Beide kost ze zeker 1 levensfase....... doet me denken aan die film waarbij die ene ouwe baas eindelijk gratie kreeg... en zich toen niet meer kon vinden in de samenlevening om zich vervolgens op te hangen...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik niet echt veel gevoel voor rechtvaardigheid heb, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of mensen nu 20 of 40 jaar vastzitten.
Oja om iets leuks op te noemen (nou leuk). Er was eens een man in america die doodleuk onterecht 30 jaar in de cel heeft gezeten. Daar kreeg hij maar 300k vergoeding voorquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
39 jaar... wow..... de vraag is dan in hoeverre is het zitten in een cel zonder uitzicht nu humaner dan gewoon de doodstraf.... na 39 jaar alsnog onschuldig bevonden worden heb je ook niet echt wat aan
Had hij zo'n slechte advocaat?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Oja om iets leuks op te noemen (nou leuk). Er was eens een man in america die doodleuk onterecht 30 jaar in de cel heeft gezeten. Daar kreeg hij maar 300k vergoeding voor. Los van het feit dat hij meer had kunnen verdienen in die tijd, is zo'n persoon tevens 30 jaar van zijn leven kwijt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Beide kost ze zeker 1 levensfase....... doet me denken aan die film waarbij die ene ouwe baas eindelijk gratie kreeg...
nou dat dus..... het is niet dat die samenleving je met open armen ontvangt.... ander ritme gebruiken regels..... waarschijnlijk z.s.m. weer het criminele pad opquote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso na 39 jaar weer buiten komen, wat moet je dan? Je hebt niets en niemand daar, want je bent al 39 jaar alleen maar met criminelen omgegaan.
Klinkt bekend, welke film was dat ook alweer?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beide kost ze zeker 1 levensfase....... doet me denken aan die film waarbij die ene ouwe baas eindelijk gratie kreeg... en zich toen niet meer kon vinden in de samenlevening om zich vervolgens op te hangen...
Weinig andere mogelijkheden ook voor zo iemand.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
nou dat dus..... het is niet dat die samenleving je met open armen ontvangt.... ander ritme gebruiken regels..... waarschijnlijk z.s.m. weer het criminele pad op
Shawshank redemptionquote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt bekend, welke film was dat ook alweer?
Hij heeft al die tijd iig geen huur en electra hoeven betalen..quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Oja om iets leuks op te noemen (nou leuk). Er was eens een man in america die doodleuk onterecht 30 jaar in de cel heeft gezeten. Daar kreeg hij maar 300k vergoeding voor. Los van het feit dat hij meer had kunnen verdienen in die tijd, is zo'n persoon tevens 30 jaar van zijn leven kwijt.
die tijd kwijt zijn, lijkt mij het ergst....net als het opnieuw wennen aan de veel hogere eisen van de samenlevingquote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken.. Zijn er kerstliedjes speciaal voor kids?quote:
Gratie? Had hij gewoon zijn straf niet uitgezeten?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beide kost ze zeker 1 levensfase....... doet me denken aan die film waarbij die ene ouwe baas eindelijk gratie kreeg... en zich toen niet meer kon vinden in de samenlevening om zich vervolgens op te hangen...
ja met die boeven....quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt bekend, welke film was dat ook alweer?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja met die boeven....ik weet het ff niet meer....kom het vast wel weer ergens tegen
quote:
praktisch nihil...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weinig andere mogelijkheden ook voor zo iemand.
ahoi schip op bakboordquote:
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gratie? Had hij gewoon zijn straf niet uitgezeten?
neequote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken.. Zijn er kerstliedjes speciaal voor kids?
Tis 'murica hequote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij zo'n slechte advocaat?
Nee.... hij kreeg eindelijk akkoord op zijn verzoek... dus gratiequote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gratie? Had hij gewoon zijn straf niet uitgezeten?
En in een gevangenis promoot ook nog eens slecht gedrag. Alleen al het feit dat deze mensen met (grotere) criminelen omgaan. Ze komen er nog slimmer en crimineel uit dan voorheen. Zeker ja 39 jaar zal zo'n persoon hebben van 'fuck dit ik heb toch niets meer om te verliezen'.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
nou dat dus..... het is niet dat die samenleving je met open armen ontvangt.... ander ritme gebruiken regels..... waarschijnlijk z.s.m. weer het criminele pad op
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken.. Zijn er kerstliedjes speciaal voor kids?
Ziekquote:Op woensdag 10 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rijk Sijberde: De weduwnaar liet zijn dochter in het geheim bevallen van een kind dat hij bij haar had verwekt en vermoordde daarna de baby. Hij overleed in 1886 in de gevangenis.[11]
Fijne gozer.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rijk Sijberde: De weduwnaar liet zijn dochter in het geheim bevallen van een kind dat hij bij haar had verwekt en vermoordde daarna de baby. Hij overleed in 1886 in de gevangenis.[11]
Verklaar maar eens een gat van 39 jaar op je cvquote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso na 39 jaar weer buiten komen, wat moet je dan? Je hebt niets en niemand daar, want je bent al 39 jaar alleen maar met criminelen omgegaan.
Allergiequote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Glutenvrij brood aan het bakken en het is gewoon goed gerezen.Meer dan dubbele omvang.
Blijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |