Das eentjequote:
Blijft leuk he kokenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil het testen.Geen idee vooralsnog.
Ik welquote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Myraela het volgende:
Brood bakken is echt een gave die ik niet bezit.Bolletjes of iets wel, maar nooit een heel brood eigenlijk. Wel graag focaccia etc.
Of worstenbroodjes.
Verborgen talentenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Droger en minder luchtig.
Ik heb wel eens brood gebakken maar nooit met gist. Quickbreads.Vind het een wonder dat het me in een keer lukt om het goed te laten rijzen. Hoorde altijd dat het moeilijk is, vooral bij glutenvrij deeg.
Gewoon in kamertemperatuur laten liggen helpt het bestquote:Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Droger en minder luchtig.
Ik heb wel eens brood gebakken maar nooit met gist. Quickbreads.Vind het een wonder dat het me in een keer lukt om het goed te laten rijzen. Hoorde altijd dat het moeilijk is, vooral bij glutenvrij deeg.
Die dude die vroeg of je seks had je eerste dates?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Californium het volgende:
Was ik weer. Even met die kerel wat gedronken. Was best prima. Hij kan denk ik ook gewoon beetje awkward overkomen denk ik. Verder wel paar opmerkingen maar was best prima om als vrienden zo beetje te praten.
Die jaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die dude die vroeg of je seks had je eerste dates?
Kokenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Jelia het volgende:
Ik heb echt respect voor thuis kokkies, vind er geen reet aan om te kokengeduld is ook nooit te vinden.
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Die jaMaar we hadden al wat afgesproken voordat hij dit soort vragen ging stellen… Het viel achteraf heel erg mee. Gewoon gezellig gesprek over ons beiden leven gehad
FOK!meet?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds niets gevonden om te doen met oud op nieuw
Zou je langs willen komen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds niets gevonden om te doen met oud op nieuw
Vooralsnog wel. Keulen gaat blijkbaar niet door en ik heb geen zin om bij mijn vader te zitten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Zijn er nog meer mensen zonder leven dan?
Ik ook niet hoor. Wel afgesproken met wie ik het vier maar Moet echt beginnen met wat te gaan plannen anders wordt het niks vrees ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Zijn er nog meer mensen zonder leven dan?
Ja hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je langs willen komen?
Of ik naar jou, lijkt me ook leuk.
Wat moet je nog meer plannen behalve met wie je het gaat vieren dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel afgesproken met wie ik het vier maar Moet echt beginnen met wat te gaan plannen anders wordt het niks vrees ik.
Wel lief van ze.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik kreeg al wel het aanbod van mijn opa en oma om bij ze op de bank te komen zitten, en van mijn moeder aan haar vriend, maar zie die dingen nog niet zo zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |