Over kinderen gesproken.. Zijn er kerstliedjes speciaal voor kids?quote:
Gratie? Had hij gewoon zijn straf niet uitgezeten?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beide kost ze zeker 1 levensfase....... doet me denken aan die film waarbij die ene ouwe baas eindelijk gratie kreeg... en zich toen niet meer kon vinden in de samenlevening om zich vervolgens op te hangen...
ja met die boeven....quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt bekend, welke film was dat ook alweer?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja met die boeven....ik weet het ff niet meer....kom het vast wel weer ergens tegen
quote:
praktisch nihil...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weinig andere mogelijkheden ook voor zo iemand.
ahoi schip op bakboordquote:
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gratie? Had hij gewoon zijn straf niet uitgezeten?
neequote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken.. Zijn er kerstliedjes speciaal voor kids?
Tis 'murica hequote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij zo'n slechte advocaat?
Nee.... hij kreeg eindelijk akkoord op zijn verzoek... dus gratiequote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gratie? Had hij gewoon zijn straf niet uitgezeten?
En in een gevangenis promoot ook nog eens slecht gedrag. Alleen al het feit dat deze mensen met (grotere) criminelen omgaan. Ze komen er nog slimmer en crimineel uit dan voorheen. Zeker ja 39 jaar zal zo'n persoon hebben van 'fuck dit ik heb toch niets meer om te verliezen'.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
nou dat dus..... het is niet dat die samenleving je met open armen ontvangt.... ander ritme gebruiken regels..... waarschijnlijk z.s.m. weer het criminele pad op
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken.. Zijn er kerstliedjes speciaal voor kids?
Ziekquote:Op woensdag 10 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rijk Sijberde: De weduwnaar liet zijn dochter in het geheim bevallen van een kind dat hij bij haar had verwekt en vermoordde daarna de baby. Hij overleed in 1886 in de gevangenis.[11]
Fijne gozer.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rijk Sijberde: De weduwnaar liet zijn dochter in het geheim bevallen van een kind dat hij bij haar had verwekt en vermoordde daarna de baby. Hij overleed in 1886 in de gevangenis.[11]
Verklaar maar eens een gat van 39 jaar op je cvquote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso na 39 jaar weer buiten komen, wat moet je dan? Je hebt niets en niemand daar, want je bent al 39 jaar alleen maar met criminelen omgegaan.
Allergiequote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Glutenvrij brood aan het bakken en het is gewoon goed gerezen.Meer dan dubbele omvang.
Blijheid.
Goede filmquote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA die kan het geweest zijn ja...
Oh dat kan wel, ik weet het niet meerquote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... hij kreeg eindelijk akkoord op zijn verzoek... dus gratie
Is dat lastig? Brood bakken? Hoe smaakt glutenvrij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Glutenvrij brood aan het bakken en het is gewoon goed gerezen.Meer dan dubbele omvang.
Blijheid.
Droger en minder luchtig.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat lastig? Brood bakken? Hoe smaakt glutenvrij eigenlijk?
Das eentjequote:
Blijft leuk he kokenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil het testen.Geen idee vooralsnog.
Ik welquote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Myraela het volgende:
Brood bakken is echt een gave die ik niet bezit.Bolletjes of iets wel, maar nooit een heel brood eigenlijk. Wel graag focaccia etc.
Of worstenbroodjes.
Verborgen talentenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Droger en minder luchtig.
Ik heb wel eens brood gebakken maar nooit met gist. Quickbreads.Vind het een wonder dat het me in een keer lukt om het goed te laten rijzen. Hoorde altijd dat het moeilijk is, vooral bij glutenvrij deeg.
Gewoon in kamertemperatuur laten liggen helpt het bestquote:Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Droger en minder luchtig.
Ik heb wel eens brood gebakken maar nooit met gist. Quickbreads.Vind het een wonder dat het me in een keer lukt om het goed te laten rijzen. Hoorde altijd dat het moeilijk is, vooral bij glutenvrij deeg.
Die dude die vroeg of je seks had je eerste dates?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Californium het volgende:
Was ik weer. Even met die kerel wat gedronken. Was best prima. Hij kan denk ik ook gewoon beetje awkward overkomen denk ik. Verder wel paar opmerkingen maar was best prima om als vrienden zo beetje te praten.
Die jaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die dude die vroeg of je seks had je eerste dates?
Kokenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Jelia het volgende:
Ik heb echt respect voor thuis kokkies, vind er geen reet aan om te kokengeduld is ook nooit te vinden.
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Die jaMaar we hadden al wat afgesproken voordat hij dit soort vragen ging stellen… Het viel achteraf heel erg mee. Gewoon gezellig gesprek over ons beiden leven gehad
FOK!meet?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds niets gevonden om te doen met oud op nieuw
Zou je langs willen komen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds niets gevonden om te doen met oud op nieuw
Vooralsnog wel. Keulen gaat blijkbaar niet door en ik heb geen zin om bij mijn vader te zitten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Zijn er nog meer mensen zonder leven dan?
Ik ook niet hoor. Wel afgesproken met wie ik het vier maar Moet echt beginnen met wat te gaan plannen anders wordt het niks vrees ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Zijn er nog meer mensen zonder leven dan?
Ja hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je langs willen komen?
Of ik naar jou, lijkt me ook leuk.
Wat moet je nog meer plannen behalve met wie je het gaat vieren dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel afgesproken met wie ik het vier maar Moet echt beginnen met wat te gaan plannen anders wordt het niks vrees ik.
Wel lief van ze.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik kreeg al wel het aanbod van mijn opa en oma om bij ze op de bank te komen zitten, en van mijn moeder aan haar vriend, maar zie die dingen nog niet zo zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |