TInderchick doet raar, dus dat is lastigquote:Op donderdag 11 december 2014 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Slecht geslapen, maar dat heb ik de laatste nachten vaker![]()
Daar?
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TInderchick doet raar, dus dat is lastig
Ze lijkt vet serieus te doen, alles van me willen weten, ook vertrouwensdingetjes. Dus ik wilde het eigenlijk afkappen, dus goed uit leggen waarom we verschillen in de intentie, begint ze dat ze best wil ballen eigenlijk en ik het verkeerd begreep enzo
Dus ik moet nu eigenlijk nee zeggen tegen seks en dat heb ik nog nooit gedaan
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze lijkt vet serieus te doen, alles van me willen weten, ook vertrouwensdingetjes. Dus ik wilde het eigenlijk afkappen, dus goed uit leggen waarom we verschillen in de intentie, begint ze dat ze best wil ballen eigenlijk en ik het verkeerd begreep enzo
Moet ik d'r overnemen van je?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken. Als je 't niet probeert weet je het nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan haar hart breken ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 09:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken. Als je 't niet probeert weet je het niet
Kijk fax, kun je nog wat van leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan haar hart breken ofzo
Ik ben geen lullo
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen lullo
Ze weet toch hoe je er over denktquote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen lullo
quote:
blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze weet toch hoe je er over denkt
Tja hier was het altijd andersom hequote:Op donderdag 11 december 2014 09:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk fax, kun je nog wat van leren.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook elk jaar.
Maar weer afwachten bij wie ik dit jaar onder de boom wakker wordt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook elk jaar.
Maar weer afwachten bij wie ik dit jaar onder de boom wakker wordt.
Bij wie werd je de vorige jaren wakker?quote:
Prinses Maxima, Erica Terpstra en vorig jaar bij Jan Smit.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij wie werd je de vorige jaren wakker?
Netjes! Al zou ik het ook niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen lullo
WA?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prinses Maxima, Erica Terpstra en vorig jaar bij Jan Smit.
WA kan nog best hard rennen.
Dus jij bent een lullo die dan maar voor de seks gaat?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:08 schreef yats het volgende:
[..]
Netjes! Al zou ik het ook niet kunnen denk ikMaar heb je al weer een afspraak met haar ingepland?
Lees het nu nog eens.Ik zou hetzelfde als VA doenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij bent een lullo die dan maar voor de seks gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |