Bacon is gewoon 10.10quote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
mijne is altijd meer dan halfleeg.mensen kijken altijd zo raar dan.
Ik heb niet echt een favoriet, maar ik vind dat Julliette er zo goed mee omgaatquote:Op donderdag 11 december 2014 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jaaaaazeker! Wie is jouw favoriet?
Mag wel, zo'n zonnige punt in deze gure, grijze dagenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:08 schreef Faxie het volgende:
Je vond het tijd voor een UI?Wel erg zomers hoor
Ik vind het heerlijk weer zoquote:Op donderdag 11 december 2014 09:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mag wel, zo'n zonnige punt in deze gure, grijze dagen
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mag wel, zo'n zonnige punt in deze gure, grijze dagen
Dat ook, lekker knus en warm thuis zittenquote:
TInderchick doet raar, dus dat is lastigquote:Op donderdag 11 december 2014 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Slecht geslapen, maar dat heb ik de laatste nachten vaker![]()
Daar?
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TInderchick doet raar, dus dat is lastig
Ze lijkt vet serieus te doen, alles van me willen weten, ook vertrouwensdingetjes. Dus ik wilde het eigenlijk afkappen, dus goed uit leggen waarom we verschillen in de intentie, begint ze dat ze best wil ballen eigenlijk en ik het verkeerd begreep enzo
Dus ik moet nu eigenlijk nee zeggen tegen seks en dat heb ik nog nooit gedaan
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze lijkt vet serieus te doen, alles van me willen weten, ook vertrouwensdingetjes. Dus ik wilde het eigenlijk afkappen, dus goed uit leggen waarom we verschillen in de intentie, begint ze dat ze best wil ballen eigenlijk en ik het verkeerd begreep enzo
Moet ik d'r overnemen van je?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken. Als je 't niet probeert weet je het nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan haar hart breken ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 09:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken. Als je 't niet probeert weet je het niet
Kijk fax, kun je nog wat van leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan haar hart breken ofzo
Ik ben geen lullo
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen lullo
Ze weet toch hoe je er over denktquote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen lullo
quote:
blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze weet toch hoe je er over denkt
Tja hier was het altijd andersom hequote:Op donderdag 11 december 2014 09:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk fax, kun je nog wat van leren.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook elk jaar.
Maar weer afwachten bij wie ik dit jaar onder de boom wakker wordt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook elk jaar.
Maar weer afwachten bij wie ik dit jaar onder de boom wakker wordt.
Bij wie werd je de vorige jaren wakker?quote:
Prinses Maxima, Erica Terpstra en vorig jaar bij Jan Smit.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij wie werd je de vorige jaren wakker?
Netjes! Al zou ik het ook niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen lullo
WA?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prinses Maxima, Erica Terpstra en vorig jaar bij Jan Smit.
WA kan nog best hard rennen.
Dus jij bent een lullo die dan maar voor de seks gaat?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:08 schreef yats het volgende:
[..]
Netjes! Al zou ik het ook niet kunnen denk ikMaar heb je al weer een afspraak met haar ingepland?
Lees het nu nog eens.Ik zou hetzelfde als VA doenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij bent een lullo die dan maar voor de seks gaat?
Willem-Alexander.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WA?
Nog vunzige dingen met onze huidige koningin gedaan?
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willem-Alexander.
En ik mag daar van de AIVD verder geen uitspraken over doen.
Wanneer kom je nou langs danquote:
Dan zul je wat laten zien?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar mocht ik bij jou wakker worden dit jaar dan zal ik het je laten zien.
Er spelen momenteel even behoorlijk wat dingen waar ik t niet over wil hebben, dus ik durf nog niet te zeggen wanneerquote:Op donderdag 11 december 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou langs dan
Wat ik met maxima gedaan heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zul je wat laten zien?
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er spelen momenteel even behoorlijk wat dingen waar ik t niet over wil hebben, dus ik durf nog niet te zeggen wanneer
Mgoed, ik kom vaak zat in Arnhem dus ik ga er nog steeds vanuit dat dat goed komt
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er spelen momenteel even behoorlijk wat dingen waar ik t niet over wil hebben, dus ik durf nog niet te zeggen wanneer
Mgoed, ik kom vaak zat in Arnhem dus ik ga er nog steeds vanuit dat dat goed komt
Pumpkindarlingquote:
quote:
Absolutely. Ik moet en zal die joint met je rokenquote:
Hoe is het met je vandaag babe?quote:
quote:
Het is een must!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Absolutely. Ik moet en zal die joint met je roken
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet een joint met mij gerookt hebben
Bohquote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je vandaag babe?![]()
* TheGirlNextDoor dkutje aai over rug geeft
[..]
Dus zet maar op je kerstverlanglijst.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je vandaag babe?![]()
* TheGirlNextDoor dkutje aai over rug geeft
[..]
Je hebt mij nog nooit uitgenodigd.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, fuck you. Jouw schuldquote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boh![]()
Altijd genieten met buurmeisje
Nja het gaat. Alleen nog erger verkouden dan gisteren, dat is poep
Hoe is t met jou vandaag
Al gedaanquote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus zet maar op je kerstverlanglijst.
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, fuck you. Jouw schuld
[..]![]()
Kusje op je verkoudheidDenk je aan je vitamientjes?
![]()
Ja, goed
[..]
Al gedaan
Maar ik heb erop gezet 'Meest awesome persoon op de wereld'. Dus nog maar afvragen of jij naar me toe gestuurd wordt of iemand andersquote:
Doe je wel voorzichtig als je mij uitpakt?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb erop gezet 'Meest awesome persoon op de wereld'. Dus nog maar afvragen of jij naar me toe gestuurd wordt of iemand anders
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig als je mij uitpakt?
Jawelquote:Op donderdag 11 december 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, fuck you. Jouw schuld
[..]![]()
Kusje op je verkoudheidDenk je aan je vitamientjes?
![]()
Ja, goed
[..]
Al gedaan
Goedzoquote:Op donderdag 11 december 2014 10:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel![]()
Winterweerstand staat naast me
Nee dan komt dat wel goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb erop gezet 'Meest awesome persoon op de wereld'. Dus nog maar afvragen of jij naar me toe gestuurd wordt of iemand anders
Zal ik doen. We hebben nog appelsquote:Op donderdag 11 december 2014 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GoedzoEn wel een beetje fruitjes eten he?
Mag ik wel van de spekkoek snoepen?quote:
Als je eerst je appeltje eet. Dan mag je snoepenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik wel van de spekkoek snoepen?
Fuck yeahquote:Op donderdag 11 december 2014 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je eerst je appeltje eet. Dan mag je snoepen
Heeft zo z'n charmesquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fuck yeah
[..]
Heeft zo z'n charmes
Prrrquote:
Dat hoop ik wel ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou zo'n goede mama zijn
Oefenen op de katten toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou zo'n goede mama zijn
Okéquote:
Nee, nog nietquote:Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja.
Heb jij dqod al gevraagd?
Dkutje, wil jij de godmother zijn van het kindje van mij en roy?quote:
Preciesquote:Op donderdag 11 december 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oefenen op de katten toch.
Jawel. Jullie zijn je er wel van bewust dat het kind op z'n minst semi-evil/duister wordt dan eh?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, nog niet
[..]
Dkutje, wil jij de godmother zijn van het kindje van mij en roy?
Je weet dat het kind al vanaf zijn/haar geboorte Buffy gaat kijken he.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel. Jullie zijn je er wel van bewust dat het kind op z'n minst semi-evil/duister wordt dan eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |