft heel weinig met een goede speler zijn te maken.
Het verliezen van deze proef is veel te willekeurig om te dienen als halve finale.
Dan moet je het kopen heequote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Mja maar kan me er niet een voorstelling van maken hee
Je moet de ander hard met het bord tegen het oor aanslaan en daarna in de fik steken en tegen de ander zijn been houdenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me af hoe dat bordspel gaat dan hee
Ze wilden haar letterlijk er uit gooienquote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, een kut proef als halve finale. Misschien was het wel het idee dat de makers Kristel (schrijf je dat zo?) eruit wilde gooien om de finale een beetje spannend te maken.
Dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
We moeten nog een nacht slapen, maar laten we nu alvast alles afbreken!
Vervolgens krijg je een karaoke wedstrijd, waarna het huis ondersteboven wordt gehaald om de extra stem te vindenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je moet de ander hard met het bord tegen het oor aanslaan en daarna in de fik steken en tegen de ander zijn been houden
Dat ding wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
Dat kamp hebben ze toch helemaal niet zelf gebouwd ?
Dit jaar doen ze niet eens moeite te verdoezelen, dat ze daar niet slapen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
We moeten nog een nacht slapen, maar laten we nu alvast alles afbreken!
Ferry ook niet. Kay is de enige die het verdient. Dus die zal de finale wel niet winnenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE BENT DIE PLEK OOK NIET WAARD KUT.
Krystl FTWquote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE BENT DIE PLEK OOK NIET WAARD KUT.
Ja. Of met Polska en Manuel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef Gruisman het volgende:
Een finale tussen Lobke,Kay en Rik was wel een stuk spannender geweest. En ook wel Robinson waardig
Ja die waren eigenlijk ook wel sterker dan Kay. Er zitten nu alleen wel twee totale misfits in de finale, toch jammer.quote:
Nah jah, zijn expeditie was ook anders verlopen als Ferdy er niet ook had gezeten, dus in die zin, alle 3 niet echt.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ferry ook niet. Kay is de enige die het verdient. Dus die zal de finale wel niet winnen
Een bal met een katapult in een net gooien, dusquote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd waarin ze dit jaar vuur moeten gooien/schieten/spugen waardoor de winnaar volkomen random is.
Al was dat vorig jaar dan gelukkig niet zo.
Dat klopt wel ja. Maar dan was hij net zoals de anderen 'onterecht' weggestemd.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nah jah, zijn expeditie was ook anders verlopen als Ferdy er niet ook had gezeten, dus in die zin, alle 3 niet echt.
idd !!quote:
Helaas zoals elk seizoen, uitgezonderd vorig jaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:34 schreef noodgang het volgende:
Allemaal vrij nutteloos waarschijnlijk, aangezien ze volgende week gewoon weer met zijn drieen om de beurt een balletje aan het schieten zijn
Moest lachen omdat het waarschijnlijk waar is ookquote:Op donderdag 11 december 2014 21:34 schreef noodgang het volgende:
Allemaal vrij nutteloos waarschijnlijk, aangezien ze volgende week gewoon weer met zijn drieen om de beurt een balletje aan het schieten zijn
Eerst zien dan geloven, waarschijnlijk stelt het niet zoveel voor als ze willen doen geloven.quote:
Bijna iedereen was beter geweest. Nu zijn het de meest kleurloze en irritantste mensen van de expeditie...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mooiere finale was Polska / Remy / Rick geweest
En dan vlak voor de finale zeggen "ja wij zijn al jaren vrienden op Fok!".quote:Op donderdag 11 december 2014 21:41 schreef Akilla het volgende:
[..]
Bijna iedereen was beter geweest. Nu zijn het de meest kleurloze en irritantste mensen van de expeditie...
Gaan er nog fokkers met the ship mee proberen te doen?
Jaa goed idee! Alleen weet dan natuurlijk niemand van elkaar hoe ze eruit zien? Njah de zolderkamerautist herken je welquote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En dan vlak voor de finale zeggen "ja wij zijn al jaren vrienden op Fok!".
Als iemand soberzo zegt dan weet je genoegquote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Akilla het volgende:
[..]
Jaa goed idee! Alleen weet dan natuurlijk niemand van elkaar hoe ze eruit zien? Njah de zolderkamerautist herken je wel
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef 44rdbei het volgende:
Ferry gaat zo weer lekker vloeken bij zie puzzle, zie het nu al gebeuren.
Er is maar één route geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij kijken ze niet eens wat nou de beste route is.
Waarschijnlijk wel. Maar dan moet je dus ook kijken wat die route is.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er is maar één route geloof ik
Dat zou wel een verklaring daarvoor zijn ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan is dat laatste spel waarschijnlijk snel afgelopen
Of iemand krijgt die puzzel echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 11 december 2014 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel een verklaring daarvoor zijn ja.
Jawel. De winnaar is ook nog niet bekend. Maar ik doelde op dat er geen beeld was van iemand die bijna raak gooit. Waarvan je weet dat het nog niet raak is, maar ze er wel een cliffhanger van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expeditie Robinson is intussen meer een betaalde vakantie, mits je goed presteert. Schaf alle privéleges af en maak het bruut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dit programma slecht geworden zeg. Die Ferry en Kristel kunnen écht helemaal niks.
Het is ook allemaal veel te lief. Nooit eens ruzies of irritaties.
Vorig jaar was t al fucking irritant dat die Edith met d'r verzuring had gewonnen, als dit jaar Kristel wint kijk ik echt nooit meer.
En ze MOETEN echt 2 andere presentatoren aanschaffen. De persoon die Evi weg heeft gestuurd mag zelf ook wel ontslagen worden.
En stop in hemelsnaam met dat klote winnaarseiland met de helft van de groep heel de tijd.
Ik gok dat dit je eerste seizoen isquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef Cikx het volgende:
Gelulkig ben ik een van de enigen die het wel een toffe finale vindt en ik stoor me er ook niet aan dat niet de sterkste spelers in de finale zitten.Had wel graag Freddie in de finale gezien, maar helaas. Dat labyrint spel
Vooral dat eten ja. Ik heb ze zich volgens mij ook geen moment over het eten horen bekommeren. Alsof er continu genoeg te eten was. Die hele strijd om eten en het vechten tegen de honger heb ik ontzettend gemist dit seizoen. De beste seizoenen waren nog de seizoenen dat het winnen van proeven prijzen opleverde als rijst, een hakmes, een visnet, wat kruiden, enzovoorts. Nu mochten er om de 2 dagen 4 mensen ergens uitgebreid eten of je team ging naar de hemel met een overvloed van eten...quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Geen balk. Voor mij is daarmee het seizoen officieel verkloot. Hoop dingen kon je nog beetje negeren maar dit slaat alles. Heb bijvoorbeeld nog nooit een jaar gezien waar je zoveel te vreten kreeg zonder iets te doen.
Opdrachten zoals die karaoke kan ik dan nog wel een beetje credit voor geven, het is soms eens iets uit proberen. Pakt misschien niet altijd heel goed uit (zoals de dode stem), maar er mag best iets veranderen.
Maar echt hoor, een halve finale die bestaat uit aan een buisje hangen waar je geen enkele controle over hebt. Je kon er niet goed of minder goed in zijn, complete willekeur met als hoogtepunt Freddy zijn oor naar de knoppen. Daar hoort gewoon de balk, komt het niet op concentratie, uithoudingsvermogen en zelfs een stukje tactiek. Ze hadden nu net zo goed 4 namen op een briefje in een hoge hoed kunnen flikkeren en er 1 uithalen die naar huis ging.
Er mag best eens eten als prijs zijn, en dan bedoel ik geen rijst. Als dat 1 of 2 keer in die 33 dagen gebeurd is dat prima (buiten het samensmeltingsdiner). Maar dit sloeg echt werkelijk nergens op, ze aten beter dan sommige mensen in Nederland volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Vooral dat eten ja. Ik heb ze zich volgens mij ook geen moment over het eten horen bekommeren. Alsof er continu genoeg te eten was. Die hele strijd om eten en het vechten tegen de honger heb ik ontzettend gemist dit seizoen. De beste seizoenen waren nog de seizoenen dat het winnen van proeven prijzen opleverde als rijst, een hakmes, een visnet, wat kruiden, enzovoorts. Nu mochten er om de 2 dagen 4 mensen ergens uitgebreid eten of je team ging naar de hemel met een overvloed van eten...
Nee hoor, kijk al vanaf het begin met helden als Björn, Frank, Mick en Douwe. Natuurlijk was het toen veel toffer, maar qua BN'er seizoen is het nooit echt van hoog niveau geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik gok dat dit je eerste seizoen is
Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, ze hoeven niet aan/op die rol te gaan natuurlijk. Zo kan ik mij bij WIDM ook een gebroken rug herinneren. Dat gebeurd, en Freddy is gewoon een stuntel getuige zijn eerste actie met dat hete vet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:23 schreef planethugo het volgende:
het hele concept is idd volledig losgelaten, puur om wat semi bn'ers erin te krijgen.
Maarja de kijkcijfers zijn sindsdien verdubbeld dusja wie is hier nu gek.
Dit was volgens mij het minst spannende seizoen, met de minste ontberingen, met de minst verrassende eilandraden, met de minste honger. En dan lullen ze vantevoren natuurlijk weer: dit is de beste en zwaarste ooit. Die achterlijke perspraatjes kunnen ze elkaar jaar weer afstoffen.
En die proef van gisteren ging nergens over, goh wat vreemd dat iemand gewond is als ie er met een rotvaart vanaf dondert. Echt raar... beetje verantwoordelijkheid mogen de makers wel nemen. Maarja ze willen door de saaiheid van het geheel natuurlijk tenminste nog iets spectaculairs inbrengen
Ik denk dat het komt om het feit dat hierdoor de sterkere echt overblijven. Doorzettingsvermogen is hierbij erg nodig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Funzel het volgende:
Wat vinden mensen toch zo leuk aan die balk?
Waarom strooien Zwarte Pieten pepernoten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Funzel het volgende:
Wat vinden mensen toch zo leuk aan die balk?
eigen verantwoordelijkheid ok. maar er kan zoveel misgaan bij die proef. Stel de 2 kandidaten vallen tegelijk ervanaf en klappen tegen elkaar, om maar iets te noemen. Logisch dat kandidaten die al een maand strijden voor een finaleplek dan niet zeggen: nee maar hier doe ik niet aan mee. Ze gaan gewoon te ver met zoiets vind ik. Ik heb ook al vaker dingen gezien dat ik dacht: als hier iemand niet goed oplet flikkert ie 10 meter omlaag en is ie zwaar gewond. Dan heb je als programmaleiding toch echt een groot probleem. Maar dat risico nemen ze blijkbaar al te graag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, ze hoeven niet aan/op die rol te gaan natuurlijk. Zo kan ik mij bij WIDM ook een gebroken rug herinneren. Dat gebeurd, en Freddy is gewoon een stuntel getuige zijn eerste actie met dat hete vet.
Vond de eilandraden nog wel meevallen eigenlijk, Remy, Mr. Polska en Lobke gingen er behoorlijk genadeloos uit.
Je kan ook uit een kano vallen of struikelen over een touw. Dat zijn risico's. En misschien rot voor Freddy, maar het geluk kleeft blijkbaar niet aan zijn kont in de expeditie. Ik vond het allemaal niet zo heel gevaarlijk (wel spectaculair).quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigen verantwoordelijkheid ok. maar er kan zoveel misgaan bij die proef. Stel de 2 kandidaten vallen tegelijk ervanaf en klappen tegen elkaar, om maar iets te noemen. Logisch dat kandidaten die al een maand strijden voor een finaleplek dan niet zeggen: nee maar hier doe ik niet aan mee. Ze gaan gewoon te ver met zoiets vind ik. Ik heb ook al vaker dingen gezien dat ik dacht: als hier iemand niet goed oplet flikkert ie 10 meter omlaag en is ie zwaar gewond. Dan heb je als programmaleiding toch echt een groot probleem. Maar dat risico nemen ze blijkbaar al te graag.
De eilandraden werden wel leuk gebracht maar die spanning sloeg achteraf nergens op, elke week is de wil van freddy en co feilloos uitgevoerd. 1 voor 1 werden de gewenste kandidaten eruit gegooid. Andere jaren had je wel eens iemand die in opstand kwam, nu liet iedereen het maar gewoon gebeuren
Eigenlijk is Freddy een hele grote faalhaas gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je kan ook uit een kano vallen of struikelen over een touw. Dat zijn risico's. En misschien rot voor Freddy, maar het geluk kleeft blijkbaar niet aan zijn kont in de expeditie. Ik vond het allemaal niet zo heel gevaarlijk (wel spectaculair).
Echt waar? Welke dan nog meer? Die is even uit mijn geheugen gewist.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:38 schreef Redefine het volgende:
Kay heeft twee proeven gewonnen. Verder klopt je punt wel, wat genoeg zegt over de je kandidaten.
Ze hadden op zijn minst een helm kunnen dragen, ik denk niet dat er goed is nagedacht over deze proefquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je kan ook uit een kano vallen of struikelen over een touw. Dat zijn risico's. En misschien rot voor Freddy, maar het geluk kleeft blijkbaar niet aan zijn kont in de expeditie. Ik vond het allemaal niet zo heel gevaarlijk (wel spectaculair).
Die modder proef.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt waar? Welke dan nog meer? Die is even uit mijn geheugen gewist.
volgens mij krijgt iedereen gezegd dat ze even met de camera mee moeten en een gesprek over dit of dat moeten voeren ja. Anders zou het wel erg toevallig zijn dat camera er steeds bij isquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef RedFever007 het volgende:
Ik durf bijna wel te wedden dat een groot deel van wat wij zien in scene is gezet voor de camera's
Wat een jankbal. Ik zou dat wel volhouden hoor, de tijd dat ik niet bezig zou zijn met eten zoeken/slapen zou ik lekker zonnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef RedFever007 het volgende:
http://www.nu.nl/media/39(...)lde-niet-verder.html
Acteur Ferry Doedens heeft het geschopt tot in de finale van Expeditie Robinson, maar vond zijn tijd op het eiland vreselijk.
Doedens vertelt Weekend dat hij diep ongelukkig was in het programma.
Volgens de 24-jarige Goede Tijden Slechte Tijden-ster moet je voornamelijk zitten, niets doen en de zon zien opkomen en ondergaan bij Expeditie Robinson. "Het moeilijkste was het omgaan met de verveling."
Dat Doedens in de finale zit was absoluut niet makkelijk. "Ik heb meerdere momenten gehad dat ik weg wilde", zegt de acteur. Doordat andere kandidaten hem tot twee keer toe smeekten om te blijven, kon de acteur zich uiteindelijk opmaken voor de eindstrijd.
De finale van Expeditie Robinson wordt donderdag uitgezonden op RTL 5.
<>>>>>
Kan mij er wel iets bij voorstellen dat het echt ongekend saai moet zijn op zo'n eiland waar geen zak te beleven valtDe TV beelden spraken voor zich, daarop gebeurde ook niets
Ik durf bijna wel te wedden dat een groot deel van wat wij zien in scene is gezet voor de camera's
En de slaapproef mis ik ook. Die was zo vet altijd. Eerst iedereen lekker veel laten en drinken om ze daarna in een heerlijke hangmat te leggen met een steen in de hand. En dan maar wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Geen balk. Voor mij is daarmee het seizoen officieel verkloot. Hoop dingen kon je nog beetje negeren maar dit slaat alles. Heb bijvoorbeeld nog nooit een jaar gezien waar je zoveel te vreten kreeg zonder iets te doen.
Opdrachten zoals die karaoke kan ik dan nog wel een beetje credit voor geven, het is soms eens iets uit proberen. Pakt misschien niet altijd heel goed uit (zoals de dode stem), maar er mag best iets veranderen.
Maar echt hoor, een halve finale die bestaat uit aan een buisje hangen waar je geen enkele controle over hebt. Je kon er niet goed of minder goed in zijn, complete willekeur met als hoogtepunt Freddy zijn oor naar de knoppen. Daar hoort gewoon de balk, komt het niet op concentratie, uithoudingsvermogen en zelfs een stukje tactiek. Ze hadden nu net zo goed 4 namen op een briefje in een hoge hoed kunnen flikkeren en er 1 uithalen die naar huis ging.
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En de slaapproef mis ik ook. Die was zo vet altijd. Eerst iedereen lekker veel laten en drinken om ze daarna in een heerlijke hangmat te leggen met een steen in de hand. En dan maar wachten![]()
Freddyquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:20 schreef theunderdog het volgende:
Maar Ferry zit er nu opeens niet meer in?
Kai zou van de 3 de meest recht hebben op de titel, Ferry zou echt een grappige winnaar zijn. Krystl zou een lachwekkende winnares zijn ... ...quote:Op donderdag 18 december 2014 07:10 schreef quickstepster het volgende:
Nou, vanavond gaan we het zien.... Muntje opgooien was sneller
Ze zouden sowiezo de balkproef en slaapproef terug moeten brengenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Krystl zou ik ook wel grappig vinden. Misschien wordt dan eindelijk ingezien dat een paar aanpassingen het programma geen kwaad zouden doen, of wordt er volgend jaar anders gespeeld.
Bijvoorbeeld steeds twee mensen wegstemmen en dan laten duelleren in dat soort proeven. Dat iets kunnen niet alleen een nadeel is. Expeditie Robinson 2014: je moet weinig kunnen en mazzel hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze zouden sowiezo de balkproef en slaapproef terug moeten brengen
Begin september.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef iriswww het volgende:
oh ja zij
ER heeft wel lang geduurd dit jaar
Idd.. 'Ik ging bijna dood.''quote:Op donderdag 18 december 2014 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een onsympathieke kut is dat zeg...
Zelden zulke slechte interviewers gezien...tenenkrommende tv dit zo. Straks nog 2 minuten beelden...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef captain_fantasy het volgende:
Tergend saai dit. Nicolette en Dennis zijn waardeloze interviewers ook.
duurt altijd anderhalf uurquote:Op donderdag 18 december 2014 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik was bang dat ik het gemist had, waarom duurt deze uitzending langer?![]()
Nu blijf ik maar even hangen denk ik.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef iBenny het volgende:
Volgend seizoen kijk ik wel alleen de laatste uitzending
twitter:wortelwinter twitterde op donderdag 18-12-2014 om 21:50:04#expeditierobinson de echte Robinson's zijn vanavond de kijkers die dit gelul uitkijken reageer retweet
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef Paul het volgende:
twitter:wortelwinter twitterde op donderdag 18-12-2014 om 21:50:04#expeditierobinson de echte Robinson's zijn vanavond de kijkers die dit gelul uitkijken reageer retweet
quote:
Hij is gay. Zo zijn de meeste.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef zoem het volgende:
Ferry is nogal enthousiast, zou hij gewonnen hebben?
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef tralalala het volgende:
Ja, dit heb ik ook al gezien hoor
Daarom opnemen en 30 minuten later beginnen met kijken.quote:
Wees blij, zo heb je anderhalf uur aan terug blikken weten te ontlopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Godverdomme
Ga ik naar RTL gemist om de finale terug te kijken klik ik op de ontknoping. Biertje d'r bij ik ga d'r eens goed voor zitten. De finale van Expeditie Robinson. Heb expres niet op Facebook of Twitter gekeken want wilde het echt niet weten.
Is die ontknoping niet de finale maar letterlijk de ontknoping van 4 minuten
Zit t nu alsnog te kijken maar die 5 minuten "ontknoping" is dus letterlijk het enige nieuwe dat er te zien isquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wees blij, zo heb je anderhalf uur aan terug blikken weten te ontlopen.
Helemaal gelijk http://www.expeditierobinson.nl/video/fragmentenquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:05 schreef Injetta het volgende:
Wat een drama die uitzending. En de grootste bak is nog dat die achterlijke horizonbox net de laatste 4 minuten niet had opgenomen... Ruim anderhalf uur naar dat kutgeouwehoer en herhalingen zitten kijken en dan niet die zg. Ontknoping zien.....
Dit was de aller aller slechtste finale ooit. Stomme kandidaten, raar spel en 3 minuten ontknoping...
Hor je een goed format kunt verneuken...
Hoe kun je nou stellen dat het slecht was als je het niet hebt gezien?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:05 schreef Injetta het volgende:
Wat een drama die uitzending. En de grootste bak is nog dat die achterlijke horizonbox net de laatste 4 minuten niet had opgenomen... Ruim anderhalf uur naar dat kutgeouwehoer en herhalingen zitten kijken en dan niet die zg. Ontknoping zien.....
Dit was de aller aller slechtste finale ooit. Stomme kandidaten, raar spel en 3 minuten ontknoping...
Hor je een goed format kunt verneuken...
Nee, natuurlijk niet, die pisvlek van een Dennis met z'n tokkie tattoo's moeten ze opknopen aan de hoogste boom en dat blonde snolletje met die kikkerbek die er dit jaar bij was terug sturen naar het Oost-Europese bordeel waar ze d'r uit hebben getrokken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:51 schreef Bayswater het volgende:
Ben ik nou de enige die de huidige presentatoren een schande vind voor wat ooit werd neergezet door Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen.?
Ik vind ze beide wel leuk om op TV te zien, maar niet voor ER idd. Ernst-Paul en Eviquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:51 schreef Bayswater het volgende:
Ben ik nou de enige die de huidige presentatoren een schande vind voor wat ooit werd neergezet door Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen.?
RTL XL heeft nu dus ook adblock tracker (of hoe je dat noemt)quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daarom opnemen en 30 minuten later beginnen met kijken.
ik had na alle reclames nog 2 minuten over.....
Die melding verdwijnt na een aantal seconden. Helaas blijft het beeld wel zwart-wit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
RTL XL heeft nu dus ook adblock tracker (of hoe je dat noemt)Ik kreeg een mega melding door m'n beeld dat ik m'n adblock moest uitzetten omdat ze hun geld verdienen aan die reclame-inkomsten
![]()
Weer van die kutreclames tussendoor
Oh ja dat zag ik nog ja, toen heb ik 'm gerefreshed. Heb liever paar minuutjes reclame in 107 minuten tijd dan 107 minuten zwart-wit beeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 03:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die melding verdwijnt na een aantal seconden. Helaas blijft het beeld wel zwart-wit.
Klopt. Ik gebruik de 'Mute'-knop op mn toetsenbord dan altijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja dat zag ik nog ja, toen heb ik 'm gerefreshed. Heb liever paar minuutjes reclame in 107 minuten tijd dan 107 minuten zwart-wit beeld
Mghiquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, die pisvlek van een Dennis met z'n tokkie tattoo's moeten ze opknopen aan de hoogste boom en dat blonde snolletje met die kikkerbek die er dit jaar bij was terug sturen naar het Oost-Europese bordeel waar ze d'r uit hebben getrokken.
Wat een ellendige figuren zeg.
Ik kende er maar 2 of 3 niet dit jaarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef KoningPils het volgende:
Volgend jaar weer met "bekende Nederlanders"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |