Bacon is gewoon 10.10quote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
mijne is altijd meer dan halfleeg.mensen kijken altijd zo raar dan.
Ik heb niet echt een favoriet, maar ik vind dat Julliette er zo goed mee omgaatquote:Op donderdag 11 december 2014 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jaaaaazeker! Wie is jouw favoriet?
Mag wel, zo'n zonnige punt in deze gure, grijze dagenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:08 schreef Faxie het volgende:
Je vond het tijd voor een UI?Wel erg zomers hoor
Ik vind het heerlijk weer zoquote:Op donderdag 11 december 2014 09:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mag wel, zo'n zonnige punt in deze gure, grijze dagen
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mag wel, zo'n zonnige punt in deze gure, grijze dagen
Dat ook, lekker knus en warm thuis zittenquote:
TInderchick doet raar, dus dat is lastigquote:Op donderdag 11 december 2014 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Slecht geslapen, maar dat heb ik de laatste nachten vaker![]()
Daar?
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TInderchick doet raar, dus dat is lastig
Ze lijkt vet serieus te doen, alles van me willen weten, ook vertrouwensdingetjes. Dus ik wilde het eigenlijk afkappen, dus goed uit leggen waarom we verschillen in de intentie, begint ze dat ze best wil ballen eigenlijk en ik het verkeerd begreep enzo
Dus ik moet nu eigenlijk nee zeggen tegen seks en dat heb ik nog nooit gedaan
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze lijkt vet serieus te doen, alles van me willen weten, ook vertrouwensdingetjes. Dus ik wilde het eigenlijk afkappen, dus goed uit leggen waarom we verschillen in de intentie, begint ze dat ze best wil ballen eigenlijk en ik het verkeerd begreep enzo
Moet ik d'r overnemen van je?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |