Zou zwepen, steigeren wordt hier niet geduldquote:Op woensdag 10 december 2014 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou steigeren :$
[..]
OEFFF ik ook nu. I want it all man
Strenge madam ben je.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou zwepen, steigeren wordt hier niet geduld![]()
![]()
Ohmy, sistah :$quote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou zwepen, steigeren wordt hier niet geduld![]()
![]()
Walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:
Ja, anders kom je nooit ergens.quote:
quote:
nou zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy, sistah :$
[..]
Walgelijke aantijging, wordt verworpen
Neequote:Op woensdag 10 december 2014 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sis, heb jij een theekan dan ?
Ja maarquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil zunne ouderwetse theemuts, dat wel :$
[..]
Ja maar
ik heb een theemuts!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja maar
Wel lekker praktisch, blijft de thee lekker warm.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja maar
quote:
Mag ik je theemuts kopen?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb een theemuts!
en een kerstmuts.
Caramelized pear op dit moment. Had ik zin in. Een vleugje warmtequote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lekker praktisch, blijft de thee lekker warm.
Wat voor thee drink je?
Oeh dies lekkerquote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Caramelized pear op dit moment. Had ik zin in. Een vleugje warmte
I know, rightquote:Op woensdag 10 december 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh dies lekker![]()
Winterglow is ook lekker
Soberzoquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soberzo
Maar daarvoor hebben we een volgeladen koelkast
quote:
Je mag wel een kopje thee komen drinken :$quote:
Je mag wel een gedeelte van de koelkast komen plunderen :$quote:
Hoe genereus :Squote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag wel een gedeelte van de koelkast komen plunderen :$
Sowieso.quote:
Ja je weet maar nooit wat mensen er allemaal in stoppen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe genereus :S
[..]
Sowieso.
Zou het wel een beetje vreemd vinden als er andere dingen dan eten en drank in zou zitten, maar dat terzijde. Cavia's bijvoorbeeld.
Nee dat is zeker waar.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit wat mensen er allemaal in stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja hallo, wat lach je nou man.quote:
Sorry, I'll put my depressed-face back on :$quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, wat lach je nou man.
Serieuze zaken hoor
Kraspanda -modusquote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, I'll put my depressed-face back on :$
Nee, dat is een varkentje :$quote:
Dikke plakken baconquote:
Weet je wel niet hoe lekker ik dan ben?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke plak bacon.
6.2quote:Op woensdag 10 december 2014 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lekker ik dan ben?![]()
Halfvol > halfleegquote:Op woensdag 10 december 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
mijne is altijd meer dan halfleeg.mensen kijken altijd zo raar dan.
Jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |