SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De finalequote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar nou weten we al wie er in de finale staat, wat gebeurd er de rest van de aflevering dan?
dit was echt zon idiote proef. Heeft NIETS met Robinson te maken. Puur geluk. Die deegroller ging zo fucking s el, heeft niets te maken met kunde of inzicht. En gevaarlijk ook nogquote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo, dieptepunt van 15 jaar ER. Wat een ontzettend achterlijke kutproef. Ik hoop dat ze de mongolen die dat hebben goedgekeurd direct ontslagen hebben.
Waardeloos om naar te kijken dit.
Inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dit was echt zon idiote proef. Heeft NIETS met Robinson te maken. Puur geluk. Die deegroller ging zo fucking s el, heeft niets te maken met kunde of inzicht. En gevaarlijk ook nog
Ja maar dan de hele expeditie allemaal van dat tamme geneuzel en dan kom je ineens met zo iets debiels aanzetten, wat ook nog eens vrij kort is om naar te kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen kijken om de rare en spectaculaire proeven, geen wonder dat ze zoiets verzinnen.
Volgend jaar maar weer de balkproef, die hoort er sowieso bij.
Maar daar is niks aan dus doen ze liever een proef als deze.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar maar weer de balkproef, die hoort er sowieso bij.
Ja das altijd tochquote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik gok dat we het einde van de finale niet te zien krijgen en er volgende week een reünie-aflevering is.
Goh! Nostradamus jij!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik gok dat we het einde van de finale niet te zien krijgen en er volgende week een reünie-aflevering is.
Hele korte proef idd. Ze lieten het ook 5x zien, en nog terugspoelen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar dan de hele expeditie allemaal van dat tamme geneuzel en dan kom je ineens met zo iets debiels aanzetten, wat ook nog eens vrij kort is om naar te kijken
Heb wel kunnen lachen om Ferryquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Redefine het volgende:
Zul je straks ook nog zien dat Ferry door die val, veel last van zijn been heeft. En dus kansloos is voor de proef.
Ik vind Ferry een lul, en hoop absoluut niet dat hij wint. Maar het moet wel enigszins spannend zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik vond de proef wel spectaculair. Als Fred niet op z'n oor was gevallen vond iedereen het een leuke proef.
Nee, want het heeft heel weinig met een goede speler zijn te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar daar is niks aan dus doen ze liever een proef als deze.
Ik vond de proef wel spectaculair. Als Fred niet op z'n oor was gevallen vond iedereen het een leuke proef.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)el/9200000032676652/quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me af hoe dat bordspel gaat dan hee
Ik dacht dat het een aantal jaar geleden al erg was met de worst snijd proef, maar dit jaar is wel heel erg jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Oliver23 het volgende:
Had gewoon de Balkproef als halve finale gedaan, maar niet dit... ... ...
Wat is er gebeurd met de proeven?????
* Karaoke
* Zoek een stem in een resort
Mja maar kan me er niet een voorstelling van maken heequote:Op donderdag 11 december 2014 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)el/9200000032676652/
Je hebt wel gelijk, een kut proef als halve finale. Misschien was het wel het idee dat de makers Kristel (schrijf je dat zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, want het heeft heel weinig met een goede speler zijn te maken.
Het verliezen van deze proef is veel te willekeurig om te dienen als halve finale.
Dan moet je het kopen heequote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Mja maar kan me er niet een voorstelling van maken hee
Je moet de ander hard met het bord tegen het oor aanslaan en daarna in de fik steken en tegen de ander zijn been houdenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me af hoe dat bordspel gaat dan hee
Ze wilden haar letterlijk er uit gooienquote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, een kut proef als halve finale. Misschien was het wel het idee dat de makers Kristel (schrijf je dat zo?) eruit wilde gooien om de finale een beetje spannend te maken.
Dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
We moeten nog een nacht slapen, maar laten we nu alvast alles afbreken!
Vervolgens krijg je een karaoke wedstrijd, waarna het huis ondersteboven wordt gehaald om de extra stem te vindenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je moet de ander hard met het bord tegen het oor aanslaan en daarna in de fik steken en tegen de ander zijn been houden
Dat ding wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
Dat kamp hebben ze toch helemaal niet zelf gebouwd ?
Dit jaar doen ze niet eens moeite te verdoezelen, dat ze daar niet slapen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
We moeten nog een nacht slapen, maar laten we nu alvast alles afbreken!
Ferry ook niet. Kay is de enige die het verdient. Dus die zal de finale wel niet winnenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE BENT DIE PLEK OOK NIET WAARD KUT.
Krystl FTWquote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE BENT DIE PLEK OOK NIET WAARD KUT.
Ja. Of met Polska en Manuel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef Gruisman het volgende:
Een finale tussen Lobke,Kay en Rik was wel een stuk spannender geweest. En ook wel Robinson waardig
Ja die waren eigenlijk ook wel sterker dan Kay. Er zitten nu alleen wel twee totale misfits in de finale, toch jammer.quote:
Nah jah, zijn expeditie was ook anders verlopen als Ferdy er niet ook had gezeten, dus in die zin, alle 3 niet echt.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ferry ook niet. Kay is de enige die het verdient. Dus die zal de finale wel niet winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |